Azért mert a konzol piac miatt tart ott a PC ahol.
Ha megnézed nem volt valami nagy előrelépés 2012-2013 között.
Mindezt azért mert a konzol gémet elég átportolni a PC-re és nem kell foglalkozni az új effektekkel. (csak párral) (nem hiába készülnek az ENB/SweetFX-hez hasonló magán project-ek)
Szal valamennyire igaza van Players-nek. Ha nem lennének a konzolok már rég nem itt tartanánk a grafikában meg a játékok is csak PC-re lennének tervezve és nem kéne azért vennem egy 120K-s konzolt, hogy egy nyamvadt Forza 4-el játsszak.
Na meg ugye a Mantle ami a konzol-os baromságot követi.. látni, hogy mi itt az ami korlátozza a lehetőségeket és az nem a hardver. A konzol kedves Keldor pap.
És megint oda lyukadunk ki, hogy az egész egy nagy biznisz. Nem elég már a PC-ből beszedni a pénzt, kell konzol is meg telefon is meg egy másik konzol is.
Ami meg a mai napig a legnagyobb szemtelenségnek tartok az a konzoloknál a visszafelé kompatibilitás hiánya.
Azt mond meg nekem miért ne tudnék egy PS3-as GTA5-el a PS4-en játszani?
Nekem nehogy azt mondja valaki, hogy ez olyan nagy munka lenne átvinni. Simán meg lehetett volna csinálni.
Csak hát ugye a pénz a pénz... PS3-ra is meg PS4-re is vedd meg külön ha akarsz vele játszani.
A világ pénze nem lenne elég követni ezt a játékos vonalat főleg úgy, hogy egy-egy játék 18k és éppen ezért létesültek a torrent és warez oldalak.
Ha a játék ipar így akkor a játékos is így áll hozzá.