Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
MasterMark
titán
-
Papa-Het
aktív tag
válasz Downsampling #13878 üzenetére
Szia, elképzelhető. Alá láttam elég jól és a motortakaró burkolat is olajos volt de csak az utas oldali részen. Nem mondom hogy tócsa volt, de 1-2 deci biztosan. Lehet onnan van, lehet nem, passzolom. Felülről nem láttam a motort. Nekem nagyon úgy tűnt hogy abból az autóból van a folyadék. A futómű elemek korrodáltak voltak - de azt megint nem láttam elég jól hogy felületi csak vagy sem. Tréleren azért állhat hogy ne kelljen parkolási díjat fizetni rá (Németország) mert közterület - bár nem tudom az itteni szabályokat még - és nem volt rajta rendszám. Láttam benne fantáziát a motorja miatt, viszont elég betegágy szagú és nem is ismerek senkit itt aki megnézné velem.
-
Lacerta
aktív tag
Jaja, ilyesmiket láttam külföldi fórumokon én is, volt ahol a forrasztás tört csak le, a szálnak baja sem volt.
Mondtam az asszonynak én is, hogy a sajátjába ne térdepeljen, azóta amikor rátérdepel, fennhangon megjegyzi, hogy jaaaa, nem szabad, olyan hangsúllyal, hogy sz*rul érezzem magam. -
-
Lacerta
aktív tag
Az a baj, hogy
a) mindig egy kicsit jobb lett, és ez előre vetítette, hogy már majdnem ott vagyunk
b) mire sikerült időpontot egyeztetni a savazásra, rendszerint elmúlt a tél, és nyáron nincs vele gond
c) eléggé húzta a száját a szerelőm a radiátorcserére, mert szar meló, de mostanra megpuhítottam ( vagy csak tele van a töke hogy a savgőzt szívogassa ).[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
Megjött a hideg, megint f*s a fűtésem.
Háromszor savaztuk ki a radiátort, egyszer át lett járatva a teljes hűtőrendszer tisztítófolyadékkal, és le lett cserélve a fagyálló. És még mindig ott tartunk, hogy nálam langyosat fúj, az asszony oldalán meg hideget. Úgy döntöttem, vesznie kell ennek a radiátornak.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #13875 üzenetére
A motor elejen jobb oldalon van egyebkent az olaj/viz hocsrelo, az alol szokott folyni az olaj az is gyakori.
Switch Tax
-
MasterMark
titán
Motorolaj: sarga/fekete
Difi olaj: atlatszo/sargas, nagyon budos,
Automata valto olaj: piros
Kormanyszervo olaj: piros
Fekfolyadek: atlatszo/sarga, vizszeru nem olajJa es megyegy:
Hutoviz: eredetileg zold vagy kek, de rozsaszinre szoktak cserelni, edes illatu, vizszeruHa hengerfejes es tulfujja a tagulasi tartalyt, az pont a motor elott van baloldalon…
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Papa-Het #13872 üzenetére
Hosszu fokozatokkal oldajk meg, vam itt 4 sebis Forester tulaj majd o nyilatkozik.
A H6-ban lancos a vezerles de ha nem volt cserelve erdemes lenne
raneznicserelni mar. A 2 literes (es 2.5 is) szijas az egy tervezheto karbantartasu dolog. Azt 100 ezrenkent kell cserelni (vagy 6 ev).#nincsbennetarcsi
-
Papa-Het
aktív tag
Van neten bárhol szerelési útmutató ezekhez? Robbantott rajzos, nyomaték leírással mindennel?
B tervnek egy szintén kombi 2 literes 165 lóerős automata van még. A 4 seb miatt mennyiket forog autópályás tempónál, nem hangos a kabin? Nem volt még 4 sebességes autóm, ezért is kérdezem. Áttételezéssel oldják meg ilyenkor a "hiányzó" ötödiket? A H6-ban 290k van, a 2 literesben 185k körül.
[ Szerkesztve ]
-
Papa-Het
aktív tag
Lenne egy érdekes kérdésem. Megnéztem egy autót - külföld - és tréleren állt mert nincs rajta rendszám stb. Amire figyelmes lettem hogy olajos volt alatta a tréler felülete, viszont csak az anyós oldalon és a motor elejénél mondjuk. Nem jöttem rá hogy motorolaj vagy szervo folyadék volt e. H6 EZ30D-ről van szó, sima Legacy kombi, nem légrugós. Valami olaj volt az biztos de hogy őszinte legyek, nem tudom milyen színű a szervo folyadék hozzá. Mennyire tud "csináld magad" lenni a Subaru illetve a motorja? Könnyen szervízelhető otthon, garázsban (tömítések, gyertya, trafók) vagy akár futómű? Vagy akár kézífék, mert behúzva van leállítva.... nem szerencsés mert nem úgy tűnik mintha mozgatták volna gyakran.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
ne viccelj már, 400k embertelen pénz ezért. persze tudom, hogy valaki valamikor kitalálta, hogy legyen 250k egy vezérléscsere a subarunál, de megmondom őszintén, azóta sem igazán nyeltem ezt le.
czanga, én is attól tartok, hogy egy motorgenerál ma már biztosan millió fölötti tétel lesz.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
MasterMark
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz czanga #13862 üzenetére
Múlt áprilisban egy nagy revizióért fizettem kb 400k-t, nem gyári de márkás cuccokkal (vezérműszíj, feszítőgörgők, hosszbordás szíjjak, vízpumpa, új hűtővíz, motorolaj, levegő és pollen szűrő, plusz a gyertyák cseréje).
Ezek alapján egy motormegbontásos mókára sztem 500k inkább alá lőtt ár.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
Értem, de meg nem értem, ahogy feltebb egy másik fórumtárs sem, de ez nem fontos. Én viszont nem vagyok telefonálgatós, plusz arra sem lesz akkor idejük, hogy azzal foglalkozzanak amit felvázolok telefonon. Árat meg főleg nem fognak szerintem mondani.
Akkor már csak el kell döntenem, melyik legyen kb, kivenni a szípítő, számomra fontos cuccokat a motortérből (pl carbon toronymerevítő, custom olajbetöltő sapka stb) just in case, aztán nyelni egyet és leadni amikor lehet majd.Gondolkodtam azon, hogy lehetőségek szerint az egyszerű hibálehetőségeket leszűrni kiküszöbölni elsőre (beragadt termosztát, szenzor, ilyesmik), de mind1, elengedem. Árra jól tieppeltem szerintem. Tegnap olvastam itt, hogy Viktoréknál valaki vezérlés meg olaj cserére 180-at vagy mennyit fizetett, szóval sajnos az 500 nem egy elrugaszkodott tipp tőlem...
@Parci
Nagyon köszönöm. Sajnos duplán is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz czanga #13851 üzenetére
Nem is fognak valaszolni. Telefonon hivd oket. Sok a melo nincs idejuk emaliekre valaszolgatni. Raadasul 10 esetben 8-bol nem is lesz melo. Na ezert nem eri meg nekik, meg azert ha irogat nem szerel es az utobbibol jon a lovetta. Ugyfel meg igy is van eleg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13854 üzenetére
Persze, jobb elől. És nem ott vizes (azaz ott se), hanem az intercooler mögött hátul, szemből a bal oldalt a szívócsonk mögött. A turbó előtt a blokk teteje egy részen, meg beljebb az intercooler alatt is. Illetve csöveken is látom ott, hogy folt van, tippikusan úgy, hogy mintha egyik eresztene a másikra rá, de ez lehet már csak plusz, és szimplán elrepedt.
Jó lenne megtudnom amúgy kb mennyi lesz ez a buli, hogy számolhassak valamivel, és tudjam, mi lesz utána. Megtart, elad, ilyenek. Nyilván nem az eladás a cél, de majd kialakul,
Illetve mennyi idő. Hetek vagy hónapok?[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13852 üzenetére
Igen GF8 GT Turbo. Van igen, az vezet át a túlfolyóba, a motortér elejéhez. A szelet, turbulenciát, stb értem. Mindent. Ugyanakkor egy csepp se volt hazaérve se és másnap se (nappal) megnézve a nyomas kupak mellett/alatt közvetlen. Na mind1.
Ez van, akkor ez van. Akkor majd trailer, és valamelyik szerviz… remek lesz…
Jöhet az onlyfans. -
MasterMark
titán
válasz czanga #13850 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de kb. kár reménykedni ilyenekben. Ezeken én is túl vagyok már, hacecarban csináltunk indikátoros tesztet, nem volt egyértelmű, cseréltünk kupakot, nem segített.
Ha felfújja a csöveket, meg kitolja a vizet, az nem attól van hogy valahol lelevegősödik a rendszer.
Hengerfej tömítésnél egy kis részen az égés csúcsnyomása átviszi a vízrendszerbe a kipufogógázt, visszafelé nem megy víz, mert nincs akkora ereje hogy átnyomja.
#13851: Neked turbós a motor ugye? Van egy cső ami elvezeti a kupak alól a túlnyomást? Nekem ha nagy sebességnél kitolja a vizet akkor a fél motortér vizes, mert a szél meg a turbulencia szétviszi mindenfelé.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13849 üzenetére
Ahol vizet találtam, oda nem tud a túlnyomásos sapkától fröcsenni szvsz, illetve a tartályon se volt jele sehol.
Ugyanakkor a teszt cuccnál azt írta, hogy üzemmeleg motornál nézzük meg, de ugye sapka levételekor akkor jön ki folyadék. Nem bugyogva, de járó motornál lassan egyenletesen. Én azt gondoltam, ez még oké lehet, ha nem bugyogva teszi, de nyilván tévedhetek. Ma pedig olvastam, hogy tesztelni ilyennel hideg motornál kell, folyadék szintet lejebb szívva, mivel más esetben bele fogja tolni az eszköz csövébe.
For all:
Az lesz még szép, hogy ez mennyibe is fog kerülni, màr ha motor bontás lesz a vége. Tippem sincs, és Viktorék fele húz a megérzésem, de azt tippelem, hogy ők lennének a legdrágábbak. Amúgy az emailre (írtam érdeklődőt) se a seibiko se a Hace nem válaszolt. (ennek a kettőnek írtam csak) 🫤[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
Kifogytam az időből:
Azt akartam még. External leak gáz, de kérdés mennyire nagy a leak, és mi leakel. HG vagy külső cső pl.
Az a nagy kérdés, hogy internal van e. Az van, az ultra nagy gáz.
Illetve fellevegősödik akkor is forgatja a semmit a pumpa, és ott is kérdés miért “levegős”…
Ezért akartam indikátor folyadékos leak tesztet csinálni. -
MasterMark
titán
válasz czanga #13848 üzenetére
Igen, de fogyott víz, a helyén most levegő van. Mivel a termosztát mögött reked a levegő, csak akkor fog kijönni ha nyit a termosztát.
A fröcskölt víz a vízrendszeren lévő túlnyomásos sapkából jön, mivel ahogy termeli a kipufogógázt a rendszerbe, maga előtt kitolja a vizet.
Mivel így kevesebb víz és több kipufogógáz van a rendszerben, egy kicsit borulnak a dolgok.
Ha csak kicsi víz van kint akkor még nem annyira vészes a dolog.
Switch Tax
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13847 üzenetére
Most egy picit kevésbé jók illetve eldugultak az elmúlt hónapok miatt a vicces de segítő válasz szenzoraim, de köszönöm és ha jól értem:
- Fixen hengerfejes az autóm véleményed szerint is.(amúgy víz nem fogyott szignifikánsan)
-
MasterMark
titán
válasz czanga #13845 üzenetére
Pro tipp akkor megy fel a mutato ha keves a viz benne es nincs mar viz alatt a szenzor.
Nekunk szerencsenk van mert a vizpumpa lent van, bmw-ken felul van, szoval ha kinyomja a vizet utana nem keringeti.
Ha felmegy a mutato akkor egy ovatos 1000-1500-as fordulaton rogton visszamegy. Ez annyit jelent hogy nem a vizet meri olyankor, hiszen ilyen gyorsan nem hul le a viz.
Tovabbi protippek hengerfejes autoval jarashoz nalam.
Switch Tax
-
czanga
őstag
Víz fogyás nincs, olaj se több mint szokott, és jéghidegen se melegen se füstöl. Vízben nincs olaj, olajban nincs víz. Nuku majonéz.
Nyíregíről jöttünk haza Rally-ról késő este, kemény százzal a vaksötét miatt, mire fel egyszer csak a vízhőfok mérő zsupsz felment egy pillanatra koppra maxra, majd vissza. Ezt megcsinálta még egyszer, azonnal kiálltunk egy kútra. Mocitető fel, de nem volt olyan forróság sem.
Hazajöttünk vele, nagyon de nagyon óvatosan, mert már majdnem Budapest határában voltunk. Mondjuk én amúgy is konkrétan nagypapa módban közlekedek vele mióta meg van, amit kérünk nem minősíteni.Mikor hazaértünk (hegytetőn lakunk) megálltunk, hogy hüljön amúgy is vissza, meg a másik kocsival ki kellett állni. Várom, hogy párom kiálljon, erre 1 perc múlva PAKK... fízhőfok jelző maxra ugrott, és ott is maradt. Vártam úgy 5-10mp-et nem ment le, így lelőttem inkább. Majd nyilván be kellett állni, így beindítottam rá 1-2 percre, ekkor már normál hőfokot jelzett.
Barátokkal tanácskozva elég valószínű, hogy kipu gáz kerül a víztérbe. Lehet(ne) még mondjuk termosztát hiba, vagy szenzor hiba is, de Subaruról beszélünk...
2020 elején volt pedig felújítva a motor, gyári tömítéssel, ACL csapágyakkal, stb stb. 21-ben kapott gyári termosztátot, erről is van számlám.
Nem örülök, ha az lesz, de valószínű, hiszen fújt EJ blokk.Rendeltem ilyen kipu gáz jelenlét kimutatásához szükséges eszközt, amihez van egy indikátor folyadék. Azt írta meleg motornál kell kipróbálni, csak ugye akkor már felmelegszik a víz üzemire, felépül a nyomás, így nem értünk el mást, mint, hogy a vizet a nyomászáró kupak helyén próbálva elkezdte az eszközbe felnyomni.
Nem próbáltam még ilyet, csak a leírtak alapján próbáltam meg...Azóta nem mentem sehova vele, egy métert se merem mozdítani, mielött csapágyas lesz, vagy bármi. Zoli barátom (zeke) szerint kemény a fenti nagy vízcső, tehát "felfújja" a rendszer, tehát kipu gáz kerül be, így 80%-ra tettem a hiba okának esélyét.
Szivárgás van amúgy, external. Olaj volt eddig is, amiről nem tudtuk, hogy pontosan honnan, de semmi durva. Viszont most láttam a szívócsonk mögött vizet a blokkon, és fröcsenve a csöveken, így azt még nem tudom honnan "ered". Nyilván lehet egy repedt vízcső is hátul akár. Viszont akkor felmerül, hogy túlnyomástól repedt e el (nem gondolom, mert akkor a kupakon nyomódna ki, vagy túlfolyóba), és ez okozza e a fenti legelső problémát.
Holnap tervezem lekapni az intercoolert, hogy többet lehessen látni, meg nem árt alá is benézni, mert így nehézkes, hogy akadályozza a belátást.Azt hiszem leírtam mindent. Eléggé magam alatt vagyok, ez most nagyon nem jött jókor. Történt pár dolog ami után ez már csak lenni a cseresznye tud a fostorta tetején, és megvisel most még ez is pluszban.
Mindenben segítenek a barátaim is ami a kocsit illeti, és agyalunk, illetve próbálok majd vízkör nyomás tesztert szerezni, ami kimutatja ha ereszt/átenged valahol, csak ugye ez nem egy "common" dolog.Itt tartunk most. Próbálom kideríteni amennyire biztosra lehet, mert azt nem szeretném, hogy kifizetek konkrétan egy valag pénzt (hasraütéses tippre fém milla lehet, vagy több) HG gasket cserékre és síkolásra, miközben van némi esélye, hogy nem az a baj.
-
nagyúr
A napokban sikerült az offókáról elhagyni az egyik lámpabúramosót (lehet német autópályatempónál nem kellene szélvédőt mosni ), a fúvóka 85k, a fedél 23k, a szerelés (mivel le kell bontani hozzá az elejét) 17k, a fedél fényezése 22k, szumma ~150k. Ennyiből 3 évig szervizeltetem a Subarut.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
CB
senior tag
Szerintem ennek semmi akadálya nem lesz, ha egyszer összehozzuk. De javaslom, hogy BP. belvárost kerüljük el. Nem igazán szeretem a nagyvárost.
Kerressünk valami jó kajáldát mondjuk a Campona környékén, ha van, vagy a budaörsi IKEA környékén. Ide könnyen odatalálok
Legyen tágas parkoló, ahol körbe is lehet szaglászni az autókat.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
imádom az automata váltót, 2007 óta csak olyan kocsink van. igen, ennél picit szívtam vele, de igazából két baja volt/van:
- koszos volt
- elég elavult darab, ma már "lustának" számít, a subaru 5 sebességese jobb lenne
(persze a h6 is jobb volna a kocsi orrába)ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
czanga
őstag
Sajnos felmerül a kérdés a részemről, hogy hengerfej tömítések cseréje és esetleges síkolást kiknél érdemes elvégeztetni, és körülbelül milyen összegre számíthatok? (nálam szerviz szintjén a Hace, vagy a VM játszik kb látatlanban, és még ezek esetében is félek, hogy ne én legyen az elégedetlen pár/akármennyi százalékban benne a story végén...)
-
CB
senior tag
Helló srácok!
Immáron 5 év telt el azóta, hogy a Forester hozzám került.
Nagyon aggódtam akkor, mert hetek óta mo.-on volt az autó, de nem akart haza jutni.
Múlt héten került bele a 35000-ik km. Szerintem be van járatva.
Eddig természetesen hibátlan. Minden porcikáját imádom.
Nagyon repül az idő. Lassan eljön az idő, hogy szégyenkezés nélkül vegyek részt egy topiktalin vele.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #13828 üzenetére
nekünk meg igazából a forester a jobb kasztni, mert ritkán megyünk vele, de akkor simán van benne erdő is, nem ritka. de azért Acheron kocsija ott van a szeren, már amikor vette, akkor is viszketett az ujjam a telón, emlékszem
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Petester
senior tag
Akkor én is beállok a sorba, hátha.
Bár nekünk (na jó, nekem ) a 2015 utáni, utolsó H6-ra fáj a fogam, de amilyen áron mennek, azért már más értelmes alternatíva is akad...(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Vállalható ár volt az újhoz képest, az eredmény pedig nagyon megnyugtató és impozáns.
A búrákat végül nem polírozták, hanem cserélték, új, víztiszta, karcmentes. A fényerő sötétben kipróbálva ég és föld - nem mondom, hogy nem vezettem már jobb / erősebb fényszórójú autót, de ahhoz képest, hogy mostanra sötétben már csak emlékezetből lehetett vezetni vele, komlett világítótorony lett (a Reflektorklinikás srácok jelzése alapján már be volt feketedve a gyári foncsor - ezt kb érezni is lehetett a fényerőn...) Most amolyan "lőn világosság" érzés van
Előtte képek (a bal oldali lámpán már két repedés is látszott (sanszos, hogy a szervizben történt valami malőr, amiről nem tudok...), így az már beázott, mindenképp hozzá kellett nyúlni - ott szállt el a trafó is a víztől. A jobb csak simán "matt" volt és bevakult):
Most ilyen:
(korán reggel készült a kép, utólag láttam, hogy a kis pára van a lámpákon - kívülről )
Egy alapos külső - belső tisztítás, bőrápolás, utána a karcok, lehorzsolt sárvédő ív rendbetétele, ha kell, full polírozás a következő projektek még az ősszel. No meg egy garniutúra téli gumi, a régi már nagyon cserés.[ Szerkesztve ]
-
-
Acheron
őstag
Igazad van, nem is hergelem magam rajta. Főleg mert nem az én ajánlásaimon fog múlni a megélhetésük
Holnapra kész az autó, plusz egy trafócsere kellett a beázott lámpában (bevizsgálással 60k), így a két lámpa felújítás 5 év garival pont egy új lámpa (Seibiko -s) ára lett.
Kíváncsi leszek, milyen lesz a fényerő a korábbihoz képest, megérte -e rálocsolni ezt az összeget. -
HÁZIGAZDA
válasz Petester #13816 üzenetére
seibiko oké, bár 4 hónapja nincs szekunder levegő szivattyúm, időnként hívom őket, épp valahol tart, bár szerintem az első 2 hónapban meg sem rendelték, mert elfelejtették. és egyszer sem hívnak ők, mindig nekem kell, azt sem tudja, ki vagyok, "jött egy csomag, megnézi, hogy van-e benne ilyen" stb.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Petester
senior tag
Hári 4 éve küldi az árajánlatát a wandlerre és az első féltengelyekre. És nem levélben kerestem meg őket, hanem személyesen, még fel is írta az elérhetőségem.
Viktor meg a telefont se veszi fel, nemhogy a levélre válaszolna.Viszont a Seibiko kap egy újabb ajánlást tőlem, megoldották a közel 2 éves kálváriámat a fordulatszám mérővel. 2 hete hoztam egy az OBK-et tőlük és még most is jó. Ők is dolgoztak rajta majdnem 1 évet, kisebb, nagyobb szünetekkel, végignéztek mindent is, végül az ecu középső nyákjában találták meg a hibát, ami szerencsére javítható volt, így nem kellett új computert venni nettó 300k-ért. Valamint felújították a kormányművet is, mert már engedte az olajat magából.
Szerk.: Nemrég voltam Százhalombattán is a Boxer Crew-nál, mondjuk off autóval, a Bogárral , de csak futómű tapasztalatom van velük. Ha lesz más tapasztalatom is, majd megosztom. Nincs infóm róluk, hogy milyen nevük van, mindenesetre elég sok Impreza állt az udvaron.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #13802 üzenetére
A héten elment a nagyvas a szemészetre. Ha minden jól megy, a hét második felére meglesz. Persze hogy ne legyen minden sima, az egyik lámpa megadta magát, a márkaszervitz szerint elektronika. Szóval ezt is javítani kell. (a márkaszerviz szerint lámpacsere, de mivel kb negyedóra alatt jutott erre a technikus, ezt nem tudtam elég komolyan venni ahhoz, hogy akár vitára érdemesnek tartsam)
#13801Petester: Megvolt, egyedül a Seibiko adott ajánlatot, Hace, Victory nem is válaszolt (nem baj ez, csak nem szerencsés, mondta egy kedves régi ismerősöm az ilyen esetekre )
Náluk 50k -val lett volna olcsóbb per darab, mint a márkaszerviz ajánlata, de mivel a teljes felújítás biztosítással és az elektronika javításával (már ha az szükséges) is kicsit olcsóbb, mint egy új ára, így ez kb itt eldőlt.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ugy nez ki talaltam bontottat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Sdodge #13806 üzenetére
Szia, itten - Victor's Customs
Táncsics Mihály út 45., Budapest, Hungary
(30) 540 7820Egyébként a polírt én biztos nem említettem, nem vagyok olyan típus. Karcosan, karmoltan szeretem. Lámpabúrát polírozták egyszer itt a helyi szervizben.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Találtam egy jó kis összefoglalót végre az EJ253-as motorról. [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz Acheron #13800 üzenetére
Csak a foncsorozás mennyi, ha én szerelem ki, és csak a foncsort viszem?
szerk.: Már azt is megtaláltam hogy a gyári tömítőanyag butil-kaucsuk csík. Egyetlen gond, hogy nekem már öreg a műanyag, és széttörnek a csavarházak, de azt hosszabb csavarral megoldottam.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Acheron
őstag
válasz Petester #13801 üzenetére
Mindenképp végigcsörgöm őket.
Nem csak új, felújított, újrafoncsorozott is forog néha náluk.
A héten elvileg begyűjtöm mindenhonna, utána majd meglátjuk (szó szerint, ha lesz elég fény újra )
#13803MasterMark: Ezt sajnos nem tudom, egyben kértem ajánlatot a felújításra, esetemben "fullservice" -re van szükség.
De a honlapjukon van ajánlatkérő űrlap, ha jól rémlik, választható, hogy te viszed / küldöd postán a javítandó elemet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest