Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
parandroid #86791 üzenetére
Tessék, itt egy remek összefoglaló a magyarnál jóval fejlettebb és vásárlóerőben jóval tekintélyesebb német piacról. A lényeg igazából ez a 2014 februári táblázat - magyarázatként annyi, hogy az első oszlop az összeladások darabszám, a második a magánvásárlások, a harmadik a céges vásárlások szerinti rangsor arány szerint, utána a céges/magánvásárlás arány. Ha kiemeljük az Opelt, akkor látható, hogy mind a Corsa, mind az Astra esetében 87-13 ez az arány, ami az egyik legrosszabb a mezőnyben, csak a Passat és az Insignia előzi meg. Illetve a BMW és az Audi prémium sorozatai, amire a cikk is külön kitér, hogy ezeket a nagy értékű autókat szeretik vagy cégautóként kérni, vagy cég nevére vásárolni az adókedvezmények miatt. Az olyan relatíve olcsó autók esetében, mint az Astra, vagy a Corsa, ennek nincs jelentősége, annál is veszélyesebb ez a trend.
Vicces egyébként a forgalomba helyezett autók színeit vonaldiagramon mutató táblázat is:
p
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Vigyázzatok a VW-tekre
-
bobsys
veterán
Nekem ez mar termeszetes, eleg jo alku pozicio ha valami GM konszern autot akarnek venni de nem akarok, ezek utan meg plane nem
Mult heten olvastam egy hoszabb cikket es nagyon undoritoan kezeltek az egeszet miota kiderult. Aki szolt es probalt tenni valamit azt szepen athelyeztek a minosegugyi osztalyrol valami kis bizbasz melore
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz
bobsys #86790 üzenetére
Annál résznél azért fogtam a fejem amikor azt írták, sokan azért fogják perelni a GM-et mert az autójuk értékcsökkenést szenvedett el a botrány miatt.
Erről valamiért az jutott az eszembe amikor egy amerikai vett egy lakóautót, felhajtott a pályára belőtte a tempomatot majd hátra ment kávét csinálni, közben lesodródott az útról a jármű. A csávó beperelte a lakóautó gyártóját mert nem volt benne a kezelési könyvben hogy nem vezeti el saját magát a gépjármű.
-
parandroid
félisten
válasz
Gergőke88 #86788 üzenetére
Igen, érdekli, ugyanis civilizáltabb helyen a dolgozó is beleszól a cégautóválasztásba, vagy legalábbis számít a véleménye. A praktikusság, illetve helykínálat szűkössége, valamint a súlytöbbletből adódó extra fogyasztás pedig előbb-utóbb a flottakezelőket is el fogja gondolkoztatni. Persze most villanthat az Opel az új dízel- és a turbós benzines motorjával, de új technológiát választani (ráadásul egy ilyen bonyolultat) megint rizikó, amibe a flottakezelő sem szívesen megy bele.
Nekem mindegy egyébként, felőlem azt csinál az Opel, amit akar, nekem aztán nem fáj, akármennyi autót adnak el, de kicsit sajnálom, hogy a G Astra után nem találtam nekem tetsző autót az Opel kínálatában, ebben nyilván benne vannak azok a szempontjaim, amik tök egyediek, és csak rám jellemzőek, de akkor is vicces, hogy fel sem merült komolyabban Opel az autócserekor.
p
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
veterán
válasz
Kornel #86785 üzenetére
Kenneth R. Feinberg, a GM által felbérelt kárpótlási szakember ekkor jelentette be, hogy a cég minden egyes áldozat után minimum egymillió dolláros kártérítést fizet. Ugyanakkor plusz 300 ezer dollárt minden hozzátartozó után és az elhunyt éves keresete utáni életjáradékot is. Azaz minden ledolgozott éve után annyit, amennyit az adott évben keresett.
