- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-t -
8th
addikt
válasz
lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! MacBook PRO 13" 2020 4TB3 - i5 I 16GB I 512SSD I OS X Sequoia I Cam I Gari!
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- 126 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4080 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged