Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8807) diegho


diegho
nagyúr

valaki tud nekem hatályos jogszabályt mutatni arról, hogy garanciális esetben hogyan kell eljárnia a kiskernek hivatalosan? Tehát pl 1-2 dolog amit okos főnököm olvasni vélt valahol:
- samsung termékekre neki nem is kellene gart adnia, mert az külön garanciás és azt az ügyfélnek kellene intézni (vinyót, monitort, mindent egybevéve)
- amennyiben valamilyen terméket nem tud 2 héten belül cserélni akkor arról írásban kell tájékoztatni a vevőt (ezt még el is hinném, ha nem ő mondaná, hanem bárki más)

Már az én pofám ég, hogy miket hazudik össze 1-2 vevőnek, akiknek garanciáztatni kellene 1-2 dolgát, csak cseszik elintézni és minden hülyeséget kitalál, hogy éppen miért nem csinálja meg... ügyfél meg vár 4-5 hetet egy szaros vinyó cserére (érik a munkahelyváltás, nagyon)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.