Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #5378 üzenetére
a barátod jellegzetesen magyar borúlátó. a mercedes pont a felét dobja a magyar gdp-n majd! mint amennyit a barátod vízionált. Tehát a visszaesés is kisebb lesz. De ha már negatívan akarjuk látni, akkor milyen kár, hogy egy induló autógyár nem dob rögtön 3%ot! (a 15 éve működő tényleg óriási győri Audi kb 5-6%)
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz molnarpeter #6100 üzenetére
talán árulj el pár dolgot:
1. mennyit mennél vele évente?
2. hány személy használná?
3. inkább város vagy országút vagy pálya?
4. mennyi ideig tervezed megtartani?Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz molnarpeter #6120 üzenetére
évi 10.000 kmre felesleges a dízel. 10év alatt nem úsztok meg egy modern dízelre nagy kiadást.
focus 1.6-1.8 / mondeo mk3 1.8- 2.0 benzin,
1. olcsóbb
2. kockázatmentesebb mint a dízel
3. bírja a futómű a szutyok magyar országutakat,
4. ésszel hajtva 7-8 liter /100.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz molnarpeter #6123 üzenetére
ja hogy ami a traktorból melléfolyik... de ha ennyire el van döntve, akkor miért kérdezed?
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz molnarpeter #6139 üzenetére
"Nekünk ez a jó, a többi meg csak ránk tartozik. "
"Nem okosdízel, hanem közvetlenül benzinkútról származó dízel menne bele, miért olyan hihetetlen ez?"
magadat cáfolod.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #6342 üzenetére
amennyiben a 2008as imf hitelt nem tekintjük defacto államcsődnek, valóban nem volt államcsőd... de sajnos volt és még sajnosabb hogy a jelenlegi kormány sem érti és ássa tovább a lyukat...
6345# Rick: tévedés, hogy minden hülyét megmentenek, pláne ha még szavakban sem akarja, valakin mindig példát szoktak statuálni.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #6354 üzenetére
dehogynem volt fizetésképtelen, akkor is prompt cselekedetként a 13ik havi kifizetések eltörlése kellett végül, hogy visszatérjen a piaci finanszirozás és a bizalom. (már rémlik, hogy volt vita a csődről köztünk már) úgy tűnik hogy a mostaniak megvárják a szívlapát következő csapását is...
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6780 üzenetére
nem az mpi tényleg ősi skoda blokkból lett retusálva, ahogy tudodki írja. Fasza blokk egyébként, tartós, bolondbiztos, ócsó. Anyósomat már majd 9 éve kibírja.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6837 üzenetére
a gyári mérnök team teljesítmény, fogyasztás tervezésének szempontjaiban a marketing jóval nagyobb súlyú, mint bármi más.
spyduck: PB palack van sok helyen, berakhatod as csomagtartóba. Ha esetleg autógázra gondolsz akkor áruld el milyen kocsid van, kb mennyit mész vele, város/országút aránya, etc.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
elsőre gyenge ajánlatot kell tenni, hogy lásd mennyire hajlandó tőle megválni. Természetesen nem azzal kell nyitni, hogy én vótam az előző tulaj és megbántam hogy eladtam mert te nem vagy doncorleone.
Nem vett fel rá dev hitelt? Az segít manapság a döntésben...
Ugye nem wartburgról van szó?Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6848 üzenetére
naná, hogy nincs benne +40% csúcs. és nem is bírja, ha kihasználják rendszeresen az új csúcsot. 20-25% nál többet adó jó chippelésről nem hallottam még. És nem is az új csúcs a lényeg hanem a szélesebb használható fordulatszám tartomány, ugyanabban a stílusban a kisebb fogyi. Aki dízelnek akarja nyomni, hamar csodálkozik (tunning nélkül is).
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz nyogo83 #6941 üzenetére
naná, hogy ez a jelenleg ismertek alapján mese. jó dolog a 1x milliárd bevétel, de ehhez egyeztetni kell, meghozni a jogszabályokat, átalakítani a rendszert és elindulni vele. Ez -különösen a magyar közig sebességét nézve- sok idő. Sokkal egyszerűbb valamelyik fogy adón tekerni, a kereskedelem fénysebességgel tud átcímkézni.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
a mácsa-kalocsa 8 kilóméterre 10 házra senki sem fog saját járatot, pláne naponta többször indítani, sőt megállni sem napi össz 1-2 utasért. másfél órát sem érdemes toporognia, még gyalog is hamarabb beérne, biciklivel meg pláne. a kiskunságban meg kötelesség gázzal járni, 20+ éve ott láttam először gázos járművet- (nem autót, pannóniából épített max 20km/h prüttyögő vett fel stopposként, egy totál beállt szalmaborerjesztő vezette... )
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
nem fog megállni, a volánosoknak standard nyomtatványuk van az ilyen kérések elutasítására. Főleg, hogy csatolni szokták a helyi önkormik tömegközi támogatásmegvonásáról szóló határozatokat is. Egy ilyen helyközi megálló karbantartását sem fedezi a napi 1-2 utas.
( gyakorlatról beszélek természetesen, közeli rokonom 3 évtizedig volt tömegközis főnök egy hasonló kis településekkel körülvett kisvárosban)Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
Tarlós berakta ezt a tervezetbe ijjeszgetésnek, a gazd tárca pedig a gyávanyúl játék szabálya szerint nem dőlt be - mert akkor fizetnie kell- , hanem csak ezt támogatja és a labda vissza van passzolva. Egyértelmű hogy Tarlós nem vállalja be. Ráadásul ha azt mondaná tarlós hogy havi 10es(jesszus 1évi 120!) 10 évig és tényleg mennek az útfelújítások, de nem, ennek sincs köze a rettenet utak rendbetételéhez.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
"vagy leginkább a bkv költségeit azokkal fizettetnék meg akik használják"
a tömegközit sehol se teljeskörűen direktbe fizetik. A bkvnak is az a baja, hoyg a budapesti önkormi nem hajlandó betenni a saját részét, hanem az államra és az utasokra rakná az egészet. Holott általában 1/3 állam, 1/3 önkormi, 1/3 utas szokott lenni a helyi tömegközi finanszírozás eloszlása.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz Mr.Grincs #7295 üzenetére
A bkv költségei minimálisak. Ua a költségek nagy része üzemanyag, energia és munkabér. Az amortizációt meg már évtizedek óta nem pótolják. A jelenlegi költségeken lehet hogy spórolni lehet 2-3-4 milliárdot évente, de a főváros hiányzó pár tíz milliárdját nem. A fővárosnak kellene kitermelnie a hiányzó tízmilliárdokat, erős költségracionizálással. Aki ezt megcsinálja, annak a családját a többségi tökség 100 évig fogja szidni, mint Görgeyt.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Mr.Grincs #7298 üzenetére
naná, hogy nem járja és nem is lesz belőle semmi. ( de ez nem ment fel az alól senkit hogy ismerje egy közszolgáltatás költségeit, és hogy ha a nagyságrendek nem stimmelnek, akkor mást kell kitalálni)
Yushchenko: Pesten leginkább kimutatják a gdp-t szerintem. Pest nem a bevételek, hanem a kiadások miatt deficites.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz !Overdose! #7961 üzenetére
Dehogynem, az okos eladó is úgy hirdet, hogy az ár előre tartalmazza az alkut... Ez egy ilyen játszma.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Runner_fxr #8067 üzenetére
Az jó állás lehet, ami egy X5 diesel BMW fenntartását biztosítja!
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz AMD Power #8645 üzenetére
Régi Ford, a 3F kategória bajnoka. 98ban vezettem pár ezer kilóméteren ilyen kölcsönzős autót, akkor volt a véleményem hogy a Renault megane egy űrsikló az Escorthoz képest...
S hogy egy Bp-kiskunfélegyháza-bp útvonalon a teli tank lement harmad alá végig pályán menve az valami hihetetlen ettől az 1.3as motortól. inkáb az 1.6 16 szelepes. A 6 literes fogyi 80al egyenesben végig értendő természetesen. A rozsdamentes karosszéria is gyanús nekem...szóval ezek ennyit érnek.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
3,5% az már csak, jelentéktelen. A Fordnak nagyon kellett nagyon gyorsan nagyon sok pénz és eladta a mazda részesedését 2008-2010ben(meg az összes többi márkáját volvo, aston, jaguar, etc..). szerintem a mostani mazda 2nek nincs köze a mostani fiestához. Valami partnership megmaradt.
tutki: igen, a 2 szelepes 1.6os mazda dízel sem mazda fejlesztés...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Elektromos cigaretta 🔞
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest