Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Foglalt név
addikt
Arra gondoltam, ha nem típus hiba vagy anyagfáradás, ráadásul mindig ugyanott reped meg, akkor lehet, hogy a hengernél van a baj. Bár a kompresszió elvileg nem igen nő, hanem csökken, ha nagy a kopás vagy teszem azt eltörik egy olajlehúzó gyürű, de valószinű nem is közvetlen ez lesz a hiba. Ellenben, ha valahol megvan repedve a blokk és jut egy kis víz a hengerbe, ami ugye azon a hőfokon egész jól tágul és szétnyomhatja a hengerfejet, akkor az elvileg ott is kiütközik(meg persze fogy a vized és látszik a motorolajon is), mert másnak sem tesz jót.