Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11894 üzenetére
Aztaq*rva...
-
MasterMark
titán
-
Lacerta
aktív tag
Más. Visszatérve a gányolás témához.
Ha már van horgom, vettem egy bicikliszállítót is rá ( igazából eleve ezért kellett a horog ).
Tegnap próbálgattam, néztem, hogy hogy tudom átrakni a rendszámot. Kiveszem a platnit, nézem a tartót, há' muramiste'.Van két gyári rendszámtábla tartó szem behegesztve az ajtóba, M6 menettel. A keret passzol hozzá, vannak hozzá illeszkedő lyukak is.
Mivel volt feltéve a keret...?!
Két kib@szott, lötyögő alátéttel megbajlágolt lemezcsavarral belehajtva a lemezbe.
Még a kereten sem volt lyuk neki, úgy csináltak.Nem vagyok egy agresszív alkat, de az olyat, aki nem megy el 3 lépésre, a csavaros dobozig, hanem reflexből nyúl a 4-es lemezcsavarért, addig ütném, amíg be nem issza a föld a maradványait.
-
Lacerta
aktív tag
Jaja, ismerem a sztorit, de nagyon nem mindegy, hogy valamit SUV-nak terveznek, vagy azzá válik a generációk során.
A konvergens evolúció autóipari posztulátuma: Előbb-utóbb mindenből SUV lesz ha elég sok generáción át gyártják.
Ennek Subaru-féle kiegészítése: Nálunk rögtön, és nem annak hívjuk.Én is nagyon nézegettem az OB-eket, de aztán rájöttem, hogy nem tudnék vele parkolni a ház előtt, mert túl hosszú.
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #11888 üzenetére
, ez igaz volt egészen az előző foresterig, aztán ez az sh nőtt hatalmasat és lett önálló suv. nézd meg, hogy rögtön jött is vissza alá az xv, ami megint pont az, ami korábban a forester volt.
mi épp azért vettük ezt (vettük volna az utódot is, persze, de nem volt... "kedv" ), mert fontos volt, hogy tudjunk vele terepezni is, de közben férjünk is el négyen egy síelésre. azért is örülök ennek így most, mert látszik, hogy mindkettőt tényleg tudja. imádtam a bp outbacket, visszasírom azt a motor-váltó kombót, de ez inkább az, ami nekünk kell.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
Jó cucc ez, én mentem az enyémmel ördögszántáson és tükörjeges szurdokban is. Ügyes szerkezet, jól ki van találva.
A fényezése lehetne kicsit izmosabb, mert a szerelőm mindig azzal b@sztat, hogy milyen karcosra pusztítottam már le a lakkot rajta ( pedig csak belógó pici gallyak voltak, tényleg ).
Meg elférne még egy felező nagyon sz@r terepen, mert van úgy, hogy ezret forog egyesben, és még mindig gyors a tempó. De neked a torque converter valszeg kiváltja a kuplungcsúsztatást.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11881 üzenetére
Hat nem. Es valoszinuleg mivel a Fori joval magasabb/borulekonyabb az is szamit abban, hogy ovatosabb a vsc.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11878 üzenetére
na de az 5 sebességessel meg működött tempósabban, gázra sokkal hamarabb visszaváltott. de mindegy, nem rácsernek vettem, tudtam, hogy mire számítsak.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11878 üzenetére
Az enyemben nem olyan ovatoskodo szerencsere a VSC.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #11876 üzenetére
persze, tudom, a menetstabi az egyik ok, hogy az xtrailt cserélni akartuk (abban nincs még, elég sokat nézegettem már a hátsó kilincset saras terepen ), azért mindennapi használatban az egy nagyon klassz fejlesztés. tanpályán eléggé látszik, hogy mennyivel több munka megfogni nélküle.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11874 üzenetére
Van manualis mod, elozeshez vissza kell valtani 3-asba es tuz.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11870 üzenetére
van menetstabi, van sport mód és lehet manuálisan is tologatni a kart
megnézem akkor (bár pályán azért legyen csak menetstabi...)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, lejöttünk bozsokra a verdával. tapasztalatok:
- tágas, kényelmes, ég és föld a régi outbackhez képest ilyen téren
- ez a 4 hengeres boxi is remekül ordít 6000 fölött
- az élményt egyértelműen a váltó öli meg, még a 150 lovat sem mondanám feltétlenül kevésnek, de így, ezzel a váltóval az
- ezzel együtt élhető, nem kell előzgetni hirtelen, oszt ennyi
- murván kipörög azért az első kerék itt-ott, remélem megy az awd rendesen...
- 10,4 liter volt az átlagfogyi (agglomeráció + pálya + itt pár település a végén)egyelőre tetszik, még találtam pár hiányzó kis műanyagot itt-ott, ilyen apróságokban ennyire kutyaütő autóm még nem volt
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11863 üzenetére
így is csak benyúltam a kerékcsere közben és vakon fotóztam párat, hogy egyáltalán milyen, tiszta rozsda vagy kb. korának megfelelő, megvigyázott
amúgy a 16-os mg fekete felniszettem (5x100, 6,5x16, et48) most már biztos, hogy eladó, ha esetleg kell valakinek itt. picit bukok is rajta akár, olyan mázlim lett egy téli szettel.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #11857 üzenetére
persze, meg hát igazából +50e km és +1m ft, hogy aztán legyen egy nyűgösebb, drágábban fenntartható kocsid, cserébe nem tudsz vigyorogva felsorolni az autópályán. kibírom, öreg vagyok már.
(sajnos, leírni sem merem, de egyelőre a renault zoe az, ami igazán meglepett és imádom használni)
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
jajj, és az a riasztó hogy derült ki?
Az úgy volt, hogy láttam a kárpit alól kikandikáló vezetékeket itt-ott, és elvittem autóvillamossági emberhez, hogy rakja rendbe mert engem zavar az ilyesmi. Ő találta.amúgy meg, rohadjanak meg
Ne foglalkozz vele, biztos van ebben is valami rejtett disznóság, amit nem tudsz. -
nagyúr
OBK-ban is voltak ilyen ki tudja honnan eredő és hova vezető kábelek. Meg volt egy utólagos immo, amihez egy kódpad is be lett építve, meg utólagos tolatóradar, ezek mondjuk működtek, működnek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #11853 üzenetére
jajj, és az a riasztó hogy derült ki?
sajnos kinézem ebből is, ugye váltózár , 3m biztonsági fólia már van, valami hülye egyéb kulcsot és távirányítót is találtam a kesztyűtartóban, előre rettegek...
amúgy meg, rohadjanak meg, hogy most teszik fel ezeket, előtte évekig (!) semmi:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/subaru/forester/subaru_forester_2.5_xt_turbo_trend_automata_sh-18339626ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
Nekem a Foriban nem volt semmi meglepi elrejtve ( na jó, egy lidis USB töltőt találtam ), de a Mazdámban anno volt egy komplett mélynyomó erősítő eldugva ami 2 évvel a vásárlás után került elő véletlenül. Mondjuk voltak előjelei a dolognak, mert a vezetőülés alatt volt egy 6-os CD váltó, az utastérben pedig 2db beépített 230V-os fali aljzat ( inverter persze már nem volt rajtuk ).
És persze találtam egy riasztót is, amiről nem tudtam. És nem is volt hozzá semmilyen kezelőszervem.
( Remélem a Foriban nincs ilyen meglepetésriasztó valahol )[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
A belekókányolt cuccoknál csak egy undorítóbb van: Amikor eladás előtt kimentik őket.
A benn hagyott lógó kábelezések, ilyen-olyan semmiben végződő végpontok üresen ásító furatok mélyén, ismeretlen rendeltetésű/csatlakozásaiktól megfosztott elektronikák, letépett és soha rendesen vissza nem rakott, patentjaikat vesztett beltéri elemek, lemezcsavarok, gyorskötözők.
Életfogytiglani f*szkorbács az összes ilyen barbárnak. -
Lacerta
aktív tag
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #11823 üzenetére
na, talán van egy tippem erre a kószáló szivargyújtós kábelre, ugyanis van egy utólag mókolt tolatókamera a kocsin, meg van is egy jack kábel a visszapillantónál. szóval talán ezeket látja el táppal (kulturáltabb megoldás lett volna a tolatólámpára kötni, akkor jókor is kapcsol be...). viszont kijelzőt nem kaptam a kocsival, pedig szívesen használom azt a tolatókamerát, ha már ott van.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
outsiders
aktív tag
Spórolás címszóval javaslom az Auchan saját márkás lapátjait 🙂 egy szett kijön 2500ből maximum, ugyanaz az Aero stílus mint a 8k-s Bosch... Pár hónapja használom már, semmivel sem találom rosszabbnak a Bosch Aeronál, előtte azt használtam az összes autón évek óta...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Lacerta
aktív tag
Huh, ez jó kérdés.
Amikor vettem, elöl-hátul olyan sz*rok volt rajta, hogy amikor töröltem, még rosszabbul láttam ki. De ez többnyire így van használt autóknál. Akkor tán Bosch volt rajta mind.
Cserénél előre Bosoko ment ( a Mazdámon nagyon bevált ), hátulra a felfogatás miatt megint Bosch.Az eredmény fényévekkel javult, de azért nem mondom, hogy bármelyiktől olyan nagyon le lennék nyűgözve.
Hajlamosak csíkozni új koruktól akkor is, ha látszólag semmi sincs az él alá szorulva. De ha kézzel megtörlöm az élet, jó lesz. A következő porszem érkezéséig.Mindazonáltal az elkent kosz ( bogár, madársz*r, rászáradt vízfoltok ) eltávolítása többnyire lehetetlen feladatnak bizonyul mind téli, mind nyári ablakmosó folyadékkal, csak a kézi takarítás segít.
Ez mondjuk, tekintve hogy eltérő gyártók, és új lapátok esetében is így van, mind lehet attól, hogy nagyok a lapátok, vagy esetleg gyárilag nem elég erősek a karok leszorító rugói.Szóval nem találtam még jó megoldást. De lehet, hogy nincs is.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
van egy a motortérben (meg egy jó nagy lyuk a motorháztető szigetelésben , amit nem is tudom, hogy hogy lehet javítani -- lehet, hogy kipótolom majd egy kőzetgyapot táblából, amúgy is kell építenem most vele) , de annak meg van egy-egy kis fekete-piros saruja ott helyben, ami a kisakksira tehető.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #11804 üzenetére
"és még van valami drót, elöl jön a vezető lábától és egy szivargyújtó töltő csatlakozó a vége. azt nem is értem.
Én is bekábeleztem az enyémet, hogy akkor is legyen delejem, ha nincs benne a kulcs. Csak én civilizáltabban. "de itt a drót végén egy dugó van, ami a szivargyújtóba dugható. arról fogalmam sincs, hogy mi van a másik végén, majd a talin fejtsük meg, kuka vagyok az áramhoz
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
Elég sokáig nézegettem a III-as Forikat, a fullosak is nagyrészt 16"-ossal vannak szerelve.
A gépkönyv szerint viszont valóban 16-17-18 a választék. De vannak extrák, amik nem felszereltséghez, hanem adott megrendeléshez tartoznak. Lehet hogy a felni is ilyen. Vagy piacfüggő. Is.
Nehéz a japcsikon elmenni. -
HÁZIGAZDA
ezt amúgy venném, ha nem számítana a pénz...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
és még van valami drót, elöl jön a vezető lábától és egy szivargyújtó töltő csatlakozó a vége. azt nem is értem.
Én is bekábeleztem az enyémet, hogy akkor is legyen delejem, ha nincs benne a kulcs. Csak én civilizáltabban.17-es felni van rajta, 225/55 r17 gumi megy rá. vagy 16-os felnire 215/65 r16. megéri szerintetek kicserélni a felnit is 16-osra? én ballonosabb-párti vagyok alapból (a kinézet meg nem izgat).
Sajna az enyémet is megtuningolták egy 17"-es szettel ( legalább gyári ), gondolkodtam a cseréjén, de 5 gumi, meg 5 felni...
Hát inkább először lejárom ezeket a gumikat, majd akkor visszatérünk rá. -
HÁZIGAZDA
válasz Petester #11799 üzenetére
Subaru Forester 2011 2.0i (DBA-SHJ)
215/65 R16 96H
6.5Jx16 ET48225/55 R17 95V
7Jx17 ET48köszi, igen, ez váltja az xtrailt, még megvan, de már hirdetem szegényt (a mai világban nem mertem hamarabb eladni, mert mostanában venni nehezebb... inkább kifiléztem a bankszámlám )
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest