- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
raczger
őstag
[link]
Holnap délelőtt még küld 1-2 fotót, aztán lehet délután megnézem, eddig tényleg jónak tűnik. Elvileg nem volt sérülve, törve, javítva vagy fényezve. Második tulaj, ő végig a renault-nál szervizelte.
Ismerős akivel megyek, ez a fajta meganja van, csak 1.4 extreme, ő nagyon dicséri és ismeri a típust, ma megmutatta az övét és összességében tetszik (persze egy bmw vagy mazda6 még mindig jobban tetszik, de annyira ez is tetszik, hogy megvegyem, ha jó).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
hdman
őstag
Ma megint após 2,0 benyás Rav4-ét hajtottam. Hogy ez mekkora tohonya egy állat... Egy előzést nem mertem vele megcsinálni, eszméletlen...
Már el is felejtettem a legutóbbi találkozásunk óta, hogy csak a nyugis haladást szereti
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #87984 üzenetére
Hjah, teljesen jogos az elgondolás.
"Szombattól úgy módosul a KRESZ, hogy a bicikliseket nem lehet megbírságolni alkoholfogyasztás miatt, amennyiben képesek a biztonságos vezetésre."
Számomra is nagy kérdés, h h dől el melyik az a részegségi szint, amikor még biztonságosnak ítélhető egy ittas kerékpáros?
Kíváncsi leszek hány olyan cikket fogunk olvasni a közeljövőben, h "Újabb ittas kerékpárost gázoltak halálra."Falvakban, vidéken eddig is nagy divat volt részegen kerékpározni, de legalább ezentúl méggatyábbra tudják inni magukat a kerékpárral érkező alkeszok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #87980 üzenetére
Mi a faszom ez
-
8th
addikt
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87984 üzenetére
Hatalmas plusz egy. Remélem a drága törvény hozók olvassák ezt: Mindenkit köteleznék rá, hogy Tegye le a KRESZ-ből a vizsgát és tegyen rutinvizsgát is, hogy valóban tud egyenesen menni a biciklivel, nem pedig fél méteres kilengéssel kacsázik előtted. . A rend őreinek meg oda kéne pluszba figyelni, hogy a kerékpár gumija milyen állapotban van, fék van e normális, egyáltalán hajtható e az a bicaj normálisan. Durván utálom, hogy kismotorra mindenféle megszorítás létezik, az ugyanolyan, vagy akár nagyobb sebességgel közlekedni képes kerékpárra meg semmi. Ráül bárki s már megy is vele, pedig Rozi néni nem fogja soha érteni a jobb kéz szabályt, az alárendelt út fogalmát, és egyáltalán...az nem közlekedés, hogy úgy tud vele menni, hogy nem borul el. S ez még csak a Rozi néni. Még sem a fiatal hülye gyerek, sem az összes többi nem lett felsorolva.
De persze ebből se lesz semmi soha.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #87984 üzenetére
Persze, de akkor legyen kötelező biztosítása, hogyha elütöm amiért ugye "ő a felelős" - abban az esetben - akkor legyen miből kifizetnie a káromat! Nem?
Mert ugye ez most is problémás, ha biciklis okoz balesetet... Na most ha kb "szabadon" ihatnak ezentúl akkor v.színű a balesetek száma is növekedni fog.@gyenge47:
"a te logikáddal az alkoholt is be lehetne tiltani."
Értem, tehát az, hogy nem szeretném, hogy a forgalomban részvevő egyének alkoholos befolyásoltság alatt legyenek az egyenlő azzal, hogy tiltsuk be az alkoholt?
Bocs, de ez így belemagyarázás nagyon."És igen, így is van kockázat, de ilyen esetben elsősorban saját magát veszélyezteti az ittas, mint másokat."
Persze, akkor ezek szerint Te még sose voltál az utakon sofőrként. És az mondjuk elképzelhetetlen a számodra, hogy ha egy részeg biciklis aki épp előtted elhasal, akkor te mondjuk elrántod a kormányt, nehogy kivasald a szerencsétlent, így viszont mondjuk épp egy szembejövőnek mész neki... De millió másik ilyen példát lehetne mondani.
Egy be nem számítható közlekedő a forgalomban sohasem csak saját magára veszélyes...Arról nem is beszélve, amit az elején írtam, hogy okés hogy én kivasalom, ő a hibás csak magát veszélyeztette meg minden... ez okés. Na de az én káromat ki a f..om fogja megfizetni? Nem az enyémben, de egy modernebb, újabb és drágább autóban egy biciklis is tud több százezres akár milliós károkat is okozni. Akkor majd állhat neki az illető pereskedni évekig?
Nincs ez átgondolva teljesen... -
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #87980 üzenetére
OK, rendben van, de akkor tegyék bele azt a kitételt is, hogy amennyiben a kerékpárost baleset éri ilyen esetben (elütik, stb.) abban az esetben automatikusan ő a felelős. És akkor tényleg beszélhetünk ártalomcsökkentésről, üljön autó helyett biciklire ha iszik, rendben van, de ne én szívjak amiatt, mert ő nem tud egyenesen menni vagy szabályosan kanyarodni.
-
gyenge47
aktív tag
válasz Dany007 #87982 üzenetére
Ártalom csökkentésnek hívják. Inkább biciklivel okozzon ittasan balesetet, mint autóval.
És igen, így is van kockázat, de ilyen esetben elsősorban saját magát veszélyezteti az ittas, mint másokat.
800 ezer alkoholista van és másfélmillió nagyivó ebben az országban, a te logikáddal az alkoholt is be lehetne tiltani. -
Dany007
veterán
válasz runner 125 #87980 üzenetére
He? Ez most csak valami vicc?
Eddig is a biciklisek okoztak a kozuti balesetek 11%-at es kozulluk kerult ki a legtobb ittas "vezeto", ezentul meg mar tok legalis lesz a reszeg biciklis?...
Mert azt irja amig biztonsagosan tudja vezetni... de hat ez akkora relativ kozhely hogy hihetetlen... ki es milyen alapon fogja ezt megallapitani? hol a hatar? Ha 100 meteren belul csak 2x esik el a biciklivel akkor az meg nem gond, de 3-tol mar buntetnek vagy mi?[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Érdemes ezentúl még alaposabban figyelni a bringásokra, főleg este.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
nem voltam három napig és kb 500 hsz született
amikor meg gépközelben vagyok akkor naponta 17 hsz van
összefoglalná valaki az elmúlt három nap történéseit?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
LógaGéza
veterán
válasz Typhoon47 #87964 üzenetére
Valahogy ezt nem lehet "áthangolni"? Biztos nem tenném meg egyből, csak ha valami probléma van vele, de akkor jó lenne tudni, hogy mire számíthatok.
EQMontoya
Ez még beleférne, bár valamiért feltűnően olcsó a többihez képest
E12 Corolla TS pedig nem tetszik a tesztek alapjánbreakout123
Alfákról eddig nem sok jót hallottam (könnyen tönkremegy belőlük valami, drága az alkatrész, már ha kapható), viszont nem is messze elég tetszőt találtam
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Typhoon47
senior tag
-
-
LógaGéza
veterán
És tényleg, így reális az árkülönbség is. Átolvastam pedig, de mégse vettem észre...
Ha ilyen sportosabb kisautót szeretnék, mint a Yaris TS, akkor merrefele nézelődjek még? Gondolom nem csak ez az egy opció van - kicsit félek attól, hogy a fentebb emlegetett békési utakhoz kicsit kemény lesz a futómű (amúgy ezt lehet "puhítani"? Nem nagyon vagyok otthon ebben ).
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Laraxior
titán
válasz EQMontoya #87958 üzenetére
Es mekkora szemet egy auto lehet, volt fent egy amit 3 evig hirdettek, akkor is fent volt amikor en vettem az enyemet, es par honapja meg szinten. kutyanak se kell.... Majd en megveszem 2 ev mulva töredékáron a mostani helyett. 3,5-ös dci...
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
EQMontoya
veterán
Ma láttam egy új fajta Laguna coupet, brutálisan jól néz ki ennek az autónak a segge, gyönyörű forma. Rákerestem most, megláttam az orrát is. Kár volt...
Same rules apply!
-
LógaGéza
veterán
-
-
Zsombe
senior tag
válasz raczger #87946 üzenetére
Szerintem ezt az Accordot felejtsd el. Az eleje nagyon csálén áll: jobb első fényszóró fölött szinte ujjnyi hézag, bal első fényszóró alatt szintén + még az első rendszám is kopott, ami bennem még jobban megerősíti a koccanás tényét.
Másrészt szerintem pakolós igáslónak lehetett használva. Hátsó ülés előtt tiszta mocsok a kardánalagút és a csomagtartó kárpitja sem valami tiszta, hiába látszik, hogy próbálták kitisztítani + a csomagtartó perem is eléggé kopottas.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
TaaT
nagyúr
Azért nem mondhatják hogy az új smartban nincs anyag, majdnem olyan nehéz mint egy négyesgolf. [link]
raczger: Sztem csak nem értették mit akart.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
válasz raczger #87948 üzenetére
Bizony, főleg ezekben a masodik szeriás Meganeokban meg a Lagunákban fordul elő. Lattam ra par fasza megoldast, de en nem taknyolok vele. Ilyen aztan kesz. Nehogymar egy 12 éves auto makulatlan patika legyen.... mert ha az akkor ott valami nem stimmel.
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Laraxior
titán
válasz raczger #87946 üzenetére
Renaultnal sajna betegseg ez a kopas. Az ablakemelonel is ugyanez van, 3-400ezer kmnek tűnik, de mar 120k km korul jelentkezik. Hoki anyagbol van. Nekem is meg van kopva az ablakemelonel meg a valtogombnal is, az ablakemelot meg csak-csak megertem, de konyorgom automata, hozza se nyulok egesz uton. Es 230k km van benne garantaltan, lassan 3 eve van nalam.
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
raczger
őstag
válasz runner 125 #87944 üzenetére
Igen, ennyiért nem igazán vennék autót már. Egyébként folyamatosan figyelem a v70/s60 vonalat.
Az a tervem, hogy vasárnap megnézem a fentebb linkelt bmw-t és talán még ezt az accordot: [link]Illetve megane-t sose néztem, de ezen most elgondolkoztam, nem tűnik rossznak (bár a kormány és a váltó túlságosan meg van kopva ennyi km-hez): [link]
Szerk: azt lehet nem is írtam, hogy tegnap délutánra a mazdát már levette a tag... Előkotrom a számát aztán felhívom, hogy eladta-e vagy mi van.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
bobsys
veterán
válasz gaborbol #87936 üzenetére
Crown Vicben meg mindig nem fordult at az ora a 100Kn (mar kozel van) pedig mar 13 eves es 2 eve vettem 96K merfoldel
A berelt autokban lehet latni durva szamokat. 1 eves es van benne 25K-30K merfoldEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
TaaT
nagyúr
válasz lorcsi #87938 üzenetére
"saját tapasztalatból írom"
Én is.
Muter szokott járni Tupperes vackokért a szőlő utcán keresztül, szarrá repedezett toldozott-foltozott út. 100m-el arrébb meg ott van a frissen aszfaltozott párhuzamos utca.
Persze ha nincs hova kerülni akkor szívás.
Give them hell Ukraine!
-
Ryu
tag
válasz neduddki #87933 üzenetére
Nincs, csak gondoltam, mivel most vettük, legyen megcsináltatva minden rajta. Állítólag megnézték a szerviz történetet és az alapján írták ezt össze. Nem lenne gond a listatételekkel, csak túl sok az összeg.
Egyébként 100 000 km van a gépben és ahogy említettem 4 éves múlt. Tudom, hogy hülyeség márkaszervizbe vinni, de hirtelen nem tudok egy megbízható magán szervizt se, de akkor muszáj lesz keresnem.
-
lorcsi
veterán
saját tapasztalatból írom
mondjuk én a lehető legszarabb helyekre is be kell menjek...egy ideje már unom ispl. telekgerenndás-bcsaba útvonal magasan viszi a pálmát..
a másik meg kondorosról a 47-re..
egyszer volt budán kutyavásár..életre megjegyeztem az biztos[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
TaaT
nagyúr
"(4 évesen Békési utakon csapatva sanszos, hogy már cserés lesz)."
Okosan közlekedve nemfeltétlen. Haver a gyári négyesgolfjával tökön paszulyon keresztül megy (értsd akkor is arra megy ha szar az út, én inkább kerülök pár száz métert)
(#87900) Dany007: "Tényleg szinte alig van 220-250 ezer km alatti autó a hahu-n."
Wut?
(#87923) lorcsi: "békési utakon félévig aktívan használva is cserés lesz minden..ez 100%"
Nemfeltétlen.
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
válasz Dany007 #87906 üzenetére
255K KM-el vettem a 8 eves priust es ebbe volt majdnem a legkevesebb kilometer.
A nagytobbseg ebben a korban valahol 320K es 480K kozott szokott mozogni, es ez annyival dragabb is volt mint a tobbet futottak.
Prius forumba is irtak paran, hogy 8 eves priust akarnak de 250K Km az mar nagyon sok, hiaba egy gazdas meg szep az auto. Akkor vedd meg a kintrol 350-400K rol 120K-ra visszatekertet aztan good luck!
Becsuletes neppernek volt egy cikke errol, hogy mindenki az almot hajkurassza.
Hat ez van. -
footy
addikt
válasz whitezo88 #87929 üzenetére
A gyertyacsere nem csak ido kerdese, hanem a futasteljesitmenye is. Altalaban 60ezrenkent esedekes szokott lenni, evi 15ezres futast feltetelezve pont csereerett.
A klima pedig nem lesz budos ha folyamatosan van tisztitva, ha mar bebudosodik akkor egy sima befujassal nem lehet rendesen kitisztitani. -
lorcsi
veterán
válasz raczger #87903 üzenetére
biztos jó sok tulaja volt korábban...kb. lenyomozhatatlan az előélete..és ez az M packett nem az a típus, amit nyugis nyárspolgárok vettek meg újkorában és óvták védték amíg náluk volt..stb.. és utána is tökéletes tulajhoz került..
ezzel a típussal így nagyon belenyúlhatsz a sűrűjébe..szerintem..eladó: vadi új soundcore motion+
-
Ryu
tag
Sziasztok!
Nem vág a témában, de talán tudtok segíteni a dilemmámban. Eddig egy Fiatot nyúztam, amit család bővülés miatt egy négyéves Octaviára váltottuk. Most vinném kötelező szervizre, kaptam is ajánlatot, de kicsit földhöz vágott. Létezik, hogy míg eddig megúsztam jóval 50 ezer alatt, egy Octavia kötelező szerviz már súrolja a százezret?
Kaptam a márkaszervizből ajánlatot, így fest:
Longlife szerviz: 28000 - gondolom ez a munkadíj
Klíma tisztítás: 3800
Klíma tisztító: 3000
Segédanyag: 1300
Olaj: 17000
Olajszűrő: 4000
Gyertya: 16000
Pollenszűrő: 6300
Üzemanyagszűrő: 15000Nézegettem webshoppokban az árakat, úgy tűnik mindenhol van egy laza +10-20% felár. Mivel nem ismerem a VW konszern és a hozzátartozó szervizek árképzését, hozzáértőt kérdeznék, hogy átakarnak vágni, vagy tényleg ennyi. Nem akarok garasoskodni, de ezt sokallom.
Ha tudtok segíteni, előre is megköszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blt.62 #87921 üzenetére
Havernak van 750i-je ótómatával, BP-n eljár vele 13-14-ből ha nincs dugó és csak csordogál a forgalommal (az is 306 ló).
Alkatrészt nem tudom, de az a legeygszerűbb: Bárdinál/Unix-nál keress rá mondjuk a tárcsára/betétre, olajszűrőre, futóműalkatrészekre (4 évesen Békési utakon csapatva sanszos, hogy már cserés lesz).
mod:
Teljesítmény adóra nekem ezt dobta a kalkulátor: 155 940.- huf (/év term.)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blt.62
őstag
Ez miért ennyire olcsó?
MegtorloXp
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #87904 üzenetére
Elírás... Erről ez jutott eszembe: [link]
65k az nem km hanem mérföld mert, hogy us verzió tehát mérföldben mér. Tehát laza 104k km van benne ami azért szivacs, mert 100k km-nél van a nagyszervíz amit tutin nem csináltak meg rajta.
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
veterán
válasz neduddki #87905 üzenetére
Elvileg nincs annyira ültetve, a szériához képest ~2cm-el van lejebb. A toronymerevítő nekem se tetszik, esetleg másik verzióban csomagtartóban lévő kályhacső, és merevítő nélkül jó opció lenne? Minél többet olvasok róla annál jobban tetszik
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Dany007
veterán
válasz whitezo88 #87901 üzenetére
Ja olvastam az összes ezzel kapcsolatos cikküket (azt hiszem).
És részben igaz is. Mikor elkezdtem a képzeletbeli keresgélést - még nem élesben - én is 200k km alatti autót akartam. Aztán olvastam olvastam, nézelődtem stb... és rájöttem hogy voltaképp tökmindegy mennyi van benne. Úgyis tekert úgyis ez úgyis az... Azt kell nézni milyen állapotban van, aztán ennyi.
Szóval első körben én is így kezdtem, de elég gyorsan rájöttem hogy ennek ebben a kategóriában nincs sok értelme."Fehér úti hírhedt kereskedésnél ugyanaz az autó (e46) 2x volt fent 2 különböző km-rel..."
Az igen! És akkor választhat a kedves ügyfél, hogy hány km-rel szeretné elvinni az autót...
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87902 üzenetére
HI!
nem a faceliftrol beszlek hanem a koztes evrol amit legkonyebben a hatsolamparol es a 3omkerek muszerfalrollehet felismerni:- )
amugy fl tenyleg szaebb ez nem kerdesudv
neduddki
mod: nemis lattuk, de en feljtenem mo-ra ultet futomu toronymerevito.......
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
parandroid
félisten
válasz whitezo88 #87901 üzenetére
Elírás - legalábbis ilyenkor ez a sztenderd védekezés.
Ja, hogy megint indítsak egy kis flémet, a héten ismét, sokadszor le lettem hülyézve, hogy nem dízelt vettem, búcsút mondhatok az egyszámjegyű fogyasztásnak, meg sokkal drágább is a benzin, mint a gázolaj (itt 1,35 vs 1,55 EUR). Annyira jópofa, hogy úgy kapom meg ezt, hogy nem hangzik el kérdés, hogy hol és mennyit használom az autót, nyilván ha napi 100 km autópályás cirkálásra vettem volna, akkor más lett volna a szempontsor, de évi 12-15k km-nél (ami a Mo-i utakkal jön ki, amiből van évente minimum 4, és helyből 2k km darabja, ráadásul éppen igyekszünk visszavágni a darabszámot), aminek 80%-a hideg üzem (<15-20km), minek vennék dízelt?
Nagyiautókat meg mindenki ismer, anyósomnál is ott áll a garázsban a Daewoo Kalos (bár ez már Chevi), 2008 óta nem került bele a húszezredik km, de az ilyenek soha nem kerülnek ki a piacra, mindig családon (vagy nagyon szűk ismeretségi körön) belül találnak új gazdát, hahun kár is ilyenek után kutatni. Rosszabb esetben rábeszélik a tulajdonost új autóra beszámítással, mint anyósákat az előző Kalossal, amikor ezt rájuk sózták, azzal, hogy a réginek már jönnének a szervizei, és milyen drága lenne megcsináltatni, jobban megéri az új - az is hasonló paraméterekkel futott, mondjuk tény, hogy a Kalos szedánnal tolatni még én sem tudtam, nem hogy ők ezzel a rutinnal. Elvitték éves átvizsgálásra, haza már az új szerződéssel jöttek. Valaki meg a szalonban előre megkapta az év értékesítője díjat, plusz volt egy szinte nullkm-es, páréves, náluk szervizelt autójuk valami csókosnak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
raczger
őstag
Következő célpont: [link]
Képről nagyon tetszik, ez a touring m packet, kb ez lenne a tökéletes autó nekem. Remélem hétvégén el tudok menni megnézni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
LógaGéza
veterán
válasz tboy93 #87897 üzenetére
Tied volt a Fővárosi Autópiacos vétel, jól rémlik? Az korrekt vétel volt, így én is elhoztam volna, csak nem akarok sedant. Bár így lehet meggondoltam volna magam
neduddki
Igen, jobban örülnék én is a faceliftes variációnak, valahogy jobban tetszik - de hát ha kompromisszumot kell kötni, akkor inkább a kinézeten spórolnék, mint a műszaki állapoton.
Ezt a kis Yarist nem láttátok Csontinál, hogy milyen állapotban van? Egyre jobban tetszik ez a variáció, bár ahogy olvasom, elég keményre sikerült a felfüggesztés a sportosság miatt, félő hogy a környékbeli "jó" utak nem tennének jót neki/nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Óra topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...