Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Meghoztam az autót, 33k lett a számla, ebben 25k-s anyagköltség (egy pár rugó). A szoftverfrissítés (alapjárat potyogás miatt) és az első gumik centrírozása grátisz... ahhoz képest, hogy kb. ennyiért trélereztek volna el 3km-t a város határából, nem rossz. Remélem jó is lett.
Napipara: háromszor parkoltam ki-be mert valami füstszerű dőlt a kocsi alól, agybaj egyből, erre kiderült, hogy a maxon pörgő motorhűtés (vagy mi, valami ventillátor, néha beindul különböző fokozatokban) verte fel a port a parkolóban
Csak úgy szállt a kocsi körül, mintha David Copperfield akarta volna épp eltüntetni a céltárgyat.
(#53658) Xero: a 2T trabant külön fogalom
én is imádom az illatát a mai napig, 18 évig volt az autónk, azon tanultam meg vezetni, soha nem felejtem el... aztán amikor meglett a corsa, pár hétig vezettem azt, majd valamiért vezetni kellett a trabit is... akkor lett halálfélelmem, hogy ez nem elég, hogy nem megy, de ha elindul, akkor meg nem áll meg. Az egy más dimenzió, egy teljesen más kor.
-
Alvin_ti4200
félisten
Értem, tehát felejtsem el az 1.6D-t...amúgy leinformálható az előélete. Vehettek volna több benzines S40-et anno, grr..
-
Rambovits
senior tag
-
Rambovits
senior tag
válasz
amargo #53681 üzenetére
Télen kezdtem, márciusban vizsgáztam... Mint mondtam, amint rövidgatya volt, már ment a klíma.. 18-20 fokban is
Megjött a jogsim március 14-én, 17-én leesett a hó és az ónos eső... 2007
Szóval én hiába tanultam télen vezetni, azt, hogy milyen havon-jégen menni, magam tapasztaltam meg -
Balupapa
senior tag
" de nem kockáztathattam meg, hogy esetleg elromoljon a turbo, vagy bármi más finomság
"
Egy ilyen uj turbo 80-100k. hatalmas kockázat. Ha ne adj isten véletlen lefotoznak egy kis sebességtullépés (vagy barmi mas ) miatt és kapsz egy 90k-s csekket, mit csinalsz?#53689) Qru: own3d
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #53675 üzenetére
Ha ilyen kicsi távokat mész akkor inkább szívó benyóst vennék. Az a baj, hogy nem ismert ennek az előélete, lehet tekert órás és holnap ráköltesz fél millát lazán lehet tényleg jó verda és csak később (pl 15k km múlva) kell fél millát ráköltned. De egy biztos, hogy rá kell költened, és nem keveset.
Szubjekítv vélemény de dízelt csak akkor érdemes vanni ha újként veszed, sokat mész vele és eladod 156k km-el mielőtt jönne a szopó utca 23...
-
amargo
addikt
Mindenki nyáron tanult vezetni?
Én direkt télen mentem.. nem ért meglepetésként az első hó, az első felfutás, a megcsúszások.(#53682) Snooker: Nálam konkrétan a rutinom napján esett le akkor az első hó (10cm<) és reggel 7-re mentem vizsgázni, még a pálya is tiszta hó volt.
-
Laraxior
titán
Ilyen melegben mennyire ajánlatos autót mosni? Szélvédő nem allergiás a hideg-melegre?
Mert mintha az üveg repedne az ilyen hőhatásnak úgy tudom.
-
Alvin_ti4200
félisten
Egyébként a Volvo-s topikban rendesen rám hozták a frászt a Peugeot-féle 1.6 HDI motorral szerelt S40-nel kapcsolatban. Találtunk egy elég jó állapotban lévő példányt (a friss motorolaj fekete benne, erről is megoszlottak a vélemények, hogy jó-e vagy sem; gázadásra átlátszó színű gáz jött ki a kipufogón by the way), de a 156 ezer km miatt rögtön jöttek a vezérléscsere, lendkerék, részecskeszűrő és társai témák. Nem tudom, mennyire egyezik meg az utolsó szögig ez a motor minden járulékos alkatrészével együtt a Mazda 3 1.6-os dízelével, az eredeti Peugeot 1.6 HDI-vel, illetve a Ford-féle 1.6 TDci-vel, de utóbbiról szólt ugye Novoth Tibi Totalcaros borzasztó cikke. Van itt 200 ezer km feletti futású 1.6 HDI tulaj, hogy teljesen eltántorítson?
Budapesten járok amúgy 18-20 km-es szakaszokat (egyet oda, egyet vissza, munkába járás), 50-70 km/h-s szakaszok (arány 70-30%). Persze vehetnék kicsit olcsóbban 1.4-es Octavia-t jóval fiatalabbat, de az racionális lenne, ami félek, rövidtávú eladásban csúcsosodna ki
-
_NCT
addikt
Ma mentem edzes utan a kocsihoz es latom a kilincsre valaki raragasztott egy kerek matricat, ket fele volt osztva, narancs alapon egy F betu, fekete alapon egy G betu. Ez mi a toszom lenne?? Sajna nem fenykepeztem le,hanem leszedtem rola kapasbol. Remelem nem lopasra jeloltek meg
-
Rambovits
senior tag
Nálunk még törölközőt is rakott a valagunk alá... nehogy összeizzadjuk az ülést.. Szóval alap volt, hogy amikor már rövigatyába lehetett járni, akkor klímázni is kellett... és csodálkozott, amikor 11 litert evett a seat városba
#53667: Nálunk műszaki progbléma nem nagyon volt, 2 éves autónál azért nem is illik
Viszont nem nagyon volt már rajta ép elem. NŐ volt az oktatóm, és valamiért mániája volt, hogy lehetetlen helyekre akart beállni mindig. Padkán átugratunk, kiállni nem bírunk, nem gond.. befééééér!
Azóta láttam párszor a kocsit, csomagtérajtó gyűrve, motorháztető gyűrve, bal oldala meghúzva... Voltak nála nagy sztorik
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #53667 üzenetére
Ezek után nem csodálom, hogy mindet elvezetsz aminek 4 kerke van.
-
giigz
veterán
Akkor tudom kiről van szó, majdnem én is hozzá mentem, de végül egy Golfot választottam 2.0 PDTDI-vel 140 paci 320 Nm
(#53650) Qru: Nekünk is így volt, pedig a kocsi röhögve bírta volna a klímázást, de akkor sem lehetett bekapcsolni. Rólunk folyt a víz, az oktató meg csak ott lazán ült farmerban egy izzadtságcsepp nélkül
Akkor azt hiszem 41 fok is volt, de az biztos, hogy 38 fölött. Majd belesültünk az autóba...
-
EQMontoya
veterán
WagonR, lassan 7 éve... Szarvót, nem kicsit, nagyon.
-
Xero
nagyúr
Ha arra rányomják a klímát, akkor a kezelése is nehézkesebb lett volna jócskán. Mondom ezt több éves 206 1.4 klíma tapasztalattal.
Nekem ilyen úri huncutságok, hogy klíma, vagy elektromos ablak nem jutottak. De a gokart feeling megvolt. Szerencsére, miután látta az oktató, hogy nem vagyok teljesen antitálentum, szabadabbra engedte a gyeplőt.
(#53654) neduddki: Motorból nekem is Babetta, majd Pannonia T1 volt a bevezetés. Bár bőven váltás után.
-
-
-
-
aero.
veterán
válasz
Mágus2 #53631 üzenetére
De az 45 lóerő csak 800 kilóra, azzal lehet közlekedni, egy matiz is hasonló arányokkal rendelkezik. Hasonlóan 45 lovas az 1.0 volt, az 1.3 már 54 nem? Annak a nyomatéka is több.
De most rakd bele egy 206-osba, lenne anyázás.
Én is a szívódét venném, ha régi polo-t akarnék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rambovits #53633 üzenetére
Szerintem a HTP-től jobb. Elég sokat vezettem ilyet és nagyon szerettem.
-
Ivan15
senior tag
2001-es ADAC hiba-lista . Minden kategoria a legrosszabbakkal keztödik. Vagy 2000 elöttit akarsz venni?
-
e=mc²
őstag
válasz
Ivan15 #53614 üzenetére
Koszonom!
Ugy gondolom, ez a lista sokat nem segit rajtam. Amiket kineztem kocsik, azok nincsenek benne, amik meg igen, azok pedig joval fiatalabbak, mint amit en meg tudok engedni magamnak.
kalmanchris: a bekoszono hozzaszolasomban azt hiszem minden lenyeges parametert leirtam a kivant autorol. Amit kertem az pont az, hogy markat/tipust irjatok, mit erdemes a fenti tulajdonsagok alapjan valasztani. Amiket linkeltem azok csak a sokadik megnezegetes utan illesztettem be, hogy legyen nektek is elkepzelesetek arrol, mit is szeretnek.
Az autom apolasaval, karbantartasaval kapcsolatosan pedig csak annyit, hogy nem tartom magam igenytelennek, tudom mit kell es mit nem. Az, hogy most autot vennek magamnak, nem jelenti azt, hogy eddig nem hasznaltam autot!
A vegso dontest ugyis en fogom meghozni, ide azert jottem, hogy legyen kicsit szelesebb latokorom a lehetosegeimbol.
-
giigz
veterán
Nekem is a dízel kocsik a kedvenceim, vagy a nagyobb benzines, de lényeg az, hogy erős legyen
Viszont amikor kocsit választottam, csak a szívóbenzin jöhetett szóba, abból is a legegyszerűbb 1,4 vagy 1,6-os európai motorok, amihez minden szerelő ért. Nagyon szemeztem 206 1.4 HDI-vel, csábított a szinte hihetetlen fogyasztás, de nem kockáztathattam meg, hogy esetleg elromoljon a turbo, vagy bármi más finomság
Amit mondani akartam, összesen annyi, mint volt is itt egy srác, hogy dízelt akar, erős legyen, nagy autó legyen, ne Suzuki legyen, mert az szégyen, keveset fogyasszon, de soha nem akarok rá költeni, mert nincs pénzem.
-
Dr.Zoo
őstag
Kevesebb hibalehetőség?
Nekem anno személyes kedvencem volt megbízhatóság terén egy Astra 1,7 szívódezső.
Kitaposva a szemét, csöpögő adagolóval, gyári bontatlan GM motorral, gyári kuplungal. 380e km-er adtam el, mert rohadt...
Igaz fapados volt, de sose hagyott ott sehol. -
giigz
veterán
válasz
Dr.Zoo #53612 üzenetére
Igen, a tudatlanság és a csőlátás sajnos igen nagy mértékben jelen van. Tőlem szoktak ilyennel kapcsolatban tanácsot kérni az autó vásárláskor, nem azért mert szerelő szakember vagyok, hanem azért mert tudják, hogy rálátásom van a piacra, és akkor mondják, hogy csak dízelt akar, mert az keveset fogyaszt, és nincs pénze benzinre... Na ilyenkor elkezdem a mondókámat, és akkor a végén még én vagyok a rossz. Én is vehetettem volna 600-700k-ért 2.5 TDI automata Audit, vagy 1.9 TDI-t, vagy bármilyen kéttömegűs, turbós, stb. dízelt, de miért egy 1.4-es szívót vettem?
-
kalmanchris
tag
Először is szűkítsd le a kört arra, amelyik típus tetszik a pénztárcád szerint is. Ugyanis, ha ajánlunk valamit, mert ez tuti gondmentes, akkor megveszed és ha nem tetszik egy kicsit sem, akkor nem fogsz vigyázni rá, nem ápolod és nem tartod karban úgy, mint amelyik jobban tetszene. Az autó gyorsabban amortizálódik, jönnek a problémák, majd kijelented, hogy ez a típus milyen sz.r.
Minden autó igényli a törődést, származásától függetlenül. -
válasz
runner 125 #53604 üzenetére
2 fotón is csak annak az elemnek a színe üt el?
-
Ivan15
senior tag
Itt tipusokra kereshetsz ami azert jobb, mert pl. a peugeot 206 a legjobbak, de a peugeot 308 a legrosszabbak között van. Szoval a marka nem feltetlen sokat mondo..
Ha itt a listaban körülnezel a fenti oldalon segithet
az ertekeles
0 = közepes
+,++ jo, nagyon jo
-,-- gyenge, nagyon sok hiba volt -
e=mc²
őstag
válasz
kalmanchris #53606 üzenetére
Ezert irtam, hogy vilagositsatok fel! En laikus vagyok autok teren, csak arra hagyatkozhatom, amit hallok/olvasok.
Az viszont teny, hogy ismeretsegemben van/volt Citroen, Peugetot, Ford, Fiat, Renault, Alfa, Opel, VW, Skoda, mindegyikkel vannak folyamatosan problemak. Csak a gond ott van, hogy akinek francia, esetleg olasz kocsija van/volt, lecserelte, utana sokkal kevesebb gondja volt a kovetkezojevel.
Nyilvan en olyan autot szeretnek, amirol nem keringenek sem remhirek, sem pletykak, mert azert oszinten valljuk be ezeknek lehet alapja.
A fenti listabol inkabb ezert is valasztottam olyan autokat zommel, amirol hasonlo "jokat" nem hallottam.
Meg egyszer mondom, kerlek titeket, irjatok le mivel lohetek melle, mivel kevesbe. Ezert is jottem ebbe a topicba.
-
Dr.Zoo
őstag
Értem.
Akkor egyetértünk valahol, nekem attól áll fel a szőr a hátamon, hogy megveszi az őstermelő a passzátot, megy vele X kilómétert, persze a hahu-ról 170 ezerrel, és leírja a népítéletben, hogy egy trágya, mert kettőstömegűt, turbót, lengőkarokat, meg minden szart cserélt benne...
Az eszébe nem jut az állatnak, hogy egy németből behozott 3x visszatekert kocsit vett, és bizony az elöző gazdija csak rúgta neki,és szervizelte mikor éppen kellett...... (mikor muszáj volt) -
giigz
veterán
válasz
Dr.Zoo #53609 üzenetére
Itt az a szégyen, hogy valaki elolvassa azt a 100 cikk egyikét, amiben le van írva, hogy a C5 egy kalap fos, meg még 1-2 régi francia szar, és akkor teljes bizonyossággal kijelenti, és terjeszti tovább, hogy a francia autó szar. Miért? Hát azért, mert a 250 francia autó közül 10 csődtömeg volt, de akkor már a marad 240 is csak szar lehet
-
giigz
veterán
válasz
kalmanchris #53606 üzenetére
A 12 legrosszabb közül 1 francia... Csak szánni tudom az olyanokat, akik azt hiszik, hogy a francia autó rosszabb, mint bármilyen más ország gyártója. Legalábbis ez a franciát nem mert az szar, ez vicc...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #53604 üzenetére
Az egyik legérdekesebb szín, fotóról meg nem mondod, hogy mizu. Élőben kell megsasolni, főleg neon fénynél, az kidobja a különbséget.
-
válasz
runner 125 #53600 üzenetére
Mert nem a bal hátsó, hanem a jobb, csak nem ébredtem még fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mutatós dizájnnal várható a Realme első Ultrája
- OpenWRT topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VMware
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest