- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- 04ahgy: A múlt, a jelen, a jövő.
- A lány, aki átformálta az életem 2
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- GoodSpeed: AOMEI Backupper Professional Edition: Lifetime Subscription
- kreténtehén: Gazdit keresünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT
Linksys WRT54G/GL/GS router
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blans
csendes tag
Köszönöm a választ, de közben lázas beteg lettem, ezért nem jelentkeztem előbb.
"Ha kikapcsolod az SSID-szórást a routeren, akkor a wifi-kliensek egyszerű lekéréssel nem fogják látni az AP-t vagy wireless routert az elérhető vezetéknélküli hálózatok listájában."
Ez a dolog lényege, lehet rosszul fogalmaztam, (egyébként kezdő vagyok a témában ).
Ki van kapcsolva az SSID szórás és a wifi-kliensek lekéréssel még is látnak a 3 közül két gépet. Azt szeretném elérni, hogy mind a három gép rejtve legyen a többi wifi-kliens elött.
Laikus nyelvre lefordítva: átmentem a szomszédhoz és ott a saját gépem nem volt látható, viszont a két öcsémé igen, tehát a szomszéd némi rosszindulattal akár kapcsolódni is tudott volna.
A MAC szűrés pedig úgy jön ide, hogy valaki azt tanácsolta, ha bekapcsolom akkor a gépek rejtetté válnak a többi wifi-kliens elött. Persze erre már magamtól is rájöttem, hogy ez nem így van
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- HyperX DDR4 16GB(2x8GB) 3600Mhz CL17
- Csere-Beszámítás! Macbook Air 15 M2! 8/256 8C+10C. Mint az új! 99% Akkumulátor!
- Intel Core Ultra 9 285K 24-Core 3.7GHz LGA1851
- KINGSTON FURY 64GB BEAST - DDR4 - 3200MHz - CL16 KIT - memória! - !ÖT ÉV GYÁRI GARANCIÁVAL!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3284
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+