Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
yoda64
csendes tag
Tiszteletem mindenkinek!
Egy abszolút kezdő vagyok és a napokba kapom meg a TEVO Tarantul -ámat. A kérdésem a fórum társakhoz az lenne hogy mi a tapasztalatuk, mi illendő beszerezni ehez a 3D nyomtatóhoz már mindjárt az elején??? Gondolok itt hűtőkre, MOSFET, frissítés, szoftver,vagy akár mi másra ami lényeges hogy ne görcsöljön az ember hónapokig egy kis sikerért. Előre is köszönöm a segítségeteket, ígérem meghálálom. -
Saccco
nagyúr
A piacon lévő alkatrészekből építkezik. Talán csak az alaplap van kissé megvariálva.
Aliexpress-en például az Anycubic-tól bátran vehetsz mindent, ami a képek alapján passzol az a valóságban is fog.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
fabula
őstag
Csak jelzem, hogy teljesen igazad volt a Z offsettel kapcsolatban. Hiába állítottam be úgy az asztalt, hogy a fénymásoló papír csak szorulva húzogatható az a fej alatt középen és a négy sarokban is, a bonyolultabb, főleg kis belső részleteket (pl. csavarluk) tartalmazó objektumoknál ezek nem tapadtak le, a fej elhúzta őket. Tanácsodnak megfelelően állítottam a Z offseten lefelé, próbálgattam, most 0.17-en van és így nyomtatja jól az első réteget.
Még egyszer köszi a tanácsot, magamtól nem mertem volna így beállítani, nehogy a fej felszántsa az asztalt.
Hiába, ezt teszi a tapasztatlat. Még egyszer köszi, hogy megosztottad ezt az infót. -
fabula
őstag
válasz kazmerr #3512 üzenetére
Jelzem, én meg el is olvastam, mert nekem belinkelted, tényleg sok hasznos dolog van benne a 3D nyomtatásban kezdőknek.
Azért ez nem egy lézer, vagy tintasugaras nyomtató, amiben csak a tonert vagy a patront kell cserélni, esetleg néha valahol beszorul egy papírlap, de amúgy az esetek 99%-ában megy a nyomtatás odafigyelés nélkül.