Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HorCsa
csendes tag
válasz
Szabesz #17727 üzenetére
De lesz demo.
Csak ez a játék nincsen kész. Ez egy teszt verzió. Az ajánlás úgy szól hogy elsősorban olyanoktól várják, hogy most tesztelik (fizetnek érte) akik pl moddolni akarnak. Így akár már most is el tudnak kezdeni modot csinálni / tesztelni rajta és mikor megjelenik a játék már van rá sok-sok autó és pálya.
Tehát most inkább azt várnák, hogy olyanok kezdik el gyűrni (megvenni a játékot), akik visszajelzéseket küldenek, kicsit komolyabban értik a dolgokat tudják mi lehet hiba (vagy pl xy vidkarin leakad stb...). Azoknak akik ki szeretnék próbálni és utána dönteni hogy kell-e ez nekik még nem jött el az idejük.
Egészen pontosan [link] ("If you are uneasy about purchasing a product without first being able to try it, wait until a demo is available.").[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
MaTTeS #17725 üzenetére
Szerintem meg nem kell ennyire felháborodni. Csupán csak olvasni kell:
Első hsz második sora:
"Please read Gjon's post to understand what a beta/test version is."... és ha tényleg komolyan érdekel, hogy mit is töltesz le, akkor rákattintasz a linkre, elolvasod és mindjárt kiderül.
"If you feel it is not fair to charge for beta software I encourage you to wait until the full version is available."[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
Próbáltad ellentétes előjellel az ffb erősséget a játékban? (ha most pozitív akkor negatívval, ha most negatív akkor pozitívval). Tehát pl.: -100% most, akkor 100% legyen. Vannak olyan modok ahol fordítva működik.
Vagy még próbálkozhatsz a LeoFFB tunerrel. Még az is lehet, hogy van benne alapból ehhez a modhoz beállítás. -
HorCsa
csendes tag
Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy megköszönjük nektek ezt a szezont. Élvezetesek voltak a futamok, sokat tanultunk a közvetítések során, mind technikai mind kommentátori dolgokat.
Gratulálunk a VB-nek és mindenkinek aki szerepelt a szezonban és emelte a vasárnap esték színvonalát.
Sajnáljuk, hogy a szerver helyzet így alakult, de gondolom észrevettétek, hogy az utóbbi futamaitokon jó-pár lag volt, aminek okára sajnos nem sikerült fényt deríteni. Ez szerintem nektek sem jó a futamon, meg a mi lelkiismeretünknek sem, hogy rossz szolgáltatásért kérünk el pénzt tőletek.Egyik szolgáltatót sem ismerem, viszont sok liga van a clanhome-nál attól függetlenül, hogy ingyenes tárhelyen van a honlapjuk. A clans.hu-t meg már ismeritek.
Remélem a következő szezonban is legalább ilyen jó futamaitok lesznek, és ha időnk engedi és szeretnétek, természetesen elvállaljuk a futamok közvetítését (erre majd visszatérünk, ha aktuális lesz).
Még egyszer gratulálunk a szezonhoz, és sikeres mod választást kívánunk a köv. szezonra.Beast, HorCsa
-
HorCsa
csendes tag
-
HorCsa
csendes tag
válasz
Mastre #15699 üzenetére
Pontosan erről ír a cikk. Az hogy egy rossz javaslatot tesz az más tészta (nekem se tetszik). De nem azt mondja amúgy sem, hogy legyen H váltó, hanem azt hogy ne kelljen zongoristának lenni az autóvezetéshez
. Pontosabban, hogy ne a mérnökök döntsenek a pályán, hanem a pilóták. A kormánykereket is azért hozza fel, mert tulképp az FIA miatt lett most plussz két gomb a krománykeréken. A cikk sarkít és stílusánál fogva nem tesz másként a vékkövetkeztetéssel (javaslattal) sem. Pont azokat írod le amiket ő, csak más szavakkal.
De az FIA minden sorozatát megöli a leszabályozással amúgy nem csak F1-t. lásd WTCC.
Izgalmas (szoros) szezon volt pl a tavalyi is, de izgalmas futamra nem nagyon emlékszem.
