Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
srácok, a niesz feri foglalkozik még szervizeléssel, nem tudjátok? szentendréről eléggé adná magát..
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
urak, mi lehet egy "dinamószerű" hang menet közben, amit a benzinmotor mellett hallok városban? alapjáraton nincs, gázadásra hallom, valami fémesebb/villanymotorosabb hang.
illetve: dugóban állva a klíma nem fújt hideget, aztán kiérve a dugóból már jó volt. nyilván rátöltetek uv festékest, kezdésnek.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Omli85
őstag
Nekem a gyári tárcsák előre 46K/db lenne
ZIMMERMANN SPORT 44K/db kedvezménnyel így majd az meg fel előre hátra meglátjuk, hogy milyen lesz.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
czanga
őstag
Apropó ha már itt járok. Szóval boost gauge bekerült multkor, és a 12V-os világításhoz szükséges kábeleket is bevezettem az órától a semmibe (akkor még), hogy majd mikor lesz újra időm, akkor megcsinálom úgy, ahogy szerettem volna.
Itt jött a képbe egy kapcsoló vakdugó a kormánymű mellett bal oldalt, egy felrobbant Chieftec táp, és egy rossz, villámkáros TP-Link switch matt fekete burkolata.
A táp hátából kiforrasztottam, majd kiszedtem a megszakítót. Nem volt kedvem szombati ötlet révén keresni boltot ami nyitva van, és kapok billenőkapcsolót. Lustaság ugye jó ötleteket szül.. Eszembe jutott, hogy munkám révén körbe kellene nézni a sok limlom közt amik a dobozokban pihennek. Le is esett miből lesz kapcsolóm.
A switch házából pedig elkezdtem kialakítani egy hátlapot a kapcsolónak, mert nem akartam a nehezen pótolható vakdugót szétberhelni. Bármit alakítok az autón, azt úgy akarom, hogy roncsolás nélkül lehessen megoldani. Ez az alaptézis.
A hátlap kapott ragasztott szilikondarabokat amik mozgásmentes rögzítést eredményeznek csavarozás, vagy bármi nélkül.
És lőn világosság.
(A lényege ennek annyi, hogy direkt nem a fénszórók 12V-os ágára van téve, hogy lámpákkal együtt lehessen felkapcsolni, mert sokszor nem szeretném ha világítana éjszaka, mikor nem szükséges. Persze kapcsolhatón van, tehát kulcs fordítás nélkül nuku fesz. Akkor mondjuk még nem tudtam, hogy nem tolakodó a világítása.) Mondjuk ha SMD ledek vannak benne, lehet zöldre lesznek cserélve idővel, hogy passzoljon az óracsoporthoz.
Most pedig jöhet majd az ajtóburkolatok leszedése, (először a bal első), és reménykedés, hogy hamar megtalálom hol a hangszóró kábelezési gondom.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Nekem Ate szett van. Nem kedvelem. Nagyon koszol és hamar el is melegszik. Bár esetemben a gyenge fék nem hiba, hanem funkció... Tervezhettek volna jobb hűtést az első fékhez.
Szerk.: bár a koszolás köszönhető részben az automata váltónak, többet használom a féket, mintha manuális lenne, de a melegedés egy nagyobb autópalya fékezés közben is elő jön, elkezdi rázni a kormányt a féktáv végére.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
czanga
őstag
Akkor az is szép lesz, hogy honnan szedek restrictor pill-t, ami a vákumcsőben van a wastegate és a turbó közt. Vagyis lenne, mert nincs benne, és láthatóan ott újak a csövek. Gondolom nem figyelték és kukában landolt, pedig fontos részlet. Nekik gondoltam írni, de lehet inkább Szokola Attila lesz belőle, nincs e bontottan valamilyen GT Turbo-ból.
-
czanga
őstag
Na ez engem is érdekel, de TRW-re, vagy mondjuk Tekstar-ra szavaznék. Utóbbival jó tapasztalataim vannak más autóknál, de egy biztos: mezei Brembo betéteket és tárcsákat az életben nem vennék. Ez van a GF8-on jelenleg, és az amúgy sem acélos gyári renCCer fékerejét még kevesebbnek érzem sima utcai létezéskor.
-
HÁZIGAZDA
Telorol ezt be nem gépelem, de a lényeg, hogy szetszedtuk: van egy villanyos, amit mindig használunk és van egy utazó, amit csak utazni. Pályán a Micu is 10 litert evett, akkor viszont a Fori jobb, mert mindenhol elmegy stb. Ha napi rutinban is a Fori menne, kéne egy benzinkút is.
Nagyon jó autó a Micu, de terepen szar (nem fogod szetverni az akksihazat, akkor viszont használni sem tudod igazan), illetve gyorsan romlik a nagyakksija, ami komoly gond idősebb peldanyoknal.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
Sracok! Lassan cseres lesz a tarcsa elol.
TRW es Zimmermann egy arban van. ATE picit dragabb. Van valamelyikkel tapasztalatotok Subaru fronton?
Passatban nekem trw vt, ott bevalt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
neeeem, az már "rég" nincs, helyette jött egy micu outlander phev. most viszont mindkét kocsit cseréltük/-jük:
- helyben renault zoe villannyal (imádom)
- családi utazónak a forester (szintén imádom)
most érzem úgy, hogy a helyére került minden. remélem a kocsik is sokáig tünetmentesek lesznekne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
CB
senior tag
-
czanga
őstag
Egy 2001-es Swiftet birtoklok még ezen felül, amiben 10cm-es hangkeltők vannak elől, a műszerfal aljában. Azok cserélve lettek, de ha ez ha gyári ha nem már mérföldekkel jobb már csak az átmérők és az elhelyezés miatt is. Mondjuk azután a Suzuki féle megoldás nem nehéz elégedettnek lennem.
[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
Köszi.
Egy pár éves DEH-1800UB Pioneer fejegységet is bekötöttem ami piszok olcsón lőttem, de abban már nincs sokminden ami érdekes.Viszont valahol sajnos van egy megört kábelem, illetve testelő kontakt hibám, mert random elmegy a hang. Tegnap pl egyhelyben állt az autó, benne ültem és a nyitott ajtót kijebb nyitottam és HOPP... no sound, de a fejegység megy tovább, szóval csak vészmód kapcsolt be benne, és tiltotta a kimeneti jelet. Becsuktam az ajtót, és visszajött a hang.. Ez előzőleg is meg volt, szóval valamikor le kell majd bontanom az ajtóburkolatokat, és a végére járni a dolgoknak. Viszont amennyiben ott gyári hangszórókat találok, akkor lehet a gyári mérethez illeszkető pioneer megy majd be. Főleg mert a jobb hátsó ajtóban lévő nem szól, szóval oda mindenképpen megy majd egy pár, ha nem csak kábelhiba van ott pl.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MasterMark #11968 üzenetére
Azt mondta a szakember, hogy a szondán belül van a szakadás.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ez a szenzor, utángyártott kerül ennyibe, a gyári 136k lenne, de aszongya a cimbora, hogy nincs nagy különbség. Van még gagyi 25k-ért, de azt kihagyom.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #11949 üzenetére
Reggel megnézte autóvillanyász cimbora, a 3-as szenzor fűtőszála szakadt el, cserélni kell, utángyártott 45k, jövő hétre megjön, kicseréli.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
czanga
őstag
Mióta meg volt az autó, azóta meg volt majdnem nyomásmérő óra, (pár nappal rá rendeltem) de sajnos csak most volt időm foglalkozni vele. Plusz vártam 4m fekete hőálló vákumcsőre is, mert szépen akartam megcsinálni. Fúrás, faragás, szétragasztás nélkül. Mondjuk egy párátlanító kivetezéshez rögzítettem, de majd kiderül ez mekkora gond. Viszont nyom nélkül eltávolítható minden.
Kapcsolható 12 voltot még majd bekötöm neki amihez a kábel már a helyén van szintén. -
HÁZIGAZDA
válasz Petester #11956 üzenetére
azaz, azt a fehér sti-t magának építi, már kész, rakja összefele, kapott rendszámot
gondolom tízezer éve készül, ezért ráfér minden streetview fotóra
na mindegy, én amúgy nagyon ellene vagyok az ilyen chiptuning bithaxor streetrácser hülyeségeknek, mert a vége a szétfingott autó, de most szerintem beleugrom. imádom a kocsit, ha tényleg ennyit javít rajta, akkor meg sírva fogom vezetni örömömben -- és most 10 évig nem szeretnék másik családi csapatszállítót...
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
beszélgettünk a vezérlésről, azt mondta, hogy a 2.0 szívónál egy 124 ezret futott kocsinál ő semennyire sem parázna ezen, valószínűleg cserélték, de ha nem, akkor sem lesz semmi baja, a szíj nem szakad el, az alsó görgő szokott kikopni, de nem ennél a motornál...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #11947 üzenetére
és képzeld, nem. amikor mondta, hogy majd a szépvölgyi útra menjek, tudtam, hogy oda kell, de nem, a tetején van, 195-ös szám. sokkal inkább ilyen hardcore, de otthoni, bütykölős hely, de amúgy szimpi volt.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
-
Petester
senior tag
Ilyen már nekem is volt, legelőször kb 2018-ban leghamarabb. Azóta előjött párszor és törlés után jó sokáig nem is jelentkezik. Lambda szondát azóta se kellett cserélnem és elment már 60k km-t az első jelzése óta. Remélhetőleg Neked is csak valami hisztije van. Ha majd kitöröltük a hibát kiderül, mennyi idő után jön vissza újra.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Közben Peti volt olyan jó, hogy elküldte az általam nagyon régen linkelt leírást az otthoni hibakódolvasáshoz, amit teljesen elfelejtettem. Apropó, miért nincs ez benne az összefoglalóban?
Szal ki is olvastam, hogy az ECM-ben van hibakód, méghozzá P0147-es, ami ez: P0147 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction
Ez vmi O2 szenzor, ha jól értem a szakzsargont, ez világos persze: "The heater circuit is supplied a 12 V battery feed from the PCM or ignition circuit (depending on model) and a ground. The PCM (powertrain control module) monitors how long it takes for the sensors to become active after engine start-up. If it takes too long for the o2 sensors to reach operating temperature, this P0147 can set"[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
urak, "subi zolit" a szépvölgyi út tetején ismeritek? ma voltam nála fori sh motyókért, hardcore subarut szerelő srác, nagyon segítőkész mindenben
mondta, hogy xy (nem jegyeztem meg a nevét ) ír programot a 2.0 forira, 150->180 lóerő, általam preferált nyomatékgörbe, bőven bírja a kocsi, még kevesebbet is fogyaszt.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
-
Petester
senior tag
Valami zavar van a kábel kötegemben, mind a motortérben - feszültség vesztés van több szálon, mind a műszerfal felé menő oldalon. Előbbi okozza a gyújtás kimaradás (mindig a páros oldalon és egyszerre mind a háromra) és időnként a főtengely jeladó hibakódokat, utóbbi pedig, hogy nem mutat a fordulatszám mérőm.
Mivel szervi baja nincs és kb tankolásonként max egyszer dobja be, használom így addig, amíg nem lesz szabad kapacitás a műszerész tagnál. Kb augusztus végén mehetek leghamarabb.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ez a veszmod (nem csokkentett mod), nincs tempomatod sem ilyenkor. Ez egy generalis hibajelzes, kb barmi lehet. Ki kell olvasni obd csatin a pontos hibakodot.
Jah nekem tegnap elazakadt az egyik pedalgumim. EF-bol potolva kemeny 2.4k (volt keszleten szerencsere).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Vásárlásból hazafelé jövet (vagy talán nem is menetközben, hanem már visszainduláskor) kelkezdett égni (nem villogni) a VDC lámpa, az engine lámpa és villog a CRUISE. Megnéztem gugliba, kb. *.* hibát írnak, bármi lehet. Van vkinek infója erről a jelzésről? Az autó működésén, menetdinamikai jellemzőin nem vettem észre semmi változást, szal nincs vész módban pl.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Ez igen! Prodrive 25P: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
Áh, sz*rt se fog.Túl nagy a hajlítónyomaték. Azért törik a fül is le.
Csak kiegészítésnek alkalmas a ragasztó.
Az enyémet elmulasztottam fotózni, de itt pl. van róla kép, hogy törik.
Amikor még csak repedt, elég egy gyorskötözővel szorosan összefogni körmös szegmenseket, és azt ragasztóval rögzíteni.
Ha már tört is le fül, akkor gyűrűzni kell, nincs mese.
A letört fület gyűrűzés előtt én óvatosan palást mentén megfurkáltam, és vékony acéldróttal megtűztem több irányból. Na úgy már használ a pillanatragasztó is. És arra jöhet a fémgyűrű kívülről.
Az is megoldás, ha kompletten lemunkálod a körmöket, és gyűrű+menet+anya kombóval rakod össze. -
Lacerta
aktív tag
Ha már DIY, a múltkor az asszony kezében maradt a napárnyékoló flapni vagy 2x.
Kivettem, és szomorúan láttam, hogy a tartón a négy rögzítőkörömből 2 letört, az egyik már régebben, mert nincs is meg.
Sebaj - gondoltam - rákeresek a neten, mibe fáj egy ilyen?Noh, három dolog derült ki, úgymint:
1) Ezt a rögzítési megoldást generációkon keresztül használta a Subaru, és mindig is sz@r volt, tehát elég konzekvensen futnak az emberek ilyen hibákba.
2) Csak flapnival együtt kapható a tartó, horror áron ( ~100USD )
3) Ennélfogva teli a net DIY javítási tippekkel, illetve 3D nyomtatási tervekkel is találkoztam.Én megjavítottam. Némi ragasztás és fémmunka kellett hozzá. Aztán elővigyázatosságból kivettem a vezetőoldalt is, már az is meg volt repedve, azt megerősítettem.
@Parci : Ezt neked is mondom ( bár sok modellben haszálják ugyanebben a formában az árnyékolót ). -
Lacerta
aktív tag
válasz Omli85 #11904 üzenetére
Tudom, hogy annyiba kerül, de lásd be, nekem azonnal ki kellett próbálnom a tartót, annak meg 2 hét a gyártása.
Így legalább kiderült az is, hogy milyen sz@rul van felrakva a rendszám, és nem fogom meglepetésszerűen elhagyni valahol a halál f@szán.Időközben visszaegyengettem a lemez kinyúlt széleit a lemezcsavaroknál, és korrekt M4 menetet kaptak, amibe 2 db rozsdamentes csavar ment bele. Nyilván a gyári tartófuratokat kat is felhasználtam, azok 2db M6 rozsdamentes csavart kaptak. Illetve kétoldalas öntapadó habszalagot tettem még a keret alá csavarozás előtt.
Szerintem stabil lett. -
HÁZIGAZDA
most értünk haza. hát, minden szempontból pozitív csalódás ez a kocsi, nem számítottam rá, hogy ilyen jó lesz. egyrészt, 9 liter alatt jött el szombathelyről szentendréig, másrészt, óra szerint 130 km/óránál 2800-at forog, harmadrészt, igazából teljesen jól viszi a kasztnit ez a 150 lóerő, a motor pedig szépen zenél 6750 rpm-ig, ha kell. terepen legalább olyan jó, mint az xtrail (erre sem számítottam), az úton jobb, és valahogy nagyon egyben van a hajtás, futómű. a helykínálat meg zseni.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
czanga
őstag
Semmi ilyesmi, de ezeket tudom is, köszi. Szerencsére Amúgy se mennék vele sehova, mert home officera kötelezett a főnököm (én), és a szélvédőcserés műhely alig pár km-re van tőlünk. Most szép sík felületen áll a kertben, aztán majd hétvégén lehet megyünk már vele újra valamerre.
Teljes kötési időre nekem azt mondták nagyjából 1 hét, de én valahol a pár óra és az 1 hét között hinném el a valóságot. A kémia sokat fejlődött, de jobb biztosra menni.
-
czanga
őstag
Múlt hét szerdán leadtam az autót BestGlass-hez a Budafoki útra. 10-kor leadtam egy kis bénázás után (nem tudtam hova kell állnom, és bementem a kocsival hátra )
11 elött nem sokkal már hívtak, hogy kint van a szélvédő, és szeretnék megkérdezni a talált felületi rozsdával mit szeretnék, illetve, hogy volt már benne szélvédő cserélve. (erről tudtam, a rozsdát pedig gondoltam)Két lehetőségem volt. Visszaragasztják a repedt szélvédőmet, viszem lakatoshoz, és két hét málvára kb kapok időpontot náluk onnantól, hogy kész a lakatos, vagy ők visszacsiszolják, kap egy vastag réteg alapozást, hogy minnél késöbb legyen ezzel újra gondom és beragasztják az újat. Rákérdeztem utóbbinak mennyire volna értelme. Azt mondták telefonon, hogy ha nem lenne, inkább fel se ajánlották volna, így ezt választottam, és nem bántam meg.
