- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Bloons TD5 - Tower Defense játék
- INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Szal jelenleg már hagyom a felfüggesztésbeli kísérletezgetéseket, most aerora koncentrálok inkább, abból is ki kéne hozni valami pluszt. Mondjuk Monaco tele van szaros huplikkal. Remélem a török versenypálya sima lesz, ott jobban tesztelgethetek aero-t. Az aeroval foglalkozó mérnökök is jobban szeretik a kemény felfüggesztést, hiszen kevésbé majomkodik a kasztni, kevésbé dől, meg mozog fel-le, dehát ilyen monacoban a kemény rugózás nem játszik mert belepattogsz a tengerbe.
-
proof88
addikt
válasz JColee #13896 üzenetére
Igen, hátul direkt teszem negatívra a kerékösszetartást, ha azt akarom hogy jobban kanyarodjon a kocsi. Elöl kb sosem pozitív, ott a negatív jól jön ahhoz hogy megkezdj egy ívet. Hátul a pozitív segít stabilizálni, a negatívval instabilabb lesz, de ugye ez segíthet is, ha jobban kanyarodsz vele.
Szóval lényeg a lényeg, Monacoban már állítgattam ilyen meg olyan HyperGripet, de még mindig a 2-es setupomra voksolok. Tehát setupban nincs előnyöm másokhoz képest (persze van, mert magamhoz csináltam). De mindegy, mert a pontokat nem időmérőre osztogatják.
Ja és még valami: spanyolban még az segített nekem, pl. a gyors jobbos emelkedőben ami a dombra vezet, ami után a hátsó egyenes van, szal a 2. szektor vége, hogy aszimmetrikus rugózást állítottam be: tehát asszem BE 130 N/mm, JE 120, BH 110, JH 100. Így általában jobban kanyarodott jobbra a kocsi. Úgy érzem, emiatt már indokolatlanul meredeknek tűntek a szárnyaim, de mivel már hétvége volt és olyankor nem tesztelek, ezért hagytam ahogy van, néha egy kis módosítás tönkreteheti az egészet, mármint ha alulkormányzottá válik a kocsi, az halál.
-
proof88
addikt
válasz JColee #13896 üzenetére
Valamit lépnem kellett, miután ti lazán elvoltatok elöl a távolban én meg mindig belassultam. Ráadásul a fejlesztés és a kísérletezgetés fontos az autósportban.
És ugye Zoza is megérkezett. A szerver problémáknak annyi haszna volt, hogy volt több időm tesztelni.
Amúgy Spanyolban nagy áttörést akartunk Szabesszel. Igazából én 3 fronton támadtam volna: egyik ugye a setup amit előbb magyaráztam, a másik pedig, hogy úgy gondoltam, hogy mivel spanyolban kevés a lassú rész, ezért megéri majd 0 kiállással megcsinálni. Hát nagyon nem. Bahreinben túl sok a féktáv, ott elvetettem a 0 kiállás ötletét, de sajnos spanyolban is el kellett vetnem. Szabesz meg pont 2 kiálláson akart lenni, tehát egyikünk se a megszokott alapján, és jól bekavartunk volna Horcsáéknak is, hogy most akkor a BMW-nél mi a taktika.
Nekem még annyi újításom is volt a spanyol futamra. hogy számomra kezdett gyanússá válni a hibázgatás a futamokon és ezért (is) átszoktam a délután 4 órai kávézgatásra. Mert délután szoktam kávézni, de ősszel 6 óra körül csináltam, verseny napján 7-8 körül!!! És azt vettem észre CS-ben, hogy nem tökéletesen megy a tervezett mozdulatok megvalósítása. Tehát a finom mozdulatok nem úgy mennek ahogy kéne. Ezért gondoltam azt, hogy a kávé miatt volt minden versenyen valami olyan fatális láb- vagy kézmozdulatom, ami bajt okozott. És spanyolban szerencsére nem is csináltam nagy bajt.
Tehát én a kávéval úgy vagyok, hogy szellemi munkához meg fizikai erőlködéshez jó, de ha óvatos fizikai meló van, pl CS, akkor csak felidegelem magam, hogy elbénázza a kezem a mozdulatot. -
JColee
őstag
válasz proof88 #13895 üzenetére
omfg, te nem aprózod el
hátul egyébként direkt raktad -ra az összetartást monacoban? csak mert az a normál, hogy elöl -, hátul meg + az összetartás.
Egyébként én Maláj óta 2es dőléssel megyek hátul, elől meg 3assal, és spanyolban mégis elég szar volt. Bár lehet azért is, mert 3 körnél többet nem mentem rajta egyhuzamra[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #13889 üzenetére
őszintén szólva dec. 26. amúgy is kiesett szerintem, mert a fele társaság nem fog ráérni, ez a tippem, van akiről tudom is hogy biztosan nem ér rá mondjuk lehet hogy én sem fogok ráérni, de mindegy.
Jan. 2. meg ki is ment a fejemből, hogy nem tuti közvetítés szempontjából, de olyan jó hogy HorCsa mindig olvassa a topikot és egyből tud reagálni.
Gondolom jan. 9. lesz belőle, mert az a legtutibb mindenkinek. Az ~ 1 hónapos kihagyás.
Amúgy ígértem múlt héten, hogy leírom mit lehet csinálni a gumikkal, de ezer dolgom van és vigasztalok mindenkit, hogy ezen a pályán nem használom a múltkori fejlesztésemet, mert csak lassabb vagyok vele.
Mindenesetre most leírom a lényeget: megtankolva, hosszabb etapokon tesztelgettem, hogy a különböző felfüggesztés beállítások milyen változást okoznak gumi kopásban. Az ausztrál futamon nem vettem észre, hogy a gumi kopás hogyan okozhat hátrányt versenytempóban, mert 2-3 kör után megtörtem a kocsit. Malajziában már látszott a versenytempómon hogy valami nem kerek, de nem foglalkoztam vele mert tavaly is JColee és Farkas voltak előttem azon a pályán jó sok mp-re. Kínában egyértelművé vált, hogy a lágy gumi kb a 10. kör után olyan szinten elromlik hogy a versenytempómon lazán 1 mp-et lassít, annak ellenére hogy a benzin ugye folyamatosan fogy, majd Bahreinben is ez volt. Elemeztem az adatokat és ugye az a gond, hogy az első gumik jobban kopnak mint a hátsók, ezért az idő előrehaladtával egyre inkább alulkormányzottabb lesz az autó. A nagy változás általában azért a 10. körök környékén volt, mert akkor érte el nálam kb a 25%-os kopást a lágy gumi elöl és ott a tapadás többet esik, mint amennyit fokozatosan esett amíg el nem érte a 25%-ot. Mivel a hátsó gumi nem kopik annyira, ezért az folyamatosan jobban tapad, mint az első gumi, ezért válik egyre alulkormányzottabbá az autó.
Ezért a BMW kifejlesztette a spanyol futamra a HyperGrip technológiát, aminek az a lényege, hogy kevésbé kopjanak az első gumik, így jobb lesz a versenytempó hosszabb etapokon. Az továbbra is rejtély számomra, hogy más pilótáknak miért nem kellett ezzel foglalkozni. Pl. Farkast is simán követtem Bahreinben, de kb a 10. kör után csak lemaradoztam tőle egyre inkább, neki nem volt ilyen problémája. Máig nem volt időm kipróbálni más autókat, de nyilván a minimális különbségek a tengelytávban minimális különbségeket okoznak gumi kopásban is, ezért is érezheti más pilóta máshogy a gumikat, meg valószínűleg kicsit máshogy is melegednek. Farkas túlmelegedésről beszélt a Bahrein-i futamon a közepes keverékkel, míg én rángattam már a kocsit, csak hogy ne legyen túl hűvös.
Mindenesetre az F1 nem a nyafogásról szól, megpróbáltam megoldást keresni a problémára és úgy érzem, hogy találtam is. Mivel minden beállításnak hatása van sok mindenre, ezért sokféle lehetőséget teszteltem. Elméletileg minél keményebbre állítunk akármit is a felfüggesztésnél, az annál nagyobb kopást és melegedést okoz a gumiknál. A kérdés csak az, hogy gyakorlatilag minek mekkora hatása van. Ez modtól és gumi keveréktől is függ. Ezért az alábbiakat teszteltem külön-külön:
- stabilizátorok - rugók,
- kerékdőlés,
- nyomás,
- utánfutás,
- kerékösszetartás.Lágy gumival természetesen. És nem csak az segíthet, ha az első gumik kopását csökkentjük, hanem ha a hátsóékét növeljük. Mert nem az a gond önmagában, hogy kopik a gumi, hanem hogy elöl jobban kopik mint hátul, és közelebb kéne hozni egymáshoz őket.
Az eredmény az lett, hogy a stabilizátorok, rugók keménységének és az utánfutásnak nagyon minimális hatása van a kopásra, kb nulla, nem látta mkülönbséget a telemetriában, de a kerékdőlésnek, kerékösszetartásnak, nyomásnak már több hatása van. Éppen ezért, a HyperGrip implementálásához a következőkre van szükség:
- meg kell nyitni az aktuális setupot,
- elöl minimalizálni kell a dőlést a kisebb kopás érdekében (-3 fok),
- hátul maximalizálni kell a dőlést a nagyobb kopás érdekében (-2 fok),
- elöl érdemes növelni a guminyomást, bár ez egyébként is ajánlott lehet,
- elöl nem csökkentem a kerékösszetartást, de hátul növelem. Az mindegy, hogy hátul pozitív vagy negatív irányban növelem a kopás szempontjából, a lényeg hogy távolodjon 0 foktól az érték. Pozitív irányba növelve stabilabb lesz a háta, negatív irányban pedig túlkormányzottabb lesz a kocsi. Te választasz.Ennyit a HyperGripről. Meg még annyit, hogy így nem szenvedtem annyit a spanyol pályán, tisztességes tempóm volt. Hogy konkrét értékeket mondjak, ott a közepes gumival teszteltem hosszabb etapot és pl. ugyanaz a setup HyperGrip nélkül és vele így alakult:
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------
| BE:80% ; JE:85% ; BH:92% ; JH:93% | BE:72% ; JE:79% ; BH:88% ; JH:90%
|100°C 129kPa; 90°C 122kPa; 98°C 124kPa; 92°C 121kPa |101°C 129kPa; 90°C 122kPa; 98°C 124kPa; 93°C 121kPa
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------
| BE:82% ; JE:86% ; BH:92% ; JH:93% | BE:74% ; JE:80% ; BH:88% ; JH:90%
| 98°C 130kPa; 98°C 123kPa; 99°C 127kPa; 93°C 121kPa | 99°C 130kPa; 90°C 123kPa; 98°C 126kPa; 92°C 121kPa
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------Bal oldalon a gumik állapota a 9. körben, jobb oldalon a 13. körben. A nyomásokat nem érdemes hasonlítgatni, mert itt már aszimmetrikus nyomás is volt, csak a kopásokat kell összevetni. De maga a HG okozta a kopás javulást, nem a többi módosítás, csak nem vittem fel mindent txt-be telemetriákból.
Tehát látszik, hogy a HG-vel ugyan nem sikerült a hátsó gumik kopását növelni, de az első gumik a 9. körben 2%-kal jobb állapotban voltak, mint HG nélkül. A 13. körben maradt a különbség. Ez elsőre úgy tűnhet hogy nem nagy változás, de valójában az, mert így a 25%-os kopást is később éri el az első gumi, valamint lehet hogy valamiért jobban tapadt az egész kocsi, mert úgy általánosságban jól éreztem magam vele. Kár, hogy a telemetria nem mutatja konkrétan a "contact patch"-et kanyarról kanyarra, lehet hogy az is nagyobb lett.Na szal ez most Monacoban valahogy nem okés. De majd törökben biztos jó lesz.
szerk.: tehát nem aero újításokat hozott a BMW spanyolba, ahogy HorCsa mondta, hanem mechanikai tapadást javítottunk.
A HyperGrip 2 pedig aeroban hozna javulást. Volt egy fellángolásom amikor úgy tűnt hogy működik, de azóta úgy tűnik hogy mégsem, úgyhogy most nem tom mi van.
A HyperGrip 3 meg a kettő kombinálása lenne, csak mondom most Monacoban az alap HG lelassít, alulkormányzott vagyok tőle. Mondjuk lesz**om.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
FSONE 2009 V2
Hi all, This weekend maybe we finish the last bugs for the FSONE 2009 V2, and will test all the new stuff during the next week ... and see if all its ok, one thing i have to say is that the V2 will Release two versions, 1º With Shaders and the 2º Without Shaders if some people have problem with its or simply don t like its. the other think is will include the simulation of the kers in a single player version ... and some update on physics, Sounds ... maybe we release a pack of physics ( Amateur, Pro and Expert ) will think about it this weekend.Majd ki kéne próbálni.
-
Mastre
tag
A szerver nem akarja az igazságot. Spanyolon van, és sehogy sem tudom Monacora átrakni. Vmelyik admin esetleg megnézné?
-
HorCsa
csendes tag
válasz JColee #13890 üzenetére
Hát... A másodika az nem lehetetlen , de dec.26 azt 99.99% hogy nem tudjuk megoldani.
De ha kapunk replay-t akkor bármikor le tudjuk közvetíteni, vagy megcsinálni a közvetítést, aztán letölthetővé tenni.''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Zoza24 #13886 üzenetére
nem én vagyok a főnök, hanem Szabesz
szerk.:
QUICK Flag Rules="2" // Level of rule enforcement, 0=none, 1=penalties only, 2=penalties & full-course yellows
MULTI Flag Rules="2"hmm... ezeket is talán 1-re kéne állítanom ... nem tudom már, hogy volt tavaly ...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
SC-t elvileg kikapcsoltam, gyakorlatilag meg majd meglátjuk, mivel konkrét kikapcsolás nincs, csak értéket lehet megadni, hogy mennyire akarjon bejönni, ez 1.0-n volt, most 100.0-n van (kisebb értékre jön be inkább).
Nem kockáztathatom senki helyezését sem egy unfair SC-döntés miatt. Nem akarom, hogy akárki is azért kapjon büntetést, mert először A-t mond a szerver, aztán B-t, és nem tudja az ember, hogy mit csináljon.
Ez az SC úgy lenne a legjobb, ha úgy nyomná a köröket, mint időmérőn ... és nem pofázna bele a sorrendbe. Csak bejönne, bent lenne 2 körig aztán kész, nem osztogatna parancsokat.
Egyébként hideg gumi miatt nem kapcsolnám ki, egyszerűen ha kihűl a gumi akkor kihűl, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Zoza24
senior tag
válasz proof88 #13878 üzenetére
igen nálam is volt,először azt "üzente",hogy ákoska mögé álljak
aztán pár másodperc múlva elé menjek majd megint mögéJcolee ma nagyon gyors voltál,nem tudtalak követni,bár a hátsó felfüggesztés már gallyon volt,miután ákoska a célegyenes végén egyszer kitett...egy kiállás?
Forza Italy!
-
proof88
addikt
Rinya rinya hátán. Így hideg meg úgy hideg.
Mindenesetre az SC-t azért kéne kikapcsolni mert ma is volt érdekesség, mégpedig hogy 2 ember egymásnak ellentmondó felszólítást kapott az SC-től. Már nem tudom mi volt az, de Zoza volt az egyik.
Az igaz hogy megszavaztuk, de szívás hogy akárkit megbüntethet random üzenetekkel. Ráadásul megkavarni a mezőnyt úgy tudta élőben hogy le volt zárva a box. Most már nincs lezárva tehát nem kavarja meg a mezőnyt. Azzal kavarná csak meg a mezőnyt, ha random büntet valakit, az meg nem járja. -
Kleroo
veterán
Hát ha én 47kört meg tudok tenni hiba nélkül,akkor....de ilyen úgyse lesz.Most is minden 2.körben eldobtam majdnem a kocsit.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
Monitor csere történt, az elérhető felbontások listája változott ... minden játékot elindítottam, hogy beállítsam a natív felbontást. Szörnyű, hogy bizonyos játékokat hogy írtak meg ... szabálytalan művelet egyből ... én töröljem kézzel a cfg fájlt, hogy egyáltalán elinduljon pff ... szerencsére a GRID és Dirt2 automatikusan a natív felbontást választotta, volt olyan játék ami 640x480-at vagy ilyesmi, és persze volt ami a beállítási ablakot dobta fel egyből.
De a Shift meg az új Wolfenstein csesztek elindulni. Nem ellenőrzik hogy biztosan elérhető-e a display mode, csak lazán beállítják aztán csodálkoznak, hogy összefossák magukat.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
én is megyek majd fel olyan 7 után valamikor
-
Kleroo
veterán
Na én 19:00tól(és ztem most is,ha van fent vki) megkezdem a "gyakfutamot"
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
Hát ez fantasztikus
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
nagyúr
válasz Iron Funeral #13860 üzenetére
Lada után Lotus,mindenképp fejlődést mutat
az autó viszont szép lesz,nekem tetszik.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Iron Funeral
őstag
Nincsenek gyári csigazabálók többé
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
cila1
aktív tag
-
proof88
addikt
válasz ace100 #13854 üzenetére
Igen, most osztjuk ki az időmérőre.
Egyébként azt javaslom, legyen most úgy, mint tavaly: a box kijáratnál annyi engedményt teszünk, hogy azért még ne legyen bünti, ha valaki a bal kerekeivel érinti a sárga záróvonalat. Persze ha már annyira átlóg, hogy nem is érinti, akkor jár a bünti. Azért ajánlom ezt, mert azért fél az ember a faltól jobb oldalon, ami ugye a való életben nem olyan szögletes, mint itt a játékban, és beleakadhat az, aki fél a záróvonaltól.
-
ace100
csendes tag
Én csütörtökön nem tudok indulni gyakfutamon,bocs srácok.De én a főgyakorlón indultam amúgy.
Proof a súlybüntetést elfogadom.A kérdésem az lenne,hogy ezt most a Monacoi futamon osztjátok e ki? -
proof88
addikt
-
nagyúr
-
proof88
addikt
Végre tudok ftp-csatlakozni a szerverre!
Tesztelgetem majd az új SC-t és felkerülnek havas pályák is a listába.Hotlaps majd lesz, amikor lesz.
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13844 üzenetére
Elvileg azért csinálják ezt, mert így majd több értelme lesz a KERS-nek és társainak. Én a hangra leszek kíváncsi. Mondjuk lehet, hogy Kimi emiatt nem jön vissza majd. Eddig úgy gondoltam, hogy 2012-re vagy 13-ra visszajön, mert akkor újak lesznek a kocsik, de lehet mégsem, jó döntés volt hogy lelépett.
-
Szabesz
őstag
Ehh... a V8 is kompromisszum volt már, aztán fordulatszám maximalizálás... mi jön még? A végén tényleg az lesz, hogy néhány nagyobb csapat összeáll és megalapítja a saját szezonját, mint ahogy fenyegetőztek nemrég.
Motorsport, agyam eldobom. Te nem indulhatsz a futóversenyen, túl erős a lábad[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
macy
addikt
Hallottátok mit akarnak csinálni az F1-el? 4 hengeres, 1.6-os turbófeltöltős motorok lesznek, max. 10.000-es fordulatszámmal.
Letörlök minden F1-es cuccot a gépemről vaze.
-
nagyúr
na akkor elkezdem.
én javasolnék egy csütörtök estét a gyakfutamnak, a szokott időpontban.
ki szeretne-tudna ott lenni ?Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #13832 üzenetére
neved.plr-ben, a [ Graphic Options ] szekcióban:
Rearview="1" // 0=Off, 1=Center and Side, 2=Center only, 3=Side only (virtual mirrors only, in-car mirrors are on/off)
Allow Rearview In Swingman="1"
Virtual Rearview In Cockpit="1"Moving Rearview="0" // Whether mirrors respond to head movement in cockpit (0=none, 1=position-only, 2=FOV-only, 3=both) - add 4 if you want to IGNORE head-tracking movement
Self In TV Rearview="0" // add values for any that should be visible (0=none): 1=rear wing & wheels, 2=body & susp, 4=cockpit, 8=steering wheel (15=all)
Self In Cockpit Rearview="0" // add values for any that should be visible (0=none): 1=rear wing & wheels, 2=body & susp, 4=cockpit, 8=steering wheel (15=all) -
Zoza24
senior tag
nah még gyakoroltam kicsit kora este...
1.14.660...de még mindig nem tetszik a kocsi teljesen
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
-
nagyúr
rendezhetnénk még hétközben vmikor egy gyakfutamot.
tapasztalat szerzés céljából.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Frenky89
addikt
-
proof88
addikt
válasz Zoza24 #13825 üzenetére
jól mondja JColee, 54 literrel indultam, mondtam is előtte.
az üres tankos mondatom meg válasz volt JColee-nak, aki korábban azt hitte h megtankolva megyek 15.4-et, arra mondtam h üres csak próbálok visszarázódni, mert péntek délelőtt mentem utoljára ... érdekes, hogy egy ilyen pályán, ahol sokat kell fékezni meg kigyorsítani, ennyire keveset számít a benzin súlya ... bár eleve megtankolt kocsira állítgattam a setupot, meg a szuper lágy is bezavar a megszokásba ...
-
Zoza24
senior tag
jah s Proof látom tényleg nagyon könnyű voltál az időmérőn
Forza Italy!
-
proof88
addikt
Ha nem a győzelemre hajtanék, én is hátulról indulnék és megvárnám míg a többség kiesik előlem.
De amúgy azt sem lehet hogy ne lehessen előzni az 1. kanyarban, pl tavaly Sub-S is majdnem ott előzött meg, simán elfértünk egymás mellett. A baj azzal is van, hogy bizonyos emberek egyedül is érdekesen vezetik a kocsit, nem tudják mindig kontrollálni. -
Kleroo
veterán
Én egyet értek veled.Totál káosz volt,szinte mindenki bénázott.
De sajnos kivitelezhetetlen hogy ne lehessen előzni.Én pl az első jobbos után kavarodtam kis balhéba Szabesszel.Ott is össze lehet akadni...első körben szinte bárhol. Én amondó vagyok,hogy rajtnál,első kanyarban szabad előzni,de mindenki legyen figyelmes. ha vki hirtelen fékez,akkor nem kielőzük,majd rongyolunk bele a lassan fordulóba,hanem FÉKProof! én küzdeni fogok.Csak meglepően vezethetetlen volt a kocsi ilyen kis hibával is.
Múlt futamot is körhátránnyal zártam De legalább ledolgoztam a cirka 1perc hátrányomat ACE-hez képestHodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #13818 üzenetére
Nézd.Én a tegnapi futamon azt vettem észre,hogy senki nem figyel a másikra.Kicsit olyan érzésem volt mintha a madaras tescoba lennék és valami akciós cuccot tettek a polcra és nekem kell olyan.Gyerünk én érek oda elsőnek,lökök mindenkit félre,rátaposok a fejére.Olyan helyeken akarnak előzni ahol lehetetlen de,nem, érdekli a tagot mert inkább beleszál a másikba vagy neki tolja a palánknak.Ésszel kéne vezetni elvégre van 47 kőr neki,hogy elözzön.Igaz ez majdhogy nem csak a boxba lehet.A 2 ladarönyóval marha jót meccseltün.Tetszett nagyon.Igaz hiába éreztem,hogy gyorsabb vagyok tőllük nem tudtam megelőzni őket mert nem sok lehetőség van rá ezen a pályán.
Proof.
Szerinted mit ér a bünti az illetőnek ha kap.Szerinted érdekelni fogja?
Az biztos,hogy a futamnak én az utolsó helyről fogok nekiváni.Lehet,hogy így sem fogok célba érni.[ Szerkesztve ]
-
Zoza24
senior tag
nah én is írok pár gondolatot a tegnapi gyakfutamról...
nagy respect Proofnak,nagyon jó csata volt,főleg a rajt után felfelé és a balosbanutána próbáltalak követni,ami csak nagyjából sikerült,de aztán vmikor egy lekörözésnél elmentem melletted,s gondoltam visszaengedlek a célegyenesben,hogy maradjon a csata,ne a lekörözés döntsön ergó a sárga zászlót észre sem vettem,nem amiatt engedtelek vissza,hanem a lekörözésnél előzés miatt
vmi nagyon rossz a beállításomban,pokolian lekoptatta a gumit,gondolom ezt Proof is észrevette,mert lazán tartotta a tempómat,lassú voltam...
aztán egyszer safety car mögött legallyaztam a gépet,gyors szárnycsere stb...jah! ha módosítani akarok az előre eltervezett box kiálláson hát az nem egyszerű...egyszerűen nicsn egy rohadt egyenes ahol a kisujjammal a kurzor billentyűkkel kivegyem azt a hogy a boxban a sérülést a kasztnin ne javítsák...Proof ott loholt a sarkamban közben enterrel ráállítottam a jobb alsó sarokban a box kiállás menüre a dolgot,nah de ott nem tudtam fel-le lépkedni és utána jobb kurzorral kivenni a kasztni javítást,emiatt 13 másodperc volt a box kiállás Proof el is ment mellettem...nem tudom,lehet hogy ti kormány gombokra rakjátok ezt a vezérlést,de így billel hát ez pokol...szóval azt még nem tudom hogy kell kivitelezni
utána meg eszemne jutott hogy kipróbálom billel is a közepes tc-vel való körözést,Proof írta korábban hogy az sokat számíthat...tettem ezt azért is ,mert a középső szektorban nagyon kikaptam,az alagút utáni részen és a gyors bal-jobb sikánban a tc miatt levesz a sebességből valamelyest,Proof be is próbálkozott egyszer ott,de néztem a tükröt én is
mondanom sem kell hogy billel a közepes tc nem bejövős meg is pördültem,persze lehet gyakorlással jobban menne,de egyenlőre off
a kormányzárral van a legnagyobb bajom.itt ugye ti a max 30-as körülivel mentek,én ha arra állítom akkor nagyon rángat a kocsi,finom íveket nem tudok autózni,már 22,5-esre állítottam de a Loews kanyarban még mindig alig tudok befordulni,ha meg növelem akkor a többi szakaszon durván rángatom a gépet...egy szó mint száz azt érzem hogy ezen a pályán a bill különösen nehézkes lesz,de azért végigtolom vhol a mezőnyben...
A Toyota mérnökei azt mondták,hogy megpróbálnak vmit kitalálni a hétvégi futamra,de a nagy fejlesztéseket csak a török futamra ígértékszóval élveztem a csatát,de a tempó még siralmas volt
Forza Italy!
-
proof88
addikt
Én nem értek vele egyet, ez egy sima jobb kanyar, meg már korábban el kellett volna kezdeni benyújtani az óvásokat a korábbi futamokon és mindenki érezné hogy a rossz viselkedésért bünti jár.
Szerintem legyen az, hogy aki hátulról eltalálja az előtte lévőt rajt után, az köv futamon boxból rajtol. Sztem a köv futam (török) rajtja veszélyesebb egyébként is.
Egyébként még ki sem írtam a spanyol futamról kiosztott büntiket:
Speedg: a 26. körben a box vonalat 121 km/h-val lépte át, +6 mp.
Ace: a 22. körben a boxból kifelé átlépte az 1. záró vonalat, +13 kg. -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13812 üzenetére
Még újonc vagy, ne feledd, hogy mi már átvészeltünk tavaly egy Monaco-t.
Sztem nem érdemes levenni a törést, az max csak vakmerőbb manőverekre ösztönzi a suhaméreket, aztán abból is baj lesz. Így reálisabb és jobban vissza is tart. Viszont volt már olyan futam az évben, ami pozitív csalódás volt rajt szempontjából, mindenki túlélte. Jó lenne ha most is ez lenne. A hátsó traktusnak meg azért sem lenne szabad belemennie nagy előzgetésbe rajt után, mert ők nyerhetnek a legtöbbet azzal, ha óvatosan állnak a futamhoz. Ugyanis a gyorsak, azaz az élmezőny fogja nagyon nyomni és ők lesznek leginkább kitéve a hibázás lehetőségének. Akik hátul vannak, pontokat vadászhatnak azzal, hogy kényelmes tempóban kocsikáznak és az élmenők hibáznak, boxba kényszerülnek, esetleg ki is esnek.Akik nem voltak itt, azok úgyis boxból indulnak, utána csak mennek majd valahogy, ők inkább a rajtnál lennének veszélyesek. Amúgy nekem is sérült asszem a 3. körben a hátsó szárnyam, sárgult, de jó volt a kocsi utána is, lehet hogy a kereked is megütötted és azért lett irányíthatatlan.
Tavaly is több mint a mezőny fele kiesett a futamon. Ez van, végig kell menni. Senki sem kötelez senkit arra, hogy a határon nyomja végig a 47 kört, lehet azt kényelmesen is.
Ez a formaautózás, vigyázni kell a kocsira, mert védtelenek a lengőkarok.
-
Kleroo
veterán
Hát én nagyon félek a futamtól.
(jó persze ne,legfeljebb kiesek...nem nagy dolog )
De sok rajtgyak és próba után is kb 5 kör alatt elvérzett legalább a fél mezőny. mi lesz azokkal,akik itt sem voltak?Én szerencsére tudtam vigyázni magamra,és valahogy megéreztem,hogy Szabesz kitorpedózza Jcoleet,így fékeztem előre .
De után a hátsó szárnyam picit megsérült,de máris irányíthatalan volt a kocsi :S.Mindez attól hogy éppen nekiértem a falnak. nem koccantam.
Szerintetek nem lenne mindenkienk jobb ha monacora 50,esetleg 25-re levennénk a törést?
Mert a 47körös verseny első 3 körében eltűnne a fél mezőny,majd a 7.ig még vagy 5en,és 40kört autókázik majd 3-4 pilóta,akik majd úgyis hibáznak...
Szóval ez a felvetés azon alapszik hogy ma szinte mindenki béna volt
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
Teszteltünk SC-t, remélem tudok javítani rajta ... most ott tartok hogy én 10 mp-cel jobbat megyek az újjal mint a régivel ... majd tesztelem mit produkál vele a gép.
-
ace100
csendes tag
Egész jó kis gyakfutam volt,egész jól ment magamhoz képest
Köszi,hogy végigmentünk. -
proof88
addikt
SC még van, mert nem férek hozzá a szeróhoz.
Amúgy azért jött szóba a kivétele, mert Monacoban könnyen beragad valószínűleg. És nem akarom, hogy egy olyan beakadás miatt kelljen megismételni Monaco-t, mint amit egyik bahreini gyakfutamon is csinált az sc ... amúgy Maylander új SC-t fog kapni, márt dolgozok rajta -
proof88
addikt
látom, a videó effektelés az megy... fogjátok már fel, hogy nem ettől lesz jó a modotok ...
mindenesetre jön mind2 rfactorra, ha egyszer elkészül ... -
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- SteelSeries Arctis Nova 1 Gamer Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G335 vezetékes fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- AKG Harman K72 Dj fejhallgató // Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G935 Vezeték Nélküli Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Sennheiser Epos GSP 370 Gaming fejhallgató // Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest