Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
senior tag
válasz
parandroid #89787 üzenetére
Gratu
Hogyhogy végül új autó mellett döntöttél? Csak megjelent a típus és nem bírtál ellen állni?
-
jozefgucci1
addikt
Ha lenne ilyen topik összefoglaló amit nem ártana már csinálni akkor az utolsó pontba beírnám .
.: Neddudki csak ó magyar nyelven komunikál és mellékelném az értelmezőtAmúgy anno nekem is feltünt a dolog ,de hamar felvilágosítottak , hogy ő így ír és végül is pár hsz után könnyű értelmezni az írásait .
-
footy
addikt
Tetszeni nekem is tetszik a mai napig szep formanak tartom, viszont van egy ket dolog ami hasznalat kozben jon ki.
- beszallasnal gyakran neha beverem a fejem az A oszlopba (174cm vagyok)
- kiszallasnal kb 40 centis kuszobot kell atlepni
- Ha van konyoklod (170euro) akkor 1db pohartarto marad, ahova csak 0,33-as doboz tudsz tenni. (a 0,5 poharat nem tudod kivenni ha 3. vagy 5. fokozatban van a valto)
- a reference kivitelnek szar az ulese (rovid ulolap, derektamasz nelkul)
- belterben 90%-ban kopogos, konnyen karcolodo muanyagok vannak (a FL-nel picit jobb)A vesekővel mire célzol?
Nagyon kemeny a futomu, pedig en osztrak autopalyan jarok. A stylance felszereltseghez pedig elvileg mar sportfutomu jar alapbol, azzal szerintem hasznalhatatlan.Szerintem egyebkent nem rossz auto es meg mindig inkabb ez mint az agyhalott belseju GolfV. (a highline kivetel, de az annyiba kerul amiert mar komoly autot is venni)
(#89773) sasa134
A 02-08-as Mazda6-ba is lehet Aux-ot rakni akar hazilag is. -
bandus
veterán
válasz
parandroid #89779 üzenetére
hm, ez marha érdekes áttételezés. az asszony toyotája pont az ellenkezője, néha még negyedikben sem viszi az 50-et, hatodikban viszont olyan 2500 körül forog 140-nél, az alap 1.4 d4d motorral. ebben 23 km volt amikor beért vele a városba
-
sasa134
addikt
Úgy tűnik, Németországban is. Pedig nem látok sokat belőlük, itt iszonyat erős a "hazai" autómárkák renoméja. Kollegám keresett a feleségének kisautót, kérdeztem, miket nézett: Fiesta (itt gyártják Kölnben, így "hazai" - rengeteg van belőlük), Polo, Corsa. Ennyi. Mazda 2 vagy egy Yaris fel sem merül.
-
jozefgucci1
addikt
Használd okosan a spanifert
-
sasa134
addikt
válasz
parandroid #89787 üzenetére
Az igen, gratulálok hozzá!
Cimborám a 6-osára is sokat várt, volt vagy 4-5 hónap az is. Ilyen jól fogynak a Mazdák? vagy ez általános, hogy ha össze x-elgetsz egy felszereltséget, azt ennyi idő legyártani + Eu-ba hozni?
-
sasa134
addikt
válasz
parandroid #89779 üzenetére
Wow köszi a tapasztalatokat. Akkor nem értem ezt az ülésfűtés dolgot, én eddig akárhány 6-ost néztem (gen2), 1.8-ban nem volt ülésfűtés (még az Exclusive felszereltséghez sem). Lehet akkor ez már az új generáció sajátja, ha jól értem a Te 5-ösöd új.
Azért az a 140-nél 3300 kicsit meglepett, azt hittem megáll 3000-nél, hatodikban. Meglátjuk, a 2literes mit forog, gondolom akkor kb az hozza kb a 3000-et ennél a tempónál. -
joshua7
veterán
válasz
parandroid #89779 üzenetére
140-nél már 3300 körül forog.
Az komoly. Milyen autó is ez?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #89779 üzenetére
1,8-as TSI Skoda, pályán 6-osban 140-nél simán kiírta, hogy váltsak feljebb. Jó-jó, de hova?!
-
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #89777 üzenetére
Nekünk az 1,8-as ötösben van ülésfűtés, úgyhogy ezt nem igazán értem. Az egyetlen extra, amire azt mondták, hogy nem rendelhető, az a napfénytető volt, az valamiért sajna nem elérhető, illetve még a xenonon gondolkoztam, de az meg borzasztó drága lett volna. A garanciakiterjesztés viszont 200 EUR évente, és akár 10 évig kitolható, azt mindenképpen meglépem, csak még nem tudom, mennyire (van még 3 évem eldönteni).
