Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#646) elsőáldozó


elsőáldozó
csendes újonc

Sziasztok!

A fórumon olvasottak hatására is döntöttem úgy, hogy megrendelem az eu verziós órát Kínából.
Azonban most valami megoldhatatlan előtt állok és szeretném a segítségeteket kérni. Sajnos nem vagyoktúl jártas a technikai dolgokban. :)
Megjött, feltöltöttem fullra, bekapcsoltam, QR kódot beolvastam az addigra feltepített amazfit appot használva.. Felismerte a telefon, csatlakoztattam őket, wifit megismertettem az órával, majd a telefon feldobta, hogy frissítés elérhető az órára. A telefon appban rá is böktem erre, és el is kezdődött valami.
Azért valamit mondok, mivel a telefon képernyúje feketére váltott, gondoltam így tölti le/telepíti az új szoftvert. Egy idő (jó pár perc) után benyomtam az óra gombját, de semmi. Hagytam, de semmi továbbra sem. Újra benyomtam és ekkor feldobta az A (gondolom Amazfit) logót, majd kikapcsolt.
Telefonnal ekkor elvesztette a kapcsolatot.
Az óra gombját hossazn nyomva bejött egy képernyő, ami azt írta: Optimizing apps 18 out of 41. Majd eljutott 40-ig, ahol újra bejött a logó, majd kikapcs.
Azóta nyomkodom és próbálkozom, de csak néha jön fel az A logó és utána kikapcs. Néha csak rezeg egyet, ez előfordul ha töltőre rakom és más nem ismert esetben is random ha éppen nyomom a gombot.
Laptopba bedugva a számítógép felismeri az órát, látom a mappákat is.

Mi történhetett? Az óra még éppen frissített én pedig kikapcsoltam és így se új se régi szoftver, hanem két szék közül a földre estem és így halott az óra?
Mit lehetne szerintetek tenni?
Bocsi a hosszú posztért, remélem valakinek lesz valami ötlete.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.