Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#3751) torma99 válasza #95590400 (#3750) üzenetére


torma99
aktív tag

A hozzászólásodból számomra nem derült ki, hogy már felvetted velük a kapcsolatot.

A színeknél fellépő furcsa hanggal kapcsolatban, nekem még régebben sípolt bizonyos helyzetekben a monitor, amikor a ház közvetlen a monitor mellett volt. Amiután letettem az asztal alá ez a jelenség megszűnt.

(#3752) cettlee


cettlee
őstag

Üdv.
iponrol rendeltem egy laptop hütöt, amihez jár 2db 8 centis usbs venti. mindegyik ventit 4-4 pöcökkel lehet a rácsos laptophütöhöz rögziteni. namost kibontáskor észrevettem, hogy 2 pöcök levan törve az egyikröl, ugy potyogtak ki a csomagolsábol. nem tünik nagy dolognak, de ezzel mind a két ventit használhatatlan mert egybe vannak, és nem lehet az egyiket rögziteni.
irtam iponnak hogy pillanatragasztoval sem sikerült fixálni a dolgot, erre azt kaptam hogy igy elveszett a garancia ha már manuálisan probáltam javitani. erre irtam nekik hogy ebben az esetben NEM probáltam manuálisan fixálni.
ilyenkor mivan?

(#3753) funk648


funk648
aktív tag

Hali!

Kb. 2 hét múlva szeretnék új gépet rendelni az ipon -ról összeszereléssel. És az lenne a kérdésem, hogy milyen az összeszerelés minősége? Aki már rendelt tőlük így az leírhatná a tapasztalatát.

(#3754) HUN]Repa válasza cettlee (#3752) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Mi is olvassuk ezt a fórumot (az iPonból) a javítási kísérlet miatt továbbra sem számít garanciálisnak a terméked. Ezzel együtt megkérdezzük a beszállítót, hogyha több ilyen eset előfordult akkor valószínűleg intézni fogják. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3755) cassius.clay válasza HUN]Repa (#3754) üzenetére


cassius.clay
senior tag

Szerintem klasszak vagytok! korrekt áron tudtam vásárolni nálatok eddig, ráadásul a rendelt cucc is időben érkezett mindig!:)

Privát üzenetre illik válaszolni. Aki ezt elmulasztja, automatikusan tiltom

(#3756) Franklin válasza HUN]Repa (#3754) üzenetére


Franklin
addikt

Egy kérdés: tegnap a weboldalon az egyik külső hdd-nek egyik pillanatról a másikra 8e ft-tal csökkent az ára, majd kis idő múlva visszaállt az eredetire.

Ez gondolom valami hiba volt, de ha akkor megrendelem, akkor tényleg kiszállítottátok volna annyiért, vagy kaptam volna egy telefont, hogy elnézést kérünk, hibás ár került ki?

(#3757) Bélaaaa válasza Franklin (#3756) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Megvehetted volna a kiírt árért!

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#3758) HUN]Repa válasza Franklin (#3756) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azt az olcsó terméket valaki meg is rendelte, azért tünt el. Így Ő ezért az áron fogja kapni. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3759) Franklin válasza HUN]Repa (#3758) üzenetére


Franklin
addikt

Ó hogy az a... legközelebb nem fogok fél órát gondolkozni rajta, hogy berakjam-e a kosárba :-)

(#3760) Bélaaaa válasza Franklin (#3759) üzenetére


Bélaaaa
őstag

:K

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#3761) Thulcandra


Thulcandra
senior tag

Mivel megállás nélkül rágják a fülem, az IPON hivatalos email címeiről meg kizárólag szabvány e-maileket kapok, gondoltam írok ide is, talán végre kapok egy értelmes választ mi történik a színfalak mögött...

November 29-én küldtem vissza egy vélhetően hibás ramot, amit az IPON át is vett 30-án. Naivan azt gondoltam gyorsan fog menni az ügyintézés mivel egy normál ramról van szó, amit eddig mindenhol azonnal vagy másnapra cseréltek (ha volt készleten).
1 hét után írtam egy mailt, érdeklődve hányadán áll a dolog. Amire jött ismét egy szabvány mail... Mai napig semmi.

Valaki közölhetné, hogy egyáltalán letesztelték-e már, ha igen, tényleg hibás-e, ha igen akkor ???

#22426 alatt van nyilvántartva.

(Nem türelmetlenkednék egyébként, ha valami komolyabb alkatrész lenne a hibás, aminek az ügyintézése kicsit neccesebb, továbbá ha az egy hét után írt mailemre, kaptam volna legalább egy olyan választ, hogy nagyon sok a munka, még nem volt idő tesztelni sajnos... - vagy bármi amin látszik, hogy valaki utánanézett egyáltalán hol áll a dolog...)

[ Szerkesztve ]

" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "

(#3762) Thulcandra válasza Thulcandra (#3761) üzenetére


Thulcandra
senior tag

Fél órája kaptam egy mailt az IPON -tól végre:

"A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
küldjük Önnek."

Ennyi. Azt már csak a futár érkezésével tudom meg mi lett a végeredmény :) remélem jól alakult. :P

" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "

(#3763) Kolondrum

Üdv. Mivel teszteltek? >>> [link] - sajnos a memtest 4.20 (bootolható) lefut, legalábbis 1x hagytam lefutni (~37 perc) - 5 év gari lévén...., de nem akarlak meglátogatni titeket. :O

(#3764) tlac válasza Kolondrum (#3763) üzenetére


tlac
nagyúr

akkor esélyes, hogy máshol van a hiba

(#3765) Matthew


Matthew
senior tag

Sziasztok!

Ha a gépösszerakót használom és kérek összeszerelést és tesztelést akkor a gépház utána otthon megbontható garivesztés nélkül? Pl későbbi bővítőkártyák behelyezése céljából, tehát nincs lematricázva?

Köszi!

(#3766) 04ahgy válasza Kolondrum (#3763) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Én a memtesztet legalább egy éjszakára benn szoktam hagyni, elvan az éjjel magában. Volt olyan, hogy reggel még jó volt, és mikor este hazaértem, egy szál hiba ott virított. :DDD

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#3767) .:Kristian:.


.:Kristian:.
addikt

Megvan az első negatív élményem az iponnal. :(
Még a nyáron rendeltem 2db CompuStocx 4gigás memóriamodult a laptopomba, amiből az egyik nemrég meghibásodott. Visszaküldtem, lezajlott a gariztatás folyamata és visszaküldtek nekem egy SpecTek 4gigás memóriamodult aminek teljesen más az időzítése a gépben lévő CSX-hez képest, ráadásul CompuStocx matrica van rajta, annak ellenére, hogy ez nem az. És még az eredeti matrica is kilóg az utólag ráragasztott alól. :(
Mivel nekem ez így nem kell, remélem sikerül megoldani egy cserét olyanra, amilyet visszaküldtem, még a karácsonyi ünnepek előtt...
Írtam e-mailt is az Iponnak de arra valószínűleg csak hétfőn fogok választ kapni.

[ Szerkesztve ]

(#3768) ricsi99


ricsi99
addikt

Üdv
Használtam vettem egy lapot ami ipon garis lenne,természetesen hibátlanként hirdették.
Az a gondom vele hogy kontaktos. a proci tápfesz csatlakozo... ha megmozgatom-huzom egy irányban akkor elindul a lap s stabilan megy de ha ezt a kis trükköt nem csinálom meg nem indul a lap.
Ez szerintetek még garis probléma vagy nem? 3 táppal is probáltam igy csak a lap maradt...
sose gariztattam még az ipon-ban igy láma vagyok...
Ricsi

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#3769) smiti


smiti
addikt

Szeretném kérdezni iPONOS fórumtársakat, hogy forgalmaztok-e Tevion márkájú termékeket?
Én akárhogy próbáltam keresni a webshopban nem találtam.
Itt egy hirdető meg iPONOS garlevéllel próbál WD 2TB 3,5" merevlemez / HDD Tevion USB 3.0 házban értékesíteni: [link]

(#3770) Bagira01


Bagira01
veterán

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy lenne egy HD4890 még 1,5év ipon garival, vízhűtést tettek rá. Én vízhűtő nélkül venném. Ha valami gond lesz akkor él a gari, vagy nem?

[ Szerkesztve ]

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#3771) 04ahgy válasza Bagira01 (#3770) üzenetére


04ahgy
nagyúr

A legtöbb boltnál a garinak ott van vége, mikor a gyári hűtést leveszik a VGA-ról.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#3772) Bagira01 válasza 04ahgy (#3771) üzenetére


Bagira01
veterán

Még akkor is ha semmiféle matrica nincs a kártyán, hogy ha azt eltávolítod akkor veszik a gari? Anno vittem vissza szervizbe(nem ebbe az üzletbe) hd3870-et kipucolt hűtővel és értelem szerűen újrapasztázva, és semmi gond nem volt vele, kicserélték. Csak azért kérdeztem, hogy ez a bolt ilyen szempontból mennyire kötekedős?

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#3773) 04ahgy válasza Bagira01 (#3772) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Amiről nem tudok, nem fáj - tartja a mondás. Ha úgy összeszereled, hogy nem látszik a csavarokon, akkor szerintem egy bolt sem szól érte. Pusztán azért, mert nem veszik észre. Ez nem a kötekedésről szól. De jó tisztázni, hogy a szétszerelés önmagában garanciavesztéssel jár, nem csak a hazai kereskedelemben, hanem sok VGA gyártó szemszögéből is. Van aki ezt matricával (is) tudatja.

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#3774) Bagira01 válasza 04ahgy (#3773) üzenetére


Bagira01
veterán

Akkor ha van valakinek egy 2-3 éves vga-ja ami garis és olyan poros, hogy alig hűt akkor a gyártó vállal portalanítási garanciát is? Vagy szépen ki kell várni míg megfő és akkor mehet gariba?

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#3775) HUN]Repa válasza Bagira01 (#3774) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Két dolgot mondanék:

-nem kell szétszedni a kártyát ahhoz, hogy kifújd, ha poros

- az már régen rossz és szerintem nem is rendeltetésszerűen használja az a delikvens a hardvert ahol annyira poros, hogy már alig hűt

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3776) HUN]Repa válasza smiti (#3769) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Köszi, hogy szóltál valóban nem hozzánk garos nem is árultunk ilyet valószínűleg olcsón vette az Aldi-ba vagy a Lidl-be árultak ilyet. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3777) zoo8800


zoo8800
veterán

[link], kicsit szét van esve az oldal, F5 és CTRL+F5 után is.

rip and tear, until it is done

(#3778) 04ahgy válasza zoo8800 (#3777) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nálam FireFox 9.0.1 és x64 Win7 Home Premium alatt tökéletes.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#3779) zoo8800 válasza 04ahgy (#3778) üzenetére


zoo8800
veterán

Szintén 9.0.1-gyel, nekem ilyen.

rip and tear, until it is done

(#3780) smiti válasza 04ahgy (#3778) üzenetére


smiti
addikt

Nálam sincs probléma, Operával és Chrome-al sem.

(#3781) 04ahgy válasza zoo8800 (#3779) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Hehh, azok a HTML maradványok fel sem tűntek, engem nem zavarnak. :D

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#3782) xnace


xnace
őstag

Sziasztok,

Történ múlt héten csütörtökön, hogy hosszas olvasgatás után megrendeltem a kiszemelt házamat egy Cooler Master Storm személyében. (Aminek egy halom baja van, és majdnem megvakított, de mindent a maga idejében)

Szombat reggel vettem a cipőmet, és a kabátomat, mehettem a kijelölt PickPackPont-ra a csomagomért. Odaértem, ott virított a pult mellett a doboz. Kifizettem, átvettem, hazavittem. Na, és itt jöttek a bajok csőstül. Nézegetjük, nézegetjük, és észrevettünk, hogy az első két lába teljesen törött. Úgy képzeljétek el a teljesen töröttet, hogy szilánkos. (Képek a végén lesznek.)

Még aznap este írtam a bolt felé ezt az e-mailt:

"Tisztelt Uram!

Azért írok most Önnek, mert a napokban XY csomagszámon YX PickPackPont átvevőhelyre rendelt Cooler Master Storm Trooper házamnak van két törött lába. Mi a teendő ilyenkor? Én személy szerint egy cserének örülnék a legjobban, mivel ez az Önök részéről hibás teljesítésnek minősül."

Üdvözlettel,
Én

Erre 1-2 órán belül az alábbi válasz jött:

Kedves Én !

A termékről készült képeket továbbítjuk a beszállító felé aki eldönti
ilyen esetben mi a teendő, sajnos fizikai sérülésre nem terjed ki a a jótállás.

Üdvözlettel:
XY ügyintéző"

Ekkor valahogy így éreztem. Nem tudom, miért kell ezt a beszállítóval megbeszélni, de legyen.

Erre az én válaszom:

"Kedves XY!

Értem. Általában mennyi idő, mire válaszolnak?

Üdvözlettel,
Én"

Újabb 1-2 óra után kaptam a választ: (Azt meg kell jegyeznem, hogy minig gyorsan válaszolnak, de az információ tartalom nem mindig kielégítő.)

"Kedves Én !

Általában 3-5munkanap szokott lenni."

Üdvözlettel,
XY"

Itt már kezdtem egy kicsit ideges lenni, mivel az ügyvédemmel konzultálva arra jutottunk, hogy ennek azonnali cserének kellene lennie. Itt elpattant az agyam, és kaptak egy ilyen levelet:

"Kedves XY!

Köszönöm, de ez annyira nem lényeges, mivel webshopból történő vásárlás esetén 2012 Január 1-étől 14 munkanap áll a vásárló rendelkezésére az indoklás nélküli elállásra. Természetesen én nem zárkózom el a korrekt megállapodás elől, de amennyiben ez nem sikerül, akkor kénytelen leszek megtenni a lépéseket a Fogyasztóvédelem felé, illetve a vásárlók könyvébe is kénytelen leszek írni. Sőt, még akár különböző internetes fórumokon, konkrétabban a "Hol vásároljak?" topikokban meglebegtetni az Önök 'korrekt' eljárását. Nem vagyok benne biztos, hogy ez Önöknek anyagilag megérné. Csak magamat tudom ismételni, mégpedig, hogy én nem zárkózom el egy korrekt, gyors megállapodás elől. Ebben az esetben természetesen azt fogom leírni, hogy korrektül jártak el.

Az már csak ráadás, hogy a ház tetejében található 20CM-es ventilátorról alap fordulatszámon járatva lerepült egy lapát, egyenesen az arcomba, oda ahol most 3 öltés van.

Üdvözlettel,
Én"

Ez már este 11 körül volt, erre nem válaszoltak aznap. Ez nem is probléma, nem várom el.
Viszont ez már nekem sok volt egy napra, elmentem aludni.

Másnap reggelre kaptam ezt a választ:

"Kedves Én !

Felesleges vagdalkozni vagy fenyegetőzni, ahogy leírtuk ezeket a lehetőségeket tudjuk mi is biztosítani amit számunkra is megenged a jogszabály. A Fizikai sérülés miatt elállás esetén a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt és a szállítási költséget köteles a fogyasztó megtéríteni, véleményem szerint várjuk meg a beszállító álláspontját így annak fényében már könnyebb lesz döntenie mit lépjen tovább.

A ventilátoros esetet pedig nagyon sajnáljuk, de a nem rendeltetésszerű használatból adóik.

Üdvözlettel,
XY"

Ezen a reggelen egyébként sem voltam jó kedvemben, és írtam egy ilyen levelet:

"Kedves XY!

Az álláspontjuk számomra teljesen érthetetlen, hiszen mint azt megírtam, jeleztem, és fényképeket is küldtem róla a számítógépház az általam történt átvételkor már sérült volt, ezt semmiféle használat nem okozta, hiszen a legelemibb használatba vétel előtt már sérült volt. Jelzem, ez esetben a Ptk értelmében ez hibás teljesítésnek minősül, és hibás teljesítéssel kapcsolatos jogi következményeket vonja maga után. E tekintetben Önök téves, és jogilag érthetetlen álláspontra helyezkedtek akkor, amikor ezzel kapcsolatban a beszállítójuk válaszától teszik függővé a szavatossági igényem kielégítését. Szeretném kihangsúlyozni, hogy én az Önök beszállítójával semmiféle jogi kapcsolatban nem állok. Én szerződéses kapcsolatot Önökkel létesítettem. Ebből adódóan a hibás teljesítésért is, így a beszállítójukért Önök tartoznak felelősséggel, és a hibás teljesítés miatt az áru kicserélésének kötelezettsége Önöket terheli. A beszállítójukkal Önök állnak jogviszonyban, azonban az Önök közti esetleges jogvita az én szavatossági igényemet, és az Önök ezzel kapcsolatos kötelezettségeit semmilyen módon nem befolyásolhatja. Az eddigi válaszaikat csak időhúzásnak tudom értelmezni, és ezzel kapcsolatban azt szeretném megjegyezni, hogy az ezzel kapcsolatos igényemet haladéktalanul, és azonnal bejelentettem, határidőben, így az időhúzásnak nincs értelme, mert a szavatossági igényem él, és ezt az Önök időhúzása nem tudja megváltoztatni. Ismételten kihangsúlyozom, hogy élek a szavatossági jogaimból származó igényemmel, és az önök által hibásan teljesített áru kicseréléséhez ragaszkodom. Amennyiben ezt nem tudják teljesíteni, úgy törvényi kötelezettségük az áru visszavétele, és a vételár visszafizetése. Szavatossági felelősség alól nem tudnak kibújni.

Ami a ventilátor meghibásodását illeti, nem hiszem, hogy rendeltetésellenes használatról beszélhetnénk, miután a számítógép rendeltetésszerű használatához tartozik a hűtőventilátorok üzemelése. Az anyaghibás ventilátor működés közbeni törése pedig nem tekinthető rendeltetés ellenes használatnak.

Őszintén bízom abban, hogy bár kész vagyok rá, nem kell jogi útra terelnem a szavatossági igényem érvényesítését, és Önök a további jó kapcsolatot elősegítendő, és jó hírnevüket megőrzendő módon együttműködnek a szerződésből fakadó problémák megnyugtató rendezése érdekében.

Üdvözlettel,
Én"

Ekkor kicsit lenyugodtam, mert kiírhattam magamból, ami idegesített. Erre kaptam az alábbi választ:

"Kedves Én !

A garanciát nem utasítottuk el, kérem fotózza le a csomagolást is több oldalról. Köszönjük !"

Ekkor már valahogy így éreztem, de nem voltam ideges, a levelem is nyugodt hangvételű lett:

"Kedves XY !

Csatolmányként küldöm a csomagolásról készült nagy felbontású fényképeket. Azt még hozzátenném, hogy az egyik hugarocell keret már a kibontásnál törött volt(pont a törött lábak oldalán), és a ragasztószalagot sem én tettem a doboz aljára. Valószínűleg szállítás közben kieshetett a dobozából a ház, és emiatt nincsenek meg a lábból kitörött kis műanyag darabok.

Üdvözlettel,
Én"

BTW, műanyag darabok, és ragasztószalag. Ezekről még nem is beszéltem. Átvételkor ugyan nem tűnt fel, de körbe volt ragasztószalagozva a doboz alja. Bár, ha feltűnt volna se tulajdonítottam volna nagy jelentőséget neki. A fenti elméletemből kiindulva pedig kellett volna.

Képek:

Ventilátor:
1
2
Lábak:
1
2
3
4
5

A fentebb linkelt képeken szerintem elég jól látszik a problémám..

Jelenleg ott áll az ügy, hogy lefényképeztették velem a csomagolást több irányból (10 képet kaptak tegnap este), de erre még nem jött válasz.

Elég hosszú lett. Őszinte hálám annak, aki elolvassa, és hozzászól. :R

Üdvözlettel,
xnace

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#3783) Iomega válasza xnace (#3782) üzenetére


Iomega
őstag

Szép, :( várjuk a fejleményt.

Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"

(#3784) korpicschess válasza xnace (#3782) üzenetére


korpicschess
veterán

Nagyon gáz, és visszataszító a cég viselkedése. :N
Itt sem vásárolok, az is biztos...

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#3785) HUN]Repa válasza xnace (#3782) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Kedves Balázs ,

A problémamegoldást ügyedben az a két dolog akadályozza. Hiba volt, hogy terméket a Pick-Pack Pontról átvétel után ellenőrzés nélkül vitted el. Még nagyobb hiba, hogy ezután a sérülés ellenére a terméket használatba vetted, ahelyett hogy minket anélkül hogy a válaszunkat megvártad volna. Ezzel szakszerűtlen üzembe helyezés és a kárenyhítési kötelezettség elmulasztása valósult meg esetedben. Azt igazolni, hogy a termék az átvevőhelyre érve sérült volt, vagy utána sérült meg ezek után nehéz lesz. Ezzel együtt a garanciális ügyintézésre vonatkozó kérésed egyenlőre nem lett elutasítva, bár a türelmetlenség ilyen esetben nem segít, sem az hogy a problémádat mindenhova kiírod. Nem titkoljuk, sőt ezúton is felhívjuk mindenki figyelmét, hogy a termék épségét ÁTVÉTEL után ellenőrizzék, ha ez megtörtént volna esetedben már rég pontot tehettünk volna az ügy végére.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3786) zolee86 válasza HUN]Repa (#3785) üzenetére


zolee86
tag

HUN]Repa-nak igaza, a ellenőrizni kellett volna a terméket átvétel után, de erre nem biztos hogy mindig van idő és lehetőség.
" bár a türelmetlenség ilyen esetben nem segít"- lehet hogy nem segít, de jogos és érthető, főleg hogy áll az elállás joga. Sőt ha nekem sürgős lenne a ház, én inkább kifizetném a törött lábakat, de a vintit biztos hogy nem, és visszavetetném a terméket.

(#3787) chester99 válasza HUN]Repa (#3785) üzenetére


chester99
aktív tag

a türelmetlenség ilyen esetben nem segít, sem az hogy a problémádat mindenhova kiírod
Ez a topik pont erre szolgál, hogy megosszuk a tapasztalatokat a bolttal kapcsolatban. Az hogy ez nem tetszik egyéni szociális probléma...
Kitartás a kollégának, (én sem bontottam volna ki ott azonnal).

[ Szerkesztve ]

(#3788) Bélaaaa válasza chester99 (#3787) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Mint, ahogy senki.

Ha megpróbálod, elhajtanak, mint a magzatvizet...

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#3789) xnace válasza chester99 (#3787) üzenetére


xnace
őstag

Köszönöm szépen!

Én is így gondolom, de úgy látszik, nincs igazunk.

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#3790) Szabesz válasza Bélaaaa (#3788) üzenetére


Szabesz
őstag

Nem hajtanak el. Sőt, ha megkérdezed, hogy kibonthatod é, akkor még csodálkozva mondják, hogy hogy a fenébe ne, kifizetted, tied. Viszont, ha elviszed, akkor hogy bizonyítod, hogy nem te törted szét? Sehogy. Ha ott kibontod, és szarrá van törve, akkor ott a tanú erre, és nincs bonyodalom.

Részemről mindig kibontok mindent, egy dolgozó szeme láttára, bármily apróság is legyen az. Ez beletartozik az átvételi procedúrába, és ezt ők is tudják. Ha bármi gond van, azonnal kibukik. Ha már egy matrica sérült, nem veszem át.

Egy mindennapibb esetre levetítve: ha veszel a boltban egy liter tejet, és otthon nézed csak meg, hogy lejárt -e a szavatossága, akkor buktad. Vagy jó még, vagy nem. Persze rájuk zúdithatsz egy felügyelőséget, és ha találnak hibát az adott boltban, jól megvágják őket. de hogy te a friss tejedet nem kortyolgatod az biztos. Legalábbis anélkül, hogy megvennéd újra. Viszont ezúttal ellenőrzöd, hogy mit veszel.

¯\_(ツ)_/¯

(#3791) szumo


szumo
senior tag

Sziasztok!
Hogy áll most a merevlemezek garanciáztatása?
Mit lehet tudni, ha beviszek egyet, ami nem működik a gyártó által megadott kritériumok szerint (szar)?

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#3792) Attix82 válasza xnace (#3782) üzenetére


Attix82
őstag

Az a baj, hogy nehéz bizonyítani mikor lett olyan sérülés....átvételkor nem nézted meg. Amikor kibontottad láttad, hogy sérült a lábánál.

Erre belerakod az egész konfigodat:)......miért raktad bele?

Szerintem rögtön jelezni kell az ilyesmit, ha valamivel probléma van.

"Nézegetjük, nézegetjük, és észrevettünk, hogy az első két lába teljesen törött. Úgy képzeljétek el a teljesen töröttet, hogy szilánkos."

[ Szerkesztve ]

(#3793) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

Sziasztok!

Örömmel nyugtáztam, hogy a mára rendelt garanciafutár se szó se beszéd egyszerűen csak *** jönni.
A múlt héten szerdán kaptam meg a rendelt VGA-t, ami eleve rossz. Pénteken adtam le a rendelést a futárra, mert még leteszteltem másik gépben is, biztos, hogy ne nálam legyen a bibi(3 napon belül így is, tehát cseregarancia ugyebár).
Szépen jött a visszaigazolás, hogy vették az igényemet. Ma jött a mail, hogy megrendelték nekem a futárt a kért időpontra(azaz mára), csak épp a futár nem jött. :(((
Írtam nekik mail-t, semmi reakció, holott eddig minden alkalommal elég hamar jött a válasz bármilyen ügyben.
Csak addig ügyfél, az ügyfél, míg kifizeti a terméket?

Nagyon jó, hogy éjszakás vagyok a héten, és most akkor virrasszak nappal is minden nap, hogy mikor hajlandó ideérni? Legalább egy válasszal méltathatnák a kedves vásárlót, hogy mi a helyzet..

Everybody lies.

(#3794) xnace válasza Barthezz2 (#3793) üzenetére


xnace
őstag

A nem válaszolós történet ismerős. :(

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#3795) Barthezz2 válasza xnace (#3794) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

És neked hogy oldódott meg?

Everybody lies.

(#3796) xnace válasza Barthezz2 (#3795) üzenetére


xnace
őstag

Sehogy.

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#3797) Barthezz2 válasza xnace (#3796) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Mondjuj azért a te helyzeted más. A fizikai sérülés elég ingoványos talaj..

Igazából én csak ma este írtan, amire nem válaszoltak, de azért mégiscsak bosszantja az embert, annak fényében, hogy eddig mindig 1 órán belül válaszoltak, este 6 után is, most meg 5kor írtam, és nem jött reakció.
Ok, lehet a futár a hunyó(míg a dhl volt sosem volt bajom, most meg ez a második), de azért nem két fillérről van szó, így persze, hogy kissé ideges leszek..

Everybody lies.

(#3798) xnace válasza Barthezz2 (#3797) üzenetére


xnace
őstag

Persze, de attól függetlenül csütörtök óta b*sznak válaszolni az e-mailekre.

Milyen kártya amúgy?

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#3799) Barthezz2 válasza xnace (#3798) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

VTX3D 6870-es VGA.

Én azért bizakodok, hogy vagy jön holnap a futár, vagy lesz valami reakció..

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#3800) 04ahgy válasza Barthezz2 (#3797) üzenetére


04ahgy
nagyúr

A weboldalon található információk alapján "Garancia: rma@iPon.hu (e-mailre általában egy órán belül válaszolunk, nyitvatartási időben)".

Ha ötkor írtál, az még nagyon határeset. És a nyitvatartás 10-18h közt van, az, hogy szoktak válaszolni este is, az nem jelenti azt, hogy minden esetben fognak is.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.