- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
molnarpeter #78898 üzenetére
Nem világos, hogyan kapcsolódik ehhez a B125-ös jogsi.
-
Elektromos segédmotorra nem igazán lehet cascót kötni igaz? Nézegettem a kalkulátorokat, de rendszám nélküli járműre nem lehet elvileg. A pályázat pedig előírja majd a meglétét, és igazolni kellene azt évente.
-
suste
veterán
válasz
sityupityu #78892 üzenetére
"Ez azért nem állja meg teljesen a helyét"
Azt elfelejtettem odaírni, hogy a költséghatékonyságot figyelembe véve ;).
Még régebben amikor először olvasgattam tuning ügyben, sok helyen ajánlgatták a nagyobb hengert, és sajnos nem írtak mellé, hogy ettől még nem lesz gyorsabb (számottevően) a robogó. Vagyis a hajtást is tuningolni kell még....
És akkor még nem beszéltünk a karburátor cseréről vagy fúvóka tuningról. Szóval a 70-es henger egy elég komoly pénzköltésbe visz, ha hosszú távra és eredményességre törekszel.
Egy ilyen variator tuninggal meg kapsz egy jóval használhatóbb robogót, amivel akár Budapesten is sokkal biztonságosabban tudod tartani a tempót. Persze itt is lehetne még tökéletesíteni a dolgokat (kis és nagyrugok, görgők cseréjével), de szerintem ezek sem hoznak már annyit pluszban, hogy megérje belevágni (kivéve ha valaki hobbiból is szeret ezzel foglalkozni).Én anno azért szívtam sokkal nagyobbat a Benellivel, mert egyrészt nem voltam tisztában a GY6 qmi152/qmi153 különböségekkel, és ezért problémás volt a nyögve elindulás....
Másrészt a gyári variátor olyan szinten el van b*szva, hogy teljesen összezárva is beleesik a szíj. Így le kellett venni a dobból és a fix tárcsából is (erre utaltam az előző hszben), és a utána még a keletkező életét is el kellett dolgozni. Jó sok idő telt el, mire teljesen összeállt a kép, de most már értem az összes összefüggést, és gyorsan el is tudom végezni a szükséges módosításokat.A perem falvastagság kérdés egyáltalán nem jelent gondot! Nem az tartja bent a görgőket, hanem a nyomólap. És csak a gorgőpályák végén van kivéve a falból. Inkább az görgőpálya melletti oldalfal ami aggasztott itt az Tauris-nál, mert kicsi a görgő és hamar véget ér az oldalfal, így ha túlmegy a görgő, akkor kifordulhatna a helyéről. De hát a dob is kisebb, így nem kell/tud olyan sokat mennie a görgőnek....
-
energy4ever
addikt
Reg irtam ide, nem volt idom, pedig voltak motoros tortenesek:
Aldobtam a gsx-r-t. Kb 25-el a ceges parkoloban.Beszakadt az aszfalt alattam az essozesek iimostak az aszfalt alatti cuccost.
Szerencsere se nekem, se a motornak nem lett baja. Fekkar gorbult el, kormanyvedsuly kopott meg. Nem telt el 24ora, es kezemben voltak az uj alkatreszek.(ezert ajanlom magyarorszagi lakosoknak a suzuki markat mindig!).
Vittem utast is. Hetvegen elgurultam vele ~350km-t. Latvanyosan kilapult a hatso ulles, kozben csak 57kilos a kiscsaj.[kép]
Ma felkerult ra a betolto nyilas koruli matrica is. Valamint kapott uj gyujtaskapcsolo villagitast. A reginel egy led villagitott. Sotetben vakitott rendesen. A mostani korbe kek, szerintem ezerszer jobb. [kép] [kép] Gyari mindketto. Az uj 2020-as modelle(az enyem 2019-es)Ja, meg volt megegy utasom is.
[kép]
-
Narancs
őstag
válasz
#89309696 #78886 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Sikerült megcsinálnom, de fogalmam sincs, hogy végül mi segített, mert tegnap este csináltam mindent, de rendesen kipróbálni csak ma reggel tudtam, mert nem akartam láncfűrészt berregtetni este 10-kor.
Lényegében szétszedtem az egész fűrészt, mindent elpucoltam (karbi, kipufogó, stb), a gyertyát kiszedve fejjel lefelé berántottam párszor (volt egy ilyen tanács is egy külföldi oldalon), újra összeraktam és azóta fasza. Kevesebb erő kell és hamarabb be is indul (második rántásra hidegen). -
-
"Ha az összes fekvő mina blokkban ilyen a variátor, akkor érdemes nekiállni ennyi módosításnak. (És szerintem felesleges belemenni a 70-es henger, tuning varió, kipufogó, stb pénznyeldébe.)"
Ez azért nem állja meg teljesen a helyét.
Ezzel a módosítással amit a variátoron végrehajtasz elhiszem, hogy jobb lesz végsebességre a robogó, ezt tiszta sor. De a fent felsoroltak, mint pl a 70-es henger és a kipufogó nem feltétlen csak a nagyobb végsebességhez kellenek, hanem a plusz lóerőkhöz is, ami által ugye jóval intenzívebb lesz a kigyorsítás is.Amúgy megnéznék egy ilyen átalakított variátort egyszer élőben, csak tanulnék belőle az biztos. Emlékszem amikor nekikezdtél anno, sok időd elment a kísérletezésekre.
Egyébként nem vékonyodik el nagyon az anyag amikor így leszedsz belőle? -
grobi007
tag
válasz
macilaci78 #78889 üzenetére
Köszönöm! Kérhetek hozzá elérhetőséget, akár privát üzenetben is?
Pest megyében élek (Üllő), így Budafok bár nem a legközelebb van, de még nem is a világ vége.
A robogó teljesen fel van újjítva, Kymco Super 9 70cm3 hengerrel, szerintem azzal nem lehet gond, csak a hajtás nem lett jól behangolva. Egyébként megy ezerrel, ha éppen el bír indulniSaját órája szerint kb 90 km/h sebességet is tud, a valóságban ez inkább kb. 80 km/h.
Korábban már írtam ide a fórumba: gyors tempó után, ha kicsit le kellett lassítanom (pl. kanyar vagy körforgalom után), akkor nem bírt gyorsulni, olyan volt, mintha nem váltott volna vissza a variátor, de nulláról gyorsult gond nélkül. Megnéztük, 9,5 gr-os görgő volt benne. Először kicseréltük 5,5 gr-os görgőkre, azzal ez a hiba megszűnt, de azzal meg indulni alig bírt. Tettünk bele köztes, 7,5 gr-os görgőket. Ezzel látszólag megoldódott a dolog, de csak ha hideg van és a járgány is az. Tegnap meleg volt és mentem vele kb. 10 km-t, a végén már nem bírt elfelé indulni. Miután elindul, már megy mint a golyó.
Kezdem már unni. Egy kicsit utánnaolvasva, rájöttem, hogy ez nem olyan egyszerű, hiszen egy optimális görgő méret van a motorhoz és azt ha valamilyen csoda folytán még el is találom, itt még nem áll meg, mert ahhoz meg kell találni az optimális kontrasztrugót is.
Ezért is gondoltam, hogy a vaktában próbálkozás helyett inkább szakemberhez fordulnék vele, akinek tapasztalata és esetleg célszerszámai is megvannak ehhez.
Megjegyzem, nem feltétlenül a tökéletes hangolást keresem, hanem legalább azt az állapotot, amivel már erősebb kompromisszumok nélkül használható, amivel már el tud indulni normálisan, de azért még bír menni is motor. -
macilaci78
nagyúr
válasz
grobi007 #78888 üzenetére
Igen, igen, helyileg kötött és nagyon zsúfolt a táncrendje, illetve hobbija, nem megélhetése/szakmája, szívességi alapon működik.
Mivel nem írtál várost, így feltétlezhetően budapesti vagy, inkább pesti. Na, akire gondolok, még csak nem is Pest megyei. Pestiként Budafok vélhetően már periférián van, de ott van egy szerelő, aki többünknél már bevált.
Amúgy a variátorhangolás összetett dolog és majdnem minden más megelőzi. Ha a karburáció, motor, kipufogó rendben van, akkor lehet a hajtásláncot érdemben variálni. Nem az az egy görgőszett kerül sokba, hanem a munkaidő, szét- és összeszerelés, amivel a különböző görgőket, variátortárcsákat, szíjakat összepróbálja, leteszteli. Vagy megy a típusra vonatkozó tapasztalatára hagyatkozva egy már ismert, kitaposott ösvényen egy általánosan jó, de jó eséllyel nem a legjobb végeredmény felé.
Gyorsulásra, vagy végsebességre akarod hangolni? Ami veszettül gyorsul, annak a végsebessége/utazósebessége akár 20 km/h-val is kevesebb lehet, mint amit a sebességre hangoltak. -
#89309696
törölt tag
válasz
Narancs #78885 üzenetére
Érdekes. Gyertya gondolom nem ér bele a dugattyúba. A berántónál lesz valami gond akkor, terhelésre megfeszül és beszorul, míg terhelés nélkül szépen húzgálható. Szét kell szedni a berántót megnézni nem-e kopott ki, csak a rugó ne ugorjon ki a helyéről, mert azt macera visszatekerni. Lehet a berántózsinór is hiba, hogy ha rántod terhelésre befeszül a többi közé ami fel van tekerve és azért szorul, üresen meg szépen letekeredik és vissza.
-
Narancs
őstag
válasz
#89309696 #78883 üzenetére
Régebben nem volt ekkora ellenállása. Kipróbáltam egy Stihl-t, kb ugyanekkora gépet, tippre fele ennyire sem kellett megrántani. Gyakorlatilag már nem is lehet kihúzni a zsinórt. 90 kiló vagyok, 33 éves, a munkahelyemen az 50 kilós próbasúlyt még arrébb tudom vinni minden gond nelkül. Szerintem be kéne tudnom rántani 😀
-
#89309696
törölt tag
-
Narancs
őstag
Sziasztok!
Kicsit OFF topic, mert nem robogó, de kis köbcentis 2 ütemű benzinmotorral kapcsolatban kérném a segítségeteket.
Adott egy BKS (Husquarna csicskamárkája) láncfűrész, ami teljesen gyári, új kora óta én használom.
A probléma a következő: nagyon nehéz berántani. Rá kell álljak a gépre, és izomból cibálni, mire nagy nehezen beindul. A berántó zsinór ellenállása hatalmas.
Ha kiszedem a gyertyát, a hatalmas ellenállás megszűnik, a motor szépen és könnyen átforgatható a berántó zsinórral.
Van valami tippetek, hogy mi lehet a baja? -
suste
veterán
Sziasztok!
A hétvégén a régi robogómon (Tauris Samba 2T/50) végre akartuk hajtani azokat a variátor módosításokat, amiket a Benelli Velvet 125-ösömnél kitapasztaltam.
Felkészültem a nagy faragásokra, de kellemes meglepetés ért:
-Kiszedve a dobot és a tárcsát, majd egymásra helyezve egyértelművá vált, hogy nincsen szükség módosításra, hogy a szíj ki tudjon futni teljesen. Teljesen összezárt állapotban a (használt) szíj nem esett bele, sőt még egy kicsit ki is lógott
-A 8000km-es alkatrészek mind tökéletes állapotban voltak, görgőkön egyáltalán nem volt lapolás, a dob+fixtárcsa egyáltalán nem volt hullámos, a szíjon semmi nyoma nem volt a kopásnakÍgy csak a görgőpályát kellett meghosszabbítani, amit a régebben vásárolt levegős szalagcsiszolóval ([link]) könnyedén megoldottunk, majd filccel megjelöltük a szíjpályát, és középsztenderen kipróbáltuk.
Az eredeti állapotban kb 5-6mm érintetlen terület látszott, de most már csak kb 1mm (a közúti teszt után már nem szedtük szét...).
A tulaj azt mondta, hogy módosítás előtt az órája szerint 60-65-között ment végre, ez most felment 75-re.
Mentünk egy nagyobb kört, és GPS szerint elértük a 70-et.
A robogó egyébként teljesen tuningmentes! Henger, dugó, gyűrűk, karburátor, kipufogó (vakcsővel) minden gyári 18.000km-es.Ha az összes fekvő mina blokkban ilyen a variátor, akkor érdemes nekiállni ennyi módosításnak. (És szerintem felesleges belemenni a 70-es henger, tuning varió, kipufogó, stb pénznyeldébe.)
Sajnos képeket nem csináltam a módosításról, pedig tervben volt
-
stellaz
veterán
Sziasztok!
4 ütemű, 50-es Kymco agilitben házilag el tudom vajon végezni a gyertya cserét? Hát még a szelephézag állítást? Youtubon nem találtam videót róla.
Ezeket meg kéne csinálni, és mielőtt az alapjárattal szervizbe viszem, megcsinálnám magamnak, ha nem nagyon bonyolult, egyrészt mert nem árt tudni, másrészt meg 1-2 hétre vállalják a motort és ott kéne hagyni.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
#89309696 #78872 üzenetére
Igazabol ezt probaltam leegyszerusitve elmagyarazni, hogy miert van forditott V alakban az elso kereken es rendesen a hatson a minta, de nem akartam reszletesen belemenni, mert mar az en fizika tudasom is megkopott, hogy ne irjak le hulyesegeket.
Vannak a neten tanulmanyok erre(meg magyarazatok akar youtubeon), raadasul van hogy meg training anyagban se madnak reszletes techniaki magyarazatot erre a gumigyartok. Itt egy szinten elegge leegyszerusitett magyarazat [link]
Dolgozunk az europai Michelin kozponttal, megprobalok majd rakerdezeni hatha van valami belsos training infojuk ezzel kapcsolatban. De ha olyan speci kategoriaba esik az info naluk, akkor nem hiszem hogy elorebb jutok (legutobb a telefontol kezdve mindent lekellett adni egesz napra, amikor forgattunk a gyarban).
iff: van olyan gumis, aki annak ellenere hogy ott a forgasirany jeloles rajta, csakazert is forditva rakja fel, mert hogy akkor rossz fele nez a minta. Ilyenkor nyert egy ujabb ingyen kor atszerelest, lattam ra nem egy peldat
-
iff
senior tag
Engem már szívatott meg a szívató
. Harmadik vált be, ami a legolcsóbb volt. Ami pár éve teszi a dolgát. Lehet szétkapnám a karbit és kitakarítanám első körben, ha még nem tetted volna meg. Nálam volt, hogy órán-száján folyt a benzin. A második benzin csap lett jó, illetve a tűszelepet is cseréltem végül fészekkel együtt, mert előtte elment az alapjárata. Aztán megint egy szívás, a 95-ös benzinnél feltapadt a tűszelep, ez már gumis. Azóta 100-as benzin és nincs vele gondom, de még sorolhatnám...
-
VW
aktív tag
Sziasztok!
CPI Popcorn 2003 50ccm 2T, hidegindítás után pár perccel elfogy az alapjárat. Gázadásra fullad. Mintha az automata szívató még a kellő bemelegedés előtt kikapcsolna. (bemelegedett motorral minden rendben, visszajön az alapjárat, veszi a fordulatot, van erő )
Kicseréltem a szívatót vadonat újra, de a hiba megmaradt.Mi lehet a gond? Köszi
-
#89309696
törölt tag
Ezt nem tudtam, hogy a forgásirány nélküli gumikat fordítva kell előre feltenni. Viszont továbbra is értetlenül állok előtte, hogy akkor a forgásirány jelölt gumikon miért előrefele néz a V minta. A gyári gumim is ilyen pl. Vagy csak azért, mert nem akarnak külön első és hátsógumit gyártani?
-
iff
senior tag
válasz
#89309696 #78862 üzenetére
Kék Holdnál rendeltem meg a gumit és amikor elvittem a gumishoz felrakatni, én is néztem, hogy ellentétesen szereli. Rá is kérdeztem és azt mondta, hogy ezeket így kell. Főként kanyarodáskor elősegíti a tapadást. Nem tudom,de jobb mint ami rajta volt előtte.
Főként ha vizes egy kicsit az út. Kenda K413 cseréltem Michelin city grip-re.
(#78854) Tothgera30
Köszi a választ. Repsol 2T Scooter lesz, a hajtóműolajat meg még körüljárom. -
Tamás9x
őstag
Amúgy létezik, kimondottan ajánlott R17-es tömlős gumi max(elenyésző) 120-as tempóhoz?
Leginkább város, de ha úgy van évi 2-3 3-400km-es túra is becsúszna. -
válasz
nyogo83 #78868 üzenetére
Így van, különböző terhelés éri az első és hátsó gumikat (hátsókra a kigyorsítás, elsőkre a fékezéskor nehezedő erőhatás).
(#78866) Jó hogy leírtad ezeket, mert ez a mintázat dolog baromi sok embert megzavar. Sok motoron láttam már az első keréken rossz irányban néző gumit.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
#89309696 #78862 üzenetére
Az elso es a hatso gumi mintazata forditott.
A hatso gumin ugy all a mintazat, hogy a vizet a gumi kozepetol kifele vezesse, mivel a hatso kereknek fokent a gyorsitasban es az ero atviteleben van szerepe, az elso kereknek meg az iranyitasert es a lassitas nagy reszeert felel.
Emiatt az elso kereknel ugy tunik, hogy a mintazat a gumi kozepe fele vezeti a vizet es igy aquaplanning alakulhatna ki, de mivel motorra picit eltero fizikai hatasok vonatkoznak mint egy autora, igy akarmilyen furcsa is(erdemes utanaolvasni, leszorito erovel es hidrodinamikai torvenyekkel kapcsolatban) igy a forditott V mintazat nagyobb tapadast biztosit, emiatt az iranyithatosag es a fekezes is jobb.
-
Tamás9x
őstag
válasz
macilaci78 #78861 üzenetére
Igyekszem azért csak nyáron kakas lenni, a téli átáfázásokat meghagyom a keményebb rétegnek. Tudomásom szerint a vízelvezetés miatt kell fordítani, de nagyon halványak már az efféle ismereteim, illetve amikor nézegettem akkor még ilyen menő gumik ne voltak a piacon
-
#89309696
törölt tag
válasz
macilaci78 #78856 üzenetére
Miért kel megfordítani a gumit?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Tamás9x #78860 üzenetére
Érdemes. Kanyarban a fara is ki tud mozdulni, illetve fékezésnél tapadás híján könnyebben blokkol.
De ez persze egyénenként változik, van, aki a télen is jó nyáriban hisz, míg a DOT-ban nem.5-6 év aktív használatot bírnak a gumik, legalábbis autón. Utána már a gumi szerkezete megváltozik: felkeményedik, repedezik. Egyrészt ugye a súly, másrészt UV és egyebek.
Tehát ha a 20k km igaz is, a legtöbb robogósnak oly mindegy, hogy 20k, vagy 100k km...
Ha viszont mégis megvan a javasolt max futásteljesítmény, akkor mindenképp megszolgálta az árát. -
Tamás9x
őstag
válasz
macilaci78 #78856 üzenetére
Koszonom. Szerinted erdemesebb hatra is markasat venni vagy jol van az olcso is oda? Ebben a 20.000km-ben nem tudok hinni.
-
Repsol600
addikt
válasz
norbert1998 #78858 üzenetére
Ezt így nem igazán lehet megmondani, ki kellene próbálni. Lehet bírná, de lehet már hiába teszed fel mert 6-ban olyan gyenge lenne, hogy nem tudna kiforogni.
Gps-el kellene megmérni, mennyi is az a 103 valójában. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Repsol600 #78857 üzenetére
Úgy lesz. Még egy utolsó kérdés, miközben az eddigieket köszönöm.
Most 14/62 a fogak aránya. Így hátszéllel óra szerint 103 a vége. Érdemes lehet 15/62-re menni? Úgy érzem, a teljesítmény csúcs után van már bőven ez a 103. 15-os első kerékkel viszont lehet több lenne. De a nyomaték igény miatt lehet, hogy kevesebb. Alapjába véve 11:62-es szettet kapni hozzá (legalábbis abban az egy boltban, ahol néztem).
Mennyire "szabványos" a lánckerekek felforgatása? Mind a bordás tengelyre mind a hátsó kerékre. Ennek se néztem még utána, csak felirtam egy kódot a két lánc kerékről, amit le tudtam olvasni róluk. -
Repsol600
addikt
válasz
norbert1998 #78851 üzenetére
Elvileg nem. Le kell dobni és felrakni valami jobbat. D.I.D, JT nekem bevált. Ezekkel nem volt még gondom.
-
stellaz
veterán
Sziasztok!
Múlt héten történt, hogy egyik pillanatról a másikra elment az alapjárat a Kymco agility 50 4T-ről, majd az itteni tanácsokat megfogadva ki lett tisztítva a karburátor, meg az alapjárati fúvóka. A karbi tiszta volt, a fúvóka valóban el volt tömődve.
Azóta viszont szívatóval nagyon tekeri a motort, aztán meg elég alcsony, de melegen már pont jó az alapjárat. Ezzel együtt pedig nagyon lassan ejti vissza a fordulatot, elengedem a gázt és még másodpercekig nem esik vissza a fordulat.
Ha vissza csavarom az alapjárati csavart, akkor meg leáll alapjáraton.
Vadi új gyári légszűrő van benne, nemrég volt olajcsere is.Van ötlet, hogy mi lehet?
-
Repsol Moto Competicion 2T vagy Repsol Moto Scooter 2T amit szoktam rendelni, mindig teletöltöm az olajtartályt, és az üzemagyagtankba teszek egy picit (tele tank esetén egy fél dl-t). Hajtóműolajból Mannol Extra Getriebeoel GL-5 LS 75W-90-et kapott, bár itt előírás szerint (Aprilia) 75W-90 és (Yamaha) 85W140-et ír, előbbi a gyártó, utóbbi blokk van benne.
-
Tamás9x
őstag
Szerintetek ezt a gumit feltehetem hátra is? Érdemes? Meg kell fordítanom akkor a menetirányát?
Elkőre 2.50 hátra 2.75 Persze látom a piktogramot de nem minden arany ami fénylik.
17 MICHELIN CITY PRO REINF FRONT 43P TT
Vagy inkább pakoljak be egy ilyet: (úgy is jobban kopik alapon)
"17 CONTINENTAL CONTICITY REINF FRONT/REAR 43P TT"SoulReaver: Krómot nem mertem ajánlani nekem felrepedt és alárohadt. A küllőim is úgy néznek ki mintha odahányták volna. Gondolom télen a só, de a felninek semmi baja pedig az is krómozott.
-
iff
senior tag
Olajjal kapcsolatos kérdésem lenne, hogy most 2t shell advance vsx (JASO: FC, ISO-L-EGD) motorolajat használok. Repsol 2T Scooter 1L (API TC+, JASO FC, TISI-1040) vagy shell, árban ugyanaz lenne.Talán a Repsolnak jobb a minősítése. Hajtóműolajból shell Spirax 80w 90. A papír szerint SAE 85w90 kellene. Ki mit ajánlana motor és hajtóműolaj terén? Gondolom 80<-->85 között nincs nagy különbség.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Repsol600 #78815 üzenetére
Magas volt a szint
No, a szivatót szétszedtem, a linknek megfelelően, így most működik, indul is szépen, tettem bele nagyobb főfúvókát is, "tuning" címén. 76-os fúvókát tettem bele a 70-es helyére (gyári ajánlás 72.5), ezzel kicsit sokat kap, sebességben ledadog 10 ezer körül. Kapott vadiúj, belevaló gyertyát is.
Még egy kérdésem lenne:
A lánc nyúlik, mint a lónyál. Konkrétan meg lett húzva, amennyire kell, és 30 kilóméterrel később megint lóg, mint a fene, sőt, már a kerékre sem passzol rendesen. 6mm-t simán eltudom húzni a nagykeréken középen hátrafelé a láncot, tehát az kuka. A kérdés, hogy azon kívül, hogy az a lánc gagyi, okozhat más is idő előtti jelentős láncnyúlást? Elvileg szépen egyenesen állt akerék, nem oldalazott a lánc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- fűnyíró traktor
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest