Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14801) black1 válasza black1 (#14781) üzenetére


black1
csendes tag

Megoldódott magától. Sehonnan nem tudtam belépni, aztán egyszercsak láss csodát, sikerült a honlapjukat megnyitni és bejelentkezni. Ott kb. 15x szerepelt az e-bay-es sikertelen próbálkozásom. Azokat töröltem. Utána e-bay, nosza, vásároljunk. Hát nem sikerült, elsőre ugyanaz, nincs paypal. Másodszorra (1 perc múlva) siker. Pittyeg a telefonom, levonták a pénzt. Mindenki megnyugszik, sikerült. Kis idő múlva megint pittyegés, ismét vásároltam. Na ez volt az előző sikertelen próbálkozás. (Még szerencse, hogy az előzőeket töröltem, mert most kb. 15x jönne ugyanaz.) Azért rákérdezhetne a rendszerük, hogy akarom-e vagy sem kifizetni a miattuk sikertelen tranzakcióimat!

(#14802) ollie válasza llaszlo (#14800) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

A küldő fél fizette az átutalás költségét?

***

(#14803) llaszlo válasza ollie (#14802) üzenetére


llaszlo
veterán

Nekem 100USD-nek kellett volna maradni. Viszont most megszívtam mert refundoltam és felszámoltak 5.40USD-t. Jól értem??? Bakker. A tököm ki van a PP-vel. A refundért mióta kell fizetnem???

[link]

Ezt látom az összesítésben. Nem értem, hogy miért volt ez nekem kiszámlázva. :( Pláne nem értem, hogy miért nem csak 3.4%+90HUF-ot vont le.

[link]

Most, akkor megszívtam és még 5.4USD-t is fizetnem kell???
Vagy ez most inkább jóváírás lenne? Mert elgondlkodtam, hogy ez "+" összeg és nem "-".

[ Szerkesztve ]

(#14804) llaszlo válasza llaszlo (#14803) üzenetére


llaszlo
veterán

Szóval amiket nem értek.

Miért HUF-ban íródott jóvá az összeg, hogyha USD-t kaptam?
Hogyan lehet beállítani, hogy az USD legyen az alapértelmezett?
Aztán miért nem 3.4%+90Ft-ot vont le, miért 5.4USD-t? Ami jóval több.

(#14805) SG3rg0


SG3rg0
őstag

Sziasztok!

OTP-be csináltattam új számlát és kaptam egy webkártya számlát is. A PayPalpalomba a régi adatokat lecseréltem erre az új webkártya adatokra de valami nem jó.
Ezt írja nekem: This card has been disabled for entry into the PayPal system
Valószínű hogy valamit elrontottam. Hogyan tudom ez a problémát megoldani?

(#14806) cof válasza Intruder2k5 (#14775) üzenetére


cof
veterán

Köszi, végül sikerült utalni bankkártya társítása nélkül is. Nem tudom mi lehetett a gond.

Üdv.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#14807) ollie válasza SG3rg0 (#14805) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ez volt a legeslegelső üzenet a kártyával kapcsolatban, amit kaptál?

***

(#14808) SG3rg0 válasza ollie (#14807) üzenetére


SG3rg0
őstag

Szia!

Nem. Tuti én rontottam mivel egy 4 számjegyű számot kellett beírni a végén de nem jót írtam és ezek után dobja ezt amit írtam. ( Amúgy a legvégén milyen 4 jegyű számot kell beírni? )
Support tud ebben segíteni?

(#14809) ollie válasza SG3rg0 (#14808) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Háromjegyűt (CVC) kért, nem? Írhatsz a supportnak, de azon se csodálkoznék, ha végleg letiltották volna (mármint a paypaltól).

***

(#14810) SG3rg0 válasza ollie (#14809) üzenetére


SG3rg0
őstag

Nem CVC volt, azt a kártya adatoknál be kellett írni. Itt PH-n olvastam hogy volt valakinek ilyen gondja és sikerült visszacsinálni. Mindenesetre írtam a supportnak.

(#14811) bbazso válasza axioma (#14797) üzenetére


bbazso
tag

De Maestro. Érdekes hogy a 400 ft-ot le tudta róla venni?

(#14812) Restart® válasza Restart® (#14777) üzenetére


Restart®
tag

Valaki? :F Légy szíves :)

"A vörösbor fáj, de azt mondja: "Jó lenne élni!" Ha többet iszol, így szól: "Élni kell!" Ha igen sokat iszol, ezt kiáltja: "Élni fogsz!" És ez akkor is szép, ha nem igaz." Rejtő Jenő

(#14813) llaszlo válasza bbazso (#14811) üzenetére


llaszlo
veterán

Akkor állítgasd be a limiteket. Lehet, hogy azzal van a gond. De a Maestrokkal másoknak is sok a gondja. Volt akinek én fizettem, mert nem tudott a Maestro-val fizetni. Pedig szintén Maestro kártya volt, azóta már Visa van.

(#14814) bbazso válasza llaszlo (#14813) üzenetére


bbazso
tag

Köszi a tippet.
Már eleve emelt limitem van , meg is nézték a bankban.
Várok pár napot. Ha nem működik marad az utalgatás a számlára.
Kár volt bankot váltanom, dombornyomott kártyám volt ...

(#14815) bbazso válasza bbazso (#14814) üzenetére


bbazso
tag

Hát ez nekem magas.
Most vásároltam a geekbuyingon USD -ért.
"Your transfer from your credit card to your PayPal account is complete " "Payment To GeekBuying Completed "
A tinydel-en HUF -ért nem enged.
Viszont USD ért szintén enged. "Thank You! We Appreciate Your Business!"
Forintért csak azzal a pénzel tudok vásárolni ami a paypal számlán konkrétan fennt van.
Dollárért viszont már megy a csatolt kártyáról is.
Kiváncsi leszek. mennyi levonás jelenik meg a bankomnál.

Meg is van 11,75 USD ra vont le 2 845 HUF-ot.

[ Szerkesztve ]

(#14816) llaszlo válasza bbazso (#14814) üzenetére


llaszlo
veterán

Minden bankban kaphatsz olyat. Meg az sem mindegy, hogy milyen limit van megemelve. Melyik bank?

(#14817) bbazso válasza llaszlo (#14816) üzenetére


bbazso
tag

UC nél vagyok jelenleg. Céges kedvezményes "minden ingyen van" csomag volt mikor átmentem . Ez azóta a kormányunknak köszönhetően megváltozott.
Emelt kp felvétel, vásárlás, napi limit van.
Lényeg hogy a paypal-os fizetés megoldódott.

(#14818) misionline


misionline
tag

Sziasztok.

Remélem valaki tud segíteni.

Fizettem paypalon egy srácnak, amit hirdetett terméket még a nevében is benne volt, hogy Spanyolországból..
Eu-n belül akartam venni dolgot, hogy ne legyen áfa+vám meg az egész vámprocedúra.

Direkt rákérdeztem nála, mielőtt megvetem cuccot, hogy honnan küldi, spanyolt mondta, terméknél location is spanyol volt. stb

A termék Kínából jött most van nagyjából a vámon. Nekem nem kell ez a csomag én a pénzemet akarom.
Főleg azért mert írtam az eladónak, hogy vámolni fogják a csomagot, és küld már el a számlát, hogy mit írtatok a csomagra, és milyen árat írtak rá.
A srác nem tudta, tehát én kifizettem neki, ő meg megrendelte Kínából a címemre, de nem egyeztetett velem.
Ráadásul direkt többször is kértem, hogy semmiféleképpen ne tegyen szoftver cd-t a csomagba mert nem kell.

Már kezdtem a kínai szállítással kibékülni.
Írtam neki, hogy a vámkezeléshez nekem mindenképpen mutatni kell a paypalos fizetés screenshotját vagy valamit, azon nekem 109.8 EURO van.
Kíváncsi lettem volna mennyit írnak rá. Erre értetlenkedik jobbra balra, írja, hogy nekem nem kell adót fizetni stb...
Írom neki de nekem kell 109euro után áfát...
Nagy nehezen kinyögte, hogy kb 30 dollárt írhattak rá, és igencsak tettek bele szoftver cd-t is.
Kérdeztem mit írtatok rá milyen termék, erre azt írta nem írtak rá semmit.

Nem akarom vámoltatni a csomagot, én Spanyolországból rendeltem nem Kínából.

Én szeretném visszakapni a pénzem, és a csomagot én nem fogom vámoltatni mert a szoftver miatt gond lehet.

Ha a vámról jön levél, hogy adjam meg a kért dokumentumokat, és én jelzek nekik, hogy nem várok csomagot kínából, akkor simán visszaküldik a feladónak?
Egy bíztok én nem merem a forgalomba bocsájtását kérni egy számomra megbízhatatlan ember által küldött 30 dolláros, szoftver cd-s csomagnak.

A segítség abban kellene, hogy paypalon elindítottam a disput-ot "nem kaptam meg csomagot" témával, és rá is nyomtam az escalate claim -re (lehet nem pontosan írom) ott kiválasztottam, hogy az eladó nem megbízható.
Leírtam, hogy a terméket amit vettem spanyolországi szállítással hirdeti és még a termék nevében is ott van, hogy Spanyolországból,...És nekem nincsen érkező csomagom Spanyolországból...

Erre reagált az eladó és beírta paypalnek a tracking numbert. az kínai cimről jött, és még vámnál van.lehet nem is az enyém...

Kaptam e-mailt ispaypaltol
Ezt írják:
We are investigating the following claim:

The seller responded to our request for shipment tracking information. We
still need to investigate and confirm this information, but we wanted to
share the seller's response with you:

No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates.

Most az a helyzet, hogy várnak valamit tőlem, valami action szükséges.
az action-nál a responde ra tudok nyomni ott bejön egy másik lap, és kérdezi mit fogok tenni.

Van két lehetőség, egyik
Megkaptam termék és leállítom a claimet
Másik megkaptam termék de valami nem oké vele, és módosítom a claim okát.

Mit kellene most tennem, elvileg van valami határidő, hogy ha nem reagálok az eladó javára döntenek.

De nekem egyik választható dolog sem fedi a valóságot....

Mit kellene tennem...???

itt van két kép:
kép1
kép2

(#14819) aytukabozs válasza misionline (#14818) üzenetére


aytukabozs
addikt

A "No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates."
az ponthogy azt jelenti hogy
Nincs további lépések megtételére szükség a részedről egyelőre, folytatják a nyomozást (a PP), és értesíteni fognak hogy mire jutottak.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14820) misionline válasza aytukabozs (#14819) üzenetére


misionline
tag

Szia.

Köszi.

De paypalre belépve egyből ott egy figyelmeztetés, és ha rákattintok az fogad ami a képeken, és az ott azt mutatja, hogy nekem lépést kell tennem...

(#14821) ollie válasza misionline (#14818) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Mit adtál meg reasonnek a claimre?

Amúgy ebayen vetted? Mert akkor ott kellett volna panaszt tenni.

[ Szerkesztve ]

***

(#14822) Hintalow válasza Restart® (#14812) üzenetére


Hintalow
senior tag

Ha jól tudom, max 8 mailcím lehet regisztrálva paypalon, mindegyik tud pénzt fogadni, viszont az utolsó infóm, hogy az erről szóló értesítés mindig az elsődlegesre megy, bármelyikre is küldik a pénzt

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#14823) misionline válasza ollie (#14821) üzenetére


misionline
tag

Szia.

Ebayen vettem és egy másik termék árát küldtem még külön másik paypalrol.
az eladó azt írta hirdetésében is, és a kérdésemre is, hogy Spanyolországból küldi.
Erre késve ad egy követési számot ami Kínából jön.
Kérdésemre nem tudja megmondani, hogy milyen számla van a csomaghoz csatolva, se a csomag nevét sem az árát nem tudja megmondani.
Így én nem tudom vámoltatni.
Én europai union belül rendeltem, áfa nélkül, így már az ára is magasabb lenne mert mér jönne rá áfa.

A claimre azt választottam, hogy az eladó nem megbízható és van rá bizonyítékom.
A bizonyíték az, hogy a paypalos számlán a termék nevében benne van, hogy Spanyolországból.
Tehát én nem Kínából rendeltem árut.
Nekem az eladó semmit nem küldött Kínából.
Mivel már ezzel a hirdetéssel megtévesztett engem, nem bízom benne, nem fogadom tőle a csomagot, én nem kockáztatok, hogy a vámon gond legyen.
Nagy nehezen kinyögte, hogy kb 30 dollárt írhattak rá, vagyis fogalma sincs hogy küldték nekem a csomagot.
Nem ő küldte nekem.
Most arcoskodik, hogy küldjem vissza a csomagot és akkor adja vissza pénzt.

A képeken látható mi van a paypal re belépve.
Mit kéne tennem?

Másik kérdés.
Ha vám küld nekem levél, hogy küldjem el a vásárlással kapcsolatos dolgokat, nyilatkozat, fizetés igazolás stb.
Én azt fogom nekik mondani ami az igazság, én nem várok csomagot Kínából.
Ilyenkor a csomaggal mi történik?
Visszaküldik majd valamikor az eladónak?
A paypal látni fogja, hogy nem kaptam meg és akkor talán nekem ítéli a saját pénzemet?

Direkt a srác hirdetése miatt vettem tőle termék, mert azt állította Spanyolországból küldi.
Ha Kínából akartam volna akkor olcsóbban onnan rendelek, mint ahogy rendeltem is már többször.
Jól félrevezetett, és még a vámolásnál is gondom lehetne miatta, mert én 109 eurot fizettem, és ha ő 30 dollárt írt rá vagy valaki más, akkor már kínlódás lenne.

Képek alapján mit kell tennem a továbbiakban?
Várni megkapom e a csomagot,?

(#14824) ollie válasza misionline (#14823) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Oké, de akkor az ebaynél kell feljelenteni, nem a paypalnál. A paypalt nem érdekli, hogy honnan küldte az eladó a cuccot, csak kapd meg azt, amit kifizettél. Az ebayt viszont már igen.

***

(#14825) misionline válasza ollie (#14824) üzenetére


misionline
tag

Szia.

Az ebay majd csak okt 3 foglalkozik vele, azt írja még korai..

ezt hogyan kell értelmezni? :

"PayPal requests more information from the buyer to resolve the issue. If the buyer doesn't respond within the allotted timeframe, we close the case and restore funds to the rightful owner."

Annak a javára döntenek akinek igaza van?

(#14826) Big


Big
csendes tag

Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert nem értem, amit a paypal / steam művel velem. Amikor vásárolni akarok, ezt kapom: "Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported a problem with the funding source associated with your account. Please select a different payment method or update your funding source with PayPal and try again." És mindegy az összeg 16 euro, vagy 1.5, de nem enged vásárolni. Viszont mikor egy donate-t küldtem, azt simán engedte a rendszer. A paypal számlámon van 0.46 USD, de azt sem tudom hogy került oda, én mindig csak költöttem róla. Vajon a steam szívat, vagy a paypal? Maestro kártyám van, ha számít valamit.
Köszönöm előre is!

Big

(#14827) aytukabozs válasza Big (#14826) üzenetére


aytukabozs
addikt

Maestro kártyám van, ha számít valamit.
Valamicskét biztos számít mert ha rákeresel itt a Maestro szóra csudát fogsz látni...
A megoldást sajnos nem tudom, esetleg privizd meg valamelyik korábbi maestro dteam kombóval panaszkodót... :/

(#14825) misionline

A rightful owner ebben a kontextusban érzésem szerint az eladót jelenti.

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14828) Hurutka


Hurutka
csendes tag

Szevasztok. kb 1 hete utaltam pénzt a paypal accomra ,de még mindig nem jött meg, pedig szokásos módszerrel csináltam (mint minden eddigi sikeres utalásomat) még transfer id-t is írtam. És a bankom is írta h kiment a pénz.
Ilyenkor mi a teendő? Miért nem kaphattam meg az utalt pénzem?

"Aki magától idéz, az egy gyökér" /Hurutka/

(#14829) kerekfej


kerekfej
addikt

Ára a Paypalon ma:

Dollár 257Ft
Euro 326Ft
Font 418Ft

(#14830) neil_mullen


neil_mullen
aktív tag

sziasztok! maestroval lehet paypalozni? mindenképp dombornyomot kártya kell?

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#14831) aytukabozs válasza neil_mullen (#14830) üzenetére


aytukabozs
addikt

Lehet, csak sok síkosító kell hozzá hogy ne fájjon... :P

Értsd; sok online fizetős dolog csak elvileg működik maestroval gyakorlatilag meg...

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14832) neil_mullen válasza aytukabozs (#14831) üzenetére


neil_mullen
aktív tag

aham, akkor jol sejtettem. és ez az elektronikus/dombornyomott számít?

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#14833) Intruder2k5 válasza neil_mullen (#14832) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem számít a dombornyomás, nekem a sima VISA, és a VISA Virtuon is kifogástalanul működik! A Maestro számít, sajnos az mostanában nem mindig működik!

(#14834) neil_mullen válasza Intruder2k5 (#14833) üzenetére


neil_mullen
aktív tag

köszönöm a válaszokat, akkor maestrot elfejtettem.

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#14835) BRIKLY


BRIKLY
veterán

Sziasztok!

2 évvel ezelőtt csináltam egy PayPal regisztrációt,bankkártyámmal is összekapcsoltam ahogy kell. Viszont azóta nem volt rá szükségem,így idő közben elfelejtettem a jelszavam,és még a biztonsági kérdés válaszát is. A regisztrációról küldött email még megvan,azzal esetleg tudom bizonyítani,hogy tényleg az enyém,csak ugye ilyen opció nincs.
Van valami ötletetek,hogy hogy szerezzem vissza?

Előre is köszönöm! :R

(#14836) Intruder2k5 válasza BRIKLY (#14835) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Szerintem fel kellene vedd a kapcsolatot a PP-vel, akik minden bizonnyal fognak tőled kérni különböző személy azonosító, és bankszámlával, kártyával kapcsolatos dokumentumokat, és így talán visszakaphatod az accot! A probléma annyi, hogy mindezt célszerű lenne telefonon megtenni, mert e-mailben sajnos hosszú hetekig is elhúzódhat a dolog, ha egyáltalán válaszolnak!

(#14837) BRIKLY válasza Intruder2k5 (#14836) üzenetére


BRIKLY
veterán

Ezzel nincs is gond,megadok én minden adatot. A gond nálam ott kezdődik,hogy nem tudok angolul. :O

(#14838) Intruder2k5 válasza BRIKLY (#14837) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, pontosan ez a legtöbbek problémája ilyenkor! Esetleg akkor kellene egy ismerőst keríteni, aki beszél valamennyire angolul! Sajnos egyéb ötletem nincs...

(#14839) BRIKLY válasza Intruder2k5 (#14838) üzenetére


BRIKLY
veterán

Sajnos nincs ilyen ismerősöm. Esetleg innen a topikból valaki nem tudna segíteni? :B

(#14840) Intruder2k5 válasza BRIKLY (#14839) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Passz! Én egész biztos, hogy nem vállalok ilyet, de majd talán lesz rá jelentkező... Minden esetre sok sikert hozzá, én mentem aludni!

(#14841) marcusa válasza Intruder2k5 (#14840) üzenetére


marcusa
addikt

Szerintem ez nem is ilyen egyszerű, mikor én felhívtam a paypal ügyfélszolgálatot, az első dolog amit kértek, az az online felületen generált egyedi telefonos azonosító kód volt... Azt meg ugye itt nem fognak tudni mondani. :(

:-)

(#14842) ®Sapphire


®Sapphire
csendes tag

Sziasztok!

Pár hete cserélték le Erste MasterCard bankkártyámat Maestro kártyára.
Ezzel csak Kínába tudok utalni Paypalon keresztül,Anglia és Német vásárlásnál nem működik.

Ezt az üzenetet kapom paypal fizetésnél: We couldn't complete your purchase, because the card issuer declined the card x-kártya száma.

To pay instantly, link a debit or credit card to your PayPal account or choose another way to pay

Kérdésem,hogy mi a menete a kártyacserének,mennyi idő,postán vagy személyesen kell intézni,milyen kártyára cseréljem?

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#14843) kristof123


kristof123
őstag

Üdv Urak!

Rendeltem 09.15-én 2 telefont x összegért DHL-el és nagy csönd volt napokon keresztül. Nem válaszoltak az emailek-re stb.... Most az előző leveleket figyelmen kívül hagyva még pluszban pénzt akarnak kérni. Természetesen nem fizetek semmit, és innentől kezdve tárgyalni se nagyon akarok velük. Csak vissza szeretném kapni a pénzemet.
A problémám az, hogy nem tudom ennek hogy van a menete. Tudnátok nekem segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

(#14844) Rick4 válasza ®Sapphire (#14842) üzenetére


Rick4
félisten

Elmész egy MKB bankba, és nyitsz ott egy számlát. USD-t általában 1Ft-tal jobb áron adják, mint az erste, és adnak a normál mastercard kártya mellé egy internetes visa kártyát virtuális számlával, ha kéred. Na az tényleg mindenhova jó, és a webes felületen csak a konkrét tranzakció előtt teszel rá pénzt a normál számládról, szóval kellőképpen biztonságos is.

Ja, ezt meg szépen megszünteted. A posta már nincs valós kapcsolatban az erstével, a terminálokat is állítják át az új FHB-s posta folyószámláknak megfelelően.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#14845) Joe Swanson


Joe Swanson
senior tag

(#14846) aytukabozs válasza kristof123 (#14843) üzenetére


aytukabozs
addikt

Célszerű az averziódat félretéve első körben írni a shopnak a tarháló levélre válaszolva hogy nem fizetsz, kéred vissza a pénzt.
Ha erre nem hajlandóak, a PP tranzakció történetben megkeresed a problémásat, rákattintassz a részletek (details) gombra, és a lap alján a resolution center gombra.

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14847) IntelKiller7


IntelKiller7
veterán

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy még júni 20-án kaptam limitet paypalra. Ismerősöm hibájából, mivel véletlen hozzám lépett be és nálam adta meg a bankkártyáját amit később törölt.
Kérték, hogy cseréljek jelszót, aktiváljam a bankkártyám, illetve cseréljek biztonsági kérdést.
Ezeket mind megtettem, viszont a mai napig nem vették le a limitet.
Ilyenkor mi a teendő? Aki tud segítsen, mert így csak ott csücsül 20e Ft-om.
Köszönöm!

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#14848) Hurutka


Hurutka
csendes tag

Szevasztok. 14.09.17-én utaltam pénzt a paypal accomra ,de még mindig nem jött meg, pedig szokásos módszerrel csináltam (mint minden eddigi sikeres utalásomat) még transfer id-t is írtam. És a bankom is írta h kiment a pénz.
Ilyenkor mi a teendő? Miért nem kaphattam meg az utalt pénzem?

"Aki magától idéz, az egy gyökér" /Hurutka/

(#14849) aytukabozs válasza Hurutka (#14848) üzenetére


aytukabozs
addikt

Erre csak a PP tudjhatja a választ.
Hívd fel őket.
Mostanában gyakran kicsúsznak a megszokott 1-3 napból, de ez azért már durva...

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14850) Mewryck


Mewryck
tag

Hali!

Paypal belépéskor problémám van,hibaüzit dob:rossz email vagy jelszót adtam meg (persze mindkettőt jól adtam meg,ez tuti,mégsem enged be). Ráklikkeltem az elfelejtett jelszóra,megadtam az email címet,küldtek megerősítő emailt,hogy tényleg törlöm-e a jelszót és újat akarok (vagy netán valaki illetéktelen megpróbál belépni),a link egy új oldalra visz,ahol bankkártya adattal vagy biztonsági kérdéssel megerősíthetem a törlést.Bankkártya adatokat választom (biztonsági kérdésekre sem fogadja el az akkor megadott válaszokat),hol iban számot kér,hol telejs számlaszámot,beirom amit kell,de nem fogadja el,hibaüzenet:nem egyezik meg az adatbázisukkal.Ezután vagy újra megadom a kért számot,vagy biztonsági kérdés,de persze nem sikerül a dolog.Kértem telefonos azonosítást,megkaptam a kódot emailben,felhivtak,megadtam a kódot és újra azon az oldalon vagyok,ahol kiválaszthatom,hogy bankkártya adatokkal vagy biztonsági kérdésekkel folytatom tovább.Bankkártya adatokat megadom,majd hibaüzi: a link lejárt és kezdődik az egész előlről... :W Paypalon van pénz,nem lenne jó,ha elveszne,egy új paypal regisztráció tehát nem megoldás.

Valaki járt már hasonlóan?Paypal help center rakás f@s,ha akarok valamit mindenképp be akar jelentkeztetni...
Ha valaki tud valami megoldást,segítset adni, hálás lennék,nekem már a maradék hajam is kihullott... :((

Üdv!

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.