Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14701) Zsolt1 válasza give3 (#14697) üzenetére


Zsolt1
tag

Nekem sajnos még mindig nem jó :W Nem tudom mi lehet a gond nálam, de az biztos, hogy nem változtattam jelszót és nem is rontom el beíráskor.

(#14702) give3 válasza Zsolt1 (#14701) üzenetére


give3
tag

Ma egyszer sikerült, de utána megint szerettem volna vásárolni vele, másodszorra viszont megint nem engedett be.
Nem tudom mi okozhatja ezt...

(#14703) llaszlo válasza unravel (#14695) üzenetére


llaszlo
veterán

A Maestro kártyákkal sok a gond, főleg azt hiszem a PayPas-szosak. Nem először olvasok ilyet. Volt aki átutalta nekem a pénzt. Bankon belül azonnal megjelent és én rendeltem neki. Szerencsére a mi kártyáinkkal nincs ilyen gond.

A másodlagos biztonsági ellenőrzés vagy micsoda be van állítva? Amikor meg kell adni egy kulcsmondatot meg SMS-ben kapsz egy kódot és azzal tudod jóváhagyni a tranzakciót. Netes kártyás fizetésnél a KH-nál van ilyen. Amikor Alin fizettem kártyával oda ez kellett. Nem tudom, hogy melyik bank ez és milyen biztonsági lehetőségek vannak de ezeknek nézz utána.
Ja és még valami a vásárlási, pénzfelvételi (ez is kell) és átutalási limit sem mindegy, hogy mennyin van. Mert az egyik tranzakció típushoz ez kell a másikhoz meg amaz.

(#14704) unravel válasza Gaboren (#14700) üzenetére


unravel
őstag

(#14700) Gaboren: szia. lehet, hogy hülyeség, de biztos, hogy a számlaszám kell? nem a kártyádon lévő számsor?

(#14703) llaszlo: "A másodlagos biztonsági ellenőrzés vagy micsoda be van állítva?"
Ez van beállítva. Erre a CNP tranzakció módra gondolsz?
A K&H ad nekem ingyen dombornyomott MasterCardot? 1000 ft fölött van a számlavezetési díj havonta és egy ilyen tök egyszerűnek tűnő tranzakció megoldhatatlan jelenleg. Hihetetlen. Kétezertizennégy. :D

¯\_(ツ)_/¯

(#14705) llaszlo válasza unravel (#14704) üzenetére


llaszlo
veterán

Azt nem tudom, hogy mit adnak ingyen. Kérdezd tőlük.
Az a CNP a másodlagos biztonsági funkció. Az akkor nem lehet a hiba oka.

(#14706) RoBos


RoBos
senior tag

Valutaváltással kapcsolatban szeretnék kérdezni...

Megnéztem mennyiért vált most a PP HUF-ról dollárra, de szeretném megkérdezni, h jól néztem-e meg.

Van a Currency Exchange és ott a Payment conversion-t válaszottam, majd From: HUF -> to: US dollar, Amount: 100 és Calculate, erre kiadta, h 25,342 HUF vagyis 1 dollárt 253,42 Forintért vált a PP jelenleg?!

Megnéztem a bank oldalán a jelenlegi Valuta váltást ahol ez van:
USD vétel: 233.4, közép: 243.1, eladás: 252.82

Ha a PP-be az lenne beállítva, h a bank váltsa a HUF-ot fizetésnél, akkor az eladási áron, vagyis 252.82-ért váltana, a PP-s 253.42 helyett?! Jól gondolom én ezt?

Csak azért kérdezem, mert szeretném valahogy kiszámolni, h mennyi HUF-ot kéne átutalnom a PP-s számlámra (mert nincs hozzárendelve kártya), ha szeretnék 100 dollárért vásárolni vmit, ill. magát az elvet ismerni.

Bocsi a nagyon láma kérdésért, de inkább kérdezek mint magam okoskodjak!
Előre is köszi a választ!

(#14707) aytukabozs válasza RoBos (#14706) üzenetére


aytukabozs
addikt

Jól nézted, de top Up-nál nem tudod beállítani hogy a bank váltson, az csak társított kártyával megy.

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14708) RoBos válasza aytukabozs (#14707) üzenetére


RoBos
senior tag

Köszi a gyors választ!

Vagyis az én esetemben csak a PP tud váltani?!
Ha jól számolom akkor 100 dolláros tételnél ez 60 Ft-os többletköltséget jelent vagyis ennyivel fizetek többet mintha a bank váltotta volna?

[ Szerkesztve ]

(#14709) llaszlo válasza RoBos (#14708) üzenetére


llaszlo
veterán

Arra figyelj, hogy a bank a könyvelés napi árfolyamon számol. Vagyis ha ma vásárolsz, akkor azt kb kedden könyvelik le az aznapi árfolyamon. Nekem eddig mindig a banki volt a kedvezőbb. Persze ez csak bankkártyával működik.

(#14710) Anonymus23 válasza RoBos (#14706) üzenetére


Anonymus23
veterán

Nem jól gondolod, mert nem valutát veszel, hanem devizát, és többnyire bankközi váltásnál deviza közép árfolyamon számol. De ha nem akkor is deviza eladási, és ott már azért jóval több a különbség a PP és bankod között...

;) - The Power of the Light Side

(#14711) llaszlo válasza Anonymus23 (#14710) üzenetére


llaszlo
veterán

Bankkártyás vásárlásnál mindig deviza eladási árfolyamon számolnak. Benne van az ÁSZFben. Kb 1 hónapja elolvastam több bank ÁSZFjét.

(#14712) Anonymus23 válasza llaszlo (#14711) üzenetére


Anonymus23
veterán

Akkor az, de semmiképpen sem valuta, és az előző hszemben erre próbáltam a hangsúlyt tenni... :P

;) - The Power of the Light Side

(#14713) aytukabozs


aytukabozs
addikt

De a fenti eszmefuttatás tökéletesen felesleges annak fényében hogy a PP-nek forintban utalsz Topup esetén, és ők meg már az oldalon egyértelműen lekövethető, borzalmas árfolyamon váltanak. :P :D

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14714) Orgi


Orgi
őstag

Sziasztok,
Unicreditnél van dombornyomott Mastercardom és gyakran fizetgetek Paypallal. Most jár le a kártyám és igazából csak a netes fizetés miatt lett annó dombor kártya (nagyon régen Wow csak ezt ette meg pl), de eléggé elszálltak a kártyadíjak és ha PP-vel meg egyéb fizetéshez használhatóak már a mai nem dombor Mastercardok, akkor elég lenne nekem az... Szóval nem tudjátok, szükséges a dombor kártya vagy elég a sima unembossed is? Előre is köszi!

(#14715) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

Tmart-tól várok egy refundot. Az lenne a kérdésem hogy alapból ez a pénz a PayPal Balance-ra megy, vagy a kártyámhoz csatolt kártyára egyből?

iPhone 13 Pro Max

(#14716) aytukabozs válasza jozsi252 (#14715) üzenetére


aytukabozs
addikt

Ahonnan fizettél.

Ha kártyáról, akkor csak átmegy a balance-on, de időbe kerül míg megjelenik a kártyádon.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14717) regos válasza aytukabozs (#14692) üzenetére


regos
tag

üdv
megtörtént a refund az eladó részéről,viszont most ezt kaptam amit nem értek:

"XY recently opened a case to cancel a transaction for an item you recently purchased: .......
Reason for request to cancel the transaction: The seller did not provide a specific reason.

Click the 'Respond now' button to accept or decline this cancellation.

If you don't take action by 22-Sep-2014, the seller will be able to cancel the purchase without your consent."

Ha megjött a refund és lezáródott a case akkor ez micsoda?
Paypalon megjelent,de a számlámon még nem látom.Zárjam az ügyet és adjam a feddback-et?
Vagy azért akarja töröltetni,hogy ne adjak negativot?Mondjuk nem is akartam.
köszi a választ.

[ Szerkesztve ]

(#14718) default.


default.
őstag

Sziasztok!

OTP Jump számlacsomagom van, és ha PayPal-en közvetlenül nincs pénz, és mondjuk Ebay-en vásárolok PayPal-lel, akkor ugye a kártyáról vonja le közvetlenül a lóvét.
A kérdésem az, hogy így több költsége van a vásárlásnak, mintha tartanék pénzt a PayPal-en is, és onnan szívná le, vagy ugyanaz ?
Remélem értitek :)

köszi
üdv

(#14719) unravel válasza default. (#14718) üzenetére


unravel
őstag

Szia!

Igen arról vonja. Linkelni kell a PP fiókhoz a kártyádat.

Nem, nincs egyéb költség. Ha X összegért vásárolsz akkor X lesz levonva, semmi több.

¯\_(ツ)_/¯

(#14720) default. válasza unravel (#14719) üzenetére


default.
őstag

Össze van kötve a kártya a PP-lel, azt értem, de akkor ugyanannyit von le tranzakciós/konvertállási/akármilyen díjként, ha paypal accomon van pénz, vagy ha kártyáról szedi paypal-en keresztül ?

(#14721) unravel válasza default. (#14720) üzenetére


unravel
őstag

Upsz, megfogtál..Még nem volt töltve a paypal fiókomra pénz..Félrevezetni pedig nem akarlak.
Válaszoljon más, léci.

¯\_(ツ)_/¯

(#14722) aytukabozs válasza default. (#14720) üzenetére


aytukabozs
addikt

Nem von le semmit csak a vásárlás összegét.
A diffi abból adódik hogy PP acc-ról vásárolva a pp saját árfolyamán váltja a forintodat a kívánt pénznemre,
míg kártyáról vásárolva beállítható hogy a bankod váltson, és ez általában kifizetődőbb.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14723) default. válasza aytukabozs (#14722) üzenetére


default.
őstag

Értem, köszönöm!

unravel: köszi neked is!

[ Szerkesztve ]

(#14724) Heyho41


Heyho41
újonc

Sziasztok!
Már jó ideje használom a PP rendszerét de most olyan problémába futottam amit egyelőre nem sikerült megoldanom és gondoltam megkérdezem hátha másnak is volt ilyen gondja.
Mint azt már biztos többen tudják vannak olyan digitális áruházak ahol orosz régióból vásárolva olcsóbban lehet hozzájutni dolgokhoz.
Ebből az aprópóból regisztráltam már több mint 1 éve orosz adatokkal egy paypal fiókot amivel könnyen tudtam vásárolni ezekből a webshoppokból. Az oroszz PP account nincs verifikálva.
Hónapokkal ezelőtt vásároltam utoljára és most újra szerettem volna viszont nem tudtam a magyar PP-mről pénzt utalni az orosz balanceomra. "We are sorry we can send your payment right now" ez az üzenet fogad az utalást követően.

Beszéltem a supportal akik nem tudtak egyértelmű választ adni de azt mondták valószínűleg ez azért van mert az orosz account nincs verifikálva, amit természetesen nem is tudok hitelesíteni mert nincs orosz bankkártyám.

A dolog furcsasága továbbá még az ,hogy az orosz PP-ről pénzt viszont tudok utalni akárhova csak fogadni nem tudok.

Esetleg járt már hasonlóan valaki?
Vagy van valami ötletetek hogyan lehet megoldani a dolgot?
Esetleg van olyan közületek aki szintén így vásárol orosz régióból?

Előre is köszi a segítséget!

(#14725) kerekfej


kerekfej
addikt

Kapott valaki ilyen kupont vagy 5$-t?

[ Szerkesztve ]

(#14726) llaszlo


llaszlo
veterán

A claim feldolgozása kb mennyi idő szokott lenni?
Az eladó elismerte a hibáját csak folyton arra hivatkozott, hogy nyitott dispute-nál nem tud részleges refundot adni. Végül claim lett belőle.
Tehát az egész ügy totál egyértelmű. Ráadásul a PP-s levelezében is elismerte az eladó a hibáját. Szóval csak azt kell elolvasni a PP-nek.

[ Szerkesztve ]

(#14727) Frenky89 válasza Frenky89 (#14696) üzenetére


Frenky89
őstag

:F

(#14728) pepe091 válasza Frenky89 (#14727) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Így a helyes, ha PP-on fordítva van. A magyar bankok is így tárolják a neveket, csak nem így jelenítik meg.

(#14729) Hintalow válasza Heyho41 (#14724) üzenetére


Hintalow
senior tag

Ilyen esete valószínűleg keveseknek volt :)
az orosz accodon, ha nem megerősített, kell, hogy legyen egy "view limits" vagy hasonló rész, ott tudod megnézni, hogy milyen összeghatárokig csinálhatsz tranzakciókat. mivel pénzfogadásra is van keret, jó eséllyel azt érted el, amit sajna nem tudsz kikerülni, mert sem kártyát nem tudsz hozzáadni, sem okmányok bemutatásával nem tudod kérni a limitek emelését (lévén fiktív az orosz acc)
De ez csak találgatás, sajnos a paypal hibaüzenetek semmilyen infót nem tartalmaznak a hiba okára, ráadásul a különböző nemzetiségű regekre eltérő szabályok / lehetőségek érvényesek.

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#14730) Papesz1990 válasza Hintalow (#14729) üzenetére


Papesz1990
csendes tag

Ha már felhoztad a "view limits"-et, az mennyi a felső határ éves szinten, amit ha elérsz letiltják a limiten túli tranzakciókat? Lehet e azon emelni? :)

"Aki csak tanulással tudja elvégezni az egyetemet, az megélni is csak munkából tud majd."

(#14731) kozi71


kozi71
senior tag

Szevasztok!
Tudnátok nekem mondani paypal Email címet ahol utalással kapcsolásban tudok beszélni?
Két fizetésemre kéne bólintanom, hogy utalhatják, én indítottam. De nem találok erre megfelelő menüpontot a resolution centernél .

high tech, low life

(#14732) llaszlo válasza kozi71 (#14731) üzenetére


llaszlo
veterán

A PP-vel emailben kommunikálni kb lehetetlen. Nem nagyon válaszolnak. Nekem még nem sikerült.

(#14733) kozi71 válasza llaszlo (#14732) üzenetére


kozi71
senior tag

Csövi!
Nekem is csak egy automata üzent vissza. Amiben azt mesélik el hogyan indítsak kivizsgálást.
De én leállítani akarom mert semmi sem történt. Egyszerűen utalás előtt nem néztem meg a bankkártyám napi limit beállítását. Hiába fizettem, visszadobta. Gyorsan beugrottam otp-be, megnöveltem napi limitem, de azt már nem fogadta el (bezzeg az állításért azért levontak rendesen).
Végül fogtam másik kártyám és azzal fizettem. Látszólag ott is volt rögtön a boltban az összeg.Tőlem levonva persze. Aztán jött ez a kivizsgálós visszavonom dolog. Változtatnom kellet kódjaimat, fényképet küldeni útlevélről, személyiről. Aztán pár óra múlva már ismét megbízható ember voltam paypal-on.
Csak az utalásom lebeg azóta is. Nem került vissza hozzám, se az üzletbe, paypal ül rajta...

Ja, és a legérdekesebb, ahová küldtem a pénzt, onnan egy teljesen más azonosító számon futó paypal utalásra hivatkoznak azzal, hogy ezt visszavonta a paypal tőlük.

[ Szerkesztve ]

high tech, low life

(#14734) Outblast


Outblast
tag

Hali!

Lenne egy olyan kerdesem, hogy valaki innen jart e mar ugy hogy penzt toltott fel PayPalra de nem toltotte ki a megjegyzes rovatba a Transfer ID-t?

igy a penz levonasra kerult a bankkartyarol viszont mivel a transfer ID kimaradt igy nem erkezett meg a Paypal szamlara. lett irva level a Paypalnak de azt irtak egyenlore nem latjak a rendszerben, persze benne volt a mailban hogy csak 3 nap utan tudnak barmit ellenorizni utalas utan ez pedig meg csak tegnap tortent.

esetleg ezzel kapcsolatban tud vki valamit? megerkezhet meg az accountra a penz? vagy esetleg vissza kuldik a bankszamlamra mivel nem tudjak befejezni a tranzakciot?
elore is koszi.

(#14735) Frenky89 válasza pepe091 (#14728) üzenetére


Frenky89
őstag

Igen szerintem is, sőt szerintem hülyeség trükközni a név megfordításával, de mit lehet tenni, ha különben levonják - vagy sem, még nem tudom - a kb. 1000HUF sarcot pénzlevételkor?

(#14736) aytukabozs válasza Outblast (#14734) üzenetére


aytukabozs
addikt

Mivel 1számlaszám csak 1 accounhoz tartozhat így elvileg megérkezhet (volt már többször itt téma az ilyen baki, és a pénz meg mindig megjött) de mig transfer id-vel automatizált a rendszer, addig az anélkül érkező pénzeket 'kézzel' kell a helyére küldeni számlaszám alapján, az meg több időt vesz igénybe.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14737) Outblast válasza aytukabozs (#14736) üzenetére


Outblast
tag

akkor meg remenykedem, koszonom szepen a valaszt :)

(#14738) pepe091 válasza Frenky89 (#14735) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ha levonják, akkor már nem tudsz semmit sem csinálni. De nem fogják levonni, mert így a helyes. :)

(#14739) axioma válasza regos (#14717) üzenetére


axioma
veterán

Ha reszedrol minden rendben, akkor engedd a cancelt. Az elado igy nem kell fizesse az eladas utan jaro jutalekokat, ami jelen esetben jogos is. Nem a negativ miatt van.

(#14740) Outblast


Outblast
tag

hali!

ezt a levelet kaptam a Trustpaytol amikor irtam nekik hoyg elutaltam a penzt Paypalra de lamaradt a transfer ID ami igy meg sincs mert mailben sem kuldtuk el magunknak.

Thank you for contacting us through the form.

Every transaction in our system is created with the unique ID number (10 digit number starting with 43xxxxxxxx). If you did not include ID number into the details of the payment, our system could not identify your transaction and money could not be credited to your PayPal account.

In case you would like to credit the payment to your Paypal account, please follow these steps:
• Print the payment confirmation about this transaction from internet banking of your bank (sender´s account number and the logo of the bank must be visible).
• Fill in your original ID number 43xxxxxxxx - please write it by hand into the printed payment confirmation.
• Write the date of the specification, sign the payment confirmation and send it to us scanned at support@trustpay.eu.

After this your transfer will be carried out.

Unidentified transactions are automatically returned to the sender within 14 days.
If you want to return your payment earlier, please send us at support@trustpay.eu the confirmation from your internet banking about this transaction (sender´s account number and the logo of the bank must be visible). Please also write into the mail, that you would like to return money to your bank account.

Note: Please be informed that TrustPay charges a processing fee in amount of 950 HUF from each returned unidentified payment.

Thank you for understanding.

ha jol ertelmezem akkor most nekem itt nyomtatgatni kellene meg scannelni es elkuldeni nekik hoyg a paypal szamlamra keruljon a penz.
de ha jol ertem a veget akkor az azonositatlan tranzakciokat vissza kuldik a kuldonek vagyis nekem 14 napon belul ~1000 forint elleneben.

magyarul ha most nem csinalok semmit akkor 14 napon belul visszajon a lovem igaz? (csak mert nincs kedvem itt nyomtatgatni meg scannelni foleg hogy ra kellene irnom a transfer ID-t ami ugye meg sincs ...)
eleg ha visszakuldik a lovet es utana megprobalom megint nagyobb odafigyelessel.
sry hogy hosszura sikeredett, de nem vagyok benne biztos ezert kerdezem meg itt :)
ty

vagy ha hamarabb vissza akarom kapni akkor kuldok nekik egy screenshotot az OTP-s oldalrol ott latni hoyg az o szamlaszamukra elment a penz es a megjegyzes resz nincs kitoltve.

[ Szerkesztve ]

(#14741) Hintalow válasza Papesz1990 (#14730) üzenetére


Hintalow
senior tag

Fogalmam sincs, nem vásárolok/fogadok pénzt/hívok le számlára nagy tételben.
Éves fogadási limitnél valami 630.000 Ft-ra emlékszem.
De ha van view limit pontod a kezdőlapon, ott úgyis meg tudod nézni.

Outblast:

röviden ennyi, amit leírtál

[ Szerkesztve ]

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#14742) zsolt1225


zsolt1225
aktív tag

Hali!
Nos van egy kis baj. A lényeg, hogy eladtam valamit paypalon keresztül és az illető chargebackelte a pénzt. Most van -110$ a PP-on. Mi a legjobb megoldás ilyenkor, ha nem szeretném kifizetni ezt a 110$-t? Illetve a legolcsóbb, legegyszerűbb. Továbbra is kellene egy PP nekem. K&H-nál bankolok.
Szerk: arra gondoltam most, hogy lehet-e olyat, hogy új kártyát kérek új számmal, de a számlaszámom marad a régi? És akkor az új PP accounton az új kártyám lenne, számlaszámnak pedig apámé lenne megadva?

[ Szerkesztve ]

(#14743) ollie válasza zsolt1225 (#14742) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Valami csaló volt?

***

(#14744) zsolt1225 válasza ollie (#14743) üzenetére


zsolt1225
aktív tag

Igen, és nem csak engem, hanem mást is átb*szott. Felvett egy srác, hogy vele is ez volt, meg még másik 2 embert is felvett, hogy ugyanez. Steamen belüli eladás volt. Viszont még mindig az a kérdés, hogy más kártyaszámmal és nem a nevemen lévő, de családon belüli számlaszámmal működik-e a PP.
Szerk: a pénzt amit kaptam egyből utaltam a számlámra, tehát az meg van. Csak mégsem szeretném visszafizetni ha van rá mód.

[ Szerkesztve ]

(#14745) ollie válasza zsolt1225 (#14744) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

A PayPallal nem szabad trükközni, szerintem te húzhatod a rövidebbet, ugyanis a PayPal Európában egy bank, ugyanolyan mint mondjuk az OTP, csak éppen nincs fizikai bankfiókja. Könnyen azt hihetik, hogy te akarsz csalni. Persze lehet, hogy mástól kaphatsz itt valami jó tanácsot, de a helyzet az, hogy eleve tiltott árut árultál te is, mert hivatalosan nem árulhatod a Steames játékokat (vagy accountot, ha arról van szó), vagyis nem tudod hivatalosan megvédeni magad.

***

(#14746) aytukabozs válasza zsolt1225 (#14744) üzenetére


aytukabozs
addikt

Keress vissza és kommunikálj a hasonló cipőben járó fórumtárssal, az ő ügye annyival jár előrébb hogy ő már kapott egy figyelmeztető levelet a PP-től, hogy megy a tartozás egy kintlévőség kezelő céghez. :/

Én a helyedben nem költeném el a pénzt + felvenném a kapcsolatot a rendőrséggel hátha lehet feljelentést tenni.

Azt nem értem hogy a francba megy úgy át a claim, hogy beleszólásotok sincsen...?

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#14747) Intruder2k5 válasza aytukabozs (#14746) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A múltkori esetnél erre is megvolt a magyarázat, a fórumtárs olyan email címet adott meg, amit nem figyelt csak évente egyszer, így nem is tudott arról, hogy ügyet indítottak ellenne PP-n, ebből kifolyólag nem is válaszolt semmire!

(#14748) zsolt1225 válasza ollie (#14745) üzenetére


zsolt1225
aktív tag

Milyen úton lehet megkerülni ezt az egészet? Mi van ha nem fizetem vissza és hagyom úgy a PP-t ahogy van. Csinálok más nevére a családban és azt használom?

(#14749) Intruder2k5 válasza zsolt1225 (#14748) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Lentebb írták! Várhatóan egy idő múlva a PP átadja egy követeléskezelő cégnek, aki majd megjelenik nálatok, a munkahelyeden, a végrehajtónál, stb...

(#14750) llaszlo válasza llaszlo (#14660) üzenetére


llaszlo
veterán

Én vagyok a béna, vagy ismét "kissé" értelmetlen amit írtak?

"Dear Customer,

We check the paypal has already update because the finance mistake of the 100usd not refund you.

Can you show a request of 100usd in paypal, then you do not need to close the paypal dispute and we can also refund you now.

If you have any questions,please feel free to contact us."

Jól értem, hogy most meg azt írják, hogy mégsem kell zárnom a vitát, hogy ők refundolják a 100 dolláromat? Milyen meglepő. :)
Amúgy még mindig nem refundolták. Várom, hogy mikor jön meg.

Ez az ügy státusza:
"Awaiting other party's response"

Kinek a válaszára kell várni? Az eladóra?

Még egy kérdés. Megnéztem a dispute history-t és ott nincs meg az összes hozzászólás. Miért? Tudom, hogy még mást is írtam ami valamiért nem látszik.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.