Na abbahagyom mert szétoffoljuk vele a totyikot. -
HorCsa
csendes tag
Ütött
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #15567 üzenetére
Válts le a fontos programokat:
Inkább megnyomok 2 gombot minden usergép telepítésénél, mint hogy utána fél évet oktassam az új progikat, meg javíttattassam a bugokat, aztán meg sose lesz jó. Csak vessző lesz pötty helyett
Am... engem se kért meg senki.
Najó szétoffoljuk a PHF1 topicot. Kikapcsolom magamÚgy is meg kell csinálnom a végeredményét kTCCnek. Meg talán elkészül ma az új szezonhoz is a cucc.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
JColee #15565 üzenetére
Elméletileg elölrébb végez azoknál mint akik pl sok kör hátrányban vannak. F1ben is ha valaki kiesik az utolsó körben az elölrébb végez mint aki nem tudta tőle visszavenni a kört... Elméletileg közelebb ért a célhoz mint aki egy teljes kör hátrányban fejezte be a futamot hiszen ő megkezdte az utolsó kört, a másik versenyző meg nem... de hogy nálatok ez hogy van, ezt tényleg ti döntitek el.
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #15558 üzenetére
Állítsd át a vesszőt pöttyre oszt' már megy is
Minden céges gépünkön is így van, pedig az összes progi idevalósi. Kivéve az MS cuccokat. Na azok meg utálják a vesszőt
Ezér' is van pötty.
Amúgy ki van javítva, de ezért nem csinálok újabb packet. Majd a köv. verzióval.[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
Mastre #15556 üzenetére
Igen erre figyelni kell. Ez a hotlaps egyik hibája (szerintem abból készül a végeredmény) a kiesőket automatikusan hátra teszi, mind1 hány kört tettek meg a pályán. Az rFactor végeredményében viszont jól szerepelnek (az xml logban is).
Tessék használni a progimat, az jól csinálja(sry)
Csak nem jó ez a szupervizor úgy látom, vissza kell hívni a Dredd Bírót!
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
Lehet rosszul tudtam és menüben nincsen.
A plr fájlodban van egy replay rész, ahol lehet állítani:
Number Track Replays="5" // how many replays to store for each track (using default naming convention only!)Ez abban az esetben modonkénti is, ha külön mappába ment egy mod (pl a NAGT).
-
HorCsa
csendes tag
Persze hogy vissza szokták nézni!
Közvetlen futam után: itt.
Vagy később az az archívumból.(sry)
Amúgy az rFactorban be lehet állítani, hogy melyik pályából/modból mennyi replay-t tartson meg és ezt a saját rfactorod replay részéből (ahol a gyors kör replaye is tárolódik) vissza tudod nézni. Hacsak nem nagyon lagoltál, vagy nem vagy BT tag - és el kell valamit bírálnod (ehhez kell a hivatalos szerver replay jobb helyeken), nem fontos a szerver visszajátszás. Csak plusz pár10 mega a vinyódon...
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
Nem akarok beleszólni, de azt hiszem a közvetítésen is megemlítettem, hogy dícséretes, hogy figyelted a tükröt ezzel megelőzve egy balesetet.
Mindezek ellenére szerintem itt nem JColee volt aki a hibát elkövette, hanem te. Kicsit kisodródtál az ívről, ezért egyértelmű, hogy aki mögötted van előzni fog. Ráadásul ugye a box az út jobb oldalán van, te pedig a bal oldalra sodródsz. Innentől (mivel az F1 autón nincs indexlámpa) aki mögötted van nem tudja, hogy boxba akarsz menni. Szerintem aki boxolni akar, és vannak mögötte, annak egyértelműen a box bejárat felé kell helyezkednie (azaz a te eseteben most szűken kellett volna kijönni a jobbosból, nem kisodródva).
Szerintem ennek most ez volt a helyes megoldása amit tettél. Lelassítottál, hogy be tudj menni a boxba, hiszen eleve a normál kanyar ívhez képest is elrontottad (szerintem ha nem sodródsz le az ívről, simán benne van még, hogy berántod a boxba anélkül, hogy JColee és a te autód épsége veszélyben lett volna).
De ez csak az én véleményem. Tényleg semmi közöm hozzá
... nem is tudom akkor mit p.fázok beleProof: "kedves" "drága" Proof. Az ha valakiről álmodsz, az a te fejedben van benne, nem az tehet róla akiről álmodsz.
Ez abból is látszik, hogy már a hsz-edbe akkor is leírod a nevem, amikor másét kellene
. Szerintem sok volt a lencse+bab egyszerre vacsorára, és szimplán rosszat álmodtál.
Tudom szörnyű, hogy kikosaraztalak már ezerszer, de ezt el kell fogadnod. Ha mégsem sikerülne feldolgozni, akkor javaslok egy pszihómókust a feladat megoldására.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
ace100 #15405 üzenetére
Elméletileg 18:35-kor minden elindult. "all systems online" hogy proof "mestert" idézzem.
Ahogy frissül a dns a szolgáltatóknál, úgy mindenki el fogja érni szépen lassan. Ez fél órától 12 óráig terjedő időtartam is lehet. (itthonról még pl én sem érem el név alapján)[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #15395 üzenetére
Nekem volt már ilyenem. Nem is egyszer.
Általában a külön d3d9.dll okozza, amit valamilyen plugin rak fel (tvstyle, rfdynhud, mapplugin stb...) Ilyenkor vagy vidkari meghajtó csere, vagy plugincsere.
Sajnos én sem jöttem rá pontosan mi okozza. Nekem pl fél éves rfactor döntött úgy egyszer csak, hogy nem indul el az rFDynHUD d3d9.dll-jét kivettem és elindult. Szerencsém a szerencsétlenségben, hogy így felfedeztem, hogy jött ki újabb verzió a HUDból, ami másik dll-t tartalmazott, és még többet is tud. -
HorCsa
csendes tag
Nem ismerem pontosan a két modot, de általánosságban megpróbálom elmondani:
Az rfm-nek van egy olyan része, ahol meg vannak határozva az adott modnak a mappái. Ami téged elsősorban érdekel, az a VehiclesDir= ez alá kell bemásolnod azt az autót, amit látni akarsz egy modban.
A móka viszont nagyban bonyolódik attól, hogy direkt hivatkozások lehetnek egy-egy autó gen, veh fájljában, ami miatt az eredeti helyen is meg kell(ene) lenni a fájloknak.
Az rfm-ben a másik dolog ugye az autó filter az elején. Ez az adott category (vagy classes most nem tudom pontosan melyik így fejből utána nézni meg lusta vagyok) neve, ami a veh fájlban található azoknál az autóknál amelyiket be szeretnéd tenni.
Ilyen egyszerű cserére (offlineban) én az allcars módot javaslom. Onnan látszik minden autó, és szinte mindegyik modot felkészítik arra, hogy ilyen módon is életképes legyen. Kavart esetleg az okozhat, ha más feltett modokban is vannak ugyanolyan nevű/kategóriájú autók, esetleg egyforma rajtszámú versenyzők. Amikor pedig eseményt (versenyt, szezont) indítasz offline, ki tudod választani milyen ellenfeleid lehetnek. Így nem kell hátulról operálni szövegfájlokban meg másolgatni.
Vagy esetleg az allcars rfm-jét kezd el módosítani (filterezni) mivel az a teljesen alap mappákra hivatkozik, és onnan tuti látsz majd minden autót. -
HorCsa
csendes tag
válasz
N€T0X|N #15101 üzenetére
Szia,
veh file: PitGroup=
és az rfm-ben is fel kell sorolni hogy melyik groupban hányan vannak és annak mi a neve.
pl.:
veh:
Number=x
Team="...."
PitGroup="Group19"
frm:
// format is: PitGroup = <# of vehicles sharing pit>, <groupname>
PitGroup = 2, Group1Amúgy az rfm megfelelő részében le van írva és elmagyarázva:
"// Pitstop locations in order from front to back, with the number
// of vehicles sharing each pit ... if the order needs to be
// reversed on an individual track, set "ReversePitOrder=1" in
// the track-specific GDB file.
// These are now "pit group" names, not necessarily team names.
// In the VEH file, the pit group defaults to the team name but
// can be overridden by defining "PitGroup=<name>".Természetesen, ha nincs annyi box egy pályán mint amennyi csapatod van, akkor lutri, hogy ki hova kerül...
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #15030 üzenetére
Proof: Jó korán ébredtél
Helyre pofoztam az éjszaka, úgyhogy fut a szerver. Előfordulhat, hogy napközben pár percre még megáll, mert 1-2 beállítás még lehet hiányzik.
Arra kérnék bárkit aki valami rendellenességet tapasztal, hogy valahogy szóljon.
Illetve tegnap valaki gyakorolt 19:00-21:00 között. Ő nem tapasztalt semmit? Mondjuk szinkronizálást? Vagy ha nem gyakorolt senki, az is érdekes lesz...és még valami: Minden ph!f1 tagot szeretettel meghívunk ma estére aki ráér és van kedve fronthajtásos autóval "küzdeni" két futamot (remélem a szerverrel már nem kell megmérkőznöm
): [link]. A szükséges letöltésekhez a jogot a fórumban való jelentkezés után megkapja mindenki, vagy elkérhetitek azoktól akik nálunk futnak, vagy privi nekem... mind1 valahogy megoldjuk
.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #14940 üzenetére
Legalább valóra vált az álmod
Sőt ha hallottál volna TSen, megnyugtatlak, a szöveges része is "megvolt"
De nézzük a jó oldalát. Felszökött az adrenalin és lehetett kezdeni a felzárkózást. Jól is mentünk, amíg te újból be nem nézted a célegyenes végét szerencsére akkor már nem voltam előtted.
Amúgy mit matatsz a billentyűzeten verseny közben? Nekem tapad a szemem a képernyőre, le se tudom venni róla. Nem a Váci úton megyünk 50-el, hogy közben még tekergetheted a hi-fit.Szabesz (#14942): Jaja szép kis páros táncot lejtettetek a végén... Igazából mind1 is ha összekeverünk közben benneteket. Bár az utolsó kigyorsításnál ismét egy - a már Watkins Glen-ben előadott - Proof figurával azonosítottátok magatokat.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #14871 üzenetére
Ezt nem teljesen értem. Ilyen most is van. Az más kérdés, hogy nem minden pályánál használják. Ausztrálnál pl pont igen, időponttól függően máshol van az árnyék még sessionon belül is ha jól rémlik. Vagy Hungaroringen felhők is vannak, azok is mindig máshol jelennek meg (és velük az árnyékuk is).
Vagy valamit félreértettem?[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
Gratulálok srácok!
Nagyon jó futam volt. Öröm volt közvetíteni és visszanézni.Sok ilyet még!
-
HorCsa
csendes tag
válasz
JColee #14640 üzenetére
Ennek egy oka van. az a fránya 10fős létszám.
Észrevettem nálunk is, hogy 12 főnél kezdődik az izgalmasnak nevezhető futam. Érdekes dolog ez, mert csak +2 fő, de az általában a középmezőnyben "kavar" valahol, ott ahol általában szorosabbak a köridők, és közelebb vannak a versenyzői kvalitások egymáshoz. Ettől függetlenül az eleje elmegy, a vége meg lemarad, de a középmezőny szolgáltatja az izgalmakat...
Most tényleg az volt, hogy mindenki elfoglalta azt a helyet, amilyen köröket tudott futni, és mindenki csak távolodott a másiktól. Mi meg vagyunk annyira "amatőrök", hogy még a statisztikából sem tudtunk értelmes dolgokat kiolvasniAmúgy milyen volt kívülről a közvetítés? Ugyanis teljesen új volt a technika amivel elkövettük hardveresen és szoftveresen is. Egy zavaró hibáról tudok, hogy sípolt a hangunk picit (meg a riportok elején elfelejtettem benyomni a mi hangunkat
, így az első két kérdés nem hallatszik, csak a válasz
).
Ui.: Az ismétlésből kivágtam a csajt... szexért nem "fizettetek"
Ez is nagy kaland amúgy éles közvetítésben kitenni az asztal háttérképet..
de hát "profik vagyunk vazze"
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #14540 üzenetére
Naja rendesen oktattál minket
Gratulálok! Sztem te vagy az első nálunk, aki be tudja ezeket az autókat setupolni rendesen
(bár ez inkább ránk nézve negatív
)
Én ott a +70kg-val elvoltam Beastet még szélárnyék segítségével is alig értem utól az egyenesben.
Meg új "vasam" lett és végre folyamatos a kép rfactorban sok autónál isszóval elég szokatlan volt...Viszont emiatt úgy néz ki minőségi változás lesz a futam közvetítésekben (természetesen pozitív változás)
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #14371 üzenetére
Egész jó volt. Azért teljesen más mint az F1. Szokni kell ezt is.
Amúgy meg figyeltünk rád. A 'T' jelzés mutatta hogy még "mazsola" vagy, szóval közel érve hozzád bármi megtörténhet.
Komolyan: Tényleg jól mentél.
Bár gondolkodtunk hogy megadjuk-e a liszenszt a NAGT-re ilyen csúnyaságok után, de hosszas vita után a BT úgy döntött indulhatsz a nagyobb géposztályban is
gratulálunk! Legalább a kanyarokat már ismered, tanulhatsz egy újabb autót vezetni.
Aki esetleg kíváncsi mindkét futam közvetítésére (mert ha már reklám ugye akkor legyen az
), az holnap (2010.01.14) 19:00tól láthatja a megszokott TV linken a szokásos kommentátor páros tolmácsolásában.
Igyekszünk mutatni majd a profi /profi: "pr00f-i" ééérteed?/ "főnökötöket" is.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #13695 üzenetére
Igen.
"Réges régen egy messzi messzi galaxisban..." voltak ilyen ambícióim és egy barátommal csináltunk egy ilyen bpm Garden nevű formációt. Elektronikus alapokon nyugvó zenéket készítettünk chill-out/ambient/nu-jazz stílusok környékén mozogtunk főként. Készült jópár mű, 1-2 fellelhető youtubeon is, a haverom jóvoltából.
Aztán nem jött a siker meg a gazdagság, és egyre kevesebb időm maradt rá...A srác úgy tudom foglalkozik még vele, én néha-néha max. magamnak fülesbe nyomkodom a zongora klavit.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #13675 üzenetére
Ezt nem tudtam, hogy a jó szériás Momo ritka mint a fehér holló.
Am.. EX esetén elkövetem azt a hibát, hogy a Wingman Formula Force GP-ből indulok ki, ami ugye az EX elődje. Van a környezetemben egy elég idős példány, ami napi használatban van/volt és a kormány "lötyögésen", meg 1-2 csatlakozó meghibásodáson kívül semmi baja nem volt még (ennyi idősen az pedig már előfordul elektronikai dolgoknál, hogy csatlakzók megadják magukat).
Ami tény, hogy ami pl Farkasnál is előfordult hiba, teljes mértékben a koszosodásnak köszönhető, amit egy kicsi kis műszerész beütéssel és bátorsággal rendelkező tulaj megold egy contact+levegő-spray komboval (vagy megelőzi rendszeres szoba takarítással).
Az is tény, hogy használt vásárlás esetén a DFP-től felfelé ajánlják a Logitech kormányokat, állítólag sosem fognak tönkre menni(én is használtan vettem a DFP-t kb egy éve, és nem bántam meg). Viszont itt olvasott 1-2 szerencsés esetből kiindulva lehet érdemes használt még garis, hibás EX-t venni, és reklamálni e-mailben, mert küldenek helyette GT-t a gyárból
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
Jaja Momo > EX
Ha jól tudom eleinte volt gond a Momo-k pedáljával. Valami szériahiba lehetett (potméterrel volt gond, ha jól tudom házilag javítható). Amennyiben találsz használtan, és nincs vele semmi gond, akkor már valószínű nem is lesz, max az öregedés miatt.
Az EX-ek általában elég strapabírók. Bírják a sok "munkaórát" viszonylag hibamentesen. Az EXeknél általában a kormány csapágya kopik el leghamarabb, ami miatt kicsit lötyögősebb lesz a kormány. Ezért is ajánlották régen belépő szintű kormánynak. Ideális arra, hogy megismerd az FFB-t pontos kormányod legyen olcsón, és tudd nyüstölni.
Momoban plusz még a botváltó, ami ugye más érzést ad pl. túra/gt autózás közben, hogy az egyik kezedet el kell emelni a kormányról(nekem DFP-m van, és eszméletlen érzés mikor váltás közben egy kézzel kell kanyarban tartani az autót, miközben dob a rázókő egyet
, de hát én mazochista vagyok-e téren
)...
Amúgy meg szerintem már párszor linkelték ide ezt a cikket: [link]Én nagyon sajnálom, hogy leállt a Logitech a belépő szintű kormányok gyártásával (EX, Momo)
. Nagyon jó minőséget produkáltak, mindegyik kormányuknak az FFBje is jó, és elérhető árkategória volt. Most meg már használtan is alig lehet találni EX-et Momo-t, és azok ára is bőven felkúszott...
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
Zoza24 #13478 üzenetére
Hát igen... Sajnos mióta Brawn "bácsi" elment a Ferraritól, folyamatosan egyre rosszabb döntéseket hoznak versenyszituációkban
. Annak ellenére, hogy mint versenyzőt eddig én nem szívleltem Alonso-t, most szurkoltam neki, amúgy a Ferrari
csak Alonso nem tartozik a kedvenceim közé (de még mindig kevésbé megosztó mint pl mikor Kimi volt a Ferrariban
). Egy közepes autóval tudta tartani a világbajnoki esélyeit a végsőkig. Most tényleg kijött az, hogy nagy tehetség. Egész évben Massa sem tudta úgy segíteni mint ahogy kellett volna. Szegény Massa valahogy nem tudja régebbi önmagát nyújtani még mindig benne lehet a balesete, vagy nemtom. És most is... hirtelen, kapkodva, nem teljesen átgondoltan hoztak egy döntést... semmire nem figyeltek csak Webberre... de Massánál még azt is elrontották...
Vettelnek pedig minden elismerés. Többször lerohadt alatta az autó az év folyamán és csak hajtott, és nem adta fel. grat neki.
Így jár egyébként mindenki, aki nem a győzelemre hajt... Nem vállalja be az alapvető kockázatot sem. Csak a biztosra megy, nem biztosítja a minimális biztosítékot sem. Közbejön valami (itt pl Renault) és borul az egész...
kicsit fáj a szívem a Ferrariért, de Vettel teljesen megérdemelte a VB címet. Le kellene szerződtetni Vettelt a Ferrarihoz.
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz
Szabesz #13155 üzenetére
Ez nálunk működött kTCCben az előző szezonban.
Előszeretettel jöttek második versenynapra is pontot elvenni azoktól, akik csak akkorra tudtak jönni.
Más:
Elnézést minden riportalanytól, akinek nem hallatszott a nyilatkozata. Sajnos kicsit hangos lett a visszajátszás hangja a riportok közben, és ezt ott élőben nem vettük észre.Viszont most már tudjuk, és legközelebb jól keverjük a hangot.
-
HorCsa
csendes tag
Akik voltak futam után interjún azok tudnak már róla. Említettem, hogy ide is beírom ha nincs ellenvetés.
A kTCC túraautós bajnokságunk után rendezünk egy 3 órába sűrített "24 órás" túraautós futamot. Amire szeretettel várunk benneteket is, már akit érdekel.
A részletekről itt olvashattok. A mod jelenleg is letölthető regisztrálás után, de pl Farkas, Ace vagy Stirlitz hozzáfér, hogy kipróbálhassátok.
Tudom nem F1 meg minden, de érdekesség egy ilyen hosszú futam főleg, hogy több versenyző fogja használni ugyan azt az autót (pilótaváltás) és közös setupot is kell készíteniük. Nem csináltunk még ilyet, uh. nekünk is újdonság lesz.
A verseny okt. 14-én csütörtökön lesz este 18:00-tól (három óra, tehát 21:00-ig). A szerverünk pedig a pénteki szezonzáró után fog váltani Lemansra, attól kezdve lehet majd tesztelni, próbálgatni a pilótaváltást is.Amúgy grat. mindenkinek a Shanghai futamhoz. Jó csaták voltak végig. Megint nem unatkoztunk a közvetítés közben.
-
HorCsa
csendes tag
Köszi. Örülünk, hogy tetszett.
A beszédre a megoldás a TeamSpeak + mikrofon
.
Kivételesen (vagy állandóra, azt most nem tudom), a mi TS2 szerverünkön voltatok (már aki fent volt).
Ott volt/van minden csapatnak külön szobája (mivel chatstop alatt, maximum a csapattársaddal beszélhetsz a szabályok szerint, és ezt így lehet megoldani). Az hogy ki mennyit beszél verseny közben, teljesen változó. Valakit zavar már maga az is, hogy beszélnek a fülébe (pl engem is), valaki meg végig beszéli a futamokat.
Az eredeti tervben az szerepelt, hogy az első három versenyzővel készítünk riportot a futam végén, ez aztán úgy módosult, hogy aki fent volt TS-en, őket megkérdeztük (Fakras, Hartge, Ace meg még valaki fent volt, de ő nem szólalt meg). Proof szeretett volna még nyilatkozni, de sajnos nem tudtuk olyan sokáig húzni az időt, hogy megérkezzen.
Szeretnénk ezt amúgy rendszeressé tenni. Tehát a futam végén várjuk az első három helyezettet, amennyiben szeretne nyilatkozni. Illetve elképzelhető, hogy másokat is megkérdezünk, de ehhez fent kell legyen TSen az illető.
Természetesen ez TS szervertől független. Tehát ha a jövőben másik TS-t használtok, akkor ott fogunk félre vonulni egy (vélhetőleg TV nevű) szobába. De nyugodtan használhatjátok a mienket is, nem gond. -
HorCsa
csendes tag
Nem hiszem, hogy PRUF-nak kellene írnia. Szerintem helyesen írja Proof a nevét
Írd bele, hogy Proofés play
-
HorCsa
csendes tag
Örülünk, hogy tetszett, köszönjük a dícséret(ek)et, igyekszünk. Mi is élveztük
, izgalmas futam volt. Teljesen kiszáradt a torkom a végére.
Nem nagyon volt szünet, ahol nem lehetett volna valamiről beszélni. (A női kommentátor tartalék mikrofonnal volt, azért volt csendesebb, de majd legközelebb egyforma hangerővel leszünk, ha minden jól megy).
Megpróbáljuk mindig közvetíteni a futamokat, ahogy időnk és energiánk engedi. Egyelőre úgy néz ki, hogy menni fog így kéthetente vasárnaponként.
Amúgy rendesen megterheltétek a "vasat" nem számítottunk ekkora érdeklődésre, reméljük folyamatos volt a kép azoknak akik nézték élőben, illetve közvetlenül a futam után (a kTCC közvetítéseket nem követik ennyien), de hát az F1 "varázsa" ugye.Az időmérőn sajnos technikai probléma miatt maga a felvétel szaggat, az a letölthető videóban is úgy lesz.
Utólagos elnézést kérünk pár pilótától a nevük kiejtéséért
:
Ace100 ezentúl "észszáz" helyett csak "ész" lesz.
JColee pedig "dzsókól" helyett "dzsékól", ha jól vettem a közvetítés után Farkas üzenetét (JColee amúgy ezt Farkasnak köszönheted, ő javasolta a "dzsókól"-t, direkt rákérdeztem a közvetítés előtt, mert éreztem, hogy probléma lesz vele)
Kleroo-val voltunk még gondban, hogy "klerú", vagy "kleró", kb egyformán használtuk mindkettőt.
Cila:
A Firefox 3.x a legújabb frissítések óta sajnos eléggé hajlamos az összeomlásra, flash és egyéb alkalmazások futtatásakor. Ennek okát nem nagyon tudom sajnos. Általában a video nézésnél az lehet a probléma, hogy valamelyik más pluginnal összeakad a vlc kiegészítője (pl wmplayer, xvid, silverlight). Amúgy megy más böngészőkben is (ie, chrome, opera, ff4 béta), ie-hez az active-x vezérlő kell, ami ha jól emlékszem be is van pipálva alapból vlc telepítéskor.
Akinek nem sikerülne néznie, az se keseredjen el, másnap délutánra minden közvetítésünk letölthető, a TV archív menüpontból, vagy nem tudom a holnapotokra is ki kerül-e majd a tiétek.
Az offline lejátszáshoz (mert úgy is felmerül majd a kérdés): Nem kötelező már VLC (bár azzal tuti menni fog). Más lejátszóval való lejátszáshoz kell egy olyan codec(-pack), ami tud h264 formátumot lejátszani (jellemzően az ffdshow ami a legelterjedtebb, és képes ezt kezelni). Ellenben a windows media player valószinű hogy nem fogja szeretni a videofájlt. Én vlc-vel, vagy media player classic+ffdshow-al teszteltem, azokkal megy.
-
HorCsa
csendes tag
válasz
ace100 #11967 üzenetére
Nekem kb ez van. Kivéve a video kártya, az HD2600XT AGP (512MB), és az alaplap intel chipsetes de úgy is procilimites a dolog nálad is.
Online versenyzéshez a következőket használom (bár nálunk ugye lassabbak a túra autók kicsivel, de F1ben offlineban is kb ez volt a jó nekem):
1280x1024 (ez a natív felbontása az LCD monitoromnak)
rFben grafika:
Circuit detail: High (vagy medium, ez a pályától függ, általában addig leveszem, hogy még a kanyar táblák bent legyenek).
Player detail: High /Full szinte teljesen mind1, mert ez a saját autód.
Opponent: Medium
Texture: Medium / Low (a pálya részletességétől függ)
Texture filter: x2 Anisotropic
Special effects: Medium
Shadows: Low / Off (Offra kapcsolva nagyon sokat ad a teljesítménynek, sőt sokakat zavarnak is az árnyékok)
Shadow Blur: Off
Visible vehichles: 18
Auto detail fps: 25
Amit még állítottam plr fájlban:
Max Framerate="40" (ez azt csinálja, hogy ha lenne is ideje számolni több fps-t a gépnek, nem teszi. ezáltal nem fog annyira ugrálni pl:80ról le 30ra. mert az már elég zavaró). Értelemszerűen a nagyobb fps a jobb, de mit tehet az ember, ha nem bírja a gépe.
Amit állítottam config.ini-ben (rfactor alap mappájában):
MaximumVidRes=(1280, 1024) ez jellemzően az a felbontás, ami a maximum amit használsz rFben.
Ati Catalystban (v9.12):
Mipmap részletek szintje: Teljesítmény (bár a konfig proci limites, de mintha így jobb lenne).
Az eredmény: folyamatos 30-40 fps csak a lámpák zavarnak be néha (de az F1ben nincs).
win7-em van (tehát Dx10 ami még szerintem lassít is a dolgon, nem erre a procira tervezték ezt az oprendszert), és a háttérben fut még a FreeTrack ami kb 10-15%ot levesz a processzorból, Ugyanakkor mindent leállítok a háttérben. Még az msn-t is (nem kijelentkezek, hanem kilépek), meg a win7-es sidebart is.
Remélem segít valamit a dolog. -
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #9636 üzenetére
Először is: Sziasztok, mivel most írok ide először.
A 2.0+ -s rFactor Hotlaps tud ilyet (régi nevén rFactorTop100). Lehet az ilyen események érzékenységét is állítani, hogy melyiket logolja, és melyiket dobja el.
Annyi ugye, hogy ezt a szerverre fel kell rakni. De cserébe több statot tudsz kirakni weblapra mint a régi rTop100-al, számolja pilótánként az össz. megtett kört egy pályán, tudja számolni a liga pontokat. A hotlaps táblázaton felül van benne liveview, meg még egy pár újdonság.
innen le tudod tölteni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Gyúrósok ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Lexus, Toyota topik
- NBA és kosárlabda topic
- OpenWRT topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Fujitsu Lifebook U728 12" i5-8250 (4/8), 16/256 fémházas fullhd win11pro laptop eladó olcsón
- Meta Quest 3s 128GB VR Headset ajándék fejpánttal + 2 év CSEREGARI
- Egy szálon csúcs: új Intel i3 4,4 GHz 1215U, 6 mag / 8 szál, 16 GB / 1 TB
- ASUS ROG G513M - RTX 3060 - Ryzen 7 4800h - 32GB RAM - 6 hónap gari
- GAMER PC Eladó ! I5-12400F 1TB SSD 16GB DDR4 RTX4060 8GB!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest