Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11851) Xerxész válasza csaba951 (#11844) üzenetére


Xerxész
őstag

Áh, 3as szinten voltam akkor. Semmi extra nem volt a kezemben. A taktikám az volt, hogy mivel viszonylag lassú, már a kikelésekor nekiszorítottam a szarkofágjának, és 4 kardcsapás + 1 pajzslökés kombóval estem neki és akadályoztam meg, hogy kiáltson és/vagy üssön. Ez addig jó volt, amíg a stamina el nem fogyott. Utána jött a shout, kb. megfagytam, de még potionokkal feltornáztam az életerőmet, majd csapott egyet a vasával, én meg felfordultam. Elrohanni nem tudtam, mert stamina nulla (stamina potion nem volt). A legtöbb sebzés, amit okozni tudtam neki, az kb. az életerjének 2/3-3/4 része volt. Ígyhát, amikor megvolt a kiáltás abszolválás, felrohantam a lépcsőn, amíg kikelt a szarkofágból, és oda már nem jött utanám. :)

(#11852) Lidl válasza Xerxész (#11851) üzenetére


Lidl
senior tag

Szedd össze a Lydiát és vele menj vissza.
Be lehet küldeni golyófogónak, Te meg tudod csápolni a Duergart. :D

Persze addig is kell pár küldit megcsinálnod, amíg hozzád csapódik, de utána tök hasznos lesz, ha ilyen realisztikusban nyomod.

Lidl

(#11853) Lidl


Lidl
senior tag

Láz kolléga segítségével sikerült hozzájutnom egy Dawnguard-hoz. Letöltöttem, de még nem indítottam a játékot vele együtt.
A kérdésem az lenne, hogy mikor kezdődik a Dawnguard? Mit kell tenni hozzá, hogy elkezdődjön?
Vagy ha bekapcsolom, akkor azonnal életbe lép?
Van valami szint korlát, amitől érdemes elkezdeni, különben szenvedni fogok?

Köszi
Lidl

u.i.: Ja, meg a modokhoz is össze kell szedni a DG-s verziókat.

(#11854) Xerxész válasza Lidl (#11852) üzenetére


Xerxész
őstag

A helyzet az, hogy egyedül kell legyűrnöm. Lydiát csak az első sárkány legyőzése után kapom meg, ez a küldetés pedig csak akkor lesz aktív, ha megvan a sárkánykő, amit pont a Draugr Death Overlord "őriz" a Bleak Falls Barrow szentélyben. :D
Aztán meg nálam minden NPC halandó, még a küldetéshez kellőek is (óvatosan kell tehát bánni a szereplőkkel), tehát nem fogom hagyni, hogy csak úgy kicsinálják, ha majd mellémszegődik. Közös erővel védjük majd egymást. :)

(#11855) genndy válasza Lidl (#11853) üzenetére


genndy
addikt

Igen, ha bekapcsolod rögtön életbe lép. Kezdés: városban őrök beszélnek róla, vagy vámpírok megtámadnak. Ekkor kapod az első küldit, hogy menj a Dawnguard várba.
10. szintet ajánlanak hozzá, az alatt nem érdemes elkezdeni.
Igen, modokból is kellenek a DG-sek, különben fagy vagy rosszul működik majd.

u.i.: Nekem is LÁZ-on keresztül lett meg, köszönet itt is! :K

Xerxész : fogadókban találsz pénzért felfogadható zsoldosokat, hozzájuk nem kell semmilyen előküldi.

[ Szerkesztve ]

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11856) Lidl válasza Xerxész (#11854) üzenetére


Lidl
senior tag

Húú tényleg, igazad van, egymásra épül a két küldi :(
Akkor ez nem fog menni.

Azért halandóak, mert ez is valamelyik realizmus mod-ban van benne?
A normál játékban nagyon nehezen hallnak meg a kísérők (szándékosan nem NPC-t mondtam, mert egy nem-kísérő egyszerűbben hal meg).
Én azt tapasztaltam, hogy csak akkor hal meg, ha kap még sebzést, miután letérdelt a földre. De az ellen nem bántja, miután letérdelt. Néha én csapom le, vagy egy tűz lehelletbe belekerül és elhalálozik, de igyekszem vigyázni rá én is.

Lidl

(#11857) Lidl válasza genndy (#11855) üzenetére


Lidl
senior tag

Köszi, akkor 35-ön már neki lehet esni. Bár a vámpírok még elég húzósak.

Lidl

(#11858) Xerxész válasza Lidl (#11856) üzenetére


Xerxész
őstag

Neeeem, azért halandóak, mert én azt akarom, hogy azok legyenek. ;) Pusztuljon minden halandó, ha úgy hozza a sors! ;] ;]
Ez egyébként nem kifejezetten mod, hanem ini trükk. A skyrim.ini fájlba kell ezt beírni:

[GamePlay]
bEssentialTakeNoDamage=0

Gyerekekre sajnos nem vonatkozik, arra külön mod kell.
Olyan is van fenn nekem, ami a megölt NPCk tulajdonait a halál után nem tekinti lopottnak, tehát minden következmény nélkül elveheted. Mondjuk nálam nem akart működni múltkor, mikor próbaképpen megöltem Faendhalt Riverwoodban. :D Lehet, csak valamit rosszul csináltam.

#11855 genndy
Tényleg, a zsoldosok ki is mentek a fejemből. :K Viszont azok meg sokat kérnek, még nincs elég zsetonom. Egyelőre marad a kalandozás, egyszerűbb küldetések teljesítése, szintlépés, pénzgyűjtés.

(#11859) genndy válasza Xerxész (#11858) üzenetére


genndy
addikt

Sőt: Whiterunban ott üldögél a kocsmában Uthgerd the Unbroken, őt például elég ökölharcban megverni, hogy társad legyen. Nehézpáncélos kétkezes harcos.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11860) Xerxész válasza genndy (#11859) üzenetére


Xerxész
őstag

Nem is tudtam, hogy ez nő. :DDD
Na, ezt a bigét megjátszom segítségnek asszem...kösz a tippet! :) Úgyis pont tegnap vándoroltam át Whiterunba.

Azt nem tudja valaki, hogy a Bleak Falls Barrow szentélybe hátulról is be lehet menni? A kijáratnál nyitva maradt az a rejtett ajtó, tehát elvileg ott be tudok menni, viszont a barlang kijárata elég magasan van fenn a hegyen. Oda fel lehet mászni valahogy? Nem szívesen mennék végig mégegszer a teljes barlangrendszeren. :)

(#11861) genndy válasza Xerxész (#11860) üzenetére


genndy
addikt

Nem lehet felmászni, max. konzollal (tcl).
Direkt ilyenre csinálták a dungeonokat (egy-két kivétel van csak). Mondjuk ez a megoldás még mindig jobban tetszik, mint az Oblis, hogy újra visszafelé is végig kellett gyalogolni a barlangon.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11862) Kriccs


Kriccs
tag

Hello!

Az volna a problémám, hogyha elfordulok az NPC-től, akkor nem hallom mit mond. Van erre valami javítás/mod?

Köszönöm!

(#11863) Lidl válasza Kriccs (#11862) üzenetére


Lidl
senior tag

Hali,

szerintem a Windows-ban 5.1(7.1)-re van állítva a hangzás, viszont Te sztereo fülest használsz.
A progi érzékeli, hogy térhatású hangot kell generálnia, és a hátsó csatornákra teszi ki a hangot, ha mögötted van a forrás. De mivel nincs min megszólalnia, ezért nem hallod.

De ez csak egy tipp :D
Nézz utána, hogy így van-e.

Lidl

(#11864) Varlaisaran válasza Xerxész (#11858) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Gyerekekre sajnos nem vonatkozik, arra külön mod kell.

Sajnos? Én meg azt verném agyon aki ilyen "killable children mod" meg hasonló szemeteket megcsinál, valahogy nem akarok belelátni a lelkivilágába. Anno az Oblivionba pont az aberrált állatok miatt nem tettek gyerekeket, és nem véletlen hogy Skyrimnél is bannolják Bethesdáék az ilyet.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#11865) Lenry válasza Varlaisaran (#11864) üzenetére


Lenry
félisten

pedig meg tudom érteni az álláspontjukat.

nem kell a hiperrealizmus, de ez meg már olyan szinten polkorrekt, hogy az túlzás. nincs semmi aberráció abban, hogy ha le akarok mészárolni mindenkit, akkor bizony mindenki pusztuljon, az utolsó csótányig.

milyen játékmenetbeli indok mondja, hogy a gyerekek totálisan sérthetetlenek Nirn világában? nem azért akarom megtenni, mert ezt élvezem, hanem mert nincs semmi értelme annak, hogy nem tehetem meg.

akkor inkább tényleg vették volna ki innen is a gyerekeket.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11866) Xerxész válasza Lenry (#11865) üzenetére


Xerxész
őstag

Egyetértek.
Most arra hivatkozva sérthetetlenek a gyerekek, hogy milyen dolog már gyereket ölni? Azta...és az milyen dolog, felnőttet ölni? Férfit? Nőt? Öreget? Egyáltalán bárkit megölni. Erre hivatkozva a játékok 90%-át ki lehetne vonni a forgalomból.

Gyerekkorom óta látok gyilkosságokat filmen, játékban, zenében, hírekben...ezeken nőttem fel. Mégsincs elborulva az agyam, nem megyek egy általános iskolába ámokfutni, 20 kisiskolást lelőni, leszúrni, mert az mekkora állat dolog, és mert ezt "tanultam" a médiából.

Nem, szimplán rendben van az agyam, különbséget tudok tenni valóság és képzelet közt, tudom, hogy mi jó és mi rossz.

Szóval, szerintem sincs sok értelme most annak, hogy csak a gyereket nem lehet megölni a játékban. Vagy mindenkit meg lehet ölni, vagy ha tényleg annyira fontos az erkölcs, akkor ne lehessen megölni senkit sem benne.

(#11867) genndy válasza Xerxész (#11866) üzenetére


genndy
addikt

Nekem se lenne bajom a gyerekgyilkossággal A JÁTÉKBAN, de nem is bánom különösebben hogy nem lehet.
+Robbaz videói viccesek :DDD

A Fallout 1-2-ben pl. lehetett gyereket is gyilkolászni, komplett városkákat kiirthatott a karakter. Igaz hogy az akkori izometrikus nézet miatt plasztikusabb is volt a dolog, de azért tudott fröcsögni a vér így is.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11868) Jorus


Jorus
nagyúr

Leszedtem a Dragonborn-t (töröltem a bsa-t, esm-et is a Data könyvtárból), de ugyanúgy 5 FPS a max, amit kihoz a játék. Szal most megyek Oblizni, azt jóvan. :)

Ja, tegnap nagyjából készre kalapáltuk Gyps-szel a TimeLine-t egy kocsmában. :) Logout-on ilyen hosszú írást még nem láttam egyébként. A4-es lapokon, 12-es betűméretben (a képekkel együtt) olyan 114 oldal körül lett. :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#11869) #57919488 válasza Jorus (#11868) üzenetére


#57919488
törölt tag

Kis olvasnivaló :C

(#11870) kiskornel válasza genndy (#11861) üzenetére


kiskornel
addikt

"Nem lehet felmászni, max. konzollal (tcl)." - próbáld meg lóháton. Simán a menni fog. Sokkal jobb terepen, mint azt gondolná bárki.

(#11864) Varlaisaran: eddig nem is tudtam, hogy nem lehet gyerekeket kinyírni. :Y

(#11868) Jorus: sajnálom a képregény mod-odat. :O De két képernyő közt van időd átgondolni, milyen taktikát alkalmazol. ;]

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#11871) genndy válasza kiskornel (#11870) üzenetére


genndy
addikt

Az már a barlang belseje ahol a szintkülönbség van. Oda nem tudsz bevinni lovat.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11872) kiskornel válasza genndy (#11871) üzenetére


kiskornel
addikt

Eddig a hátsó bejáratról volt szó... vagy nem? :F

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#11873) genndy válasza kiskornel (#11872) üzenetére


genndy
addikt

Igen, de összetett a dolog, most kipróbáltam:
1. Igazad van, kívül a sziklafalon valószínűleg fel lehet menni lóval a barlangbejáratig (na ezt pont nem próbáltam, tcl-el csináltam, de tegyük fel hogy lehet, a Skyrimi lovak tényleg a jó hegymászóképességükről híresek :K )
2. Amire én gondoltam: belül is van egy szintkülönbség, egy sziklapárkány. Azt hittem erre nem lehet fölmenni, de igen, lehet, nem könnyű, de csalás nélkül is föl lehet ugrálni.
3. És akkor szembetalálja magát az ember az erről az oldalról nyithatatlan sziklaajtóval... :Y :DDD

Tehát összefoglalva: Bleak Falls Barrowba alapból nem lehet hátulról bejutni. Csak ha már végigment benne az ember előlről, kinyitotta a sziklaajtót, ÉS az még nyitva van (tehát csak egy ideig).

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11874) Lenry válasza Jorus (#11868) üzenetére


Lenry
félisten

Ja, tegnap nagyjából készre kalapáltuk Gyps-szel a TimeLine-t egy kocsmában.

akkor mostmár megvárom a történeti áttekintésemmel a megjelenéseteket.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11875) Varlaisaran válasza Xerxész (#11866) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Ez a kérdés inkább féloff...
Igazából sehol sincs kikötve (kivéve a Dark Brotherhood) hogy ölni kell csak-mert alapon. Ha engem egy jó (nak tartott) cél érdekében meg akarnak állítani és ellenségeim lesznek, az más - sosem bántanék oktalanul senkit és semmit, ha az nem az én, vagy más, "ártatlanok" életére tör, s ehhez tartottam is magam mindig egy szerepjátékban, ezért is hagyom ki pl. az összes DB questet. Eleve miért is lenne szükség megölni egy gyereket, feltételezve hogy a szerepet játszó játékos épeszű és megvan az alap igazságérzete (ez már elég), hisz eleve egyetlen egy gyermek-NPC sincs olyan szerepbe bújtatva ahol erre szükség volna, innentől az ilyen irányú igény már nem az önvédelemről hanem a beteges gyilkolásról szól. Kár is volt felvetni a kérdést, ez túlmegy egy szerepjáték határain, itt alapvető normákról van szó. Vagy bohóckodik az ember, és dúmosdit játszik vele, vagy önmagát formálja meg a karaktere képében. És továbbra is azt gondolom, hogy aki veszi a fáradtságot hogy ehhez modot csináljon, ott valami nincs rendben. Ha pszichiáter lennék, bizonyos pácienseket leültetnék egy Oblivion vagy Skyrim elé... érdekes és alapos következtetéseket levonhatnék abból amit csinál.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#11876) kiskornel válasza Varlaisaran (#11875) üzenetére


kiskornel
addikt

Ezzel sajnos nem tudok egyetérteni. Ezen az alapon nem kellene játszanod a programmal, hiszen semilyen emberi norma szerint nem elfogadható a mészárlás, meg hogy fröcsög a vér, középkori módszerekkel henteskedik a főszereplő.
Ez a játék meg erről szól, ezért van. Lényege meg ennyi: kapsz egy küldit -> elmész mészárolni -> kifosztod a helyet -> eladod a zsákmányt -> képességeket veszel, hogy jobban tudj mészárolni. És kezdődik előlről.
Ha ez nem aberráció, akkor a gyerek karakterek elintézése se lehet az...

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#11877) Lenry válasza Varlaisaran (#11875) üzenetére


Lenry
félisten

ugyanmár...

ennyi erővel az összes, nem megölendő városi sétafikáló NPC-re le kellene tiltani a megölés lehetőségét. mert nem szükséges meghalnia, mert ártatlan, stb, stb.
annyi a különbség, hogy az ő polygonhalmaza magasabb mesht ad és mélyebb hangú színész adta a hangját, mint a "gyerekekét". semmi más.

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11878) Varlaisaran válasza Lenry (#11877) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Persze, így is lehet nézni, és innen is ésszerűnek tűnik számomra is. De vagy dúmozunk vagy szerepjátszunk. Első esetben poligonhalmaz, másodikban nem. Onnantól már nem mindegy, ennyi erővel széerjúzszemezhetnék is, ott legalább nincsenek morális kérdések. De szerintem ez bonyolultabb kérdés, nem akarom tovább offolni a topicot vele.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#11879) LÁZ válasza Lenry (#11874) üzenetére


LÁZ
addikt

és kb mikorra várható a cimlapon? lehet az összes korrektor azt fogja olvasni :DDD

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11880) Lenry válasza LÁZ (#11879) üzenetére


Lenry
félisten

ha a mostani sebességgel haladok vele, akkor kb a jövő évezredben, ha pedig túl nagy lesz a kollégák cikkével az átfedés, akkor soha.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11881) LÁZ válasza Lenry (#11880) üzenetére


LÁZ
addikt

biztató :D

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11882) GypsFulvus2 válasza Lenry (#11874) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Készre klikkoltam. Mostantól szegény korrektorokon múlik, mikor jelenik meg. :B
Sok geológiai témájú publikációt írtam már, de hosszúságban egyik sem közelíthet ehhez. Ennél többet csak a szakdogámmal melóztam :D Szóval kéretik csak finoman ízekre szedni! ;)
Amúgy meg, mi egy tiszta leírást adtunk (egy erősen kibővített timeline), te viszont amennyire tudom értelmezést terveztél. Tehát nem hiszem, hogy túl nagy lenne az átfedés.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#11883) LÁZ válasza GypsFulvus2 (#11882) üzenetére


LÁZ
addikt

akkor a jövő7en már talán lesz mit böngészgetni ;]

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11884) Lenry válasza GypsFulvus2 (#11882) üzenetére


Lenry
félisten

várom :)

kicsit sajnálom, hogy nem fejeztem be a sajátomat jóval ezelőtt, mert a tiétek után valószínűleg értelmetlen lesz megjelentetni, de nem baj, rengeteg elképzelt történelem vár még elmesélésre :)

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11885) GypsFulvus2 válasza Lenry (#11884) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Miért lenne értelmetlen? A beszélgetéseink alapján te sokkal filozofikusabb síkról közelítetted meg az egészet, értelmezni és magyarázni akartál. Mi csak egy igen alapos leírást adtunk. Szóval lehet, hogy inkább megkönnyíti a dolgod. Szinte semmit sem foglalkoztunk a teremtésmítoszokkal, valással. Földrajzzal is csak annyit, amennyi egy minimális tájékozódáshoz kell. Adtunk egy rövid bevezetést, aztán belecsaptunk a lecsóba és következik a Korai Merethic Éra. Ráadásul rengeteg nyitott kérdés, részterület maradt. Pl. Nerevar története, vagy Tiber Septim sztorija olyan, hogy szándékosan tele van ellentmondásokkal. Minden érintett a maga érdeke szerint magyarázza, és számos olvasata van.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#11886) keIdor válasza Varlaisaran (#11875) üzenetére


keIdor
titán

Ember, ez csak egy játék, aki ennyire komolyan veszi ezeket a módokat, szerintem meg annál nincs rendben valami.
Szerepjáték, és? Nem a valódi életedet játszod, azt ölsz meg benne, aki akarsz.
Én meg pl. nagyon élveztem a Dark Brotherhood meg Daedra Quest-eket is, biztos ámokfutó, sátánista hibrid vagyok. :DDD

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#11887) GypsFulvus2 válasza keIdor (#11886) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nem akarom gerjeszteni ezt a vitát, de engem is visszatart valamiféle morális gát. Csak olyanokot pusztítok el (legyen az ember vagy teremtmény) aki rám támad, vagy nagyon feldühít. Rossz érzés fog el, ha másként teszek, egyfajta kényelmetlenség-érzet, még akkor is ha tisztában vagyok vele, hogy ez csak virtuális valóság. Lehet, hogy belőled remek diktátor válhatna? ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#11888) keIdor válasza GypsFulvus2 (#11887) üzenetére


keIdor
titán

Én sem öldöklöm csak úgy, de ha az a quest, akkor simán. Ez csak egy játék.
SWKotOR-t is kivittem Jedi-ként meg egy szemétláda Sith-ként is többször, aki csak pusztítani tud, ettől még nem hajtanám rabszolgasorsba a galaxist ha ez valóság lenne. Én meg ketté tudom választani a kettőt, valóság vs. játék/film, a kettő teljesen más.

Én inkább attól félek, aki párhuzamot von a kettő közé, mint pl. Anders Behring Breivik. :))

"Csak olyanokot pusztítok el (legyen az ember vagy teremtmény) aki rám támad, vagy nagyon feldühít."
Ajajj... ;] :P

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#11889) Varlaisaran válasza keIdor (#11886) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

A kérdés teljesen másról szól, de persze nem várhatom el hogy mindenki megértsen mindent. A témát ezután ignorálom, mert offtopic, és számomra kényelmetlen mivel én kezdtem el.
BTW, nem mód, hanem mod.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#11890) HaaS válasza keIdor (#11888) üzenetére


HaaS
addikt

Egyetértünk! Ez is csak egy játék, semmi több:)! A bibi ott van, hogy szerepjáték, és a satuba szorított heréjű őszülő hardkórosok elképesztően nagy beleéléssel játsszák ám, és úgy gondolják, csakis úgy érdemes:D!
Ott már (vagy ott is) megoszlanak a vélemények, hogy ki a pengébb szerepjátékos; aki minden szörnyszülöttet el tud játszani (attól függően, hogy milyen karakterrel játszik), vagy az, aki mindig úgy formálja-fejleszti a gyurmagombóc főhősét, hogy jobban tudjon azonosulni vele.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#11891) Xerxész válasza Varlaisaran (#11875) üzenetére


Xerxész
őstag

Még én egyet hadd írjak erre. :) Ha már velem kezdted el a vitát. :) Bár tényleg kicsit OFF.

Szóval, a nézeteddel egyetértek, meg is értelek, mert jómagam is mindennemű erőszakot elítélek a való életben, sőt a játékban is (csak miheztartásvégett: életem során egyetlen egyszer "verekedtem", az sem verekedés volt, hanem annyira b*szogatott már valaki, hogy elkaptam a torkát és a falnak szorítottam...akkor azt hittem, meg tudnám ölni, meg is akartam ütni, de nem tettem...megálljt parancsoltam magamnak). Az éles játékban sem öltem eddig ok nélkül ártatlant, kivétel amikor valami modot próbáltam, hogy működik-e. :) Valószínűleg a játék során a későbbiekben is a jó oldalon fogok állni, az erkölcsi normáimnak ez felel meg, és mivel ez szerepjáték, a normáim szerint fogok játszani.

Viszont...amit Lenry is írt, hogy ez egy játék. Ha egy NPC megölhető, miért nem ölhető meg minden NPC? Értelmetlen döntés. Milyen az már, hogy jön egy sárkány, leokád tűzzel egy kis falut (teszem azt, Riverwoodot pl.), mindenki kipusztul, de a 2 gyerek él és virul, egy karcolás nincs rajtuk. Teljesen illúzióromboló. Csak azért, mert ők gyerekek.

Az egy dolog, hogy én nem fogok gyereket ölni a játékban, de az NPCk csináljanak egymással, amit csak akarnak. Jön egy gonosz fosztogató vagy mondjuk egy vérfarkas, megöli a gyereket. Ha épp ezt látom, legalább találok okot a büntetésre, kicsinálom a gyilkost.

Szóval, igazából nem tudnak használható érvvel meggyőzni, hogy miért halhatatlanok a gyerekek a játékban.

(#11892) Xerxész


Xerxész
őstag

Aki már játszik Dragonbornnal... Skyrimből a szigetre lehet valós időben hajózni? Bár asszem értelmetlen a kérdésem, mivel a vanilla játékban sem volt real-time gyorsutazás. :DDD

(#11893) Jorus válasza Xerxész (#11892) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nem.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#11894) genndy válasza Xerxész (#11892) üzenetére


genndy
addikt

Alapjátékhoz már VAN real-time gyorsutazás:
ScenicCarriages

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11895) Xerxész válasza genndy (#11894) üzenetére


Xerxész
őstag

Nem is én lennék, ha nem tudnék róla. ;) De azért köszi a tippet. Már régebb óta használom.
Korábbi játékpróbálkozásaim alatt nem akart működni, és asszem sejtem is, hogy miért. Szerintem konfliktál az Open Cities Skyrim moddal.
Tegnap elutaztam Whiterunból Falkreathbe (laza 15-20 perc), semmi probléma nem volt, működött rendesen...de most nincs fenn az Open Cities. :) Ma kipróbálom, hogy tényleg azzal lehet-e a baja...

(#11896) genndy válasza Xerxész (#11895) üzenetére


genndy
addikt

Ha tényleg jól működik, lehet hogy én is teszek vele egy próbát.
Általában gyorsutazom, mert nem szeretek gyalogolni (valahogy úgy érzem a 'rendes' játékból veszi el az időt), de pont tegnap mentünk el hármasban (Delp+Esb) a régi Penge főhadiszállásra, és gyalogoltunk, hát nagyon hangulatos volt. Közben volt három sárkánytámadás is... de mind meghalt! ;]
Úgyhogy lehet többet szaladgálok majd, meg ez a fajta szekerezés is hozzáadna a hangulathoz.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11897) Xerxész válasza genndy (#11896) üzenetére


Xerxész
őstag

Mondom, Open Cities Skyrim nélkül működött. Ma felteszem újra a ScenicCarriages mellé, kíváncsi vagyok. De tartok tőle, hogy ez a 2 nem fogja szeretni egymást, mert asszem mindkettő ugyanaz(oka)t a cellá(ka)t módosítja.

Nagy élmény, ha szeretsz szimplán csak bámészkodni. :K Csak ne állítsd túl gyorsra a szekér sebességét.
Visz a kordé, te meg csak gyönyörködsz és nézed, ahogy él a világ körülötted. Ugyanaz a szitu, mint a játék elején a Helgenbe vezető úton. Annyi különbséggel, hogy a szekeret bárhol megállíthatod, kiszállhatsz, harcolhatsz, összeszedheted a lootolni valót, majd visszaszállsz és folytatod utadat. A kocsis megvár. :)
Van a modnak "követő támogató" opciója is, magyarán vihetsz társat is.

És még nevethetsz is, amikor elgázoltok néhány járókelőt. :DDD Akár embert, akár állatot.
Szeretem ezt a modot, nagyon tetszik.

Asszem van valami ugyanilyen mod, csak hajóban. Valami viking hajó, amit real-time lehet irányítani. Valamelyik északi város kikötőjében, ha jól emlékszem. Nem töltöttem le, mert amikor utoljára néztem, még igen bugos volt. Azóta biztos finomítottak rajt'.
Kell majd egy hajós is, hogy át tudjak majd hajózni valós időben Soltsheim szigetére. :))

[ Szerkesztve ]

(#11898) Lenry válasza Xerxész (#11892) üzenetére


Lenry
félisten

nincs, és nem is lehetséges.

Skyrim és Solstheim két külön terület, a játékmotor szempontjából olyan, mintha bemennél egy házba, teljesen másik világot kell betöltenie.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11899) genndy válasza Lenry (#11898) üzenetére


genndy
addikt

És mégis megcsinálták az Open Cities-t is...
Szerintem megoldható azért, de nyilván bonyolultabb lenne mint mondjuk a házak vagy városok esetén.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11900) gilfoyle


gilfoyle
őstag

Szerepjáték ide vagy oda, nekem pl. nem jut eszembe kölyköket mészárolni. Meg állatokat se, csak ha támadnak. Dehát nem vagyunk egyformák...

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.