Az aksi C érték azt jelzi mennyi Ampert tudna MAX felvenni (persze ott a 30 sec-és pillanatnyi de azt most nem részletezem illetve a gyártók szeretnek sokat mondani )
Szóval: adott egy 1000mAh aksi mondjuk 20C-vel, egy C az az akku mAh-ja vagyis 1000 jelen esetben, ezt 20-al megszorozva megkapod, hogy 20.000 vagyis 20 ezer mili Ampert tud leadni, vagyis 20 Ampert max. Ha ennek az értéke nagyobb az sose baj, ha kevesebb mint amennyit a verda kér akkor melegíti az akkut, ami miatt majd károsodni fog. Nekem 90 amperes motorom van, ezért 2 1000mAh 75C-s aksit kell használnom párhuzamosan kötve ami akár 150 Ampert is le tud adni... POWEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR ,
Tesómnak olyan kocsija van, 500mAh 45C-s aksival megy mint a bolond gomba Nagyobbat egyszerűen nem érdemes, nem használja ki a gyári elektronika
Amúgy a telefonos is jó lesz, csak óvatosan kend meg, nem kell mérő zsírban állnia
[ Szerkesztve ]
Fluxos "hajszárító"? Páka kézben, sütő melegszik, a kártya 10 perc alatt ropogós lesz :)