Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-08 11:43:51

LOGOUT.hu

A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14301) sith7 válasza oxox (#14300) üzenetére


sith7
nagyúr

1000 ??? :Y :Y :Y

Nem semmi ..

(#14302) Alg válasza oxox (#14300) üzenetére


Alg
veterán

Teee kocka teeee ;] :P

Csináltam egy összesítő excelt táblát a diamondos meccseimről(120 mecs), érdekes statisztikák jöttek ki...

Pl. terran ellen 69%-os win rate, vagy 12-1es arány scrap station-ön...

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#14303) iSonic válasza Alg (#14302) üzenetére


iSonic
addikt

szerinted ez érdekel bárkit is?? :D mocskos zerg vagy.. amíg nem az ária fajjal játszol, vagyis a terran-nal, addig hallgass a neved..

(#14304) sith7 válasza iSonic (#14303) üzenetére


sith7
nagyúr

Ha nem tévedek azok elbuktak a történelem folyamán ;]

(#14305) Alg válasza iSonic (#14303) üzenetére


Alg
veterán

ária faj?
operaénekesekkel? :DDD ;]

Szerk: még van egy kis dolgom, majd talán később

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#14306) iSonic válasza sith7 (#14304) üzenetére


iSonic
addikt

sittes te akkor szólj bele, ha feldugod az orrodat ts-re.. ;]

Alg: diplomával a zsebbe ne mondj ilyeneket.. és írogatás helyet jöhetnél 3v3-azni..

[ Szerkesztve ]

(#14307) sith7 válasza iSonic (#14306) üzenetére


sith7
nagyúr

Lenne időm / energiám papa ... feldugnám ... :(((

(#14308) iSonic válasza sith7 (#14307) üzenetére


iSonic
addikt

hát csinálj magadnak rodrigez.. :F

(#14309) sith7 válasza iSonic (#14308) üzenetére


sith7
nagyúr

oké, igyekszem ... bárcsak ilyen egyszerű lenne :(

(#14311) iSonic válasza sith7 (#14309) üzenetére


iSonic
addikt

hidd el az lesz :)

(#14312) föccer


föccer
nagyúr

Szoktátok ezt a stream-et nézni?

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#14313) oxox


oxox
addikt

tegnap megint nem kaptam jopar meccsemre pontot? szerverleallas volt?

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#14314) DTG válasza oxox (#14313) üzenetére


DTG
csendes tag

Nekem ment minden bár csak pár meccset játszottam

(#14315) JNashville válasza oxox (#14278) üzenetére


JNashville
senior tag

oxox: nekem se adott pontot a ma hajnali meccseimért, de a win-loss ratio-ba beszámította, fura.

a 4v4-gyel kapcsolatban:

- igen, az elején általában megpróbálok egy cannon rusht, ha Extinctionön játszom, ott könnyen elbújni, bár mostanában még akkor se jön be, ha mi vagyunk a favored.
- a plasma shield miért fontos? elég drága fejlesztésnek tartom és nem egy olyan nagy szám cserébe, inkább air weapons+pajzsot szoktam fejleszteni. minden más mani egységre megy.
- a probe-okkal és energiával kapcsolatos megjegyzéseidet köszönöm, már alkalmaztam is, általában 1-2 perccel korábban elkészülök így az első hullámmal. :)

MARVEL AT HIS MIGHT!

(#14316) sith7 válasza JNashville (#14315) üzenetére


sith7
nagyúr

@a plasma shield miért fontos?@

Az egyik legfontosabb fejlesztés minden egység /földi, légi/ megkapja

(#14317) föccer válasza JNashville (#14315) üzenetére


föccer
nagyúr

A plazma shield azért ilyen "drága", mert minden protoss egységnek fejleszti a pajzsát. Az egységeknek, az épületeknek egyaránt. Ugy működik mint az armour fejlesztés, csak ez a pajz zsebződését csökkenti. Ha pl egy marin 6-os sebzéssel lövi a 2-es shield fejlesztésű nexust, akkor amíg a pajzsot üti, addig nem 6-ot sebez rá,, hanem csak 4-et. Ha leütötte a pajzsot, akkor a sima páncél ellen nem él a pajzs fejlesztése.

Szerintem mixed seregeknél (földi, égi) megéri a shield-et fejleszteni, mert mind a kettő fajta egységet támogatja. Kivéve, ha T ellen mész, és a T-nél erős ghost EMP támogatás van :)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#14318) JNashville válasza föccer (#14317) üzenetére


JNashville
senior tag

Köszi, ezt nem tudtam, csak nemrég álltam át Terranról Protossra, van még néhány homályos folt. :R

MARVEL AT HIS MIGHT!

(#14319) oxox válasza JNashville (#14315) üzenetére


oxox
addikt

cannon rush veszelyes mulatsag...es eleg kockazatos is....velemenyem szerint csak protoss ellen van eselye (legalabbis arany liga kornyeken), de ellen cannonal, vagy maskep siman foghato....nem mondanam, hogy eselytelen, es talan 4v4 (3v3)-ban a legeletkepesebb, ha kapsz tamogatast /tamadasban, vagy vedekezesben/...csakhat egy cannon 150mineral, egy pilon 100 (+forge 150mineral)...az meg mar 4 zea (es ugye az ott levo probe nem is szed munkaido alatt), vagy 1 gate +2zea+1prbe...s mig telepakolod cannonal siman kiexpel annyibol, es stalkerekkel mar lehet fogni a tovabbi terjeszkedest...

Tegnap pont jott egy ellenem 4v4 random-ban (random faj valasztason voltam es terrant kaptam). Nagyon koran probalt besunnyogni, de pont meg eszrevettem egy pillanatra...szoltam a tarsnak, hogy hagyja ne kergesse, meglatjuk, hogy scout, vagy nem....nem nezelodott, ezert mikor ugy szamoltam a pilonja lent van mar, raneztem (pont keszult mar az elso marine). Pilon kesz volt, es mar rakta is a cannon-t...4scv raugrott, 1 kergette....probalkozott meg pakolaszni. Ez annyira visszavetette a gazdasagat, hogy miutan mindent letakaritottunk (rakott meg ket pilont is szaladgalas kozben, meg nehany cannont, amit nagyreszt cancel-ezett) ramentunk 3-an, es az O es a csapattarsa bazisat (2-en voltak minden helyen) is eleg szepen leamortizaltuk...onnan meg mar nem volt sok eselyuk....

jo volt...mint mikor pokerban tudod, hogy tuti lapod van, de sunnyogsz rajta :DDD

[ Szerkesztve ]

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#14320) DTG


DTG
csendes tag

Csak lategame-ben érdemes a pajzsfejlesztéssel foglalkozni mert csak nagy seregeknél vagy nagyobb egységeknél jön elő a hatása.
Régebben olvastam egy cikket hogy mikor érdemes pajzsot fejleszteni:
- sok immortal :10 lövés helyett 11et tud felfogni a pajzs ami tankok ellen pl sokat számít
- sok archon: az egész dög csak pajzs szóval itt számít a legtöbbet ez a fejlesztés. Ha életben tudod tartani akkor még jobb mert gyorsan újratöltődik

(#14321) oxox válasza DTG (#14320) üzenetére


oxox
addikt

anno ugy szamoltuk (egesz pontosan Foccer ha jol emlekszem...vagy Cyla), hogy 10 zea-nal az 1-es pajzs jelent +1 zea-t...az azert nem lategame....itt meg folyamatosan 10-15 void felett volt az emlitett sereg (mar nem emlekszem mennyi, de voltak dogivel)

[ Szerkesztve ]

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#14322) concret_hp válasza DTG (#14320) üzenetére


concret_hp
addikt

az újratöltődést sztem nem befolyásolja, csak lassabban sérül nem?

vagy fullba vagy sehogy :D

(#14323) DTG válasza oxox (#14321) üzenetére


DTG
csendes tag

Az a baj hogy a "+1 zea" 200/200ba kerül ami a játék elején nagyon kritikus, főleg a gáz része. Ennyiből kijön 2 sentry + 1 zela. Később persze amikor nagy sereg + 1-2 exp van akkor simán megéri kifejleszteni ezt az upgrade-et.

concret_hp:
Igen az újratöltődés sebességét nem befolyásolja.

Az Archonnak amúgy megvan az a rossz szokása hogy szeret elől harcolni a zelák mellett, meg nagy és fényes is szóval kb lehetetlen életben tartani mert gyorsan lefókuszálják :DDD

[ Szerkesztve ]

(#14324) oxox válasza DTG (#14323) üzenetére


oxox
addikt

igen valoban rosszul fogalmaztam...csak azt akartam sugalni, hogy mennyit jelent...nyilvan en sem azt fejlesztem 10 zea utan, de 15 voidra mar illik :K

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#14325) concret_hp válasza DTG (#14323) üzenetére


concret_hp
addikt

játék elején a támadást kell fejleszteni nem? :) még a 2. támadás is előbb van mint a 1. pajzs.

vagy fullba vagy sehogy :D

(#14326) sith7 válasza concret_hp (#14325) üzenetére


sith7
nagyúr

Nálam nem ... :U

Mondjuk ez 22 - es csapdája:
Hiába vagy erős, ha nem bírod az ütéseket; hiába bírod az ütéseket, ha nem vagy erős :))

Együtt kell fejleszteni mindkettőt, midgame - ben nálam 3 forge van, mindegyikben fejlesztve 1-1-1, egyidőben

Persze ha van rá pénz/idő/APM :B

(#14327) oxox válasza sith7 (#14326) üzenetére


oxox
addikt

vagy a skot taktika....utsz + elszaladsz ;)

nekem is hasonlo a tactic...mikor duborog a gazdasag, van mar sereg akkor 3 forge...
ill. ha sok v sok jatekban voidra megyek, akkor mar az elso-masodik voidnal epitese kozben ranyomok a fejlesztesre (mikor lent van 3 gyar, akkor johet a masodik core)

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#14328) rt06 válasza concret_hp (#14325) üzenetére


rt06
veterán

attol fugg, pl pvz-ben, ha z vagyok es ling-ezek, elobb fejlesztek armort, mint sebzest, mert ha az ellenfelnek van egy kis esze, a zergling ellen +1-es zea-t hoz (ami a nullas ling-et nem harom, hanem ket utessel oli)

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#14329) iSonic válasza rt06 (#14328) üzenetére


iSonic
addikt

ennek annyi értelme van, mint marine-nak armort fejleszteni void ray ellen, amikor ott a steam pack.. érdemesebb attack-ot fejleszteni, mivel úgyis rámegy a speed és akkor a zealot már nem annyira meghatározóan erős... +1es sebzés protosnál?? wtf ezt még soha nem láttam early game-ben, hogy a protos letenne forge-t csak azért hogy +1-es sebzés legyen.. mivel a forge 150 mineral plusz rá a fejlesztés, akkor már lehoz egy sentry-t vagy egy stalkert.. ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam.. zergnél meg azért játsszák el a evo+spawning pool-t, mert többségben az erő ;) és picivel több linget hozz ki az ember, mint zeat..

pvz-ben ha már p-ként mész early zealotra, akkor iszonyatosan nincs idő forge-ra és fejlesztést várni, hisz a crono arra megy el, hogy a zeakát hozd..

[ Szerkesztve ]

(#14330) kovsol válasza sith7 (#14326) üzenetére


kovsol
titán

attól is függ mi a csapat felállás, tegyük fel roachok mögül lő a stalker akkor fölösleges neki armort fejleszteni elsőnek

May the Force be with you!

(#14331) iSonic válasza kovsol (#14330) üzenetére


iSonic
addikt

te létezel? :D 14 órája nem láttalak büdös zerg partner.... ValóVilág sincs.. :'(

(#14332) kovsol válasza iSonic (#14331) üzenetére


kovsol
titán

14 órája ? érdekes mert kb tegnap este 10 óta nem voltam online, de te bejöttél gondolom éjjel a szobámba meglesni :K amúgy meg egész nap úton voltam nem csoda nem láttál

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#14333) Alg válasza iSonic (#14329) üzenetére


Alg
veterán

Tévedsz, pl. forge expand-os protossok előszeretettel rakják rá a zeákra a +1 attack-ot, egyrészt mert úgyis megvan már a forge, másrészt mert egyébként is kevesebb gateway-ük van az elején az exp miatt

Ugyanez áll roach-ra, +1es roach 3 helyett 2 ütésből öli a linget

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#14334) iSonic válasza Alg (#14333) üzenetére


iSonic
addikt

a-a.. ha forge-t pakolnak, akkor void ray-re mennek.. :) és nem early zealotra.. és általában akkor cannon-t tesznek..

(#14335) kovsol válasza iSonic (#14334) üzenetére


kovsol
titán

zerg ellen expre tesznek 2 cannont(mármint a zerg expére), és utána nem biztos, hogy void :U

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#14336) rt06 válasza iSonic (#14329) üzenetére


rt06
veterán

persze, hogy nem lattad, mert jatszol vagy harom honapja es bar pronak hiszed magad, alapveto dolgokkal nem vagy tisztaban - olyanokkal mondjuk, hogy az nem steam pack (gőz csomag), hanem stimpack (stimulalo/drog/ csomag)

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#14337) concret_hp válasza rt06 (#14328) üzenetére


concret_hp
addikt

de protossnak nincsenek kevés életű unitjai, mint a ling, így ott ez kevésbé számít :)

vagy fullba vagy sehogy :D

(#14338) sith7 válasza kovsol (#14330) üzenetére


sith7
nagyúr

persze, ez tiszta sor, minden helyzetfüggő, én csak arra reagáltam, hogy ha van forge, akkor az 1 attack után, nem felesleges - szerintem - a pajzsot is fejleszteni :U

(#14339) rt06 válasza concret_hp (#14337) üzenetére


rt06
veterán

de nincs is annyi egysege (darabszamra), hogy mindegy legyen, egysegnyi ido alatt kozel masfelszer annyi ling-et nyir-e ki

[ Szerkesztve ]

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#14340) concret_hp válasza rt06 (#14339) üzenetére


concret_hp
addikt

én arra gondoltam, hogy az eredeti hsz-emben a protossra értettem, hoyg mindig a támadást célszerű fejleszteni először, ez nem zárja ki, hoyg az is okés lehet amit te írtál Z-re pl :U

vagy fullba vagy sehogy :D

(#14341) Alg válasza concret_hp (#14340) üzenetére


Alg
veterán

Helyzet és egyéni preferencia kérdése sztem...

Pl ha stalker micro mester vagy, persze hogy az attack-ot fejleszted, mert ha nem találnak el pajzson túl, nem kell az armor...

muta vs mutánál az armor fontos, mert minden "pattanásból" :DD 1-et csökkent, míg az attack csak az elsőt növeli 1el

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#14342) sviba válasza iSonic (#14329) üzenetére


sviba
tag

Kiwikaki rendszeresen használja a plusz 1 attackot protoss early game-ben. Zergeket általában szétkapja vele.

A nyuszika megy az erdőbe, és egyszer csak leesik...

(#14343) concret_hp válasza Alg (#14341) üzenetére


concret_hp
addikt

protossal hogy kell mutát csinálni? :DDD

vagy fullba vagy sehogy :D

(#14344) CooLM@$TeR válasza sviba (#14342) üzenetére


CooLM@$TeR
tag

10 éve is alap kezdés volt a forge gw early exp tossal, és mindig fejlesztették a +1 attackot mert mass zela volt egy ideig az egyetlen unit az exp védelmére a phck mellett. Mivel ugye 2x sebez a zela ezért különösen megéri fejleszteni.

(#14346) rt06 válasza concret_hp (#14343) üzenetére


rt06
veterán

dark arcon-nal lopsz egy drone-t....

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.