Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- sziku69: Szólánc.
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- Tamás88: Karácsonyi hangulat... de másképp
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984
#4059
üzenetére
Kèsz a fèk, könnyű volt összerakni, csak a beszerelő, rögzítő kèszlettel gyűlt meg a bajon, a rugó olyan fos volt benne, hogy az állító rèszre fèkezèskor nekifeszült ès nem engedte állítani. Kis fejtörèst okozott, de kis hajtogatásnak hála megoldódott! Mostmár hatèkonyabb a hátsó fèk, mint az első tárcsa, a kèzifèkkel sem lehet már elindulni. Majd ha bekopik mèg erősebb lesz, mostmár jöhet a műszaki!

-
KMT
addikt
Milyen toyo-kba teszitek bele ezt? Nekem E11 Corollába nem fér be a lemezek közé.
Vagy csak nem erőltettem eléggé.
Kicsit off:
Úgy tudtam, hogy a jobb állapotú / kevésbé kopott gumiknak illik hátul lennie. Ma a gumis azt mondta, hogy ez hülyeség, mert az első kerekeket kormányozza az ember. Nekem ez részben logikus, de gyanús. Van ráció abban, amit mond? -
psg5
veterán
válasz
molnarpeter
#4096
üzenetére
Hogy nem használható rá a droid auto, vagy Mirror csak ez az Entune?
-
psg5
veterán
válasz
pècsimunkás
#4094
üzenetére
Áh, köszi 30 napos szállítás

-
psg5
veterán
Már rendelem is, látom e-magon is van gyorsan megjön. Köszi!
Ez ugyanaz lehet? -
r0by
addikt
válasz
pècsimunkás
#4082
üzenetére
-
Dani_kp
addikt
válasz
molnarpeter
#4079
üzenetére
Amiket linkeltem azok közül az első és az állíthatós mágnesest rendelem majd meg. Mind a kettőnek van előnye.
#4083 sky11: majd megkérdezem haveromat, hogy melyik részen van a mágnes. De amúgy csak akkor tart erősen, ha a tokra van ragasztva és nem a telefon és tok közé rakva. Így hogy nincs közte közvetlen kontakt szerintem nem károsítja a telefont.
-
Dani_kp
addikt
válasz
molnarpeter
#4079
üzenetére
Milyen állítási lehetőségre gondolsz?

-
Dani_kp
addikt
Igen a tartó, ugyan ilyet vettem és a Yaris verso-ban használhatatlan volt, mivel a telefont belerakva lefele bukott állandóan és nem látszódott normálisan. Végül is nem lett ablakon kidobott 2k. mert tesómnak adtam és neki meg tökéletesen funkcionál a 206-osában.

A tartó maga jó csak nem mindegy milyen a szellőző rács kialakítása, illetve a környezete.
-
paolinho
addikt
válasz
pècsimunkás
#4052
üzenetére
Igen, én voltam. Azóta is csak a dizájn énjét tudom kihasználni. De valóban nem lenne rossz egy Általad is javasolt Androidos kütyü. Kérdés az, hogy ez valóban stimme-e az Aurisba.
-
diablo1984
veterán
válasz
molnarpeter
#4071
üzenetére
Èn is atra èrtettem, hohy a szett egy tengelyre való, bal ès jobb oldali egyaránt. Fèket csakis párban, vagyis tengelyenkènt. Az első fèk mèg jó, az majd egy következő projekt, ha marad, ott várcsát is kell cserèlni majd.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984
#4067
üzenetére
Bocsi, szóval arra akartam kilyukadni, hogy mindkét oldalon érdemes egyszerre.

-
diablo1984
veterán
válasz
molnarpeter
#4065
üzenetére
Párban adják, úgy egy szett!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984
#4059
üzenetére
Akkor párban

psg5: Szlovákiában pl. tilos szélvédőre tenni, nekem a rácsra rakható cucc bevált (ebay legolcsóbb).
-
Dani_kp
addikt
Én ilyet kaptam kölcsönbe és nekem egyáltalán nem mozgott (Yaris verso).
Havernak meg Punto II-be ilyen van és neki is jól tart. Csak nem a telefon és tok közé kell az a fém lap, hanem a tok külsejére célszerű felragasztani valami erős ragasztóval. Mondjuk erre be kell áldozni egy sima átlátszó tokot, ami 2-300 ft. Ezekből van forgatható gömbfejű is.
szerk.: most csak típusokat linkeltem, sokféle márka és ár van. Azt kell venni ami szimpatikusabb.
-
psg5
veterán
válasz
molnarpeter
#4055
üzenetére
Android autoval ki lehet tenni egy Uj Corolla kijelzojere a navit? Ekkor nem is kell a navit megvenni a kocsiba elég a kijelző vagy a navi rendszer azert kell?
Igazabol arra gobdoktam hogy fizikailag hogyan rogzititek elegans modon hogy ne csufoskodjon a telefon a kocsiban?
Uvegre, karpitra tapasztos gyenge nagy melegben a vakuum elengedhet, szellozorostelyba mindegyik igen lazan all. -
diablo1984
veterán
Igen, eddig én sem(hajlok is felé), a mapco-ból már volt gömbfejem, olcsó, de jó volt.
Még majd fékpofa rögzítő készletet is kell a yarishoz venni, mert szét volt rohadva az a rugós kis rögzítő tengelye(lehet tényleg gyári volt még hárul a fék?)
(#4058) molnarpeter : egyenetlenül kopott, egyik oldalt inkább a közepe(van rész ahol 4mm még a ferrodo réteg rajta, van rész ahol 2mm....), a másik oldalt meg a széle! Maradjunk annyiban, hogy januárban műszakizik az autó és nem szeretem a hidegben a vasat fogdosni, így inkább most beleverek 15 ezret és januárban csak elviszem az autót vizsgára.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984
#4056
üzenetére
Milyen állapotban van mostani, miért kell cserélni? Egy kis vízzel be tudod lőni, hol fog, és be lehet csiszolni. [link]
-
lsc
nagyúr
válasz
diablo1984
#4056
üzenetére
Japanparts-ról eddig nem hallottam rosszat.
-
diablo1984
veterán
Szétbontottam az asszony yarisának hátsó fékét, mert előző műszakikor is szóltak már, hogy határértéken belüli, de nagyobb az eltérés a két oldal között, a kézifék is az egyik oldalt gyengébb volt. Furcsa, hogy egyenetlenül kopott a fékpofa, valszeg az autolata állítója ragadt meg, ettől az eltérés(működött, de szorult a fékportól és a dzsuvától, még valszeg az eredeti, vagy gyári bosch fékpofa volt benne), a fékdobokon váll nincs, az is még bosch.
Kérdésem: milyen fékpofát rakja bele, mert a bárdinál bosch nincs, de van(ezek helyben is készleten) japanparts, unibrakes, mapco és rendelésre texar és brembo.
Az autó mióta megvan(2,5 éve), eddig összesen 5700km került bele, mivel második autónak van használva és akkor is városban, így nem feltétel a hiperszuper 100e km-t futó fékpofa, csak működjön.Kissé szűkítve a kört annak megfelelően, hogy reggel mi az ami fogható: japanparts vagy mapco legyen esetleg unibrakes?
-
pècsimunkás
addikt
Ez nem lehet rossz : [link]
-
psg5
veterán
Koszi srácok!
Megprobaltam volna elkerulni hogy csufoskodjak megint valami szelvedore vagy akarhova szerelheto telefontartoval...
Egyertelmuen ma is en is az LG V10 telon a vazet es a google terkepet hasznalom melyek tokeletesek es ekkora meretben siman hasznalhato lathato, de minden autoba problema a telefon rogzitese. Ti hogy oldottatok ezt meg? -
pècsimunkás
addikt
válasz
paolinho
#4050
üzenetére
Kb fèl ève volt ez a " telefon kèpernyőjènek a klónozása " tèma , de sajnos sikertelenül próbálkoztunk ...

Jól emlékszem , te cserèlted ki az autóban a fejegysèget ?
Ha te voltál , Ilyesmit kellet volna : [link]
Lehet , benevezek egy hasonlóra . Tesóm ilyesmit vett a Focusba 300-330 euró körül ... -
paolinho
addikt
Bennem ugyan így felvetődött már ez a kérdés korábban, és az elmúlt másfél év hezitációja is azt mondatta velem, hogy rohadtul nem hiányzik. Nem pusztán a 180e Ft kidobottságának érzete, mint inkább az antipraktikussága.
Egyrészt van egy Alcor Mando 3501-es GPS készülék a könyöktámaszomban, amit a legfrissebb iGO-val használhatnék, ha akarnék, de nem akarok, mert a mobil Waze alkalmazása (vagy akár a Google Térkép is) ezerszer többet érnek. Ergo a gyári navi sem lenne jó semmire. Hisz hiába tudom a cél felé vezető utat, ha a dugó, vagy a trafipax információi nem lesznek jelezve felém.
Én még mindig jobban örülnék egy olyan megoldásnak, ha a telefon képernyőjét lehetne megosztani a gyári érintőpanellel. De erre sajna nem igazán van megoldás. -
pècsimunkás
addikt
válasz
Dani_kp
#4048
üzenetére
Öcsém most vett a Focus II .- be Androidos fejegysèget . Az nagyon rendben van . Rajta van az iGO , ès a Google GPS- e . Megosztja a navi felè a mobilnetet , ès mindig friss információkat kap .
A telefonnal amúgy egyet èrtek . Nekem az előző telefonom a GPS- em , èn a HERE WeGo- t használom . De , természetesen a napi használatban lévő telefonomon is ott a HERE WeGo . Mèg gondoltam megveszem az iGo primot , de kb egy ève nem volt bekapcsolva a GPS- em , egyelőre csak pènz kidobás lenne . Nèmet - magyar utakon nem használtam már règóta GPS-t , ha esetleg kellene valamikor , akkor a fentebb említett program tökéletes !
Ès a papír tèrkèp tènyleg fontos
! Az mindig van nálam is . -
Dani_kp
addikt
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Bárki használta már a Toyota navigációs rendszerét? Touch 2
Ha igen mennyire használható? Érdemes érte kiadni a 180k plusszt új autónál?
Nem nagyon szeretnék újra telfontartót meg mindent betenni, ha van egy ilyen lehetőség, de ha használhatatlan akkor meg felesleges. (Corolla) -
Ear001
addikt
válasz
pècsimunkás
#4040
üzenetére
Pedig az.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
jozsi252
#4042
üzenetére
Nekem is a fehér ès a kèk tetszik . Eisenacban elèg sok van mindkettőből . Amúgy , nemrègen voltam otthon szabin , elèg sok új Yaris volt az utakon . Örülök neki , hogy nem csak a Polo , Fabia , Swift vonal megy ...
Szek .: Meg ahogy, írtad : beszámoló mindenről
! Ès sok fènykèp
! -
jozsi252
veterán
válasz
pècsimunkás
#4041
üzenetére
Köszönöm

Elviekben 8-10 munkanap amíg elintéznek mindent, utána már át is tudom venni, majd beszámolok róla hogy milyen (fogyasztás, menetdinamika stb). Legalább ezzel nem kell paráznom hogy meg tudok-e egymás után előzni 2 autót mint a 69 lovassal. Ahol hosszú egyenes van ott nyilván a kicsi mocival nem gond annyira, de ahol nincs hosszú szakasz ott örökkévalóság lenne elmenni néhány autó mellett..
Ehhez az Active City-hez meg amik járnak extrák bőven elegendőek nekem. Amúgy fehér színű lesz. Elől nagyon jól mutat hogy középen lent fekete színű, jó az összhang így nagyon. Még max kékben tudtam volna elképzelni, másban nem. Sötét színűt semmiképp sem akartam volna.
-
Ear001
addikt
válasz
pècsimunkás
#4034
üzenetére
1.33 jól megy? Nemár. Az egyik legbambababénább motor a Toyota kínálatában. Se ereje, se nyomatéka. A régi 1.3-as fényéveket vert rá, és az új 1.5-ös is sokkal jobb.
-
jozsi252
veterán
Köszi!

Először ugye 69LE változatot szerettem volna a kis fogyasztás miatt, de attól tartottam a legjobban hogy több személlyel klímával meg fog halni csóri. Bár nagyrészt egyedül használnám, de amikor épp nem akkor biztos vertem volna a fejem a falba hogy miért nem az erősebbet vettem. Előzésről meg ne is beszéljünk..
Illetve pl. utazótempónál, legyen az 90-110 környéke, attól függően hol megyek, ugye a kis ezres 3 hengeres 5 sebességes jóval többet forog mint az 1.5-ös 6 sebességes. így szerintem ebből a szempontból a kisebb motor ekkora sebességnél már többet fogyasztana mint a nagyobb több sebességi fokozattal rendelkező.
-
jozsi252
veterán
válasz
pècsimunkás
#4034
üzenetére
Kaptam egy jó ajánlatot az egyik szalontól az új 1.5 VVT-iE 111LE 5 ajtós Active City felszereltségű Yaris-ra. Előleget át is utaltam nekik. Most végre nagy kő esett le szívemről hogy végre meg van minden. 485 000 ft kedvezményt kapok a listaárból, ami az eddigi legjobb így nem is gondolkodtam rajta hogy elfogadjam-e vagy se. A többi cég legjobb esetben is csak olyan 300 környéki kedvezményt adott, volt aki még kevesebbet.
Most már csak valami normális nem túl drága helyet kellene keresni a Casco tekintetében. Kötelező az olyan 24-26 környékére jön ki, annyira nem vészes egyáltalán. Casco-tól már jobban tartok azért..
Jó persze nem mondom hogy nem jön jól a tolatókamera, biztos fogom én is használni ha már benne lesz, viszont ködlámpa az kell azért, mert a mostani Xenonos Mondeo valahogy nincs nagy barátságba a köddel, úgyhogy sokat segít amikor bekapcsolom a ködlámpát azon is.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
jozsi252
#4032
üzenetére
Èn mentem az 1,33- al . Nagyon jól megy . Ha van pènzed az 1,5 - re , azt vedd , főleg ha - elviekben - kevesebbet fogyaszt , ès mèg jobban megy .
Ha van tolatókamera , nem baj , jó az ...
Nekem is van az Aurisban , tènyleg jó dolog ... Többet használnád mint a ködlámpât .
Nekem 8 ève van ködlámpás autóm , kb2x kapcsoltam be . Amikor kiègett út közben a tompított.
A tolatókamera meg napi használatban van . -
jozsi252
veterán
Köszi a segítségeteket!
Végül most ott tartok hogy elvetettem az 1.0 motort, inkább próbálok hozzá rakni még pénzt valahogy, aztán 1.5 VVT-iE 111LE motorral veszem. A tavalyi 1.33-as motorhoz képest 10%-al erősebb, illetve 12%-al kevesebbet fogyaszt. Bárhol kezdtem el olvasgatni erről az 1.5 111LE motorról, mindenhol csak jókat olvastam róla.
Active City felszereltséggel lenne jó mert Active-nak elég jó a felszereltsége már, itt pl. a középső nagy kijelzőt értem a műszerfalon, sokkal jobban néz ki ez az érintőképernyő mint a sima Live felszereltséghez való ami jár. City (+100k) opció meg kell a ködlámpa miatt. Tolatókamera nem izgatna, de a ködlámpa igen.(#4031) molnarpeter
3.8-ért hol van hibrid újonnan? Többről indul az.
-
Ear001
addikt
válasz
jozsi252
#4028
üzenetére
Fogyasztási adatokat leginkább a spritmonitor oldalán tudsz nézni.
Ez a kis motor = jó fogyasztás dolog sajna nem igaz. Egy csomó autó egyszerűen alulmotorizált, inkább csak azért van a kínálatban, hogy az átlag Co2 kibocsátás jó legyen, nem azért, mert tényleg jó lenne velük autózni. A Yarisban az az 1 literes moci határeset, szódával elmegy, de minden más motor fényévekkel jobb hozzá.
-
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Mostanában nagyon sokat agyaltam hogy milyen kocsi legyen, és végül úgy néz ki hogy a Yaris mellett teszem le a voksom. Amit kinéztem az egy új 2017-es 1,0 VVT-i motoros 69LE gép lenne, Active felszereltséggel.
Napi szintű munkába járásra használnám (80km). Ugyebár fontos hogy a fogyasztása jó legyen nagyon, ennek ugye jó. A távnak kicsivel több mint a felét városban teszem meg, amit meg nem oda bőven elég a 90-100-as tempó. Szóval nincs szükségem nagyobb motoros gépre, meg igazából eléggé meg is dobja már az árat. Ez így lesz jó ahogy van.A kérdésem az lenne hogy van a topicba olyan akinek ilyen autója van? Itt ugye jó lenne ha olyan jelentkezne akinek 1,0-ás gépe van. Tapasztalatokat szeretnék kérni a fogyasztás miatt hogy valójában hogy alakul a gyári adathoz képest.
Köszönöm!

Van esetleg olyan aki Toyota szalonban dolgozik, lenne még néhány kérdésem.
-
r0by
addikt
Avensis T25-ön az első ködlámpa izzót hogyan lehet kicserélni?
-
válasz
PeeterssoN
#4024
üzenetére
Ezt nem tudom, ki kell szedni, a japánban és az eusban más az ízzó. Ha nem kereklámpás.
-
válasz
PeeterssoN
#4011
üzenetére
Tényleg csak emlékből. 4 db w1,2 középre. Fűtés konzolhoz, szivargyújtó. 4 db a kmóra egységbe.
-
maláj
addikt
kartámasz Yaris 1-be kinek milyen van ???
univerzálist merjem -e ??? -
TayRol
nagyúr
válasz
psycroptic
#4018
üzenetére
Nem, Prius + -nal a könyöklőben van a li-ion pakk
-
psycroptic
őstag
válasz
pècsimunkás
#4015
üzenetére
Oké. Még utána kell nézzek, hogy egyáltalán válthatok-e biztosítót úgy, hogy nincs még egy éves szerződésem sem a mostaninál.
-
TayRol
nagyúr
válasz
psycroptic
#4014
üzenetére
Köszi! Nem hangzik rosszul.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
psycroptic
#4014
üzenetére
Majd írd meg melyik biztosító mellet döntesz . Ha nem felejtsd el ...

-
psycroptic
őstag
Maximálisan. Igen használom autópályán(1000Km egy hazaút), de csak két alkalmanként három személlyel és pakkjával. Egy dolgot nem tudtam még teljesen megszokni az pedig a kigyorsításnál a motorhang. Nem egy vényóc, de jó a nyomaték. Nekem összességében tetszik. Kényelmes és jól vezethetö.
-
TayRol
nagyúr
válasz
psycroptic
#4012
üzenetére
elégedett vagy vele? használod autópályán, esetleg 4 személlyel? szerintem a hajtáslánc ugyan az.
-
válasz
PeeterssoN
#4008
üzenetére
Szia! Ha jól emlékszem középen w1,2 watt, a műszeregységben w3 watt. Bármelyik autósboltban. Egy zöld gumi van izzókra húzva.
-
TayRol
nagyúr
Van valakinek Prius+ szekere a topikban?
-
PeeterssoN
őstag
Sziasztok!
E11 Corolla 2001 muszerfal illetve belső világításhoz izzokat hol lehet venni? Milyen égők kellenek? -
helkis
veterán
no ez engem is érdekelne, mert az ave-mmel is ez van, nálam akkor jön elő ez a klattyanás, mikor elindulok, utána már nem. ha leállítom a motort és megint elindulok akkor megint előjön, addig nem.. sőt, ha tolatok egy kicsit és úgy állítom le a mocit, majd indulok előre, akkor lehet igazán jól hallani..

most cseréltetettem ~200k-ban futómű cuccokat, azt hittem ez megoldja, de nem..
féltengely tud ilyet csinálni?
-
rob210
nagyúr
válasz
Silentfrog
#4003
üzenetére
Hát gumi szilentek vannak a torony csapágy is be tud járatódni, d ekomolyan eldobom már az agyam.
Felszívom magam kicserélek mindent aztán felgyújtom ha marad a hang.
-
r0by
addikt
válasz
Ragadozó
#4000
üzenetére
Én a múlt héten vittem el a 2003-as 1.8-as benzines T25 Avensis-t motorgenerálra. Sajna nem vitte vissza az előző tulaj a visszahívásra, így meg kellett csinálni, mert már megette 8k km-en a 2L olajat.
Megdöbbent a szerelő is és én sem erre számítottam, mivel mindegyik hengerfejen 4 lyuk volt a várt 2 helyett. Így azért kezdek a témában egy kicsit pesszimsta lenni, már amit minden fórumon hangoztatnak, hogy gyárlag szar a fecelift előtti 1.8-as motor. Így most azt szűrőm le, hogy mégsem mindegyik..
De így legalább nem kellet megfúrni, holott mindenhol azt olvastam, hogy a facelift előttieken csak 2 lyuk volt. Viszont a szerelő szerint a magas olajfogyasztás oka az lehetett, hogy 1-2x kapott valami hamis olajat, ami a rosszabb paraméterek miatt megégtek, és emiatt az olajlehúzó gyűrűk teljesen beragadtak. De ha már szét lett bontva, kapott mindeféle tömítést, síkba lettek téve, stb.
Így most 230k km után még simén benne van a 200k..
Mellesleg ő a Mobil 1 ESP 5w30-ra esküszik ehhez a motorhoz. Megerősítvén amit írsz
-
rob210
nagyúr
Hölgyek/Urak!
A delikvens a párom versoja.
2007, 1.8 vvti
A hiba a futómű valamely részében van.
A jobb elejében ha döccen a kocsi pl, fekvőrendőr, vagy valami kisebb kátyú.
Hidegen indulás után, tehát ha már ment vele egy 20-30 percet után már nem jön elő, egy klattyanó hang.
Nem kopog, nem dübög hanem így tudom beazonosítani, hogy klattyan.
Ráadásul ha be van melegedve a kocsi már nem csinálja.Kitekergettem a kormányt a toronycsapágy jónak tűnik.
A stabilizátor rudat, stabpálcát nézegettem, azok is jónak tűnnek.
A talpas jó, mi a fene lehet ez, nem tud valaki valami tjpushibát, vagy valami olyan kopó alatrészt ami ezt csinálhatja?Ott tartok, hogy felbakolom és kikapom az egész futóművet, mert szétver az ideg, hogy nem tudok rájönni mi az.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LG LCD és LED TV-k
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B650M R7 8700F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 Super 12GB NZXT H510 Cougar 700W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3576
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3963
- Dell Latitude 7330 i7-1255U 16GB 1TB 400nites legjobb kijelző! 1 év garancia
- Thermalright Assassin X 120 V2
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






.

!