Itt kihagytak, hogy azert teszik, mert aki elfogadja azokkal alairatnak egy papirt, hogy kesobb nem perelhetik a GMet meg akkor sem ha a kormany altal inditott bunteto eljarasban bunosnek mondjak ki oket. -
Kornel
veterán
válasz
Gergőke88 #86788 üzenetére
ne magyarországot nézd.
ő se azt mondta, főleg, hogy nem is itt él, ha jól emlékszem.
a kopelnek nagyon lefelé vezet az útja évek óta(globális piacon nincsenek is jelen, európában is csökken a részesedésük...), ráadásul ha az előbb linkelt gm botrány ide is átgyűrűzik, akkor szerintem be is zárhatnak kb.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz
parandroid #86774 üzenetére
Szerinted érdekli az Opelt, hogy kinek adja el a gépjárművet?
Számára a darabszám a lényeges.
Nem beszélve arról, hogy sok helyen a céges autó is a cafeteria része, ergo nem is vásárolna magának autót az illető. (Nálam is ez a helyzet....)
Mellesleg a H Astra jelenleg is elérhető típus, nem csoda, hogy több van belőle mint a J Astrából. -
Kornel
veterán
ez a szégyen...
mennyibe került volna újratervezni egy gyújtáskapcsolót? -
molnarpeter
nagyúr
Hosszú úton képes többet enni, mert rövid /benzines, kisebb nyomatékhoz tervezett/ váltó van rajta, és pörgetni kell, autópályás tempó 3000+. Első sárvédőnél én az ív tetejénél vettem észre belül egy pici kezdeményt még. Nyugis közlekedéshez, autópályát elkerülve jó lehet, de amúgy szerintem is inkább a 90/110 lovas motor illik hozzá.
zsolt19900: Ha van ismerősi körben olyan, aki behozatallal foglalkozik, valószínűleg megérné a nagyobb tóban halászni. Németeknél a törökökkel érdemes vigyázni, osztrák kocsiknál rohadás, olaszoknál karbantartás (vagy általános állapot - lerúgottabbak szoktak lenni, de nem rohadnak úgy).
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
megmondom őszintén külföldi papírosokkal nem szeretnék birkózni
de annyit meg szoktam tenni, hogy összevetem olx és hahuval ha mindkettőn fent van akkor az már egy fokkal jobbvan helyben is egy szép golf négy itt Komlón, csak számomra az még drágább sajnos 850 az alaphangja és így az teljesen kiesik
de majd 12én okosabbak leszünk és meglátom, hogy érdemes volt-e várni a kis lupóra
addig csak nézegetem a többi alternatívát, hát ha beesik valami olyasmi amit megnéznék előtt is akár.
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #86780 üzenetére
Egy fokkal jobb, de miért nem szeretik az OLX-en beírni hogy milyen motor van a kocsiban?
Használtauto.hu-t is nézegesd, akár a külföldi papírosokat is.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
parandroid #86774 üzenetére
Abszolút egyetértek. Az Opel nagyon bealudt az utóbbi években és ez meglátszik mindenhol, Insignia, de főleg az astra egy kategóriával rosszabb autó mint a társai.
-
zsolt19900
őstag
válasz
kalmanchris #86779 üzenetére
és TaaT
rákérdeztem, hogy meg van-e még és egy igen-igen magyartalan az az igazi kamuszagú guglifordítós válaszlevelet kaptam
szóval egy kamu hirdetésről beszélünk. Sajnos. Pedig nekem is tettszik az autó maga
ez sem áll annyira a szememtől távol
csak sajnos ez is nagyon a pénzösszegem leges-legeslegtetején van
így félő lenne megvennem
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz
zsolt19900 #86775 üzenetére
Az autó ültetve van és vannak egyéb nyalánkságok is.
Nekem tetszik az optika, de ezek a tuning autók mindig kétesélyesek. Képekről megkíméltnek látszik, de lehet chippelve hajtották, vagy a másik, hogy a külsejéhez mérten vigyáztak rá és karbantartották. -
TaaT
nagyúr
HC MX5
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #86775 üzenetére
Jobb, bár nagyon hiányos (milyen motor) és pontatlan (a képen nincs tempomat, pedig a leírásban szerepel) a hirdetés.
Plusz a legtöbben itt a fórumban fáznak attól ha nem 100%-osan gyári a kocsi.
-
zsolt19900
őstag
pl egy ilyen 1.9 tdi négyes ez már jobbnak tűnik?
-
parandroid
félisten
válasz
AMD Power #86758 üzenetére
Mondjuk ez a "duplán örülhet az Opel" azért elég visszás, tekintve, hogy ha levesszük innét a flottaértékesítéseket, akkor látszik a csúnya nagy bukás a kompakt és középkategóriában (Astra, Insignia), valamint a kisautóknál is (Corsa) - ráadásul az eddigi bemutatók alapján nagyon úgy tűnik, hogy a Corsa frissítése sem úgy alakul, ahogy a célközönség elvárná. Lassacskán sikerült akkorára hízlalniuk az autóikat, hogy ugranak egy kategóriát, de ezt nem tükrözi a beltér helykínálatát, viszont a kategóriában nekik vannak a legnehezebb autóik, ráadásul a mérethez igazodva egyre feljebb pozicionált árral. Céges vásárlásokat (és a magánvsárlások kis részét is) még viszi a tehetetlenség (eddig is Opelt vettünk, legyen megint az), de egyre több vevőt vesztenek, és közben nemigen sikerül újakat szerezni.
Különösen a német piac ismeretében mondom ezt egyébként, gyakorlatilag negyedannyi J Astrát sem látni, mint H-t, G-ből is még mindig rengeteg van, Corsánál meg megintcsak a B és a C dominál, pedig a D is már lassan vagy 10 éve piacon van. Insignia meg alapból nehéz helyzetben van, a németeknél a Mondeo és a Passat mellett még az A4, a C Mercedes és a 3-as BMW is az ellenfele, ráadásul az utóbbiak itt az újautóeladásokban (és a flottás vásárlásokban is) jóval nagyobb részt vállalnak, mint Mo-n. És akkor még nem is beszéltünk az egyre népszerűbb suvokról és egyterűekről.
p
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #86770 üzenetére
Én nem vennék SDI-t, ott van cserébe a 90lovas TDI amiben nincs se változógeometriás turbó se kettőstömegű.
-
kalmanchris
tag
válasz
!Overdose! #86767 üzenetére
Hasznos info erről a témáról. thx
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #86768 üzenetére
Ez nem eszik sokkal kevesebbet egy TDI-nél, cserébe nem megy. Minden négyesgolf rohad az első sárvédőnél ha nincs kitakarítva mögüle a virágföld, amúgy nem vészes.
-
zsolt19900
őstag
golf négy friss szervízzel sdi
erről esetleg kaphatok egy véleményt? mennyire reális az olcsónak tűnő ár? híg leves??
vagy picit koros és azért kerül ennyibe? rohadhatnak ezek?
-
!Overdose!
őstag
válasz
kalmanchris #86766 üzenetére
-
kalmanchris
tag
válasz
!Overdose! #86757 üzenetére
Ok, köszi. Remélem ez kiküszöböli a fékezéskori kormány rázásomat. Futómű rendben, ez maradt vagy a gumi. De biztos nem egyenletes a tárcsám, mert araszoláskor lassú fékezésnél érezni, hogy hintázva fékeződik az autó.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Miert van az, h a nepiteletben a Mazda Xedos 9-eseket orrba-szajba dicserik, foleg a 2.5 motorral?
Ennyire hibatlan konstrukcio? -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #86759 üzenetére
És a negyedik golf?
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #86759 üzenetére
Sajnos nem volt írva céges és a magánszemélyek vásárlási aránya.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Kisebb csoda történt az autópiacon
Szépen fogynak.
-
!Overdose!
őstag
válasz
kalmanchris #86751 üzenetére
Mivel más a tárcsa és a betét gyártója, így még a gyári ajánlások sem igazán mérvadóak. Én inkább óvatosan koptatnám be őket, abból nem lehet baj.
-
#03969024
törölt tag
válasz
kalmanchris #86751 üzenetére
Szerintem használd a féket normál módon, belekalkulálva, hogy egy darabig nem teljes a fékhatás! Majd "összeszokik"...
-
Pitu
aktív tag
Ez az ár mennyire reális? Mennyire megbízhatóak ezek a Bora-k? Kollégám rokona árulja, így az előélet leinformálható, ami számomra igen fontos.
-
fokukac
nagyúr
Eladásnál az gáz, ha a kocsimhoz csak az egyik kulcs van meg?
Fogalmam sincs, hol a másik...[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz
!Overdose! #86750 üzenetére
Delphi belső hűtésű a tárcsa. ferodo a fékbetét. Nem EBC
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz
kalmanchris #86749 üzenetére
Attól függ milyen tárcsáról és betétről van szó. EBC-nél például az utóbbi.
-
kalmanchris
tag
Új féktárcsa és betét csere után mi a helyes bejáratás? Az első 2-300km-en visszafogottan kell fékezni? Vagy olvastam olyant is, hogy 100-ról kb 80%-os fékezéssel nem állóra fékezni 10-szer, majd nagy sebességnél visszahűt, majd újra ezt 10-szer
-
-
-
Anulu79
addikt
2-es Ford Focus (kombi) 1.6-os 115Le-s autó fogyasztásáról van valakinek tapasztalata? Esetleg ismerősi körben?
-
neduddki
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #86739 üzenetére
H!
a tarjani tmeg tudom nezetni egy nepperrel
udv
neduddki
-
jozefgucci1
addikt
válasz
runner 125 #86736 üzenetére
Helló a tulaj adta be ide a kocsiját egy másikért cserébe . Az alvázszám után mondták meg nekem a Hondánál , hogy kinek a nevén volt -van a kocsi .Nagyon segítőkészek voltak a Pécsi Hondánál .A Tulaj most nyaralni van de a kereskedésnél elviszem átvizsgálásra holnap aztán majd abból kiderül megéri e vagy sem . A Tulaj mondta , hogy ennél lejebb már nem megy le mert én alapból úgy hívtam , hogy ha nem ad egy alacsonyabb árat akkor el sem indulok . Erre megegyeztünk egy 3.7 millióban szóban ,de ehhez ragaszkodik ha vételre kerül a sor . Jelenleg egyteles téligumi van a kocsin mert a másik nyári szett felment a másik kocsira .Szóval úgy kell kezdenem , hogy egy garnitúra nyári gumi szett ha megveszem persze . Alternatíva van több is ,de idő nincs . Míg leérek Pécsre az majd 4 óra elvisem a kocsit átnézetni az +1 óra és mire elindulok vissza már nem igen jutok be más kereskedésbe . Azért köszi a segítséget , meg hogy néztél még mást. Amúgy még kettőt néztem abból egy már elkelt és maradt még 2 Ez salgótarjáni ,de képek alapján szerintem több van benne . Ez60Km tőlem
-
bobsys
veterán
válasz
Kornel #86724 üzenetére
Geneist mar vezettem illetve a repterre a nagytesoval az Equus szoktam menni/jonni. Mind a ket auto nagyon ott van, feljottek minoseg erzetre nagyon. Nekem tetszo belsoter, kenyelmes borulesek raadasul az Equus hatso ulese motorosan allithato (lasd merci S osztaly). Es szivo V8
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #86736 üzenetére
"Vételár: 17.990.000 Ft
Teljes vételár: 18.400.000 Ft"400e ft egy 18millás autó regadója?
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #86706 üzenetére
Apropó, biztos a tulajjal beszéltél?
Mert van neki egy Ferrari-ja is a kb. 50 eladó többi autó mellett. -
runner 125
nagyúr
válasz
!Overdose! #86711 üzenetére
Egyetértek, én is onnan szoktam választani, egyelőre nem ért csalódás.
Typhoon47
Nézd meg hahu-t, a szép állapotúak, ellenőrizhető előéletűek, full extrásak ilyen árban mennek.
jozefgucci1
Legyen B alternatívád is. Főleg, ha ilyen messziről indulsz útnak. Nézz a környéken - vagy olyan vidéken ami útba esik - másik típust is.
Ez sem tűnik rossznak, de mindenképpen meg kell kérdezni, h tudja-e bizonyítani a futást, illetve nyilván, h volt-e törve (1-1 fújt elem engem pl nem zavarna, plána ha csak esztétikai okból történt).
-
zolikaDB
veterán
válasz
szőröscica #86728 üzenetére
Carstyling I love rims. De jön Taat és megmondja.
Talán valamilyen Alessio. Ez csak tipp. -
neduddki
nagyúr
válasz
szőröscica #86728 üzenetére
HI!
alloy
udv
neduddki
p.s.:- )))
mod: csak nekm tumilk tul egyenesnek???
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nem tudjátok, hogy ez milyen felni?
Több topikban nem kérdem már meg.
-
zolikaDB
veterán
Hát őőő. Sok alkalommal írtam, h a 90LE/125Nm is eszik simán ennyit Opelbűl, ez meg 110LE/151Nm.
Gyárilag jó ballonos 205/60 R16 kerekek, 4 tárcsafék, asszem talán 6-os váltóval is van. Benzintank 60L, nem 45L, mint nekem, városira amúgyis 8.9L fogyit ad.
DE! Én hadd ne is tudjam, sose vezettem még ilyen autót.
Viszont tegyük fel, h 1.5 dci-vel vesszük 4.2m-ért. Nagy felár, de pl a Suzuki asszem a Swiftbe már nem rak dízelt a köv generációtól. (SX4-et nem tudom, de nem kategóriatársak ezek, csak árban hasonlítanak)
Ja, és a Dustert fel sem hozom -
Kornel
veterán
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #86713 üzenetére
Nyugi, értem a poént
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok!
Egy kis off, de remélem belefér.
Van esetleg valakinek innen bérelhető 8-9fős mikrobusza? Esetleg ismerői körben?
Köszönöm!! -
neduddki
nagyúr
válasz
!Overdose! #86711 üzenetére
HI!
Te over most me irod le az en velemnyem???:- )))
udv
neduddki
-
!Overdose!
őstag
válasz
jozefgucci1 #86710 üzenetére
Azt neked kell eldönteni, hogy neked megér-e ennyit. Én áldom az eszemet, hogy az ársáv tetejéről választottam egy egyébként is drága típust.
-
jozefgucci1
addikt
válasz
Integrale #86707 üzenetére
Kénytelen volt mert mondtam neki , hogy ha nem képezünk egy alacsonyabb árat neki akkor le sem megyek Pécsre . Ez nekem oda vissza 700Km .Magas volt az ára így is hát még hogy eredetileg 4.2 millióra tartották és egyszer már levitték . Most azt mondta a tulaj hogy ez a végső ár . Leinformáltam tényleg annyi a Km benne és a legjobban felszerelt jelenleg . Jó lett volna olcsóbban de majd holnap kiderül .Vagy ez sok érte tényleg egy 7 éves autóért ?
-
Typhoon47
senior tag
válasz
jozefgucci1 #86706 üzenetére
Ez ennyiért kurva drága
-
Integrale
veterán
válasz
jozefgucci1 #86706 üzenetére
Látatlanban engedett 300-at? Elég érdekes
-
jozefgucci1
addikt
Na holnapra megbeszéltem , hogy "leszaladok" Pécsre megnézni a gépetHonda CR-V 2.2 CTD és elviszem átvizsgálásra . A tulaj engedett telefonon 300K-t így már megéri megnézni .Remélem nem feleslegesen megyek le és valóban jó szerkezetileg is a jármű .
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #86703 üzenetére
Ez szemét volt nagyon
-
hdman
őstag
Mi ez a kevés hsz? Mindenkinek jó a kocsija?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest