Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NoLF

    veterán

    válasz fokukac #63376 üzenetére

    jellemzően a német piacon az 1,4 alatti és max 75 lovas változatok (már igen régóta) kedvezőbb biztosítási kategóriába esnek, ezért is dob piacra minden autógyár ilyen teljesítménnyel rendelkező változatokat, mert a piaci részesedést meg akarják tartani maguknak. a 6. generációs honda civicből pl az 1,4iS mindenütt 90 lovat tud, kivéve az arra az arra a piacra szánt 1,4i változat, melynek csak a légszűrőnél beépített szűkítő butítja le az autót, így már 75 ló lesz és máris jelentősen kevesebb(feleannyi?) a biztosítás stb. az okos júzer meg kiveszi a szűkítőt, reseteli a computert és 90 lovas a forgalmiban 75 lóerővel szereplő autó. nézd meg, minden nagyobb gyár adott ki 1,4 75 lovas változatokat már régen is. (polo, golf, majdnem minden nagyobb számban fogyó gépjármű) ebből az okból kifolyólag.

    tehát a gyártót nem hibáztatnám...

    vagy igen?

    nem tudom :D

Új hozzászólás Aktív témák