Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8501) eziskamu válasza GrandeP (#8500) üzenetére


eziskamu
addikt

Hívd fel a fickót. Én is szoktam hívni az elődömet, agyára is mentem neki. De én kezdő vagyok, ő meg egyedül építette fel / foltozta össze az egész rendszerünket és mindent tud róla, némelyik progiról többet mint a fejlesztő cég.

[ Szerkesztve ]

(#8502) sh4d0w válasza ollie (#8490) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Én csak középpontosan tükröztem az ikonokat, aztán a tálcát táhelyeztem felülre, így mindenből kettő volt... Mainframe-oktatónk nézett is furcsán, miért nem nyílik meg a My Computer... aztán a 3. próba után mondtam neki, hogy próbálja a másikat... Vigyorgott...

https://www.coreinfinity.tech

(#8503) nyunyu


nyunyu
félisten

Obudai ugyfel felhivta sales kollegat, hogy van egy felesleges terminaljuk, amit at kene helyezni valami uj helyre, mert a regi helyen alig hasznaljak.

Sales kollega egybol eloadta nekunk, hogy csak at kell cipelni a gepet az uj pultba, kabelekre megfelelo csati, seperc alatt vegzunk.

Masik kollega felhivja az ugyfelet, hogy idopontot egyeztessen, meg szokasos rutin kerdesek, hogy pult egyaltalan all-e mar, kabelek megvannak, stb.

Erre visszakerdeztek, hogy milyen kabelek?
-Hat, amin a forgalmi adatok mennek az uj pultbol, meg amin atveszi az uj etlapot...
-De hat az a gep teljesen egyedul lesz, messze a regi gepektol, teljesen mas etlappal.
-Akkor kell majd megegy gep melle raktarazni...
-Az van.
-Megis hol lesz ez az uj pult, hogy nem er el odaig a kabel?
-A Raday utcaban.

Erre kollega majdnem befonta a nemletezo hajat, mert gyakorlatilag egy uj rendszert kell kiepiteni a varos tuloldalan. :))

Komolyan mondom, neha hulyet tudunk kapni az ettermi fogyatekosoktol...

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#8504) Djuree


Djuree
félisten

Sziasztok!

Munkát keresek, leginkább szervizes szeretnék lenni, Budapesten.