Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laca223: A civilizáció mint bugos operációs rendszer
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Hieronymus: Rosszindulatú tevékenységek ellenőrzése IP alapján
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- Lalikiraly: Asus Gaming V16 - RTX5050
Aktív témák
-
Fooler89
őstag
válasz
Kendek
üzenetére
Kérdésem, ez Ati kártyákhoz jó?
A másik, hogy van egy gép ami az adatlapomnál leírtam, amin szeretném fő oprendszernek használni a ubuntut. Nagyon kezdő vagyok, de így, hogy rá vagyok kényszerülve állandóan a neten keresgélek megoldások után viszont ati integrált 3200-ra nem találok normális drivert ami begyorsítaná a videólejásztást és a megjelenítést. Sok mindennel próbálkoztam, ami begyorsította de viszont grafikai hibák jelentek meg.
Most frissen telepített rendszer(11.04 béta2) zárt meghajtó telepítve.
Ebben kérnék segítséget.Ha valaki tudna ajánlani egy oldalt ahol Ubuntuhoz jó tutorialokat lehet találni, azt megköszönném.
M.W.H:
Unity felület pár újdonságot hordoz, én egy cairo dock plusz oldalsávval teljesen használhatónak találtam. De én nem sokat használtam gnomeot. Nem rég kezdtem használni ubuntut. Egy szó mint száz, újoncként tetszik.lighttpd + php +mysql + phpmyadmin telepítve.
Már csak egy rtorrentet szeretnék webuival.
Aktív témák
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok : (12.20.)
- Huawei P30 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával