A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sith7
nagyúr
1000 ???
Nem semmi ..
Alg
veterán
Teee kocka teeee
Csináltam egy összesítő excelt táblát a diamondos meccseimről(120 mecs), érdekes statisztikák jöttek ki...
Pl. terran ellen 69%-os win rate, vagy 12-1es arány scrap station-ön...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
iSonic
addikt
szerinted ez érdekel bárkit is?? mocskos zerg vagy.. amíg nem az ária fajjal játszol, vagyis a terran-nal, addig hallgass a neved..
sith7
nagyúr
Ha nem tévedek azok elbuktak a történelem folyamán
Alg
veterán
ária faj?
operaénekesekkel?
Szerk: még van egy kis dolgom, majd talán később
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
iSonic
addikt
sittes te akkor szólj bele, ha feldugod az orrodat ts-re..
Alg: diplomával a zsebbe ne mondj ilyeneket.. és írogatás helyet jöhetnél 3v3-azni..
[ Szerkesztve ]
sith7
nagyúr
Lenne időm / energiám papa ... feldugnám ...
iSonic
addikt
hát csinálj magadnak rodrigez..
sith7
nagyúr
oké, igyekszem ... bárcsak ilyen egyszerű lenne
iSonic
addikt
hidd el az lesz
föccer
nagyúr
oxox
addikt
tegnap megint nem kaptam jopar meccsemre pontot? szerverleallas volt?
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
DTG
csendes tag
Nekem ment minden bár csak pár meccset játszottam
JNashville
senior tag
oxox: nekem se adott pontot a ma hajnali meccseimért, de a win-loss ratio-ba beszámította, fura.
a 4v4-gyel kapcsolatban:
- igen, az elején általában megpróbálok egy cannon rusht, ha Extinctionön játszom, ott könnyen elbújni, bár mostanában még akkor se jön be, ha mi vagyunk a favored.
- a plasma shield miért fontos? elég drága fejlesztésnek tartom és nem egy olyan nagy szám cserébe, inkább air weapons+pajzsot szoktam fejleszteni. minden más mani egységre megy.
- a probe-okkal és energiával kapcsolatos megjegyzéseidet köszönöm, már alkalmaztam is, általában 1-2 perccel korábban elkészülök így az első hullámmal.
MARVEL AT HIS MIGHT!
sith7
nagyúr
@a plasma shield miért fontos?@
Az egyik legfontosabb fejlesztés minden egység /földi, légi/ megkapja
föccer
nagyúr
A plazma shield azért ilyen "drága", mert minden protoss egységnek fejleszti a pajzsát. Az egységeknek, az épületeknek egyaránt. Ugy működik mint az armour fejlesztés, csak ez a pajz zsebződését csökkenti. Ha pl egy marin 6-os sebzéssel lövi a 2-es shield fejlesztésű nexust, akkor amíg a pajzsot üti, addig nem 6-ot sebez rá,, hanem csak 4-et. Ha leütötte a pajzsot, akkor a sima páncél ellen nem él a pajzs fejlesztése.
Szerintem mixed seregeknél (földi, égi) megéri a shield-et fejleszteni, mert mind a kettő fajta egységet támogatja. Kivéve, ha T ellen mész, és a T-nél erős ghost EMP támogatás van
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
JNashville
senior tag
Köszi, ezt nem tudtam, csak nemrég álltam át Terranról Protossra, van még néhány homályos folt.
MARVEL AT HIS MIGHT!
oxox
addikt
cannon rush veszelyes mulatsag...es eleg kockazatos is....velemenyem szerint csak protoss ellen van eselye (legalabbis arany liga kornyeken), de ellen cannonal, vagy maskep siman foghato....nem mondanam, hogy eselytelen, es talan 4v4 (3v3)-ban a legeletkepesebb, ha kapsz tamogatast /tamadasban, vagy vedekezesben/...csakhat egy cannon 150mineral, egy pilon 100 (+forge 150mineral)...az meg mar 4 zea (es ugye az ott levo probe nem is szed munkaido alatt), vagy 1 gate +2zea+1prbe...s mig telepakolod cannonal siman kiexpel annyibol, es stalkerekkel mar lehet fogni a tovabbi terjeszkedest...
Tegnap pont jott egy ellenem 4v4 random-ban (random faj valasztason voltam es terrant kaptam). Nagyon koran probalt besunnyogni, de pont meg eszrevettem egy pillanatra...szoltam a tarsnak, hogy hagyja ne kergesse, meglatjuk, hogy scout, vagy nem....nem nezelodott, ezert mikor ugy szamoltam a pilonja lent van mar, raneztem (pont keszult mar az elso marine). Pilon kesz volt, es mar rakta is a cannon-t...4scv raugrott, 1 kergette....probalkozott meg pakolaszni. Ez annyira visszavetette a gazdasagat, hogy miutan mindent letakaritottunk (rakott meg ket pilont is szaladgalas kozben, meg nehany cannont, amit nagyreszt cancel-ezett) ramentunk 3-an, es az O es a csapattarsa bazisat (2-en voltak minden helyen) is eleg szepen leamortizaltuk...onnan meg mar nem volt sok eselyuk....
jo volt...mint mikor pokerban tudod, hogy tuti lapod van, de sunnyogsz rajta
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
DTG
csendes tag
Csak lategame-ben érdemes a pajzsfejlesztéssel foglalkozni mert csak nagy seregeknél vagy nagyobb egységeknél jön elő a hatása.
Régebben olvastam egy cikket hogy mikor érdemes pajzsot fejleszteni:
- sok immortal :10 lövés helyett 11et tud felfogni a pajzs ami tankok ellen pl sokat számít
- sok archon: az egész dög csak pajzs szóval itt számít a legtöbbet ez a fejlesztés. Ha életben tudod tartani akkor még jobb mert gyorsan újratöltődik
oxox
addikt
anno ugy szamoltuk (egesz pontosan Foccer ha jol emlekszem...vagy Cyla), hogy 10 zea-nal az 1-es pajzs jelent +1 zea-t...az azert nem lategame....itt meg folyamatosan 10-15 void felett volt az emlitett sereg (mar nem emlekszem mennyi, de voltak dogivel)
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
concret_hp
addikt
az újratöltődést sztem nem befolyásolja, csak lassabban sérül nem?
vagy fullba vagy sehogy :D
DTG
csendes tag
Az a baj hogy a "+1 zea" 200/200ba kerül ami a játék elején nagyon kritikus, főleg a gáz része. Ennyiből kijön 2 sentry + 1 zela. Később persze amikor nagy sereg + 1-2 exp van akkor simán megéri kifejleszteni ezt az upgrade-et.
concret_hp:
Igen az újratöltődés sebességét nem befolyásolja.
Az Archonnak amúgy megvan az a rossz szokása hogy szeret elől harcolni a zelák mellett, meg nagy és fényes is szóval kb lehetetlen életben tartani mert gyorsan lefókuszálják
[ Szerkesztve ]
oxox
addikt
igen valoban rosszul fogalmaztam...csak azt akartam sugalni, hogy mennyit jelent...nyilvan en sem azt fejlesztem 10 zea utan, de 15 voidra mar illik
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
concret_hp
addikt
játék elején a támadást kell fejleszteni nem? még a 2. támadás is előbb van mint a 1. pajzs.
vagy fullba vagy sehogy :D
sith7
nagyúr
Nálam nem ...
Mondjuk ez 22 - es csapdája:
Hiába vagy erős, ha nem bírod az ütéseket; hiába bírod az ütéseket, ha nem vagy erős
Együtt kell fejleszteni mindkettőt, midgame - ben nálam 3 forge van, mindegyikben fejlesztve 1-1-1, egyidőben
Persze ha van rá pénz/idő/APM
oxox
addikt
vagy a skot taktika....utsz + elszaladsz
nekem is hasonlo a tactic...mikor duborog a gazdasag, van mar sereg akkor 3 forge...
ill. ha sok v sok jatekban voidra megyek, akkor mar az elso-masodik voidnal epitese kozben ranyomok a fejlesztesre (mikor lent van 3 gyar, akkor johet a masodik core)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
rt06
veterán
attol fugg, pl pvz-ben, ha z vagyok es ling-ezek, elobb fejlesztek armort, mint sebzest, mert ha az ellenfelnek van egy kis esze, a zergling ellen +1-es zea-t hoz (ami a nullas ling-et nem harom, hanem ket utessel oli)
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
iSonic
addikt
ennek annyi értelme van, mint marine-nak armort fejleszteni void ray ellen, amikor ott a steam pack.. érdemesebb attack-ot fejleszteni, mivel úgyis rámegy a speed és akkor a zealot már nem annyira meghatározóan erős... +1es sebzés protosnál?? wtf ezt még soha nem láttam early game-ben, hogy a protos letenne forge-t csak azért hogy +1-es sebzés legyen.. mivel a forge 150 mineral plusz rá a fejlesztés, akkor már lehoz egy sentry-t vagy egy stalkert.. ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam.. zergnél meg azért játsszák el a evo+spawning pool-t, mert többségben az erő és picivel több linget hozz ki az ember, mint zeat..
pvz-ben ha már p-ként mész early zealotra, akkor iszonyatosan nincs idő forge-ra és fejlesztést várni, hisz a crono arra megy el, hogy a zeakát hozd..
[ Szerkesztve ]
kovsol
titán
attól is függ mi a csapat felállás, tegyük fel roachok mögül lő a stalker akkor fölösleges neki armort fejleszteni elsőnek
May the Force be with you!
iSonic
addikt
te létezel? 14 órája nem láttalak büdös zerg partner.... ValóVilág sincs.. :'(
kovsol
titán
14 órája ? érdekes mert kb tegnap este 10 óta nem voltam online, de te bejöttél gondolom éjjel a szobámba meglesni amúgy meg egész nap úton voltam nem csoda nem láttál
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Alg
veterán
Tévedsz, pl. forge expand-os protossok előszeretettel rakják rá a zeákra a +1 attack-ot, egyrészt mert úgyis megvan már a forge, másrészt mert egyébként is kevesebb gateway-ük van az elején az exp miatt
Ugyanez áll roach-ra, +1es roach 3 helyett 2 ütésből öli a linget
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
iSonic
addikt
a-a.. ha forge-t pakolnak, akkor void ray-re mennek.. és nem early zealotra.. és általában akkor cannon-t tesznek..
kovsol
titán
zerg ellen expre tesznek 2 cannont(mármint a zerg expére), és utána nem biztos, hogy void
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
rt06
veterán
persze, hogy nem lattad, mert jatszol vagy harom honapja es bar pronak hiszed magad, alapveto dolgokkal nem vagy tisztaban - olyanokkal mondjuk, hogy az nem steam pack (gőz csomag), hanem stimpack (stimulalo/drog/ csomag)
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
concret_hp
addikt
de protossnak nincsenek kevés életű unitjai, mint a ling, így ott ez kevésbé számít
vagy fullba vagy sehogy :D
sith7
nagyúr
persze, ez tiszta sor, minden helyzetfüggő, én csak arra reagáltam, hogy ha van forge, akkor az 1 attack után, nem felesleges - szerintem - a pajzsot is fejleszteni
rt06
veterán
de nincs is annyi egysege (darabszamra), hogy mindegy legyen, egysegnyi ido alatt kozel masfelszer annyi ling-et nyir-e ki
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
concret_hp
addikt
én arra gondoltam, hogy az eredeti hsz-emben a protossra értettem, hoyg mindig a támadást célszerű fejleszteni először, ez nem zárja ki, hoyg az is okés lehet amit te írtál Z-re pl
vagy fullba vagy sehogy :D
Alg
veterán
Helyzet és egyéni preferencia kérdése sztem...
Pl ha stalker micro mester vagy, persze hogy az attack-ot fejleszted, mert ha nem találnak el pajzson túl, nem kell az armor...
muta vs mutánál az armor fontos, mert minden "pattanásból" 1-et csökkent, míg az attack csak az elsőt növeli 1el
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
sviba
tag
Kiwikaki rendszeresen használja a plusz 1 attackot protoss early game-ben. Zergeket általában szétkapja vele.
A nyuszika megy az erdőbe, és egyszer csak leesik...
concret_hp
addikt
protossal hogy kell mutát csinálni?
vagy fullba vagy sehogy :D
CooLM@$TeR
tag
10 éve is alap kezdés volt a forge gw early exp tossal, és mindig fejlesztették a +1 attackot mert mass zela volt egy ideig az egyetlen unit az exp védelmére a phck mellett. Mivel ugye 2x sebez a zela ezért különösen megéri fejleszteni.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm