Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11951) genndy válasza Xerxész (#11950) üzenetére


genndy
addikt

Utolsóra: nekem a DIMONIZED UNP female body tetszik, a The Eyes Of Beauty arc-skin részével (ebből nem is használok mást. Szemöldök is vanilla).

Ez a végeredmény, szerintem vállalhatóan cicababás csak (festés, sebhely, haj mind vanilla):

Better Females nekem nagyon sminkes.

[ Szerkesztve ]

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11952) Xerxész válasza genndy (#11951) üzenetére


Xerxész
őstag

Köszesz, otthon kipróbálom. :)
De ez nem ENB, ugye? Mer' aztat az erőművem nem bírja. :DDD

(#11953) genndy válasza Xerxész (#11952) üzenetére


genndy
addikt

A kép ENB-vel készült, de az a nőcire nincs hatással.
A csaj maga Waldora, ezt az arcot találtam a legnormálisabbnak.
Az előbb kimaradt, de ez is kell: No More Blocky Faces

Ha tudsz valami normális tárhelyet adni, este összekaparhatom a testhez+archoz szükséges mesheket+textúrákat, és föltehetem (ha fölfér, mert elég nagyok a textúrák). Meg van az elejéről mentett állásom is, direkt még modok nélkül, hogy ne legyen szemetes a save.

[ Szerkesztve ]

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11954) Xerxész válasza genndy (#11953) üzenetére


Xerxész
őstag

Köszi, nem kell feltölteni, elég a hivatkozás. Megnézem, kipróbálom, aztán meglátjuk, hogy melyik lesz használható számomra. Ezt pl. nem is tudtam, hogy az Eyes of Beautynak van arcjavító opciója. Azt hittem, az csak a szemet javítja.

(#11955) kiskornel válasza Vistaboy (#11949) üzenetére


kiskornel
addikt

Nekem nem NVidiám van, ATI. Nálam a távoli dolgok villodzását a driverek okozták. 5 ből 2 jött be. Szerintem te is próbálkozz más verziós driverrel.

Ami az árnyékokat illeti, én úgy emléxem nekem is egy kicsit olyan, mintha egy átlátszó-szőttes. Viszont a te cuccodon csúnya sávosodás is megfigyelhető. Nekem ilyesmit sikerült elérnem max. A skyrimprefs.ini-ben kajtatva: [link].

Gyakorlatilag minden paraméterezhető árnyék ügyben. ENB és a skyrimprefs.ini együttesével.

Szerk: (#11950) Xerxész által ajánlott 4096-os felbontás jó. Van még két paraméter (sajnos nem otthon vagyok, hanem meló), amivel szintén növelni lehet a textúra nagyságát, viszont ez megtelití majd a VRAM-ot. A betöltési idő felmegy. Továbbá lehet állítani a fényforrás távolságán. Asszem közelebb hoztam. Az ENB-ben meg a kontúrok mosását szoktam állítani.
Majd otthonról tudok többet este...

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#11956) genndy válasza Vistaboy (#11949) üzenetére


genndy
addikt

Önárnyékon részletesebb test-mesh biztosan segít valamennyit.

kiskornel : szép a földön lévő árnyék, csak sajnos pont önárnyék nincs a képen, ami Vistaboy kínja.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11957) Vistaboy válasza Xerxész (#11950) üzenetére


Vistaboy
veterán

1. A linkelt képen ott vannak a telepítés időpontjai is, így meg tudod nézni. Ezeket nem egyszerre pakoltam fel, kísérletezgettem velük, amíg olyan látványt nem adtak, amit szerettem volna. Amit viszont biztosan tudok, hogy az Unofficial modok után a Skyrim 2K HD Textures volt a legelső, majd ezután jött a többi.

2. Mint a nevükben benne van, a sárkányok, állatok és kreatúrák kinézetét javítja/módosítják.

3. Tökéletesen megférnek egymás mellett, ha jól emlékszem, a Realistic Lighting Overhaul telepítése során az időjárás szekcióban ki lehet választani, hogy hagyja érintetlenül az erre vonatkozó dolgokat, a leírás szerint kifejezetten azon célból, ha valaki saját időjárás modot - mint a Climates is - akar használni.

+1: Én a CBBE modokat - és azzal kompatibilis javításokat/módosítókat - ajánlom, az szimplán csak szebbé varázsolja a kinézetet, van olyan opciója is. Én például a teljesen meztelen karaktereket nem szeretem, ezért használom ezt. Szolid, de ha akarod, szexbombát is faraghatsz a csajokból.:)

(#11955) kiskornel: Ez már döfi, mondjuk én nem kimondottan szeretem az ilyen világos témákat, a realisztikus fények és árnyékok tetszenek, ezért is zavar a dolog. Majd ha valaki rájön, mivel lehet kiküszöbölni, írja meg, pls., nekem most a Dragonborn tesztet kell írnom. :B

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11958) Vistaboy válasza Vistaboy (#11957) üzenetére


Vistaboy
veterán

Bemásolom az ini fájlomban szereplő sorokat. Szakértők ajánljanak módosításokat:

SkyrimPrefs.ini:

[Display]
iBlurDeferredShadowMask=3
fInteriorShadowDistance=3000.0000
fShadowDistance=8000
iShadowMapResolutionSecondary=1024
iShadowMapResolutionPrimary=2048
iShadowSplitCount=2
iMaxAnisotropy=16
fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist=1e+007
fGamma=0.9600
fDecalLOD2=1500.0000
fDecalLOD1=1000.0000
fSpecularLODStartFade=2000
fShadowLODStartFade=200.0000
fLightLODStartFade=3500
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
iWaterMultiSamples=0
iMultiSample=4
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=1
bFull Screen=1
iSize H=1200
iSize W=1920
fMeshLODFadePercentDefault=1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist=1e+007
fMeshLODLevel1FadeDist=1e+007
iScreenShotIndex=5
bShadowMaskZPrepass=0
bMainZPrepass=0
iMaxSkinDecalsPerFrame=25
iMaxDecalsPerFrame=100
bFloatPointRenderTarget=1
sD3DDevice="AMD Radeon HD 7800 Series"
bFXAAEnabled=0
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.15
iShadowMaskQuarter=4
iAdapter=0
iPresentInterval=1
iShadowFilter=3
bShadowsOnGrass=1
bTransparencyMultisampling=0
bDeferredShadows=1
bDrawShadows=1

Skyrim.ini:

[General]
sLanguage=ENGLISH
uExterior Cell Buffer=64
uGridsToLoad=7
iPreloadSizeLimit=51380224

[Display]
fShadowLODMaxStartFade=1000.0
fSpecularLODMaxStartFade=2000.0
fLightLODMaxStartFade=3500.0
iShadowMapResolutionPrimary=2048
bAllowScreenshot=1

[Audio]
fMusicDuckingSeconds=6.0
fMusicUnDuckingSeconds=8.0
fMenuModeFadeOutTime=3.0
fMenuModeFadeInTime=1.0

[Grass]
bAllowCreateGrass=1
bAllowLoadGrass=0

[Combat]
fMagnetismStrafeHeadingMult=0.0
fMagnetismLookingMult=0.0

[Papyrus]
fPostLoadUpdateTimeMS=500.0
bEnableLogging=0
bEnableTrace=0
bLoadDebugInformation=0
[Water]
bReflectLODObjects=1
bReflectLODLand=1
bReflectSky=1
bReflectLODTrees=1

Előre is köszi. :R

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11959) Xerxész válasza Vistaboy (#11958) üzenetére


Xerxész
őstag

Igazából az volna jó, ha valahol valamilyen leírást találnánk arra vonatkozólag, hogy ezek a parancsok mit módosítanak...aztán mindenki úgy játszik az értékekkel, ahogy neki jó. Nem azzal van a baj, hogy be kell állítani, hanem azzal, hogy nem tudom, mit állítok be...mert nem tudom, mit jelent az adott sor. :)

A Geforce oldalán van némi ini trükk magyarázat, de az közel sem teljes.

(#11960) Vistaboy válasza Xerxész (#11959) üzenetére


Vistaboy
veterán

Értem. Sajnos akkor addig marad a kísérletezgetés, mert én sem vagyok otthon nagyon a technikai részletekben. :B :P

Mindegy, első a teszt, utána majd próbálok valamit csinálni az árnyékokkal. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11961) genndy válasza Xerxész (#11959) üzenetére


genndy
addikt

Ajánlott mod: Skyrim configurator

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11962) Lidl


Lidl
senior tag

Szaisztok,

én azt kérdezném Tőletek, hogy ha olyan modokat használtok, amik többé-kevésbé ütik egymást, akkor mi alapján döntitek el, hogy melyik fájl-ja írja felül a másikat?
Pl. ha jól emlékszem, akkor Vistaboy listájában láttam Lush Trees/Grass modot és Flora Overhault. Úgy emlékszem, hogy ezekben vannak olyan textúrák, amik megegyeznek.
Ilyenkor csak a próbálgatás használ? De nehéz megtalálni, hogy egyáltalán melyik textúra miért felelős...

Ti mit csináltok ilyenkor?

Köszi
Lidl

(#11963) Xerxész válasza genndy (#11961) üzenetére


Xerxész
őstag

Genndy, te nagyon képben vagy modok terén. :C
Megnézem ezt is otthon, bár nem kifejezett modnak tűnik...

Esetleg tudsz mondani valamit a Texture Combiner-ről is? Mindenhol olvasom, hogy hasznos, mert jobban tömörít... Adott esetben FPS javulást is elérhetek vele? Nálam minden tized FPS aranyat ér. :DDD

#11962 Lidl
1. Adott mod leírásában kutakodni, előfordul, hogy leírják, hogy hol helyezkedjen el a rangsorban, bár grafikai modoknál annyira nem foglalkoznak ezzel
2. Kompatibilitás vizsgálat (pl. most úgy tudom, a Lush Trees nem kompatibilis a legújabb Skyrim Flora Overhaullal, még nem frissítették a patchet)
3. Amelyiket akarod, hogy érvényesüljön, azt telepíted legutoljára, mivel a későbbi mod felülírja a korábbit

Az engem is érdekelne, hogy pl. a Skyrim Flora Overhaul + Lush Trees + Trees HD triót hogyan kell kombinálni. :)

[ Szerkesztve ]

(#11964) csaba951 válasza Vistaboy (#11958) üzenetére


csaba951
veterán

Esetleg nézd meg ezekkel az értékekkel:
SkyrimPrefs.ini:
[Display]
iShadowMapResolutionSecondary=2048
iShadowMapResolutionPrimary=4096

Skyrim.ini:
[Display]
iShadowMapResolutionPrimary=4096

Memória (ha már úgyis olyan sok van a gépedben :) ):
Skyrim.ini
[Papyrus]
iMaxAllocatedMemoryBytes=4294967296
iPreloadSizeLimit=2147483648
fMasterFilePreLoadMB=512.0000

(#11965) Lidl válasza Xerxész (#11963) üzenetére


Lidl
senior tag

Igen, inkább a GamePlay modoknál fontos a sorrend, és ott térnek ki rá leginkább.
Grafikaiaknál ritkán látok ilyet.

Tehát akkor jól gondolom, hogy empirikus úton kell ezeket tesztelni :)

Köszi
Lidl

(#11966) Xerxész válasza Lidl (#11962) üzenetére


Xerxész
őstag

Még erre egy elképzelés... Én így telepíteném fel:

1. Official HD Texture Pack (ha van)
2. Skyrim HD 2K Textures
3. Skyrim Realistic Overhaul / Serious HD Retexture
4. Lush Grass
5. Skyrim Flora Overhaul
6. Lush Tress
7. Trees HD
8. Better Dynamic Snow
9. Static Mesh Improvement
10. W.A.T.E.R.
11. Realistic Smoke and Embers

Hirtelen ennyi jutott eszembe, amik jók. De majd a nagy grafikaguruk kijavítanak, mert a helyes sorrend engem is érdekelne. :))

[ Szerkesztve ]

(#11967) genndy válasza Xerxész (#11963) üzenetére


genndy
addikt

Igyekszem... :B
Nem kimondottan mod, inkább segédprogram. Mielőtt nekiesel, mentsd el a jelenlegi iniket! Annyira én se próbáltam, csak hasznosnak tűnt ezért trackingeltem (ugye tudod hogy Nexuson van ilyen? Lényegében a Kedvencek). Amikor az ini-met csináltam, egyenként rákeresgettem a gyanús sorokra, és az alapján módosítottam.

Szerintem neked nem a Combiner kell, hanem az Optimizer Textures. Ez hasznos, igen, kiszedi a felesleges dolgokat a textúrákból, emiatt kisebbek lesznek, tehát könnyebb/gyorsabb betölteni őket, kevesebb vramot foglalnak. .bsa-kra nem mertem ráereszteni, de ha bátor vagy, egy .bsa bizt.mentés után próbáld ki nyugodtan. Hosszú ideig fogja majd csinálni.

Kombinálás: szépítőknél egyszerűen oldom meg: a nagyobb méretű felülírja a kisebbet (mert feltételezhetően a nagyobb=szebb). Én már nem tökölök NMM-el, a Total Commander tudja ezt a fajta felülírást.
Erre amúgy pont jó a Texture Combiner. Ahogy nézem benne vannak már a Florák is.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11968) LÁZ


LÁZ
addikt

a launcher felbontás problémára tud valaki reflektálni, friss telepitésről beszélünk, de mostmár csőstül jön, a modmanager se moccan meg, hiába uninstall-telepit

egyébként ezért van tele a brém az obli-skyrim duóval, indul-megy minden, utána 'áll' 1-2 hónapot, inditanám megint, aztán bszik menni, és nem tudod miért, mert előtte ok volt minden, és utána meg folyamatosan fossa össze magát lépésenként minden, érdekesebbnél érdekesebb errorokat dobálva. :W :W :W

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11969) Xerxész válasza LÁZ (#11968) üzenetére


Xerxész
őstag

Ha Launcherben nem tudod a felbontást állítani, akkor javaslom, hogy írd át a skyrimprefs.ini fájban, manuálisan. :)

(#11970) LÁZ válasza Xerxész (#11969) üzenetére


LÁZ
addikt

ott jól van irva, 1920*1200, de közben valahogy sikerült megoldani, de előkerült megint ez a ntdll.dll tesv.exe crash, illetve a mod manager is szórakoztat:

Problémaesemény neve: CLR20r3
Probléma-aláírás: 01: nexusclient.exe
Probléma-aláírás: 02: 0.43.1.0
Probléma-aláírás: 03: 511d28ee
Probléma-aláírás: 04: System.Configuration
Probléma-aláírás: 05: 2.0.0.0
Probléma-aláírás: 06: 4a275e0d
Probléma-aláírás: 07: 1a6
Probléma-aláírás: 08: 15a
Probléma-aláírás: 09: IOIBMURHYNRXKW0ZXKYRVFN0BOYYUFOW
Operációs rendszer verziója: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Területibeállítás-azonosító: 1038

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11971) genndy válasza LÁZ (#11968) üzenetére


genndy
addikt

Bocs hogy ezt írom, de neked akkor valami nagyon el lehet kefélve a gépeden általánosan, 6 éve ugyanaz az Oblivion telepítésem van fönt (komplett winchester és gépcserét is megélt!), és mindig indult pöccre, modok se kavarodtak el soha.

Fölismeri rendesen a videókártyád? Ini-ben stimmel a típusa? Nem maradt a könyvtárban ENB d3d9.dll?

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11972) Lidl válasza LÁZ (#11970) üzenetére


Lidl
senior tag

Az NMM nálam is leáll néha. Főleg akkor, amikor a modok sorrendjét változtattam és a nyilat nyomogattam gyorasn.
Szerintem nem tudta lekezelni a gyors nyomogatást.
Utána újra indítva nem volt semmi gond.

Nálad mindig ugyanakkor száll el, vagy véletlenszerű?

A korábbi kutakodásunk során én arra jutottam, hogy bár az event log szerint a TESV.EXE okozta a hibát, de valójában nem az a ludas, hanem valami más, futó/rendszer program vagy driver. (lásd az AfterBurner)

Változott valami a gépeden azóta, hogy futott a Skyrim? Pl, vírusírtó frissítés, új VC++ verzió, vagy új .NET? stb?