Kapott az autó egy Nordglass zöld üveget, és azóta áll itthon nyugiban, hogy kössön szépen a ragacs. Plusz minkadíjjal együtt így 46 volt, amit rendesen kiszámláztak, én pedig hagytam ott némi jattot a korrektségükért cserébe. Az autóban látszólag nem tettek kárt sem belül sem kívül.
Továbbá utólag mondták, hogy az oldalsó tetőléc vagy mi a neve, ami le fut a szélvédő mentén rosszul volt rögzítve, és egy patent el volt hajolva. Kiegyenesítette, és helyére tette, de ha lesz vele gond, akkor vegyek új patenteket. Tudtam erről a hibáról, mert látványosan felállt egy ponton, de nem mondtam nekik, így ennek is örültem, hogy körültekintőek.Nekem kicsit talán túl laza a stílusa az ott dolgozó mesternek, de alapvetően normálisan kommunikálnak, és remélhetőleg rendesen megcsinálták. Idővel kiderül ha van hiba pl beázás.
[ Szerkesztve ]
-
Omli85
őstag
Keverék összetétel miatt kutakodok kicsit mert pl a textar keményebb keverékekkel operál ami jobban eszik a tárcsát. A ferodonak vannak "lágyabb" betétkeverékei de az meg nem mindig praktikus utcára az, hogy porol vagy nem az nagyon nem érdekel . Ami kopik az valamennyire porol is persze vannak már direkt emiatt kevésbé porolós betétek is pl textar ePad jelöléses betétek.
Ha lesz elérhető készleten Zimmerman betét előre hátra akkor az lesz mellé valszin nem fogok nagyon variálni.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Tavaly év elején hoztuk el az autót úgy is kimosdatnák magukat, hogy biza ők kicserélték csak azóta elhasználódott ....
Csúszkákkak semmi baj nem az oldal irányú mozgással van baj hanem a tárcsa belső felén a belső ív egy része eloxidálódott és szarul (sávosan) koptatja a betét felületét (valszin egyszer régebben volt valami csúszka gond és szarul koptatta meg a tárcsát az előző szett betét). kivülről ami látszik semmi baja belül takarja a porvéddő így ugye esélytelen volt észrevenni, amúgy is viseltesek már vastagság még oké de megkezdte már a belső szellőztetést az idő vasfoga szóval mindenképp cserés lesz az összes tárcsa. Már leltem hozá Zimmerman lyuggatottakat előre hátra már csak valami jó keverékű betétet kell keresni hozzá ami kevésbé sezi a tárcsát.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
nagyúr
Hozzánk egyszer tévedt be egy vagy több nyest, de csak cafatok és némi szőr maradt a kocsibeállón belőlük azóta nem volt mozdítás. A VAV vizsgás crew:
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
Omli85
őstag
Kis sztori itt is jutott a hétre nyest kontra automata váltó vízhűtő csö... mákomra "csak" megszurkálta a fogával így a csere megérkezéséig ideiglenesen meg lett ragasztva a cucc..
A másik gyengus volt a kézifék így lekaptuk a hátsó tárcsákat mert anno úgy hoztuk el az autót, hogy kértem az összes betét cserét a nagyszervíz mellé ki is volt szépen számlázva a tétel csak épp kicserélve nem lettek a fékpofák...
A tárcsák is cserések lesznek mert a belső felük eléggé szarul eszi az új betéteket ...Kapott új hátsó kanyarstab szilenteket is mert a gyáriak kicsit kottyantak már.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz Lacerta #11893 üzenetére
Kb 5500 egy szürke rendszám nem egy ökör ára és nem kell szórakozni a rendszám pakolgatással . A lemezcsavaros kókányolókat én is felcsabaroznám valahova... lemezcsavarokkal..
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest