Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bkercso: Tápszűrő-5 SMPS-hez
- Gurulunk, WAZE?!
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- Hieronymus: Az igaz barátság kezdete
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonnyolcadik rész - Az újrakezdés
- MasterDeeJay: Intel Optane M10: mire lehet használni?
-
LOGOUT
Airsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
KraRe
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy airsoft fegyvert, de mivel kezdő vagyok nem tudom, hogy mit vagyek
Igazából egy Desert Eagle-t néztem ki, de ha tudtok jobb fegyvert/pisztolyt jöhet!
-
zalman90
őstag
ujabb fagpul 140.000 ért

-
Thome
veterán
Találtam egy baromi olcsó oldalt, innét fogok rendelni az fix: Combatgearing.com
-
BaKeSZ87
őstag
Nekem most jött meg az STTi MK23, nagyon tetszik, gyárilag is kiemelkedően pontos.
-
sptkyle
senior tag
-
Thome
veterán
válasz
sptkyle
üzenetére
(#14584) ClayMore: Hmm, úgy érdekes a dolog, 11-12 ezer forint nem pénz azért a pisztolyért
(#14585) sptkyle: Hát, itt áll szegénykém félholtan, szóval minél előbb jó lenne hadra fogni, ezért is akarok rendelni, boltban biztosan van ilyen cucc. Na meg az sem mindegy, hogy milyen árat gondolsz érte!

-
sptkyle
senior tag
De a pisztolyon se látszik, hogy pisztoly, csak ha kibontják. Ha meg már bontják a dobozt, akkor meg ugyis megy rá a vámáfa. Vagy rosszul gondolom? Szerintem esélyes lehet, hogy átcsusszan.
Ősszel lesznek ilyen felesleges cuccaim. (Crane, grip, hátsó irányzék is, de azt már eligértem ) Sürgős?
Egy buta kérdés, mert ez nem világos nekem. G27-es markolatra ([link]) a gyári markolatfenék ([link]) esélyes hogy rámegy? Magyarán ezek standard dolgok, vagy egyedi minden pisztolymarkolatnál?
-
Thome
veterán
Megrövidítettem a mai nap az M4-est, rohadtul masszív kis jószág lett, hogy újrameneteztem, s beletettem nagyobb csavarokat. LINK
-----------------------------------------