Lidl

(#11973) LÁZ válasza genndy (#11971) üzenetére


LÁZ
addikt

a vicc az, hogy a dawnguardot simán letoltam, és utána nem is toltam vele, aztán inditanám, és kuka, reinstall után is, annyira nem vagyok most elszánt, hogy emiatt még windózt is telepitsek..

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11974) genndy válasza LÁZ (#11973) üzenetére


genndy
addikt

Tehát a Dawnguard után csináltál valami mást, ami befolyásolta a Skyrimet is.
Fraps? Afterburner? Ilyen általános rendszerbuzeráló programra gyanakszom én.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11975) LÁZ válasza genndy (#11974) üzenetére


LÁZ
addikt

semmi, mert fraps-afterburner ment akkor is, de lelőttem ezeket is, és ugyanúgy kuka, még 1 reinstall-t megnézek, vagy dvdről telepitem majd, nem steamről.

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11976) Vistaboy válasza csaba951 (#11964) üzenetére


Vistaboy
veterán

Köszi, egy picit mintha kevesebbet töltene így, gondolom a nagyobb memória allokáció miatt, de az árnyék továbbra is pixeles és csíkos, mint eddig. :(

LÁZ: Próbálj ki egy régebbi mentést, amiben esetleg nem volt annyi - vagy semmilyen - mod használva. Én is eldobhattam a 45-ös harcos karakteremet, mert állandóan fagyott és kilépegetett a Dragonborn végigjátszásakor. Visszatettem egy 26-os vámpír íjászt, amit épp a Dawnguard vége után hagytam abba, azzal tökéletesen megy a Dragonborn is. Más kérdés, hogy most kezdhetem ismét szinte mindent az elejéről. :DDD

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11977) LÁZ válasza Vistaboy (#11976) üzenetére


LÁZ
addikt

érdekes módon most elindult megint :F , már csak a mod managerbe kéne életet lehelljek valahogy...

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11978) WonderCSabo válasza csaba951 (#11964) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Két dolog:

Az Optimizer Textures általában nem sokat segít, mert a modok készítői használják, illetve a hivatalos HD textúra csomag is tömörítve van már.

A memória foglalást pedig nem tudjátok növelni ilyen egyszerűen, a [Papyrus] tagon belül ezek a kulcsk a scripting engine által lefoglalható memórianagyságot szabályozzák.

(#11979) Xerxész válasza WonderCSabo (#11978) üzenetére


Xerxész
őstag

És a Texture Combiner? Előidézhet FPS javulást?

(#11980) WonderCSabo válasza Xerxész (#11979) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Nem hiszem.

(#11981) Xerxész válasza genndy (#11961) üzenetére


Xerxész
őstag

Közben utánanéztem ennek a Skyrim Configuratornak...már amennyire tudtam itt a munkahelyi letiltások közepette. :)
De ez nagyon jónak tűnik, mert van előnézeti opció benne...így legalább látom is, amit módosítok, így kb. értem is, hogy mit variálok benne. Okos kis program lehet, otthon mindenképp kipróbálom.

SZERK.:
Azért ez hihetetlen, hogy a Skyrim az első olyan játék az életemben, amihez hajlandó voltam letölteni egyéb programokat, modokat csak azért, hogy élvezetesebb legyen a játék (modok tucatjai, SKSE, NMM, TES5EDIT, BOSS és majd ez a SkyConfig). :) Soha nem voltam hajlandó ilyesmire, mindig vanilla játékokkal játszottam. :)
Talán ezt hívják a nagyok "TES-hatásnak"? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#11982) genndy válasza Xerxész (#11979) üzenetére


genndy
addikt

Nem. Az csak összemásolja a különböző pakkok textúráit. Ráadásul gondolom mindegyikből a legszebbet (legnagyobbat, legjobban erőforrás-zabálót) veszi, azzal írja felül a többit.
Tehát nem javít semmit, csak a kézi másolgatástól kímél meg.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11983) LÁZ


LÁZ
addikt

valaki tudna linkelni egy 0.43.1 előtti mod managert, 0.34, vagy 0.36. thx

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11984) kiskornel válasza Vistaboy (#11958) üzenetére


kiskornel
addikt

iShadowMapResolutionSecondary=4096
iShadowMapResolutionPrimary=4096
iShadowMapResolution=4096

fShadowDistance=8000 --> [link] (a videók alapján ... első 3 találat).

A skyrim ini-be ne tárolj olyan adatokat, amik már szerepelnek a SkyrimPrefs.ini-ben.... see:
iShadowMapResolutionPrimary=2048 ... valami belenyúlt már a skyrim.ini-be, mert annak nagyon rövidnek kell lennnie.

És az ENB-t kell rálőni, hogy az árnyékok szélét mossa el. Otthon megkeresem neked.

Nekem nagyon rövidnek tűnik ez a két lista... Ennél azért jóval több paraméterre emléxem.

Lehet még manipulálni azt az időzítőt, ami kb 5-10mp-enként ziziéssel kísérve kissé arrébb viszi az árnyékot, majd következő fázisban vissza...

(#11956) genndy: ezek a beállítások mindenre hatással vannak. Az eredeti látványnál csak szebbet lehet csinálni... :Y

szerk: és az ini-ket sűrűn mentsd! Ez fontos, hgoy legyen backup, amihez visszatérhetsz!

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#11985) Vistaboy válasza kiskornel (#11984) üzenetére


Vistaboy
veterán

Több van, csak azokat szedtem ki, melyek szerintem az árnyékokra vonatkozhattak. Köszi, majd várom, mire sikerül rájönni. :R

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11986) Prosector válasza Vistaboy (#11949) üzenetére


Prosector
addikt

Az ishadowmapresolution-okat nyugodtan rakhatod 8192-re

ekkora difi van a 4096-os es a 8192-es ertek kozott:

[link]

Az iBlurDeferredShadowMask-ot 7-re.Ez elmossa az arnyekok szeleinek az elet.

iBlurDeferredShadowMask=7

iBlurDeferredShadowMask=1

Meg probald ki ezt is,bar lehet, h karakterekre nem jo.

[link]

Nvidia tweak guide:

[link]

Hirtelen ennyi. Remelem segit vmit.

(#11987) Vistaboy válasza Prosector (#11986) üzenetére


Vistaboy
veterán

Köszi, az ini módosítások úgy néz ki, beváltak. Sajnos hirtelen nem tudok képet készíteni, mert az elmúlt tíz percben mindent elkövettem, hogy napos időben lőjek egy shotot, ám akárhová mentem, mindig esett. Majd ha egyszer süt a nap és lesznek tiszta árnyékok, készítek képet is. :DDD

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11988) genndy válasza Vistaboy (#11987) üzenetére


genndy
addikt

Konzol: fw 81a
A legtisztább, napos idő.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11989) Vistaboy válasza genndy (#11988) üzenetére


Vistaboy
veterán

Hiába, kérem, aki tud, az tud. Köszi. :R

Viszont ezzel kiderült, hogy még rondább lett, mint eddig, ami azért érdekes, mert a barlangban pedig még úgy nézett ki, javult a képminőség.

Áááá, valaki, pls... :O Megőrülök ettől az árnyéktól...

MOD: MEGVAN!!!! :C :C :C

Íme:

A SkyrimPrefs.ini fájlban kell átírni:

fShadowDistance=8000

erre:

fShadowDistance=400

Eredmény:

[/P]

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11990) LÁZ válasza Vistaboy (#11989) üzenetére


LÁZ
addikt

én meg attól, hogy a modmanager CLR20r3-al crashel... :(((

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#11991) Xerxész válasza Vistaboy (#11989) üzenetére


Xerxész
őstag

Én nem látok különbséget, hacsak nem az, hogy a sziklafalnak nincs árnyéka a 2. képen. De nem az volt a bajod, hogy csíkosak az árnyékok?

Más:
Hogyan lehet szemből megnézni a karakteremet úgy, hogy kard van a kezében? Csinálnék már én is róla képernyőfotót, de karddal a kezében akarom. :))

(#11992) Vistaboy válasza Xerxész (#11991) üzenetére


Vistaboy
veterán

A karakteren figyeld meg a hátán viselt íj által vetett árnyékot. ;)

MOD: A sziklán meg azért nincs már árnyék, mert eltelt pár óra a két kép készítése között - a játékban - és ezért szemből éri a nap. :)

Mindegy, a lényeg, hogy így nekem jobban tetszik. :DDD

Sajnos, ha előhúzod a fegyvert, akkor mozogsz forgás közben. Esetleg várd meg, hátha egy bizonyos idő után elkezd forogni a kamera körülötte, mintha régen lett volna ilyen, de nem emlékszem, hogy csak az Oblivionban, vagy itt. :F

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11993) Xerxész válasza Vistaboy (#11992) üzenetére


Xerxész
őstag

Köszi, közben találtam megoldást rá. :)

Konzolba beírni: tfc

Ilyen egyszerű. Kikapcsolásához ugyanezt mégegyszer beírni. :P
Tök jó, nemsokára megmutatom nektek a karakteremet.

(#11994) kiskornel válasza Vistaboy (#11989) üzenetére


kiskornel
addikt

Hmm... a 400 az túl kicsi érték fShadowDistance-nak.

Jaja... most kipróbáltam, és nézd mit csinál az árnyékokkal: [link]

Magasabb érték kell neki... Persze az outline-ja nem lesz olyan szép, viszont nem történik vele furcsa dolog.

szerk: Amúgy javasolt egy lastgood könyvtárba eltárolni az utolsó jó iniket. Tegnap frissítette a steam a skyrimet, erre felülírta az ini fájlokat... Még szerencse, hogy volt backup. Nekem is úgy nézett ki az árnyékom frissítés után, mint amit linkeltél.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#11995) WonderCSabo


WonderCSabo
félisten

Sziasztok!

Lőne nekem vki egy before after képpárt a frissített textúra pakkal és nélküle? Soltsheimben, lehetőleg Raven Rockban. Akárhogy kapcsolgatom, sehogy sem látok különbséget. A többi részen látom, pl. rögtön az Ebony Armoromban. Előre is köszi.

(#11996) genndy válasza Vistaboy (#11992) üzenetére


genndy
addikt

Sajnos ezzel a megoldással a távoli árnyékokat bukod. Nem éri meg szvsz.

Xerxész : a tfc is jó megoldás, de az is működik, ha nyomod az F-et. Ekkor előhúzott fegyverrel is tudod mozgatni a kamerát a karakter körül.

kiskornel : én simán írásvédetté tettem a jót, azt írja felül ha tudja. Meg van belőle egy .bak-os biztonsági mentés is. Plugins.txt szintén ugyanígy.

[ Szerkesztve ]

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#11997) Vistaboy válasza genndy (#11996) üzenetére


Vistaboy
veterán

Vettem észre sajnos. Egyelőre hagyom a fenébe, majd holnap foglalkozok vele, ha elkészültem a cikkel. Addig nem idegesítem fel magam rajta. :) Mindenesetre köszönöm az eddigi segítséget. :R

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#11998) WonderCSabo válasza WonderCSabo (#11995) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Vki? Nem olyan sok idő. Léci! :)

(#11999) WonderCSabo válasza WonderCSabo (#11998) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Na végre sikerült. Annyira azért "nem HD", de azért látszik a különbség.

(#12000) Ilsyde


Ilsyde
őstag

Ez foleg Xerxésznek megy de ha tud valaki más is válaszolni rá akkor ne tartsa magában :)

Skyrim GEMS még frissítodik a Dragonborn DLC miatt. Az lenne a kérdésem hogy ha most elkezdem feldobni a modokat akkor mibol tudom hogy melyik nem kompatibilis az említett DLC-vel? Foleg arra gondolok hogy az újítások miatt melyikre nincs már szukség?

Jó lenne valami lista ami leírja hogy pontosan miket tartalmaznak a DLC-k (példának kedvéért valamelyikben van lóhátas harc, tehát olyan modot felesleges feltenni). Vagy marad a favágó módszer és olvassam el a tobbszáz mod leírását?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.