Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Android másképp: Lineage OS és társai
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz mAtech #65953 üzenetére
Ez nyilván attól is függ, hogy az ország mely pontján vagy. Pécsett eléggé lejáratták magukat a szememben...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz mAtech #65953 üzenetére
Múlt csütörtökön hoztam a győri RB-ből egy cbf600s motort! Nagyon segítőkészek és korrektek voltak! Szervizről még nincs tapasztalatom, de a győrinek jó a híre...
Árakat nem tudok, azt ne kérdezz! ( az ott kapható gépek áraiból következtetve nem lehet túl olcsó)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz mAtech #65953 üzenetére
Azóta voltam már szervizben vele, egy kicsit talán drágábbak az átlagnál, de legalább tudom, hogy minden a legnagyobb rendben, és tényleg az az olaj került bele, amit vittem. Nagyon korrektek és segítőkészek. Ha rákeresel a hsz-aimra, akkor írtam még pár dolgot, többek között demarsnak is.
De az, hogy megéri-e neked ott vásárolni, azt neked kell eldöntened.
-
vlevi
nagyúr
válasz mAtech #110821 üzenetére
"A 200 kg alatti súly nálam azt jelentené, hogy minden benne van, ami a működéshez kell (olaj, benzin, stb.). "
Ilyen kitételnek szinte csak az endúrók, és a szupersportgépek felelnek meg.
Ahhoz, hogy folyadékkal feltöltve, és némi üzemanyag is legyen benne, és még 200kiló alatt, akkor az szárazon nem szabad, hogy több legyen, mint 170-180 kiló.
Vagy pedig valami nagyon-nagyon kiskobcentis dolog lesz, ami viszont 2 személyhez nem jó.A súly önmagában semmit nem jelent. Sokkal inkább számít a súlypont. Garázsban azért csak el-eltorolgatja az ember a 220 kilós motort is, menet közben pedig nem nagyon érződik.
Nekem pl. súlyra kb egyforma a DL650, és a Tracer900, de utóbbi kisebb, alacsonyab, és könnyebbnek érződik.
De pl. egy új AfricaTwin jóval nehezebb mindkettőnél, nagyobb is, és mégis, olyan a súlyelosztása, hogy nem tűnik fel.Megálláskor kell oldafigyelni, úgy állj meg, hogy ne tolatva tolni kelljen emelkedőre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mAtech #110821 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen, aki nem latja at. A gyartok regebben direkt mindenfele sulyt adtak meg, dry-wet-kerb. Valamelyik nedves sulynal nem szerepel a szerszamostaska, es nincs teletoltve a benzintank, valahol meg valami mast hagytak ki. Emlekeim szerint mara valamilyen eu szabvany miatt a kerb weigt, vagy curb weight el nem lehet csalni, de ha talalsz olyat, ahol nem voltak restek lemerni, akkor gyalazatos, hogy mit le nem mertek irni a gyartok teletankolt tomegnek. [link]
Sajnos birodalmi mertekegyseg, de ha atvaltod, meglepo adatok.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
BlackPriest
őstag
válasz mAtech #110821 üzenetére
gsx-r túrázni? elég perverznek kell lenni hozzá. meg utálni a hátul ülőt
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/xf_650_freewind/suzuki_xf_650_freewind-14815602 vagy hasonlón két ember kényelmesen elvan a sarkon túl isBogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Fáraó
őstag
-
Steven
addikt
válasz mAtech #126880 üzenetére
Én ki próbáltam vagy 10 féle 600-650st és volt közte er6n.
Ha ua azt tudja az F akkor én nem venném se bugi gáz leadásra se fék nincs benne.
Nekem egy nagy csalódás . Kinézetre tökre tetszik ,de tudásra bármelyik másik 600-l jobb volt menni.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz mAtech #126880 üzenetére
Én gyakorlatilag a kötelező dolgokon kívül nem csináltam vele semmit. Fogyasztása 3-4 liter között mozog átlagban, attól függ mennyire húzod neki. Pakolhatóság szempontjából, a tank helyén lévő dobozzal már sokat nyersz, ami kb. 19 liter. Dinamikája olyan, mint egy standard két hengeres motornak, alulról nyomatékos, viszont a felső tartományban hamar kifullad, nálam 6500-nál már kipörgött. (Az új modelleket, már 7500-ig programozták) A lóerő, mint olyan szubjektív, nekem elég volt 3 év, hogy megunjam az 54 lovat. De amúgy elég, ha szeretnéd tartani a forgalom ritmusát autóúton, vagy pályán. Komfortban kellemes, de azért egy seggel a saját ülésén sosem tudtam lenyomni 3-400 km-nél többet, mert törte. Utaztam vele két fővel, nem vészes, akkor is elindul, ha kell, bár több idő kell neki. Átlag kirándulásra megfelelő, ha már hosszabb útra mennél, akkor már inkább az X kiadás. A váltó meg szintén egyedi preferancia, hogy automata, vagy manuális, de ennek a DCT áll jól.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
palfitom
félisten
válasz mAtech #126880 üzenetére
A lényeget leírta XFishboneHUN kolléga, csodát nem kell tőle várni, de szerintem a kategóriájának egy nagyon remek példánya, én imádom! Az, hogy a tankot az ülés alá tették, és az eredeti helyén van egy teljes-értékű zárt sisakot is befogadó "csomagtartó", még akár bevásárlásra (és másokra) is alkalmassá teszi a járgányt.
1 személlyel akár 160-170-et is lehet vele utazni, de ott már nem 4 litert kért.
A DCT pedig tartós, és kényelmes használni.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
tag
válasz mAtech #126880 üzenetére
Szia, igaz nekem 2016-os 750D Integrám van (az 1200 VFR XD mellett), de kipróbáltam a 700 is összehasonlítás miatt. Az újjabbakon SHOWA Dual Bending első teló van a régin nagyon rosz a gyári teló. A DCT át lett programozva, nem vált fel mondjuk kőrforgalomba (giro van benn azthiszem), sport módba 3 különböző beállítás melyből 1et magad állíthatsz. Kijavították a gyermekbetegségeit. LED lámpák, stb. Érdemes megnézni mind a 2őt, kipróbálni.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
csongi
veterán
válasz mAtech #130259 üzenetére
Ket gyertyaval biztos kevesebb kell bele. Injektor fejbol is. :).
A tobbit egy igazi lato megmondja. :).Halando ember keptelen lesz ra, meg akkor is, ha logikusnak tunik az erve.
Van egy varazsszo a tortenetben. Az pedig a HA.....
50 ezret belehajtok ugy, hogy kuplung cseres lesz, es az nekem a normalis hasznalatba fog tartozni. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz mAtech #144465 üzenetére
Ha jól rémlik, Mánfa - Komló környéke is nagyon szép.
#144467Zsírkrétamen:
Ez sem tűnik rossz megoldásnak. Valahol van is itthon quadlockos bazaram, kormányra fogathatós, még a régi telómhoz rendeltem valamikor. Lehet csak egy tokot kellene vennem. Köszi!szerk.: most megyek a mociért, elvileg megoldották a hibát, újra világít minden ahogyan kell.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest