Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-09-06 22:56:53

LOGOUT.hu

Ezt a topik azért került létrehozásra, hogy a fórumon megforduló elektroműszerészek és tápokkal hivatásszerűen foglalkozó szakemberek megoszthassák értékes tapasztalatukat és szakmai, valamint magánvéleményüket az ebben a témában kevésbé járatos fórumtársaikkal.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4201) BemAnyó válasza szumo (#4196) üzenetére


BemAnyó
senior tag

Nah igen laikus vagyok, bár ez csak egy túlfesz védelemmel ellátott elosztó nem pedi szünet mentes, de mire lenne érdemes cserélnem ha már így szóba hoztátok hogy ez ennyire drámaian rossz :F

(#4202) SaNyEe


SaNyEe
aktív tag

Sziasztok, volna egy tápos kérdésem.

Minap kezembe került egy P3 compaq server, s találkoztam egy számomra ismeretlen tápcsatlakozóval amely az alaplapra ileszkedik. Hasonlóan néz ki mint a régi AT alaplapok alaplapi csatlakozója. Íme pár kép róla.
| |

Azt szeretném megtudni, hogy ez a csati kicsoda-micsoda illetve, hogy ez előfordul-e más hagyományos tápegységeken is, vagy ez egy "különlegesség, ritkaság"?

-- end of transmission --

(#4203) Rive válasza SaNyEe (#4202) üzenetére


Rive
veterán

Efféle extra tápcsatikat előszeretettel alkalmaznak nagyobb vasakon. Az eleve nagyobb fogyasztású szerveralaplapokon általában több (és egzotikusabb) PCI csatlakozó van, ráadásul integrált eszközből is akad jónéhány. Emiatt már régen is beszavaztak néhány extra vezetéket. Általában a gyártó saját szabványa szerint. Ha jól látom, ezen a +5V-ot tápolják, meg van egy biztonsági átközés, gondolom, hogy ne induljon, ha nincs bedugva.

Már régi PPro vasamon is volt vagy két ilyen, az egyik valami AT-szerű egysoros csatlakozóval, másik meg molex.

/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!

(#4204) Guszti


Guszti
aktív tag

Hali!