Ja, még egy negatívum, a négy elektromos ablakból csak a vezetőoldali automata - apróság, de ha az öreg Astrában meg tudták oldani az utasoldalon is, akkor igazán illett volna itt is. Minden másban eddig csak jót tudok mondani róla, bár az tuti, hogy itt többen agygörcsöt kapnának tőle, hogy milyen lomha, viszont fantasztikusan jó vezetni. Az AVN2-es navigáció + multimédia került bele, csak jót tudok mondani róla, pedig kicsit tartottam tőle, mert az autós felületek hajlamosak 10 évvel lemaradni, de mai szemmel is teljesen korrekt az ui, a navigációja meg gyakorlatilag igo - majd még utána kell néznem, hogyan tudom frissíteni. Telefonnal simán csatlakozik, többfelhasználós üzemmmódot tud, zenéket is lejátszik róla, ahogy az usb-ről is, albumképpel, rendes kijelzéssel, ahogy illik. Az extrákat még szokom, ilyen automata fényszóró, meg ablaktörlőkapcsoló, ezek nekem még újak a fapad Astra után.
Ami még fura, hogy elég rövidek a sebességek, 50-nél már 6-ot akar velem kapcsoltatni (a kijelző közepén egy lóbaszó, 10 centis számmal jelzi, hogy mi lenne az ideális fokozat), ellenben - illetve valószínűleg éppen ezért - 140-nél már 3300 körül forog. Jobban nem mentem vele, mert erősen bejáratós még. Fogyasztásról is éppen ezért nem tudok nyilatkozni, egyelőre úgy néz ki, hogy olyan 240-250km megtétele után tűnt el a tankból a 60 liternyi lé negyede, ami ahhoz képest, hogy alig használtam rendesen bemelegedve, és szinte csak városban, vagy rövid autópályán ment, nem is rossz, de majd meglátjuk tankoláskor.
p
-
neduddki
nagyúr
HI!
okszi monekkine, na az elsot meg tudom mutani /RAV4 XA10 felni/:
kicsit huzhozza a szieve mert pokoli erossssss:- )
masodik nagy kedvecem de az orszag masik fele, 3. itt lenne a szomszedban de nem veszi feludv
neduddki
-
sasa134
addikt
válasz
parandroid #89776 üzenetére
Igen, ez az új generáció már utolérte a konkurenciát.De vannak marha idegesítő dolgok, pl az 1.8-asban nincs ülésfűtés, nem lehetett hozzá rendelni. Az mi..? Nekem a 12 éves A3-asomban simán (1.6) volt, igaz Carat felszereltség mellett.
Nem mintha 1.8l-eset akarnék, 2l-t akarok, de akkor is. Ezek ilyen apróságok. Meg ott az ülésfűtés kapcsolója. Hát komolyan, erről lehetne egy külön tanulmányt írni. A Mercedes már a 70-es években nem rakott ilyen bumszli Ikarus kapcsolókat a autóiba. Első japán kocsim lesz de már most bosszankodok -
hobizoli
nagyúr
válasz
gaborbol #89762 üzenetére
en azt azert erdekesnek tartom, hogy US piacon ugyanannak az autonak fele km a olajcsereperiodusa, mint EU-ban
es ott nagyobb tavok vannak konstansabb sebseggekkel, kb amolyan longlife periodusnak is megfeleloen, es megis gyakrabban kerik az olajcseret ugyanarra a modellre, mint itt -
sasa134
addikt
Csak 2009-től van a 6-os Mazdában AUX In. Mindig tanul az ember..De azért ez milyen má'..
-
válasz
runner 125 #89766 üzenetére
Nem szükséges bemennem szalonba, az előző tulaj hagyott néhány számlát a szervizkönyvben, a mezei olajcsere volt 66.000 HUF 2004-ben. Úgyhogy pontosan tudom, hogy ez jó ár
Néhány nap és megjön az eneos az oldalról amit ajánlottál, utána beszélek Imivel és mehet a csere.
beci: gondolom irdatlan kemény a futómű és pattog a jó magyar utakon
-
neduddki
nagyúr
HI!
na mejjikre repulek ra a CoV-nal?:- )
udv
neduddki
mod: jav
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #89750 üzenetére
Kíváncsiságképp besétálhatsz valamelyik Honda szalonba a főbejáraton, s kérhetsz ugyanerre árajánlatot.
Talán az sem utolsó szempont, h Imi végtelenül korrekt srác. Nem véletlenül hordja egy csomó Honda-s hozzá privátban a gépeket, amit megbeszéltek, azt el is végzi.akos727
Mennyire komoly fej? Aprón tizenezer környékén már tudsz venni korrekt USB képes fejeket, egy pendrive-ra ráhúzol mindent és meg van oldva.
gaborbol
Ez van, Honda-hoz ennyi. Jah és természetesen ezek már a jóárasított árak, utcáról besétálva ~20% felárral biztosan számolhat az ember.
-
beci
őstag
válasz
runner 125 #89612 üzenetére
Felejtettem.
2008-as Seat Leon 1,6 benzines vélemények?
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
Vannak arak nalatok
Most csereltem ezeket a felesegem 2003-as civic-en.
A legdragabb olajszuro a gyari vagy a mobil 1 kerul max 9-10 dollarba, a Bosch, Fram, K&N atlag 4-6 dollar. Ezek boven olyan jok mint a gyari, en ezeket szoktam belerakni.Castrol gtx, Mobil 1 5w20 atlag 30 dollar/ 4.75 liter, de most akcios 25 dollar es adnak melle ingyen Bosch olajszurot.
Fram, K&N legszuro 10-14 dollar.
-
akos727
senior tag
Van valami módja, hogy a telefonomon lévő zenéket hallgassam a kocsiban fm transmitteren kívül, úgy, hogy CD-s a fejegység? Ha nincs, van olyan transmitter, amit ajánlotok?
-
giigz
veterán
2006.12. Ford Focus 4 ajtos 1.6 benzin, 151k km, makulatlan allapot, havas/saras ut utan lemostuk beallas elott, stb. Viszont mar nem nalunk van, uj autoba beszamittattuk. Ha gondolod adok linket, bar nem tudom megvan-e meg, par napja meg megvolt. 1,39 M-ert hirdetik, garantaltan 10/10-es vetel.
Egyebkent Focus 3-ra csereltuk, szinten 1.6 benzin.
-
neduddki
nagyúr
HI!
na nezzuk ceed-i30 egykutja i30-nak kevesbe sprod a futomuve, az 1,4es mmotort porgeti kell,dizel /cr/ zsenialis , raadsul nincs kettotomegu sem az eleejn, de ki tuya mennyi km
totoya van utangyartott alkaresz nem dragabb mint barmi mas, 2005majusg zz-fe-vel vigyazni illik, dizle: denso:- (
amit kihagytal
2k elso felenk legjobb c japojat, a 7g civicet, megrao modon nagy hejj /aldokhoz kipest/, keveset fogyaszto motork, rozsda se nagyon van, 4d fl-ig japo /es4-5, de akad par torok is es6-7/ utanna torok,de sokkulomseg nincs, 5 ajtos angol kicsivel tobb bug, foleg fl utanniakra szoktak a voksot tenni, furomu lebutitto az eldokhzo kepest, cserebe eros, alkatresz epeszu arban van gyari isudv
neduddki
-
hobizoli
nagyúr
-
VOid
tag
Sziasztok segíségeteket szeretném kérni, elég nagy dilemmában vagyok, maximum 8 év körüli használt autót szeretnénk venni,a keret 1.5millió(max+200ezer ha nagyon jó az ajánlat) a következő feltételekkel:
Az autó kb 60%ban városban 40%ban országuton lenne használva, évi 15000km lenne benne kb
- fontos hogy megbízható autó legyen
- fentartási költségei ne verjék az eget
- se túl nagy se túl pici ne legyen, közepes méretű legyen lényeg a parkolás azér ne legyen vele horror
- nem fontos szempont hogy bivajerős legyen, de nem lenne hátrány ha azér életveszély nélkül lehetne vele előzni, de alapjában véve nyugisan lenne vezetve.Alapos, fórum ,autonavigátor , totalcar böngészgetés utána következő típusokra jutottam, de mindegyiknél van egy két kisebb aggály, amiben szeretném ha valaki megerősítene v megcáfolna, esetleg felhívná egy másik típusra is a figyelmem ami felett elsiklottam
Toyota corolla ferdehátú: Ezzel kapcsolatban annyi hogy drága az alkatrész, viszont cserébe kevesebbszer romlik el, és jobban tartja az értékét, ez ellensúlyozhatja azt ha esetleg valami gebasz van vele?
Kia Cee'd : ez az a típus amin erősen gondolkozom, de olvastam egy cikket h városban megehet 10 litert is,
recsegő kormány, + gyári rádióra is írták h problémás+ belül gyenge minőségű anyagok, ennek ellenére elég jók a vélemények róla összeségében.Opel Astra H hát itt nem tudom nem igazán merültem bele, megbízhatóság?, gyenge értéktartás
Seat Cordoba (86Le változat) itt is a megbízhatóság a kérdés, csomagtere vonzerő
Hyuandai I30 na ez az autó tetszett egy ideig, de ilyen hibákat néztem hogy nehéz lükvercbe tenni
+ gyakran kiégő izzó(bár ez nem olyan nagy baj ha könnyű a csere), + nem távirányítós a központi zár, ez mondjuk nekem kicsit fura
Ford fiesta (2008as évjárat, még a régebbi forma) Formailag annyira nem tetszik, de ha megbízható és olcsó a fenttartása, pl fogyasztás is,akkor ez ellensúlyozhatja a dolgokat
Seat Ibiza ujabb fajta(már ha találni olyat ami belefér a keretbe), nem tudom mennyire érdemes ezt választani belülről annyira nem tetszik.
Ford Focus II : Hmm hát itt 3 dolog volt ami elriasztott picit: fogyasztás, városban 10 littyó is akár, rozsdásodásra hajlamos(egy cikkben láttam), + hátra nehezebb a kilátás, az összes többi dologban viszont tetszik
Mazda 3: Külsőleg ez tetszik a legjobban, de ennek is a legdrágább az alkatrésze, ami nem lenne baj mert ugye tartja az értékét+ritkábban romlik el elvileg japán voltából de 2 dolog aggaszt: fogyasztás+ rozsdásodásNincsenek nagy igényeim fogyasztás terén, de nem lenne rossz ha városban 9 liternél nem enne többet, + vegyesben 7 nagyon nagyon max 7,5 liter körül megállna a benzines.
Itt jött képbe hogy a fenti autókból érdemes e dízelt vennem? egyes típusokból kifejezetten nem ajánlják, mazda 3nál olvastam hogy az 1.6ostól óvakodni kell , plussz a kia cee'd dízeltől is, meg ugy összeségében van a fentiek között olyan autó amiben megbízható a dízelmotor, és ha esetlegesen elromlik nem-e megy rá a gatyám?
v az üzemannyaggal megspórolt pénzzel együtt legalább azt mondhatom hogy nem jártam rosszul
Köszönöm előre is a válaszokat
Ha esetleg valakinek van személyes tapasztalata bármelyik típussal az privátban is írhatnagyon hálás lennék
-
Koszi mindenkinek, meg nem vittem senkihez, Toth Imi adta az ajanlatot. Viszont akkor a legszurobol is utangyartott lesz, csak az olajszuro lesz gyari. Hat igen, a 7. generacio mar nem olyan olcso mint az elozoek, suzuki utan nagy ugras.
Ugy vagyok vele hogy valtoolajbol mindenkepp legyen gyari, motorolajbol is jot kap
+ amit Dani irt, teljes atvizsgalas is lesz
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
Légszűrő piszok drága annyiért
-
TaaT
nagyúr
Hmm az én kocsimra ez megállt volna tizenpárezer forintból, mármint az anyagköltség.
De én sem mondanám hogy lehúzás, csak tudni kell miből érdemes gyári(minőségű)t venni és miből aftert.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
akkor nem szóltam.
abból indultam ki, hogy suzuki gyári olajszűrő 1200, levegőszűrő 3200, a váltóolaj is 3000 körül van max.
nem kell honda -
-
Nordik
őstag
Még olvasgatok akkor a témában. Esetleg valaki más tud tanáccsal szolgálni?
Amúgy én is bemérettem őket, bal első talán 54%, jobb első 40% volt ha jól tudom. Ezek mennyire rossz értékek? Ajánlott már cserélni? Azt mondták nekem, hogy olyan 70-80%nál tökéletesek, de az újak se tudnak 100%-ot.
-
TaaT
nagyúr
-
Nordik
őstag
Gázos vagy olajos lengécsillapítót érdemes venni? Nagy árkülönbség nincsen ugyanazon márkából. Elsőket cserélném egy B Corsaba.
-
-
Balupapa
senior tag
ujonnan nyuilo auto alkatrész bolt (bontó) keres raktár kezelő programot, mit tudtok ajánlani?
-
parandroid
félisten
Na jó, régen egy tonna volt egy kompakt (vagy még kevesebb, hajjaj), az új Astra meg másfél tonnás, a Corsa meg akkora, mint egy F Astra, szóval azért változnak az idők - amit mondjuk nem értek, nem attól fogok megvenni egy kompaktot, mert nagyobb, ha nagyobb kell, akkor alsó-közepet veszek, vagy középkategóriát, de ez mindegy is. Nézz meg egy egyes Golfot, ami kategóriateremtő volt a Golf-Klasséban, ma már gyakorlatilag befér egy Octavia csomagtartójába, ha előrebuktatod a hátsó üléseket.
p
-
-v-
addikt
Igen azert ez vicces, regen az 1.2 meg 1.4 szivo volt az alap, egy 1.6-os kompaktra meg mar azt mondta mindenki az az idealis valasztas a kasztnihoz, az mar megy normalisan stb ... Most meg mar egy 1.2 tsi karcsunak szamit, pedig minden szempontbol jobb egy 1.6 szivonal, es a konszernes autok nem is nehezek ...
-
TaaT
nagyúr
Német ismi új játékszere. [link]
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #89721 üzenetére
"1.6 szívónál biztos virgoncabb"
Na látod, és van aki szerint még az 1.4 szívó is vállalható egy 1000kg+ -os autóban, és nem csak a városban.
1.2TSI, alapmotor csodákat nem kell várni tőle.
-
válasz
szőröscica #89718 üzenetére
Usánkában sem véletlenül a 2.5 szívóbenzin az alapmotor a bogiban (na meg ott úgy látszik nem ment el a józan esze a törvényhozóknak). Az 1.2 TSI poloba vagy az up!-ba való lenne. A bogár dögnehéz ahhoz a motorhoz.
-
szőröscica
addikt
A saját autóm nem hozom fel példának, mert az nem lenne fair vele szemben, de van egy 155 lovas Transit Customunk, ami súlyban és méretben is egész más kategória, de amíg nem nyer a légellenállás, addig nagyobbat lép. És ebben a Beetle-ben különösebben halknak sem mondanám.
Én ennél erősebb autót tartanék biztonságosnak egy sok cuccal és kisgyerekkel autózó család számára. El lehet vele közlekedni, de VW topik szóhasználatát idézve, ebben tényleg nincs tartalék.
Az 1.4 TSI pl. frankó már lehet, és egy világos kárpittal szerelt Octavia kombi akár be is állhatna az udvaromra, tetszetős és óriási autó. Az volt az apropó egyébként, hogy egy közeli rokonom szeretne most új családi autót venni, és az Octavia kombi az egyik jelölt. Sajnos olyan tesztautó nem volt, így maradt a Beetle, amiben ugyanaz az 1.2-es turbó van.
Ez természetesen szubjektív, egy 1.6 szívónál biztos virgoncabb, de én nem ezekhez vagyok szokva. Mondom ezt úgy, hogy a fentebb említett TC-al jópár ezer km-t megtettem már.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #89718 üzenetére
Mihez képest volt lomha?
-
szőröscica
addikt
Vezettem ma egy új (1 éves) Beetle-t, 1.2 TSI 105 lovas motorral.
Elég lomha. Ennél nagyobb autókba, amiket rendesen meg is pakolnak (Octavia, Golf/Passat kombi) szerintem kevés lehet.Az 1.4 TSI 140 lovas már biztos megfelelően dinamikus.
-
TaaT
nagyúr
A tegnapi újságban az volt ha elhúzódik az oroszok elleni szankció akkor akár 600ft-ig elmehet a benya...
-
hdman
őstag
-
ABE
őstag
válasz
Damage401 #89631 üzenetére
A 206 HDI-mnek a MOL Evo Neo és a Shell Nitro kimondottan tetszik, jobban bírja az alacsony fordulatot, és a hangja is érezhetően csökken. OMV és Agip prémiumnál nem éreztem különbséget. Ha fogyasztásban van is különbség, akkor az a mérési hibahatáron belül esik, s teljesítményben sem vettem észre javulást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csak aprópénzre büntetné az Apple-t és a Metát az EU
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- OpenMediaVault
- Akciófigyelő: A Banggood adja legolcsóbban a Blitzwolf okos mennyezeti lámpáját
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy ruhás topik
- Mobil flották
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest