Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-07 08:51:53

LOGOUT.hu



Mobil flottát, de milyet?

Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.

Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!

Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!

A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.

Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.

A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24022) citkar válasza zeon.hu (#24018) üzenetére


citkar
addikt

Amivel te írtad (gyárilag ez volt benne) ezt a hibát adta csatlakozásnál:
"Sikertelen csatlakozás, helytelen hívási beállítások miatt. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szolgáltatóval."

Csináltam egy új apn profilt, aminek a neve telenor (ugyanazt a nevet nem engedi megadni újra, próbáltam az android alkalmazással, de a gyári Telenor Hipernet APN-t nem tudom átírni, sem törölni ezt a profilt, hogy ugyanilyen névvel megadjak új APN-t) és APN-nél "online" szerepel, minden más üresen áll. Így kiírja, hogy sikeres csatlakozás, 4G elérhető, adatforgalom fogadás/küldött kb 30-40 kbyte miután percekig próbálkoztam.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.