Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
ervin33
tag
most probálgatom az rft 2010 et
rft 2010 -
proof88
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #12194 üzenetére
persze lesz a tavalyi mintájára
-
cila1
aktív tag
Ne nézzétek meg a Kaptár 4-et.Szar.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok! Bajnoksági táblázat készül majd?
Ha vissza kéne csak olvasnom és volt róla szó akkor megteszem.
Üdv
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #12190 üzenetére
ez milyen igaz erre még sosem gondoltam ...
JColee: a rohadt életbe otthon hagytam a telemetriákat na m1, a lényeg hogy nem akarok hazudni, ezért nem tudom pontosan mit visz ki, csak vasárnap tudok válaszolni erre Tény, hogy tegnap teszteltem 30-36-ös szárnyakkal is, lehet pont akkor láttál engem.
De az biztos, hogy 1:33.138-as időt 30-42-vel mentem. Annál csak a 300 a biztos. 302 nem tudom. Megtankolva meg necces a dolog, mivel lehet hogy egyenesben 7.-ben csak 17400 körülit tudsz menni, üresen meg mennél 17700-at, ami pont eldönti az ilyen határeseteket.Mindenesetre megnézem még jövő héten, mit lehet kezdeni még, de szárnyakat már nem nagyon fogok csökkenteni, mert egy határozott, stabil, jó tapadású kocsit akarok a versenyre, itt bizonyos helyeken lehet olyat hibázni hogy a falban köt ki az ember és a tesztelések alatt bizony lerepült 1-2 kerék a kocsiról, főleg hogy már 50% a sérülés is, szóval pontokra megyek, nem ámokfutásra. A sóder- vagy homok- vagy milyen bukóterek ezek, viszont elég jók, szépen megállítják a kocsit, a gond akkor van, ha 260-nál elveszted a kocsit és fűre mész.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #12187 üzenetére
nem tom azt nem néztem, de nem is akarom hogy emelkedjen a hasmagasság ... itt malajban nagyon alacsony 3rd springet használok, egészen konkrétan elöl nincs, hátul meg olyan 20-30 körül van ... 3rd springset csak akkor emelném, ha 100as rugókat használnék és már zavaróan csúszna a kocsi hasa az aszfalton Én azt a 33.3 körüli időt 130-130-as rugókkal értem el, 32-40-es szárnyakkal. Így elég jónak érzem az autót magamhoz a 2. és 3. szektorokban, az 1. szektor pedig az 1. kanyarkombináción múlik, ha nagyon jól csinálom, sikerül nagyon jó első szektort mennem, de általában kis apró helytelenséget csinálok ott és máris odaveszett 2-3 tized. Ausztráliában nem éreztem, hogy hiányozna a bal lábas fékezés, de itt az 1. kanyarban nagyon érzem, mert dobálom jobbra-balra a jobb lábam a fék meg a gáz felett, nagyon együtt kéne kezelni őket ott. De a 2. szektor rettentően tempós, abban a gyors S-kombinációban ha minden okés akkor konstans >260-as sebességem van, de ha ott elnéz valamit az ember akkor a pálya megbüntet. Meg is néztem, a nagy sebességnek hála elég alacsonyan van az S-ben a kocsi alja, én elképesztő tapadást érzek ott, meg is néztem, hát bizony alulról szagolja az 5G-t ott minden.
De tegnap kitaláltam hogy a BMW-nek extrém performanciát kell nyújtania ezen a pályán, ezért rögtön beraktam a 200-as rugókat, hogy megnézzem mennyire emelkedik a hasmagasság és mondom meglepődtem, alig emelkedett. Ez azért jó, mert akkor kb ez még így is maradhat, egyébként csökkenteni kéne, mivel mást nem nagyon lehet, hiszen minden más minimumon van: gátlók, 3. rugók, ... Persze nem biztos hogy így marad, egyelőre csak tesztelgetésre nézem ezeket a kemény rugókat, mert ugyebár ilyen extrém gyors kanyarokhoz, főleg ha hirtelen irányváltás van benne, mint az S-ben, a kemény rugók jobbak elvileg. És úgy érzem, jobbak is voltak, csak már iszonyat fáradt voltam éjszaka úgyhogy hagytam a fenébe legközelebbre. Egyébként az S-ben a hirtelen irányváltást meg lehet csinálni "finom" irányváltásként is, ha tudatosan úgy csinálja az ember, és akkor elkerülhető a lágy rugók okozta ling-lengése a kasztninak ami befoshatja az autót a falba.
Csak ugye FS08ban ilyenkor már mindenképp emelkedett a hasmagasság, bajban is lennék, mivel egy csomó üres hely lenne a kocsi alatt, nem lenne elég aero-tapadásom.De majd még jobban megnézem ha ott tartok, a telemetriát összehasonlítva hogy tényleg ugyanaz-e a hasmagasság, mert lehet hogy 1-2 helyen máshogy alakul. Bár akkor sem értem a dolgot, gondolj bele, 2x keményebb rugókat raktam be és ennyire nem változna a helyzet?
-
proof88
addikt
100as rugókat lecseréltem 200asra, a hasmagasság megemelkedett kb 1-2 mm-t ... hát ez a mod nagyon nem úgy működik mint a tavalyi ...
-
-
cila1
aktív tag
-
proof88
addikt
kíváncsi leszek hogy a beállítások mennyire érezhetőek majd az autón, mert FS08-ban én minden egyes beállításnak éreztem a hatását, de pl FS09-ben a rugók állításának nagyon nincs olyan nagy hatása mint 08-ban ...
pl ha volt FS08-ban a rugók elöl 100 hátul 100, azt megszoktam, utána átállítottam csak elöl 160-ra, és sírtam hogy jááááj ez alulkormányzott ... itt 09-ben kb alig érzem h egy leheletnyivel alulkormányzott ...
szerk.: mondjuk ezt barcelonában csináltam tavaly, így belegondolva akkoriban kellően hülye lehettem még ehhez, szóval szerintem átállítottam 160-ra rugót de magasságot már nem korrigáltam hozzá, lehet ezért volt annyira feltűnően alulkormányzott az az autó
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
és akkor mikor jár fele pont? az asszem élőben olyankor van, amikor félbeszakítják a versenyt és nincs idő az újraindításra már mert nem javulnak a körülmények, pl tavaly malajziában ez volt, akkor fele pontokat kaptak a versenyzők, de tavaly mi is osztottunk fele pontot már nem tudom miért ...
-
cila1
aktív tag
Nem lehetne a hotlapsot nullázni?Kivétel a mostani pálya.Azért kérdem mert szerintem már nagyon tele van.
-
Szabesz
őstag
válasz Farkas23 #12172 üzenetére
Suzerintem meg pont, hogy nem. Aki teljesíti a táv 90%-át az megkapja azt a pontot ahova a gép besorolta (ugyan így, ha valakit 6szor leköröröznek, hiába ér egyben célba, a gép leinti 29 teljesített körrel és nem jár neki pont)
Szóval Speeegnek a 11. helyért járó pont illene.Max lehurrogtok, és nem így van.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
egyébként az az IPM-es Spa 2009 az már fél éve készül, látszik hogy mennyi ideje van a gyereknek de nem tudom mit csinál, mert megértem hogy vizsgái voltak (írta valahol), na de azért halaggyon már mondjuk mondom én már letettem arról a pályáról hogy azon megyünk a szezonban, na mindegy ...
egyébként nem tudom olvastátok-e már, de a tervek szerint jövőre 20 futamos lenne az F1 szezon, és november végén lenne az utolsó futam, az fincsi lenne, mert az már majdnem év vége
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #12168 üzenetére
feltételezem ez az _MP eltérés ez az rfm fájlt jelöli (miért nem írjátok ki soha konkrétan a hibaüzit, nem értem ), a szerveren pedig ugyanaz az rfm fájl van mint a peccsben, úgyhogy jónak kell lennie... esetleg tegnap szedted le a peccset, amikor a főoldalon megjelent hírben rossz link volt ami az előző peccsre mutatott, ha igen akkor szedd le még1x, mert már javítottam a linket tegnap asszem De a Letöltések menüpontban jó volt a link, nézd meg hogy a 7-én és 8-án megjelent peccseket is felraktad-e!
-
proof88
addikt
Közben leírom ide, persze majd az oldalon is fenn lesz:
pontok:
JColee 18
PR00F 15
Frenky 13
Szabesz 12
cila 11
Hartge 10
ervin 9
Kleroo 8
akoska 7
ace 6
Speedg ?Speedg teljesítette a futam 90%-át már, mielőtt elfüstölt a motor a 33. körben, ezért jár neki pont, de akkor mennyi is jár most neki? Mert már magam sem tudom hogy is van/volt ez, a szabályzatba is bele kéne írni. 5 pont felét kapja ugye? De akkor nem kapna pontot, ha nem motor hiba miatt állt volna ki, hanem mert összetörte volna ... ugye?
Másik: frissíteni fogom az ausztrál pálya oldalát az indulók/kiesők számával, de Speedg-t és Farkast se fogom kiesőnek venni, mivel nem baleset miatt estek ki hanem a motor elhalálozása miatt. És minden pálya oldala ki lesz egészítve azzal, hogy a motorra nézve mennyire veszélyes (nem gondoltam volna 2-3 hete, hogy ez ennyire számítani fog).
-
Kleroo
veterán
Szerintem sem vita tárgya. És én maradok tisztességes hangnemben.
Én nem akarok vitát gerjeszteni,csak te már akkor rögtön a futam után írtad hogy KILÖKTELEK, meg elrontottam a futamod. ez azért nem ilyen egyértelmű.Mindkettőnk hibája volt összességében. És ahelyett hogy rögtön rávágnád az ellenvéleményed,nézd mégegyszer vissza az esetet az én véleményemet nézve.A hely hagyást pedig úgy is tudod mire értettem,gondolom nézel F1 futamokat.
Vagy aki másnak van kedve.(még1x: nem az ő hibája az eset,de egyáltalán nem csak az én hibám. láthatta volna akár tükörben is hogy bemegyek mellé....)
Pl egy esetben engem is csúnyán felöklelt akoska,mégsem írtam rögtön futam után,hogy AKOSKA tönkretette a futamom. Úgy sem direkt csinálta,és ez a verseny
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
DDR1-es ram laptopba van valakinek eladó?
-
proof88
addikt
-
-
proof88
addikt
válasz JColee #12153 üzenetére
ott is válaszolnék, de sajnos Access Denied hibaüzit kapok, ezért egyelőre csak itt válaszolok:
A fordulatszám függvényében a motorkopás megmaradt, legalábbis ez a szabály:
17100 rpm-nél van az 5700 mp-es élettartam, és 300 rpm-enként feleződik az élettartam.
Tehát ezen nem változtattunk. Azt nem tudom továbbra sem, hogy az élettartam az "lépcsősen" csökken, szóval 17399 rpm-en üzemelés is még az 5700 mp-es élettartamra vonatkozik, vagy folyamatosan csökken, azaz 17399 rpm már gyakorlatilag a fele élettartamot jelenti-e.Aztán lehet, hogy most nem is erre kérdeztél rá, hanem arra a másik dologra, amit a motoerő is állít: a 3. paraméter, ami lépésenként 5%-kal növeli a motor elhasználódást, azt igen, csökkentettem, mert eredetileg 12% volt. De nem tudom, hogy milyen hatása van/volt. Ez számomra nem világos. Én egyelőre csak annyit tudok biztosan, hogy 17100 rpm és 110.5°C jelenti az 5700 mp-nyi élettartamot, 300 rpm-enként, ill. 4.5°C-onként feleződik az élettartam (azaz egy 115°C-os és 17400 rpm-en üzemelő motor már csak negyedannyi élettartammal rendelkezik, azaz ~24 perccel), ennyi a biztos info, amit ez alapján kiszámoltam Farkasnál, az a gyakorlatban kb be is jött, szóval nem tudom konkrétan hogyan befolyásolja az a motorerős 5%-os elhasználódás az élettartamot, de most hogy ezt így csökkentettem, a helyzet nem lesz rosszabb, max jobb. Csak azért csökkentettem egyébként, mert FS08-ban így volt. Még mindenesetre majd vmikor lesz egy összeszedettebb, tisztességesebb értekezésem a motor élettartamról, ha még több infó és tesztelés lesz rendelkezésemre, de az biztos, hogy Spa és Monza nagyon érdekes lesz ebből a szempontból, de már Malajzia is neccesebb Ausztráliához képest motorok tekintetében ... egyelőre annyit mondhatok csak, hogy felvezető körön tartsuk kordában az olaj hőmérsékletét, nagy fokozatok és alacsony motorerő beállítással, verseny alatt ha nem muszáj ne 12-es motorerőt használjunk, és a hosszú egyenesekben (Malajziában ugye van 2 ilyen, illetve a gyors S-kombinációkban is lehet baj) próbáljuk ne 17100 rpm felett járatni a motort, ami érdekes kérés, de lehet hogy csak annyi is elég, hogy 17700 fölé ne menjen a fordulat...
visszatérve a kamerához, én úgy emlékszem, hogy belső cockpit nézetben alapból nincs virtuális visszapillantó, azért kell külön átírni a fájlban ... mert régen a rendes visszapillantót használtam, de ennél a kocsinál túlságosan kint van amire nem látok rá, ezért kell a virtuális tükör nekem belülre. Meg azért is jó ha tudja az ember a fájlokban átírni ezeket, mert akkor azt is át tudja írni hogy a tükör "tartalma" ne mozogjon a fej mozgásának függvényében, mert az már zavaró, szóval én azt kikapcsoltam.
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
válasz Kleroo #12139 üzenetére
Na figyu kleroka.Nincs kedvem vitázni veled erről a dologról csak ez megütötte a szememet és nem tudtam szó nélkűl hagyni.
Erről a mondatodról lenne szó."viszont akkor is te nem hagytál helyet nekem....."
Majd ha máskor látom,hogy közeledsz akkor elmegyek zuhanyozni.JÓ LESZ ÍGY. -
Brixx
csendes tag
Sziasztok! Most lesznek a vizsgáim. Nem tudok oktoberig jönni mert nagoyn sokat kell tanúljak, de utána jövök.
Tóth Brigitta
-
proof88
addikt
Na a szabálytalanságok ezek voltak:
Ákoska a 11. körben 128 km/h-val érkezett a boxba, kifelé pedig a sárga vonalat megcsípte, büntetése 9 mp + 25 kg lenne. A 25 kg nem biztos mert nagyon határeset volt.
Kleroo a 12. körben a boxból kifelé átlépte a fehér vonalat, és a 23. körben szintén kifelé átlépte a vonalat. Büntije 2x25kg lenne a maláj időmérőre.
Farkas a 15. körben 117 km/h-val érkezett a boxba, büntetése +6 mp lenne.
Speedg a 15. körben a boxból kifelé átlépte a fehér vonalat, büntetése 25 kg lenne a maláj időmérőre.A súlyok minden esetben a köv futam időmérőjére vonatkoznak.
A feltételes mód azért van, mert úgy döntöttünk, hogy mivel első futam volt, ezért csak felsoroltam a büntiket, de senki nem kap büntit. Tehát a verseny eredménye változatlan, és a maláj időmérőre sem kap senki plusz súlyt. Ezekre a dolgokra érdemes jobban figyelni a következő futamon, illetve Ákoskához még annyit, hogy néha tényleg neccesen húzta rá a kormányt a mellette lévő emberre, én ilyenkor inkább hagyom elmenni a mellettem levőt vagy tartom az ívem és inkább megyek a bukótérre (ha aszfaltozott) és majd lesz valami, csak sérülés meg összeérés ne nagyon legyen mert akkor az lesz mint Vettel+Webberrel törökben vagy Vettel+Button Spában hogy mindketten megszívják. Következő futamon szerzett büntik már tuti nem lesznek elhagyva.
Remélem mindenki tudja, hogy a virtuális tükröket hogyan lehet bekapcsolni rFactorban, amik a képernyő tetején segítik a hátrafelé látást, aki nem tudja, az keresse meg a segédletemben a Player fájl fejezetet és azon belül a [ Graphic Options ]-t.
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
válasz Kleroo #12139 üzenetére
Nem kell vitatkozni, h ki volt a hibás. Ha valaki úgy véli, hogy a másik fél szabálytalan volt, akkor megkell óvni, és a BT kivizsgálja!
Proof: Am tod, jönnek megint a rendszeres fékhibáim box előtt:S:S Na mind1 én bajom
Megpróbálok leszokni, erről a túlzott siettségről. -
proof88
addikt
ahh jó tudni thx az infót
most én is elmondok egy sztorit, kicsit idevág. Ez 2-3 hete történt. Mivel vannak ping problémáim, mindenféle vírus meg spyware kergető programmal nagyvizsgálatot csináltam a gépemen, hogy tuti tiszta-e, hogy tuti biztos legyek hogy a szolgáltató okolható a pingemért. Történt, hogy egyik program megjelölte az rFactor.exe-t hogy trójaival fertőzött. Ezzel nem foglalkoztam, mivel mindig is megjelölte és a neten rákerestem és állítólag ez fals riasztás. Csak automatikusan be is dobta az exét a karanténba. Mondtam neki, hogy rakja vissza. Vissza is rakta. Indítom a játékot, pálya betöltése végén kilépett. Mivel a modba is belenyúltam, azt hittem én rontottam el valamit, de visszaírogattam a dolgokat és úgy is kilépett, azt hittem újra kell raknom a játékot. Akkoriban raktam be a parancsikonba a +highprio kapcsolót is, ezért gondoltam kiveszem, hátha azzal van gond. Feltűnt, hogy a parancsikonnál RFACTOR.EXE van megadva, így nagy betűkkel, pedig eddig kis betűkkel volt. Ezért beléptem a mappába és láttam hogy a vírusirtó RFACTOR.EXE néven rakta vissza a fájlt, ami eredetileg kisbetűs volt. Átírtam a fájlnevet, majd a parancsikonban is kisbetűsére, és lám így már nem lépett ki a játék. Tehát még az sem jó neki, hogy nagybetűs.
-
cila1
aktív tag
Na én szeretném ha mindenki így menne akkor lenne esélyem.
-
Kleroo
veterán
És tényleg!
Átneveztem és megy.
KösziNa végre tudtam elemezni. én akár hányszor nézem végig a Cila vs kleroo esetet, sztem 50-50 a dolog. Én egyértelműen előrébb voltam már,és Cila ugyanúgy a tökéletes íven akart elfordulni,ezért belém kormányozta az autót.Nem hagyott nekem semmi helyet.Alapból így ő lenne a hibás. De nem ő az,mert én pedig nem tisztán előztem.Egy pillanatra túlságosan levágtam a pályát.
Ezért sztem szimpla baleset,de nem én vagyok a hibás.....Viszont Akoska meg jól rámhúzta az autót 2x is...
szerk: jó...
ez teljesen korrekt,és logikus válasz
Próbáld meg pártatlanul is megnézni. ha sikerült volna 15 centivel balrább kezdeni a manővert akkor TE vagy a vétkes. De nem sikerült ezért a manőver szabálytalan,viszont akkor is te nem hagytál helyet nekem.....
De a szabálytalan manőver mivolta miatt én egálban szummáznám a dolgot.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #12133 üzenetére
Én egyáltalán nem figyeltem a vonalakat. Csak arra koncentráltam,hogy ne jöjjön hátul senki,akit lezúznék
Szóval tudom mire kell figyelnem legközelebb....Én is visszanézném a futamot, de a controls/replay menüpontom tök üres.
Ellenben az rfatcor/replayFridge/replay mappám tömve van cuccokkal....
Mi lehet a bibi? (win7 64bit)[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
bocs srácok, de megint van egy frissítés
Farkas megnézte a boxolásokat, úgyhogy hamarosan kikerülnek a büntik. 4 ember kap büntit, ebből az egyik Farkas maga.
-
Kleroo
veterán
-
nagyúr
válasz Kleroo #12129 üzenetére
még be se jött szegény...
ne legyél ilyen erőszakos
igy csak elriasztod és nem kapsz tőle setupotamugy ki az a barcihello ?
ő is jön majd ide a ligába ?[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Kleroo
veterán
válasz Dragbajnok #12128 üzenetére
Nagyon jó vagy
Nem tetsszene Barcihello kocsija?
Mert lehetnénk 1 csapatban,hogy ne magányos farkasok legyünk. Csak nekem a toyota nagyon nem bejövős....[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
Nagyon örülök Dragbajnok érkezésének csak az idejét látva eltévesztette a ligát.Az ő tudásához képest az itt lévő tagok kisiskolások.Proof azt a 6seces szabályt nyugodtan írd át 16-ra.Az embernek teljesen elmegy a kedve az egésztől ezt az időt látva.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz JColee #12123 üzenetére
Hát nem kapkodom el ha azt állítom,hogy akár még az élbolyban is bőven jó lesz,ha alig van tapasztalata a játékkal,és pár kör után 0 setuppal jobb időt futott mint a pole.
...
Én mentem ma vele,és hát tőlem fényévekre van már most
Kíváncsi vagyok mire jut elleneetke.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #12119 üzenetére
gyakorolhatsz, csak ne feledd, hogy akkor most a száraz maláj pályán leszünk
Ha nem ott van a szerver, így lehet átváltani rá:
chat-be beírod, hogy:
/callvote event 09/02 -
Dragbajnok
tag
válasz proof88 #12117 üzenetére
Igen ez igaz hogy azért elég sok gyakorlat kell hozzá hogy az ember tc nélkül menjen egy ilyen erős autóval.Te G25 mész?Mostanában nagyon gondolkodok én is egy ilyen beszerzésén csakhát elég drága.
"Van a köztes megoldás, amikor magason van a TC, de a kormányon egy gombhoz van rendelve a TC felülbírálása, azaz ha nyomod a gombot nem fog vissza a TC, így te döntöd el mikor akarod és mikor nem akarod a TC-t"igen ezt ismerem régen amikor még én is tc vel mentem sokat használtam.
"csak rajtnál használok TC-t h ne legyen hátrányban másokkal szemben, ha elrontanám a rajtot"Ezt kifogom próbálni én is mert rajtolni tényleg nagyon nehéz.
"Vasárnap este a szabályzat alapján lesz gyakfutam, ott megmutathatod, mit tudsz." Remélem jól fog sikerülni a bemutatkozásom. Csak addig kéne egy kicsit gyakorolni a szerveren.Kleroo:Hát igen egy versenytávon letudja fárasztani az embert a koncentrálás a tc hiánya miatt.Monaco meg külön kategória.Csapattársak végül is lehetünk. Csak azért választottam trullit mert bírom az F1 ben is.
-
Kleroo
veterán
válasz Dragbajnok #12115 üzenetére
Nem akarsz csapattárs lenni a brawn Gp-nél?
A tc szerintem kell,mert én speceil hiába nem vagyok már láma,egyszerűen nem tudok nélküle menni.Egy futamon meghalnék. Monacoban pedig körbe sem érnék
És sztem vannak még páran akik használják.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #12115 üzenetére
Dragbajnok: mi kezdő ligaként indultunk tavaly, ezért nem várható el hogy tiltva legyen a TC és társai és állítólag nagyon nehéz TC nélkül menni a gyengébb pedál szettekkel. Mert egy G25-nek más a pedálja mint egy Force Ex-nek, persze én nem próbáltam utóbbiét. Aki biztonságra megy ez magas TC-t használ, de nem lesz olyan gyors. Én TC nélkül megyek, bevállalom hogy elpöröghetek. Van a köztes megoldás, amikor magason van a TC, de a kormányon egy gombhoz van rendelve a TC felülbírálása, azaz ha nyomod a gombot nem fog vissza a TC, így te döntöd el mikor akarod és mikor nem akarod a TC-t, de én már leszoktam róla, csak rajtnál használok TC-t h ne legyen hátrányban másokkal szemben, ha elrontanám a rajtot. Van egyébként akinek nagyon jó versenytempója van akkor is ha egy körön üres tankkal nem olyan gyors, a versenytempó sok mindennek a függvénye.
Vasárnap este a szabályzat alapján lesz gyakfutam, ott megmutathatod, mit tudsz.
[ Szerkesztve ]
-
Dragbajnok
tag
válasz Kleroo #12107 üzenetére
Hát játszottam már mindennel amit kormánnyal lehet irányítani.
Én is azon a pályán mentem amin ti is mert az oldalatokról szedtem.Ami a
kormányomat illeti egy mezei momo racing.
Viszont most ahogy a szerveren mentem láttam hogy nagyon sok segítség
meg van engedve, olyanok is mint a kipörgésgátló ami ugye már nincs az F1 autókban.
Szerintem pont az lenne a lényeg hogy itt se legyen ilyesmi mert az adja meg azt a
közel azonos érzést mint a valóságban.De nem akarok beleszólni én úgy is csak kuplung segítséget szoktam használni néhol azt sem. Végül is csak megszokás kérdése.Szabesz:Hát akkor majd ha betudok jelentkezni az oldalra akkor átírom és
leszek ott is Dragbajnok.[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
Felteszed a Teamspeaket, és feljösz a ts szerverre! Futam után, ha az első 3 nem megy interjúra, akkor bemennek a közös szobába! Ha mennek, és a többiek, nem lesznek megkérdezve, akkor valszeg készitünk mi is 1 interjut, azokról, akik nem vettek részt a futam után!
Am ez a beszélgetés futam közben, meglehet szokni! Énigy vezetek már tavaj óta! -
HorCsa
csendes tag
Köszi. Örülünk, hogy tetszett.
A beszédre a megoldás a TeamSpeak + mikrofon .
Kivételesen (vagy állandóra, azt most nem tudom), a mi TS2 szerverünkön voltatok (már aki fent volt).
Ott volt/van minden csapatnak külön szobája (mivel chatstop alatt, maximum a csapattársaddal beszélhetsz a szabályok szerint, és ezt így lehet megoldani). Az hogy ki mennyit beszél verseny közben, teljesen változó. Valakit zavar már maga az is, hogy beszélnek a fülébe (pl engem is), valaki meg végig beszéli a futamokat.
Az eredeti tervben az szerepelt, hogy az első három versenyzővel készítünk riportot a futam végén, ez aztán úgy módosult, hogy aki fent volt TS-en, őket megkérdeztük (Fakras, Hartge, Ace meg még valaki fent volt, de ő nem szólalt meg ). Proof szeretett volna még nyilatkozni, de sajnos nem tudtuk olyan sokáig húzni az időt, hogy megérkezzen.
Szeretnénk ezt amúgy rendszeressé tenni. Tehát a futam végén várjuk az első három helyezettet, amennyiben szeretne nyilatkozni. Illetve elképzelhető, hogy másokat is megkérdezünk, de ehhez fent kell legyen TSen az illető.
Természetesen ez TS szervertől független. Tehát ha a jövőben másik TS-t használtok, akkor ott fogunk félre vonulni egy (vélhetőleg TV nevű) szobába. De nyugodtan használhatjátok a mienket is, nem gond.''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
cila1
aktív tag
válasz Kleroo #12110 üzenetére
Köszi.
Rajta van a woody a probléma magoldáson.Más.
Letöltöttem a futamot és megnéztem.Valóban nagyon élvezetes volt így komentátorral nézni.A végén voltak interjúk.Azt hogyan kell csinálni,hogy én is tudjak pofázni mert az tetszett.
Tök jó volt az ahogyan beszéltetek és a nevekhez végre hang is kapcsolódott.Egyszer Ervinnel csináltuk azt,hogy Skype alatt versenyeztünk egymással.Hát nagyon szar mert nem tudsz beszéd közbe öszpontosítani a vezetésre.Ez mondjuk érdekes mert az életbe viszont simán megy. -
Kleroo
veterán
Ez jelenleg vmi hiba,amit Proof már említett.
Nekem extrem Wet kinézettel normálisan futott a játék.
Szerintem ott lesz a baj,hogy nem csak a textúrát állítottad vizesre,hanem a gumifajtát is(a fajtát állíts vissza ALL-ra. nekem is voltak ezzel kapcsolatos problémáim..)Woody már megcsinálta a játékot? mert őt mindig más miatt dobta ki a szeró :S
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
Van 1 kis bajom.
Tegnap az autó beállításnál megvettem a vizesgumi kinézetet és úgy akartam felmenni a szeróra.Kezdte betölteni a pályát utána megállt a töltés és kilépett a játékból.Ezt 2X próbáltam.Mind kétszer ugyanaz.Eladtam a vizes kinézetet és utána rendesen fel tudtam menni.A woodynak is ezt csinálta.Miért szerintetek? -
Kleroo
veterán
válasz Dragbajnok #12093 üzenetére
1.23.7???
Azta!!
Szerintem te leszel aki érdemben megcincálod proof "bajszát"
Mikkel játszottál,és mióta hogy ennyire jó vagy?Mondom ezt azért,mert mi egy módosított albert parkban megyünk,ahol nagyobb a tapadás,és a legtöbben Proof tökéletes beállításait használjuk. Na én így utdtam 1.26.1et menni.
De a legjobb szektoraimat nézve is csak 1.25.0 lenne a legjobbam.
Milyen kormányod van?Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Szabesz
őstag
válasz Dragbajnok #12101 üzenetére
Lehet ékezet nélküli nicket kellene választanod, a hotlaps nem szereti úgy tűnik.
¯\_(ツ)_/¯
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest