Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz #01110937 #46136 üzenetére

    A Gránit bankos számla lehet hogy nem tetszik a rendszernek. Tegnap CIB-es számlát adtam hozzá, el van mentve rendesen..
    Amit ezek az MNB-es írnak az nem egészen idevágó téma, ha szó szerint veszem akkor a PayPal ellen szövegelnek fizetési kérelem címszó alatt.
    De jó lett volna, ha OFF-nak van jelölve ez a téma rész, mert zavaró.
    Erről volt szó itt a PP-n, mint vevő: az eladó azt mondta adjam meg az email címem, és küld egy fizetési kérelmet.
    Az MNB-s esetén az ügyfél eladó lenne. Arra kérik az ügyfelet, hogy indítson fizetési kérelmet, ám ehhez egy hamis linket adnak meg.
    Apró gondok a cikkel.
    pl az eladó az nem fogyasztó és nem vagyok az MNB ügyfele sem, csak a nyelvi helyesség miatt.
    Már ezzel megvezetik az olvasókat. Mert baromság.
    Ha linket ad meg ahova beírom hogy mennyi pénzt küldjön hogy ver át, nem nekem kell bankkártya adatot megadnom vagy pénz utalnom hiszen én várok tőle. Soha ilyet nem hallottam, láttam.
    A PayPal-on úgy működik a fizetési kérelem hogy elkérem a vevő e-mail címét és személyes és lakcím adatait. Megcsinálom a fizetési kérelmet és elküldöm az e-mail címére. Ezután ha van PayPal fiókja azon keresztül kifizeti, ha nincs PP fiókja akkor meg a bankkártyával kifizeti.
    Na ha most hamis linket adnak meg, azt nem tudom használni, mert nem arra van szükségem, akkor nem adok el neki semmit.
    Egyébként is az ne oktasson ki a ki milliárdokat elbaltázott a pénzünkből és nem ellenőrzi normálisan a bankok tevékenységét, pl a szektorális adók áthárítása. Csak feenntartással ami tőlük jön

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés