-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz gaborbol #141199 üzenetére
Ha van hozzá hely és türelmed bütykölgetni ... akkor persze !
Apóspajtásnak 924 van !
Nem olyan vészes, csak sok türelem kell hozzá illetve az alkatrészek is biztosan ritkák (talán Audi-ból passzolnak hozzá) fogalmam sincs ezt csak azért mondom mert a 924 ugye Audi motorral van szerelve, viszont rozsdával szerintem nem nagyon fogsz találkozni (ha jól tudom 30 év garancia volt az alvázra) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gaborbol
őstag
Ha lehetoseg lenne elhozni egy 1979-es V8-as Porsche 928-at, 5-os kezivel szinte ingyen ami kuplung hibas es eleg viharvert kivul-bellul, viszont mar veteran, ado-biztositas fillerekbe kerul csak, (beznin szinten olcso), kizarolag szerelgetos, hobby autonak, lenne aki belevagna?
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz mycso #141194 üzenetére
3-man is lekapcsoltuk index közben a világítást mikor próbáltuk az autót. A sok rekesz tényleg jó de akkor lehet én vagyok ilyen, hogy alig férek sok autóban. Ma is egy j astra sports tourer-el mentem, teljesen le kellett engednem az ülést, hogy a jobb térdem ne feszüljön a középkonzol ívének. A kesztyűtartó probléma akkor tűnt fel amikor harmadik alkalommal állítottak meg igazoltatni és mindig ki kellett adnom a sofőrnek a forgalmit.
Redmi Note 7
-
rii
nagyúr
-
mycso
veterán
válasz trassher #141178 üzenetére
Hasonló magasságú vagyok mint te, 6évig volt megane2-m, ezen idő alatt nem éreztem szűknek elől, sőt teljesen kényelmes volt. Voltak 4-500km-es viszonylag hosszabb utaim is, nem volt probléma. Szerettem, csak hozzá kellett szokni az elcseszett pedál elrendezéshez.
Illetve magam mögé be tudtam ülni simán, nyilván nem volt tánctér hátul, de el lehetett férni. Viszont a hátsó ülések ülőlapja túl rövid, inkább ezzel van a baj (megane1 ülései kényelmesebbek)
A kesztyűtartós "hatalmas" problémáról nem tudok nyilatkozni, soha nem ültem át vezetés közben a jobb egybe, hogy nyitogassam. Bár gondolom, mivel a 6év alatt nem szaladtam bele ebbe, hatalmas veszteség lehet.
A mostaniban kipróbálom már, de szerintem abban sem nyitható ki teljesen (laguna).
Ami még iszonyat jó volt a m2-ben, az a milliónyi pakoló/tároló rekesz.Meg valaki írta hibának, hogy indexelésnél a lámpát kapcsolgatta: user error.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
w333
félisten
Szerintem nem fognak semmit szólni ha olvasható és minden normálisan fel van tüntetve, eladó, vevő, tanuk időpont, vételár, stb.
Erezetvizsga megvan már ?
Miért kéne vissza adni az autót ? max. újra leírjátok az adás vételit (de szerintem nem lesz semmi gond) nem tudom mi ez a 4 példány, mert nekem elég volt 2 is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #141189 üzenetére
Akkor leírom harmadjára is, hogy nem a sofőr nem tudta kinyitni a kesztyűtartót hanem én az anyós ülésen mivel olyan kevés a hely. Az ajtaja nem tudott lenyílni mert ott volt a térdem.
t1: Az opelben is akkora kesztyűtartó van, hogy belefér 2 tepsi mégis kitudom nyitni ha ott ülök. [link]
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
roberto211
őstag
válasz trassher #141183 üzenetére
Nem én a taxis mikor atnyult valamiért és úgy kellett felmasznom kb a labaimmal ülésre de ezt szerintem hülyeség vitatni vezetés közben minek kell matatni kesztyutartoba. De manapság ez már elég kevés autóról mondható el hogy mindenki fekszik az autóba. . Vagy elől vagy hátul kompromisszumot kell kötni. .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rii
nagyúr
sziasztok
megin én
félő, hogy nagyon nagy a baj
múlt héten talátunk egy autót, 179.000, unokatesó kérdezte: 150? eladó mondta 150 nem, de 160-ért odaadja, ketten mentünk ki, nem a ulaj árulta hanem "tulajdonjogi átírási szerződéssel" eg srác
- az adásvételi csak 2 pld-os volt, nem 4 (így utólag tudva)
- nem tanuztunk, mert mondta h majd mim írunk a mienkére. az ő pld-ra úgyse kell
- pár nap múlva hívott, hogy újra kell írni, mert véletlen rossz céges pecsétet tett rá
- ez ma este volt h kimentem újraírni
- megírtuk, és a végén vettem észre, hogy csak 1 pld-t írtam nem volt több. és mivel ennek a háta nem indigóztt, valszeg a 4.-et írtam csak meg
- azt mondta erre, hogy az az eredetei az önkormányzatnak amelyik tollal van kitöltve
csak az a bajom, hogy látszik, hogy efölött mért volt olyan lap ami indigót fogott rá, meg az egyik nevet (jogi személy neve)) tollal át kellett írnina mert gondolom azt még mikor felette volt egy lap, akkor vésődött rá,pecsét, aláírás van rajta
törzskönyv forgalmi nálunk van- mi lesz ha ezzel én bemegyek az okményirodába?
visszadobják, a kocsit meg vissza kell adni?vagy próbáljam meg újrairatni a szerződést? .-((((
tudom, balek vagyok .-((((
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #141182 üzenetére
Nem irtam, hogy kilog belole, sot.
Ha valaki megbaratkozik a formaval (megoszto), akkor a Delta a legnagyobb kompakt, Passat tengelytav, Octavia hossz, Superb labter, Civic csak masodik.
Elol hatalmas, de ez nagyreszt a muszerfal kialakitasa miatt van igy. Na meg jo a terkihasznalasa a Hondanak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #141181 üzenetére
Megane szerintem nem log ki alulra a kompakt osztályból, főleg az akkori kinalathoz hasonlítva. (Civic 7gen jóval kisebb volt pl.)
Golf szint méretben, nagy csodák nincsenek.
Ha kompaktban kell valakinek nagy belső tér, és viszonylag kényelmes ülés és ulespozicio, akkor civic 8 gen UK, fél számmal a többi felé log ki. -
Integrale
veterán
-
diegho
nagyúr
válasz Voice24 #141177 üzenetére
Dunántúl melyik részén vagy?
Ha a déli részén, akkor tudok adni kontaktot, aki csak tökéletes állapotban ad át autót, de 2M alatti kategóriával nem foglalkozik és csak megrendelésre dolgozik. Tudok olyant, aki rengeteg autót hoz ausztriából, mert ott is van kereskedése, tudok olyant, aki szintén bármit beszerez, de meg is kéri az árát, viszont az országban a legnagyobb forgalmat csinálja használtautóból (2-3 milliárd között évente).
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem kevered véletlen a CR rendszert a PD vel mert azt használtak régen hajókon meg kamionokon meg mozdonyokon, szerintem maga a CR rendszer nem lett volna megvalósítható az 50 és évekbe, de maga a PD meg talán a 30 as évekig is visszanyúlik ...
Szóval a PD vel a vw nem a spanyol viaszt találta fel csak a régi terveket újra gondolta.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #141169 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem tudtam kinyitni rendesen a kesztyűtartót mikor az anyósülésen ültem. Nem vagyok benga a 184cm-el de nekem teljes mértékben kényelmetlen volt. Mögöttem a 170cm-es haverom csak középen fért el úgy, hogy a sofőr 165cm.
Érdekes mód b5.5 passat-ban ki tudom nyitni a kesztyűtartót teljesen az anyósülésen ülve. Nagyon nem egy kategória a 2 autó se belül se kívül. Az 1996-os swift-emben több hely volt elől és hátul is mint egy megane 2-ben az már biztos. Mögöttem terpeszkedni tudtak hozzám hasonló magassággal.Redmi Note 7
-
Voice24
őstag
Lehet, hogy lehetetlent kérek, de tudnátok mondani olyan dunántúli kereskedőket, akik valamilyen szinten megbízhatók, és nem elsődleges céljuk a vásárló átverése? Vagy ez a fajta kereskedő még nem született meg?
Vagy kérdezzem az ellenkezőjét, hogy melyek azok, akiket mindenképpen jó messziről elkerülni?
Tudom, reklámozni itt tilos, de tanácsot adni lehet, és biztos vannak itt mindenféle tapasztalatok, pozitívak és negatívak egyaránt. -
nagyúr
válasz roberto211 #141173 üzenetére
Tenyleg, a gyerok kibújt mar?
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #141170 üzenetére
Nem szorongtam, nem feszengtem, kényelmes volt, nem ért össze a lábunk, de még a váltóhoz sem ért, nem estem ki az ülésből,nem csúsztam le az üléslapról és nem nyomta semmi semmimet.. Így már kielégítő?
Amúgy nekem is volt 1.0 stiftem ugye te is tudod ,mikor megvettem akkor voltam kiló 55,198cm el egyik fórumtárs tanusítani is tudja ha azt hiszik h kamuzok mert valóban annyi voltam(hál istennek most már jó pár tizessel kevesebb) s arra se volt nagy panaszom. Oké néha felkellett ülnöm ott mert lecsúsztam majdnem ülőlapról meg kicsit keskeny volt a támla de lábtér az elég nagy a maga kategóriájában. Viszont ezt nem mondhatom el egy matizrol.
Nem régiben Mátrából vezettem haza egyik ismerősnek daewoo matiz autóját(0.8as) isten verése az az autó szerintem..
Ülés koppon hátul volt, a támlát megdöntöttem kicsit beültem abba az egérkamionba, szó szerint kormány így is hasamnál volt pedig már nem nagy, a térdkalácsomat este kb úgy kellett masszírozni mert mire hazaértem széttrancsírozta az az ormótlan középkonzol, másik térdemet az ajtó kárpi 1/3a támasztotta, menni nem ment, 80fölé nem is próbálkoztam. Literes suzkával ezt az utat megcsináltam 1óra 20-30p alatt, na itt jóval több mint 2óra volt.. Borzalom volt.. Én még élvezettel szálltam be mert ugye szeretek vezetni a csávó meg átadta volánt. Na hát ahogy kiszálltam(inkább ne szálltam volna be vezetni.. ) Tényleg az ilyen kis 160centis 50kilós nőciknek tökéletes mert kilátsz belőle viszonylag magas, nem megy így nincs is esélye felgyorsítani /összetörni magát mert mire 100on lenne kell olyan 10km, ezen kívül nincs pozitívuma. Ja de....a fogyasztás.. Evett 5litert max 4 személlyel úgy,hogy nem nyomtam mert hiába nyomom nem megy de én azt mondom egyen tizet viszont ne okozzon nekem a reumatológiára beutalót..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
diegho
nagyúr
válasz lenko #141165 üzenetére
Shaq-nek nem 52-es cipő kell, kicsit olvass utána ahol én vásárolok ott is van 51-es cipő, nekem 14-es US cipő kell, Shaq-nek 23-as, ugye érzed a különbséget? Shaq lába erősen 60 feletti, mondjuk ezt pont jónak mondod, az egyik legnagyobb NBA rajongó vagyok az országban és hatalmas LAkers fan...
-
nagyúr
válasz roberto211 #141169 üzenetére
Nekem van ismerosom, aki 180cm/150kg-al kenyelmesnek vallja az 1-es yarist. Kinek mik az igenyei
-
roberto211
őstag
Persze,hogy ellehet férni benne csak megint túlzás van itt a topicban..
Faternak lassan 2 éve van meg Megane II 1.6 16v benya érdekes mód 2m 2cm-el, 105kg al,valóban hosszú lábakkal nem panaszkodik arra h "huhh g*cci de kényelmetlen meg alig férek el benne" pedig ő se kicsi kb akkora mint én vagy 1cm-el alacsonyabb... Én is beszoktam mellé ülni anyósülésre anyűsülésen igazéén mindig koppra hátratolom ha hajó ha nem hajó és kitudja nyitni a kesztyűtartót is de ha nem szerintem az is m1.. Nem vezetés közben kell matatni kesztyűtartóba amúgy szegény taxis haveromnak aki meghalt 1 hónapja kb (rip) b6 passat variant volt neki és mikor beültem abba se tudta kinyitni kesztyűtartűt e-mellett kissebbnek éreztem mint a megane II-t..
Lagunam mondjuk hajó volt kb ott a vezetőülés is előre kellett húznom , de szerintem találnék itt a topicban olyat is akinek az is kicsi lenne...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
veterán
válasz Integrale #141140 üzenetére
Eu normákat dízel esetén kár feszegetni mind bukó. Ettől függetlenül tény hogy eljárt felette az idő, de én hamarabb vennék egy jó pd-t mintsem egy cr-t.Legyen az renault,digo,vw ect. Nekem tetszik hogy "dízelesen" jár és azért egy jó állapotú pd nem igen kalapál/csörög zörög. Szerintem kulturált teljesen. Teljesítményre meg igen csak derekasan helyt állnak mai napig, sőt! De az tény hogy ez már nem volt olyan hülyebiztos konstrukció mint anno a TDi-k. De ha volt/van gazdája egy pd-nek (1.9) akkor röhögve kimegy az is világból 2szer is ha kell. Kb mint a digok 1.9 8v jtd-je. Aminek csak a körítésének vannak bajai, motorikusan kiváló.
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #141160 üzenetére
Ket eve a BKV eladta az autoit, volt koztuk par Megane 2, 1.4 es 1.6 benyo, 100e km koruli futassal, mind 300-400.000 Ft kozott arultak.
Van a csaladban egy Berlina 2.0 dCi vel, osszes letezo extraval, teszi a dolgat, en egy Grantouron tanultam vezetni, 1.5 dCi jelenleg 700 par ezer km van benne, a belseje mint egy istalloe, de nem csodalom, napi 5-7 diakkal, viszont megy, teszi a dolgat es relative koltsegmentes.
"Bad reklám is reklám too"
-
t1
addikt
válasz Kornel #141164 üzenetére
44-es lábam van 180cm/90kg ha egy CC-ben simán elfértem úgy, hogy mögöttem a gyerek is elfért az ülésében és a lába nem bökte át a tüdőmet akkor egy Grandtour simán jó lehet egy ekkora embernek mint az átlag. Aki meg az átlaggal nagyobb annak mást kell néznie.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #141160 üzenetére
Nekem nincs extrém nagy lábam 48-49 (persze ez így soknak tűnik, de ismerek sokkal nagyobbat is) és abszolút nincs értelme újra kipróbálnom, mert annyira közel vannak a pedálok, hogy felnőtt cipőmérettel (46+ a többit gyerek méretnek hívom) nem nagyon lehet vezetni sem, egyszer beleültem egy sedan-ba és ennyi volt a történet, azóta sem találtam olyan autót, amit képtelen lennék vezetni.
-
Kornel
veterán
Visszatérve a megane 2-hoz.
A pedálok közelsége egy dolog, azt mindenki kipróbálhatja magának, de nekem kicsinek biztos nem kicsi, vezettem már, nem tűnt fel.
1M környéken simán jó vétel lehet szerintem -
Integrale
veterán
Pedig a Thema aztan tenyleg nem problemas, (Croma sem, tapasztalat), annak meg a bele is rendben van, egyik sem rohados, motorok is tartosak. Elektronikus nyavalyak adodhatnak, ez igaz, de egyik sem eget rengeto, na meg van minek elromlania, nem ugy, mint az akkori konkurensek jelentos reszeben.
164-bol es Saab 9000-bol is latsz a mai napig is, egy kutya az osszes.
80 as evek elejere igaz amit mondasz, bar az akkori modellek 70-es evek beli fejlesztesuek, de az akkori dolgok is durvan tultoltak, rohadni azt viszont nagyon tudtak. Mara viszont kioregedtek, ahogy az akkori autok szinten, aranyaiban szerintem hasonlo mennyiseg van ezekbol, sok Passat 3-at sem latni ha mar Croma, es E34 sem hemzseg ha mar Thema."Bad reklám is reklám too"
-
B-L-A-C-K
titán
Ebből ha te megállapítod mi a tényleges karc, meg hogy egy nem új kocsin egy karc hogy keletkezett akkor jósnak is elmehetsz.
De még mindig azon vagyok hogyha a büdös életben nem próbáltad ki ezt a terméket, de még csak nem is láttad akkor mi alapján mondasz te véleményt? De mi van, inkább erőlteted mert te nem hiszel benne, úgy hogy 0 tapasztalatod van vele. Az ilyen emberrel nem is értem miért vitatkozom.
Na de most már tényleg befejeztem, tényleg értelmét nem látom ennek a beszélgetésnek már.
[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
Az hogy a kerékjáratnál pl nem veretik ki a sárt, meg ha nagyon sáros előtte nem csapatnák le azt honnan tudod?
Itt a csaj is közli ha sáros vagy "extra" sáros akkor ne használjuk a termékeket hanem előtte csapassuk le.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz lenko #141150 üzenetére
Egyetértek ... ha csak poros az autó az valószínűen nem lesz karcos, na de ha egy komolyabb eső után mondjuk autópályán összeszedett több réteg kosz van az autón és ezzel a mikrószálas kendővel elkezdik rajta kenni a koszt az biztosan karcolni fog, ez egyszerű fizika !
Különben a legnagyobb baj hogy a kerekeknél nem nyomják ki a fékport és a kerékjárati ívekben is gyönyörűen ott hagyják a sárt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
Ha esetleg egy koszos sáros autót visz az ember ilyen mosásra, elképzelhető a karc.
Én 1x vittem csak ilyen mosásra, úgy, hogy utána nem volt gépi kemény wax, de amikor vittem csak pár napos por volt rajta, és nem láttam semmilyen +karcot utána. A többi alkalommal, ha netán keletkezett volna is karc azt nem tudni, mert a gépi wax el is tűntette azonnal.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
Hogy ezen a ceges auton mit össze rugozol . Teljesen nyilvanvalo, hogy a nagyobbertekü autokat ceg neven, lizingelve erdemes megvenni. Miert lapotoljon ki maga alol valaki 20-30-40 millio forintot egy darab vasra, amig azzal a penzzel mar lehet valami ertelmeset is kezdeni. Megveszi cegesnek, lizingelve, költsegkent pedig beallitja a könyvelesbe, a lizing miatt, meg minden gondja le van tudva. Egy 25-30 millios autot havi 2-300 ezer forintert el lehet vinni lizingre. Ceg eseteben egy baromi jo alternativa, de az nem jelenti azt, hogy cegauto=kulcsos auto...ugyan ugy jo esellyel egy ember, sajat hasznalatu autoja.
Ezt csak azert irom, mert mar annyiszor lattam töled ezt az igy ceg auto, meg ugy ceg auto....attol meg az lehet egy ugyan olyan becsben tartott vas.
-
8th
addikt
válasz Integrale #141137 üzenetére
Nem sarkítás csupán arra akartam utalni, hogy hiába csinál valaki egy jónak mondható motort ha azt leszámítva az egész autó egy rakás kula. Olasz autógyártás a nyolcvanas évek vége felé volt a mélyponton. Konkrétan semmilyen olasz autót nem vennék abból a korszakból, inkább egy szitává rohadt de még így is klasszisokkal jobb japánt vagy dög unalmas németet. Cromából és themából is rengeteg futott még az ezredforduló környékén. Hol vannak ezek ma?
Analóg vén majom egy digitális világban
-
B-L-A-C-K
titán
Nekem elég életszerűtlen hogy több tízmiliős kocsikat mai napig oda hordanak úgy hogy karcosak lennének ettől, illetve ha így lenne nem is üzemelne már mint írtam. De tényleg nem akarok ezen lovagolni, nekem nem véletlenül ajánlották őket többen is, te meg úgy mondasz neki ellent hogy nem is ismered őket.
Témát ezzel kapcsolatban tényleg lezárnám én is, mert így felesleges valamiről veszekedni ha nincs is tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz alázógyík #141142 üzenetére
Ha rajtam múlna már az összest beszüntettem volna ... nagyon gáz az egész !
Az a baj hogy amit már korábban is mondtam az embereket nagyon jól meglehet ám etetni a marketingel, pedig elég csak kicsit a dolgok mögé nézni !
Hogy miért is léteznek gőzös mosók ? azért mert a kedves tulajdonosnak nem volt 10M Ft -ja arra hogy kiépítsen egy csatornarendszert !
Az autó a legnagyobb ellensége ez a gőzös tisztítás, ettől már még a benzinkutakon a kefés darálós mosás is fényezőkímélőbb mint ez !
(#141143) B-L-A-C-K
Ügyesen letagadják hogy az már rajta volt, nagyon ügyesen kitudnak ám bújni a felelősség alól, persze ha ezt nem látom akkor én sem hinném el
Közöm nincs egy kozmetikához sem szóval nekem biztosan nem konkurencia, csak jó tanácsból írtam nehogy pórul járj !
De komolyan fogok erről csinálni egy gyönyörű szép tesztet ... majd nyáron szépen lepolírozom az autóm és lefényképezem, és amikor koszos lesz elviszem egy ilyen gőzös csodába és utána is csinálok egy képet, meghökkentő lesz a különbség, ebben biztos lehet mindenki !
Autókozmetikás topikban szerintem tudnak a srácok mesélni ! és mindegy nem Off -olok tovább, majd várom a véleményed hogy milyen lett az autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #141139 üzenetére
Dehogy fikázom ... csak megvan a rossz tapasztalatom a gőzös mosókkal kapcsolatban, nagyon rosszak szerintem !
De kérdezz itt meg bárkit is, szerintem mindenkinek ugyan ez lesz a véleménye aki már vitte a saját autóját ilyen vagy hasonló gőzös mosóba !
Majd rátaláltam erre a videóra, rossz nézni (szét karcolja az egészet) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
Jó ezt a céges nem cégest úgy mondod mintha valóban tudnád oda márpedig csak céges kocsikat visznek, nekem 2 ember ajánlotta vizajelzésasi alapján, te meg úgy fikázod hogy nem is ismered őket csak egy másik konkurens cégnél dolgoztál és biztos sz@rok. Ezek így elég semmitmondó érvek...
Facen meg a negatív/pozitív kommentett lehet törölni, viszont a csillagozott negatív bejegyzést nem, max ha törlik az egész profilt.
-
Integrale
veterán
Itthon sosem volt sok Croma, mai napig latni beloluk, nem is egyet, maximum nem figyeled, mint auto jo volt, a beltere viszont szuper gagyi, cserebe nem rohadt, muszakilag pedig tartos volt.
Azzal gondolom tisztaban vagy, hogy mik a kovetelmenyek egy hajo es egy szemelyauto eseteben, senki sem irta, hogy a vilagon elsok voltak, mert nem, CR is volt teherautokban mar a 80-as evekben is, csak a tema nem ez volt. (Neked a kisarkitas nagyon megy).
Ennyi erovel minden lopas amit ma hasznalnak, mindenki mindekitol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Integrale #141099 üzenetére
Majdnem. Az egyik angol a másik talán francia találmány bár utóbbiban nem vagyok biztos. Lehet szintén angol az is. Az angolok valamelyik hadihajójuk motorját etették így először még az 50-es években. Az, hogy mindezt az olaszok hozták be elsőként az autóiparba az csak egy dolog. Másolták, lopták, koppintották a megoldást. Nem az ő találmányuk.
#141100: Ja, csak épp autót nem tudtak gyártani a motorhoz, mert a Croma egy nagyon de nagyon rossz vicc volt, nem autó.
mod: Apropó hol vannak most ezek az istenkirálycsászár digó szuperdízelek? Vagy 10éve nem látom őket a forgalomban pedig 1996-ig gyártották őket.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #141134 üzenetére
Áááá a kis baseball sapkás -ból ne ítéld meg, nálunk olyanok jártak/járnak hogy el nem mondanád hogy céges autó és mégis az, biztos vagyok benne hogy a környező irodákból szerződéses alapon hordják oda az autókat a futárok, ez 99%
Facebook-ról pedig mindent lehet törölni, ez nem mérvadó szerintem !
M550D -től, a Cayenne és a 458 italia is mind céges autó volt !
Ezt az i8 -t azért hozták hogy szedjük le a matricát + polírozzuk fel (nehogy már a prémiumautó bérlet felírat rajta maradjon)
És igen meglepő ... de bizony-bizony ez is is egy céges autó
Sokszor mondtam már de meg merem kockáztatni hogy itt Bp -n az autók legalább 70-80% az mind-mind céges autó, főleg a Ford, Skoda, Audi és BMW ami pedig ezektől is drágább pl. a 30M + kategória, na az pedig 99% hogy céges !
De mindegy és majd kíváncsi vagyok a véleményedre hogy milyen lett, ha ismerősön keresztül akkor biztosan szépen megcsinálják !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
Gondolom a kis baseball sapkás gyerek aki pont vitt el egy X6-ot nem céges kocsi volt... Tudom te máshol dolgoztál, de szerinted ha olyan rossz lenne, már fikázták volna neten, vagy facebook oldalukon őket nem? Nem most kezdték 1 hete. Meg ismerősöm álltál mentem oda, de ezt írtam neked, ő oda jár, azért is ajánlotta. Nővérem is náluk volt, cigi szagot fullra kiszedték a kocsijából.
De persze ha nem leszek velük megelégedve úgyis elmondom, nem szokásom valamit dicsérni tapasztalat után ha nem jó.
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #141132 üzenetére
Persze ... 15-20 millás céges autók (ismerem az ilyeneket)
Nekem ugye megvan a véleményem a gőzös mosásról, magyarul a homokos szemcséket dörzsölgetik a fényezésen ami szépen összekarcolja az autót (fekete autón pedig ez különösképp jól látszik)
Míg kozmetikában melóztam el nem tudod képzelni mennyi ilyen (gőzös mosás) autót políroztam, nagyon szét tudják ám barmolni az egész autót !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
Külső sima mosás lesz elvileg, belső a legfullosabb. De gondolom nem lehet sz@r mikor vittem csak nagyvérű kocsik álltak bent, ha rossz lenne már híre ment volna, és nem is 15-20 millás kocsik állnának ott takarításra. De majd kiderül a végeredmény milyen lesz.
Magyarul meg az jól van írva.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz tresh #141107 üzenetére
a Croma TDid (VW szerint TDI rendszeru) motorja?
nem volt annyira nyomva a fejekbe inkabb
azt a motort ugy exkulziv csak a Croma-ba gyartottak, semmi masban nem volt elerheto
Tipo is amikor megjelent 2 evvel kesobb, abba is csak a butabb kamras 1.9-s verzio kerul be
a Croma-ban a 1.9 hagyomanyos kamrason hatul piros volt a TurboD felirat, az 1.9TDid-n meg kék
a TDid-nek 1990-tol geos csigaja is volt
az adagolojat meg manapsag is keresgetik a VW dizelesek tunnerolnitöbb drón kell ;P
-
trassher
addikt
válasz Kornel #141101 üzenetére
Szerintem meg pont nem meglepő. Te konkrétan nem férnél el benne hidd el. Annyi hely van benne, hogy teljesen hátratolt anyósüléssel nem tudtam kinyitni a kesztyűtartót teljesen mert a térdemtől nem volt neki hely. Vezetni is elég érdekes, nem fértem benne sehogy. Bónusz a világításkapcsoló. Indexelésnél nem egy alkalommal kapcsoltam le a pilácsot.
Redmi Note 7
-
válasz Kornel #141101 üzenetére
Valahogy ez most jobban bejönne. Meganeban pedig csak izzót ne keljen cserélni
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #141097 üzenetére
en amugy kajak nem ertem a BMW-ket hogy mitol nem mennek annyira jol, mint a loerobol az ember azt gondolna
isminek is van egy E30 318iS-e, ami meg nem is annyira vasbalna kasznis, de az is csak 10sec-t gyorsul 100-ra RWD-vel meg 136loval
hat baszod azt egy 1.4-s Panda 100HP legyorsulja FWD-vel aztan az "csak" 95lo meg elolkaparos meg ~1tonnaember azt gondolna, hogy 1tonnas jarmu, 136loval RWD-vel na az biztos veret 8sec korul, es nem
vagy 320i 129loval 10.6sec...ez is mi?
325iX 8.3sec 170loval meg 4WD-vel, egy ClioRS utcahosszt verne ra csak FWD-n istöbb drón kell ;P
-
mycso
veterán
válasz Kornel #141101 üzenetére
E szerint ugyanaz: F4R. Hogy mi van változtatva rajta azt nemtudom.
Inkább a ph2 (2006-) ajánlott belőle.(#141103) diegho: na ja, a pedálok közel vannak egymáshoz, meg be vannak téve középre a középkonzolhoz...érthetetlen
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kornel
veterán
Erdekes, hogy a megane 2 fel sem merül 800k-1M között senkinek, pedig szép, nagy, erős, biztonságos, és viszonylag megbízható autót adnak ennyiért.
Ja és extrák is vannak benne legalább😉
Ezt még én is bevallalnam: [link]
Mod: valaki tudja, hogy ez ugyanaz a 2 literes motor-e, mint a clio sportban van, ha igen, miért csak 135 paci?
Integrale: akinek megfelel az is, az vegye 😉
És még megy is, úgy ahogy...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Külpolitika
- Apple notebookok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Elfelejtettem a film címét
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...