Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11598 üzenetére
A fehér csőidom a lényeg középen.
Jobb oldalán a fekete gégecső megy a kormány mellé, a szenzorhoz.
Az alsó ág a klíma blokkhoz.
A bal oldali ág meg nyitott.A többi nem lényeg, csak nem fértem hozzá jobban.
-
Lacerta
aktív tag
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11595 üzenetére
Hát ja, nem tudom, van-e benne valahol valami állítható fojtás, hogy egyformán vigyen minden oldalra. Ami esetleg el van állítódva.
A csapot nézte a szerelőm a múlt télen, azt mondta, az jó. -
MasterMark
titán
válasz Lacerta #11594 üzenetére
Féloldalas csak akkor lehet, ha valamelyik terelőlapát nem működik, vagy rosszul működik szerintem. Bár egyzónásnál azért ez is érdekes, de ha ebből van kétzónás változat is, akkor lehet, hogy fizikailag attól még úgy van kialakítva.
Ha nem nyit teljesen a csap, akkor lesz ugyan fűtés csak kevés.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11592 üzenetére
Fűtés az van, csak nem valami acélos. És féloldalas. Tehát a csap az nyit. Illetve nézte is a szerelőm, amikor át lett mosva az egész.
Víz van benne, rendszeresen nézem. Nem is levegős.
Tágulási tartály nem része a vízkörnek, a sapka a hűtőn van.
Most megnéztem lent, a pollenszűrőben volt egy marék erdő, de nem volt vészes.
Az utastér hőmérőhöz nehéz hozzáférni, annyit nem volt kedvem bontani, túlságosan hideg van hozzá. A csatlakozóját megmozgattam, a csövezése rendben van.
Ami érdekes, hogy egy T idomon szívja a levegőt, aminek az egyik végére cső van húzva, a végén a szenzorral, a másik vége meg lóg a levegőben. Tehát kétfelől szív, és a szenzort megkerülve falsot is. Ezt nem értem igazán. De nem látom a környéken, hogy oda is csatlakozna bármi ( bár lehet, hogy kéne ). -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11592 üzenetére
Igen, az osszes (mondjuk csak egy van) dizel turbo.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz Lacerta #11591 üzenetére
Sokminden lehet, legjobb megnézni.
Foresterben nem tudom milyen, de a fűtés csap nálam elektromos. Azaz nem folyamatosan átfolyik a hűtővíz az utastér radiátorján, hanem csak annyit enged rá amennyit kell. Azt a szelepet is érdemes megnézni, hogy egyáltalán beküldi-e a melegvizet. (Csöveket fogd meg utána ami befele megy.)
Másik még, hogy lehet nincs benne elég víz, vagy levegő van az utastér radiátorjában. Ha nem turbós akkor a motor hűtőradiátorját ha hidegen kinyitod akkor teljesen tele kellene legyen vízzel színültig.
szerk.: Ja most látom dízel, ott nem tudom hogy vannak de azt hiszem az összes dízel turbós. Ha a turbóra rá van vezetve a hűtővíz akkor kicsit más a vízrendszer. Ott a tágulási tartály is a vízkör része, a nyomástartó sapka is a tágulási tartályon van.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11590 üzenetére
Kézi és automata egyzónással gyártották. Az ugyanilyen sorozatú Outback-ekbe már kétzónást tettek. Nem volt szempont, csak legalább fűtene rendesen.
A szenzor jó tipp, nekem is eszemben volt, hogy ránézek. Most, hogy így belegondolok, a klíma viszont brutálisan hideg. Lehet, hogy fölé mér a hőmérsékletnek...?
-
MasterMark
titán
-
Lacerta
aktív tag
Miskolc.
Van két Subaru szerviz is, de még nem próbálkoztam velük. Nincs nagy bizalmam a szakszervizekben. Meg van az aranykezű szerelőm, ő a "C" terv.
A "B" terv, hogy mindjárt lemegyek, és megnézem, hátha a kesztyűtartó környékén látok valamit.
Az "A" terv az volt, hogy valakinek itt van ötlete csizmaszárból. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11585 üzenetére
Forester SH ( 2010 ) 2.0D
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11580 üzenetére
Automata, egyzónás.
Újabban maxra állítom a hőfokot, de az sem segít. -
Lacerta
aktív tag
Nem vagyok elégedett a fűtéssel. Az még hagyján, de az asszony sem. Mi több, jogosan.
Elég jó meleget fúj be, és már 3-5km után, még a kék lámpának sem kell hozzá elaludnia.
De! Csak akkor, ha a ventilátor max. 2/3 intenzitásig van feltekerve. Felette, vagy ha auto módban van a fordulatszámszabályozás, akkor csak üvölt, és keveri hozzá a hideg levegőt.
Ma meg a párom megjegyezte, hogy hát milyen szar a fűtés ebben az autóban, mert a Madzag ilyenkor már rég meleget fúj. Dehát, mondom, meleget fúj. Neki nem. Nézzük, és tényleg. A vezetőoldalon jön a meleg, az utasoldalon meg tök hideget fúj, de minden ventilátorfordulaton.
Pollenszűrő volt cserélve, és tavaly kitisztíttattam az egész hűtőrendszert, a radiátor ki is volt véve és külön át volt mosva. A termosztát is rendben nyit-zár.
Tanácstalan vagyok. A szerelőm szerint a fűtés jó.
Sok panaszt olvastam a Subaruk fűtésére, de ennyire sz@r csak nem lehet?! -
Petester
senior tag
Ezek az USA legmegbízhatóbb autói
Mindkét oldalra jutott egy-egy Subaru.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11568 üzenetére
még a hátsót is finomhangolta, mondta, hogy ha már itt van, csináljuk meg rendesen. majd bescannelem a cuccot, kitargatom az adatokat stb., amikor marhára unatkozom
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
múltkor érdeklődtem futóműves felől. csak tudjatok róla, hogy szentendrén találtam egy szuper srácot, alapos, higgadt, precíz, eleve a helyi gumis ajánlotta, mint a városban a legjobbat, és látszólag tényleg tök jó. ha esetleg valakinek segítség lenne.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
johnny_b
csendes tag
válasz Petester #11560 üzenetére
Köszönöm a tippeket és a javaslatokat! Megnéztem az összefoglalóban lévő linkeket, csak pl. Niesz Motorsport oldalán is csak BMW-t írnak, elbizonytalanodtam a naprakészségével kapcsolatban. Úgy döntöttem, hogy biztos, ami biztos, inkább kérdezek
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
Petester
senior tag
Szerintem igen, bár hosszú távú tapasztalatom még nincs vele. Futóművet javított (kérekagy csapágy, kutyacsont és egy alsó gömbfej lett cserélve), hosszbordás szíjat cserélt a csapággyal és feszítővel, meg próbáltak rájönni a fordulatszám mérő anomáliámra. Előbbiekkel nincs hiba (bár nehéz is hibázni benne ), utóbbi még bizonytalan, de ez nem Attila sara, mindent megnéztek, amit lehet, de nem találtak hibát. Most minden esetre megint működik az óra. Nem tudom mi lelte...
Alapjában márka független szerviz, de a Subaru kötődés tagadhatatlan. Majd legközelebb készítek fotót az irodalomról ami az irodában van. Számla, jótállás papír alap, ja és fizetésre ott a Mastercard!(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz johnny_b #11558 üzenetére
"tolja ki a roncsterepre..." Szép hozzáállás... Márkaszervizek nem igen javítanak, ők csak alkatrészeket cserélnek... Automata váltóhoz nem is nyúlnak, egyben cseréltetik az ügyféllel az egész egységet.
Nem hiszem, hogy különösebb típus ismeret kellene hozzá, elég egy lelkiismeretes szerelő.
Én amúgy mostanában ismerkedtem meg Grohoczky Attilával, aki az egyik Grohoczky az Egér úti Subaru szalon és márkaszervizből. Most privátban szerel, elég lekiismeretesnek tűnik. Megvan még benne a Subaru szeretet, sokan járnak is hozzá a márkátől. Akár mikor jártam nála, mindig volt a műhelyben vagy a parkolóban vagy Fori vagy Outback. Groho Team néven megtalálod. A Budaörsi reptér mellett van a műhelye.
Az ajánlott szervizek amúgy az összefoglalóban ott vannak, linkekkel együtt. Bontsd ki és látni fogod.(ó\_!_/ó)
-
johnny_b
csendes tag
Üdv! Anyóspajtás egy 97-es 1,2l Subaru Liberót hajt. Nemsokára jön a műszaki, ezért szerette volna átnézetni előtte a gépsárkányt. Az Emil Freynél azt tanácsolták neki, hogy tolja ki a roncstelepre, a Duna Autónál elhajtották, hogy ők nem foglalkoznak ilyen régi autóval.
Tudnátok olyan szervizt ajánlani, ahol értenek ehhez a típushoz? Köszönöm szépen!
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11554 üzenetére
Akkor azert szereti Bubi az Auchan-t is. Majd megprobalok MM95-ot tankolni. Ha nem lesz akkor marad a puruttya.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11549 üzenetére
Hát én ehhez nem értek, de annyit talán igen, hogy lila vezetéket keressünk?
Kicsit megcsalom a madaras kutakat, kipróbálom a hatósági áras benzint...
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
MasterMark
titán
Magában az órában is van egy chip ami kezeli a dolgokat és kirakja, azzal is lehet gond. Bár tényleg gyanúsan kontakthibának tűnik, de azt meg nem kellett volna megoldja az ecu reset. Persze lehet véletlen egybeesés is.
Ezt a pirosat nem tudom mi, ha tényleg nem a canbuson kapja a fordulatszámot, akkor kizárásos alapon talán ez lehet?
Switch Tax
-
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11542 üzenetére
Két autóműszeres helyen is volt, egyik itt Érden, másodjára a Haudeknél és mindkettő azt mondta, hogy az órának semmi baja. Most ott állok, hogy az autónak sincs semmi baja, de az óra mégsem működik rendesen. Kéne egy másik óra csoport, csak azt az immora rá kell programozni. Ehhez kell a Seibiko most nekem.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11540 üzenetére
Elvileg igen, Haudekék meg is jelölték az óra csoporton, hogy melyik szálon megy be a fordulatszám jel. Hogy meddig és mit néztek nem tudom pontosan, kerestek test hibát, esetleges oxidációt vagy bármi gyanúsat, elvileg minden rendben... Aztán lett nagy öröm, amikor észrevették, hogy van ott olyan csati, aminek nem kéne együtt lenni és a csati széthúzása után magára talált az óra. Kicsit olyan, mintha valami bezavarna a működésbe.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Annyira nem sürgős, január óta így élünk, csak most a műszakin volt para miatta. Nyírővel meg amúgy is szeretnék találkozni, alkatrész beszerzés miatt. Meg a Seibikos autóvillamosságis tagot ismerem, ha még ő jár be oda, neki nyugodtan ott merem hagyni a PDF-et.
Márk: Minden olvasható adat rendben van. Attilának megvan a gyári szoftvere is, így tudta megcsinálni az ecu resetet is. Sehol nem találtak hibára utaló jelet. Se a Haudekék az órában.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11535 üzenetére
Erre van a perifériás látás.
Mondjuk nekem az egyik szemem mostanság inkább a fordulatszám érőt figyeli. Kedden ment egy fél napot, aztán azóta megint vacakol. Két szék között a földön vagyok. Senki, sehol nem talál hibát, mégsem működik a mutató. Az autó villamosságis ismerősöm együtt dolgozik Grohoczky Attilával, náluk volt a PDF 1,5 napot, de annyi gebaszt találtak csak, hogy az A oszlop tövében valaki össze dugta korábban a fehér programozó funkciós csatit, amit széthúztak, kapott egy ecu resetet és életre kelt a fordulatszám mutató (na meg az verdásba is vissza tért az élet, újra szalad rendesen, nem olyan tohonya lótojás. Eddig azt hittem azért érzem lomhábbnak, mert a motorról vissza ülve tűnik ergyának, de nem, a csati össze dugása tette buta üzemmódba). Mentem vele vagy 30 km-t, hibátlan volt, majd amikor lepadlóztam, hogy beférjek egy résbe a főútra kikanyarodáskor, újra lehasalt a mutató... Utána megint magához tért, de tegnap reggel óta újra megkukult... Már kínomban felhívtam Nyírőt, de lebetegedett a fél társaság, azt mondta 2 hét múlva hívjam újra.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11532 üzenetére
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11532 üzenetére
Jó kiállása van! Főleg, hogy meglett a megfelelő méretű rugó. Ez a gyári felni nagyon tetszik. Sajnos nem engedélyezett méret az enyémre...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11528 üzenetére
Azt még nem. Most csak kihúzva pihen 1 napja. Reggel dugom majd vissza megint.
Majd lehet élek vmikor a lehetőséggel, de a héten már nem lesz rá idő, jövő héten meg ha minden jól megy, végre viszem elektromoshoz. Majd írok pm-et.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11526 üzenetére
Nem foglalkoztam vele. Igazából nem is nagyon használtam a verdást, zömmel Anya járt vele gyerek teleportálásra. Most, hogy véget ért a motoros szezon, járok vele minden nap és jutok el oda, hogy miket kellene megcsinálni rajta. Folyamatban lesz a beszélő navi is. Most egyelőre egy első kerékcsapágy csere van napi renden, meg a fordulatszám mérővel szenvedek. Nem tudom, hogy írtam e, már a Haudeket is megjártam az óra csoporttal és ők is azt mondták, hogy az óra csoport jó, az autóvillamosságis ismerősöm meg nem adott még végleges időpontot, mikor szánja rá magát hogy megkeresse, hol megy el a fordulatszám jel. Gyűjti az erőt...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11518 üzenetére
Akkor lesz mit tenni a fa alá...
Hol kérdezted amúgy? Nem akarom favorizálni a Seibikot, de vízlehúzó is volt nekik raktáron a vezető ajtóra. Ha meg kellett vmit rendelni, elég hamar raktáron volt.Más: Neked a Wefa cucc műkődik rendesen? Mostanában szórakoztat, behallatszik a generátor búgása, meg szakadozik a BT kapcsolat is, mindegy milyen készülékkel párosítom. Olyan recsegése van, mint mikor a rádió vétele kezd gyengülni. Aztán egyszer csak magához tér. Mindkettő eset a bekapcsolás után jön, aztán kisimul a működése.
Jorus:
Emlékszem. Lett végül más futár autó ehelyett?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11518 üzenetére
EF-nél sincs? Bár ott tuti drága. Nekem eddig bármi kellett 1 hét alatt megjött a központi raktárból (ami Németországban van).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Petester #11516 üzenetére
Nézegettem én is pár éve, ha még emlékszel, de vannak bontásérett darabok olcsón, és patent darabok roppant drágán. Volt olyan eladó, aki egy lógó belűt hirdetett 2 donorral 6-700k körül, csak mivel se tudásom, se affinitásom, se kedvem bütykölni, így az nem volt opció, mint projekt.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11512 üzenetére
Az a tuti ha csereled mind. En is ezt tennem.
Jovore nekem is cserelodik a hutoviz a vezerlescsere miatt. Csak ugy fersz hozza a szijhoz ha kiveszed a hutoradit…
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Remélem kibírja addig amíg meglesz a cső.
6400 Ft + áfa mind a három cső darabja, megveszem mind a hármat kicserélem inkább.
szerk.: Fagyállót? Ott vettem az auchanben ami volt. Volt valami auchenes meg valami másik, a valami másikat vettem.... De rá volt írva hogy alu motorhoz, meg hogy foszfát- meg szilikátmentes, nekem így ok addig. Ha leveszem az alsó csövet úgyis az összes víz elfolyik.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11510 üzenetére
Ugyes! Nem is kell szilikon cso latod!
Vegul hol vettel?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Egyik haverom haverja meghegeszti, de nem ezzel foglalkozik.
más: Végül mégjobban visszavágtam a csövet és megfordítottam, így nem ér bele a hosszbordás szíjba, és a repedés a bilincs mögé került annyira hogy ne szivárogjon.
szerk.: Évek óta az auchanból veszem a Prelix ALU12+ fagyállót, most hogy tényleg kellett nem volt. De úgy hogy helye se volt. Viszont AdBlue-ból volt egy rakással amúgy.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11508 üzenetére
Akkor jo hogy nem Legacy-t vettem.
Kiput hova viszed megcsinaltatni?
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
válasz MasterMark #11506 üzenetére
Najóvan, akkor nem nagy a gáz szerencsére.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
MasterMark
titán
Nem alul hanem felül folyik a jobb oldali (anyós oldal) hengerfej csövéből ami a hűtőre megy.
A hengerfej oldalon a csatlakozáshoz közel megrepedt és átlukadt.Visszavágtam kicsit, hogy a repedés még a csőnél legyen. Kicsit még így is szivárog, egy kicsit holnap még visszavágom, addig jó lesz amíg szerzek csövet.
szerk.: Egyébként ezt azért kapom, mert két hete le akarom szerelni a lukas kipufogót, hogy megcsinálják, de mindig közbejön valami…
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz MasterMark #11502 üzenetére
Alámentél már?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest