Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
10 eves koruli Mazda 2, 1.4-es vagy 1.2 (1250 cm3) altalanossagban jo valasztas lehet?
Korat nezve a megbizhatosag lenne a fo szempont, es hogy kisauto.Javitasi koltsegek magasak, tekintve hogy Mazda?
Korabban ajanlgattatok nagyon a 2005 utani Suzuki Swift-eket nekem is.
Nagyon sok tipus van (GC, GLX, stb.) 1 millio korul is. Van esetleg valaki Suzuki rajongonak 2005 koruliekhez ilyen osszehasonlito tablazat a kulonbsegekrol?Koszi szepen elore is
-
Yushchenko
őstag
válasz
rwin5 #134918 üzenetére
Jó lenne anyagilag jobban kijönni, úgyhogy körbenézek, úgyis csak jövő év elején aktuális. Addig eladogatom talán anyám kocsiját, megnézem a Balenót
Egyébként GL+ Vitara azért szerintem alapnak kéne lennie egyrészt a külső miatt, másrészt szerintem biztosan hasznos a tolatókamera. -
rwin5
őstag
válasz
Yushchenko #134913 üzenetére
Ha biztosabb lábakon állt-állna a jövőm akkor a clio helyett vettem volna egy Vitarát (sokáig is ment az agyalás rajta végül nem mertem belevágni) így inkább bankban "hever" kőkemény kamatokért
a maradék pénz. Szerintem gl-es felszereltség elég sokat ad, ezért az árért, + az autó is külseje is rendben van.
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #134915 üzenetére
Szolj ha eladó, asszonynak akarok egy kocsit venni .
-
Yushchenko
őstag
válasz
roberto211 #134914 üzenetére
Én is pont annyira gondoltam. Amúgy ha tényleg eladjuk, azt nagyon fogjuk azért sajnálni.
-
roberto211
őstag
válasz
Yushchenko #134913 üzenetére
400kb..
-
rwin5
őstag
válasz
szőröscica #134893 üzenetére
Mikor az új autóvásárlás volt itt a téma, akkor rokon nagyon ajánlotta, hivatkozott a garanciára örök élet bla bla szöveggel, persze be volt sértődve mikor mondtam, hogy kösz nem.
-
Kornel
veterán
válasz
footy #134910 üzenetére
Ez részben igaz, az eu verzió nyilván legalább részben erősített.
De nem egy alapjaiban más autó.
Itt a cél az olcsó ár volt a tervezésnél, nem a kiemelkedő biztonság.
Persze mire ideer, vammal es szállítással együtt már nem is olyan olcsó.
Fapad 3,2M.
Ennyiért már egy nagyobb, és biztonságosabb cliot (kombi)vennék, ha ezt a kategóriát céloznam meg.
A helyzet az, hogy házon belül az Esztergomban gyártott scross/vitara világszinten is kiemelkedő biztonságú autók, ellenben az indiai balenoval, amit az euroncap passzív biztonságra adott értékelése is megerősít. Árban pedig van köztük 400k, méretben meg legalább plusz egy méret.Így néz ki az scross:
-
footy
addikt
válasz
Kornel #134909 üzenetére
A cikk indiaban tortnet balesetrol ir, ott nyilvan nem az europai valtozatot tortek ossze. A ket auto teljesen mas. Az indiai swift is szanalmasan szarul torik, de attol meg nem lesz szar az europai is.
-
Kornel
veterán
Innentől kezdve tényleg nem érdekel a téma.
Ezt azért azonban érdemes megnézni: [link] -
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBear #134904 üzenetére
Szerintem kornelka itt másra gondol. Igaz 6 év a kettő teszt közötti különbség, viszont a különböző testrészeket ért terheléseket tekintve a Balenonak láthatóan rosszabb az eredménye. Ha jól tudom az itt használt küszöbértékek az emberi szervezet tűrésének függvényében lettek belőve, így gondolom nem nagyon változtak az évek alatt, tehát összemérhető a két törésteszt ilyen szempontból. Legalábbis az én véleményem szerint.
-
BigBear
senior tag
válasz
Kornel #134903 üzenetére
Te TÉNYLEG nem tudod értelmezni az Euro NCAP töréstesztjét.
2010-es eredményt hasonlítasz 2016-os eredményhez. Igaz, nem kicsit változott az értékelés közben.
Tudod, szezont a ...
De tudod mit? Legyen igazad.
(Igaz, midössze megjegyeztem hogy nem törik mint a ropi, de én vagyok a bunkó. )
Mr. hiszti. Emlékszik még mindenki az alakításodra autóvásárláskor. De TE mindent jobban tudsz, mint bárki más.
Részemről vége.
Elnézést mindenkitől. Már nekem is unalmas. -
Kornel
veterán
Baleno toresteszt meg egyszer es utoljara.
Továbbra is fenntartom, amit írtam.
Ha valaki megnézi az eredményeket is részletesen, akkor látja:2010-es swiftnel nincs weak egyik babun se.
Balenon van weak, ráadásul az bábu elég szép része sárga....
És nem egy vitarahoz hasonlítottam, ami a kategoriajanak a legbiztonságosabb autója lett, hanem csak egy 6 éves fejlesztésű A szegmensű autóhoz.
-
#03969024
törölt tag
válasz
trassher #134899 üzenetére
"nem volt hét, hogy ne kelljen szerelni "
Én több, mint félmillió kilométert tekertem bele egy '74-es 1200-es Zsiguliba. Nem emlékszem, hogy állandóan szögelni kellett volna. Akkor kezdődtek a bajok, amikor elfogytak a gyári alkatrészek, az utángyártottak miatt tényleg többet kellett szerelni. Viszont, olcsó volt minden. Akkor ilyen szelek fújtak...TaaT
'89-ben Olaszországban vakultam, mikor feltűnt a visszapillantómban egy UAZ 469-es. A hegyvidéken rengeteg ilyen, illetve Niva futott, tehát olyan vacak azért nem lehetett. Igaz, az UAZ-ok nagy része dízelmotorral, tárcsafékkel szerelt volt. -
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #134893 üzenetére
-
trassher
addikt
válasz
szőröscica #134898 üzenetére
Igen ezt azok tudják akik valamennyire is képben vannak az autókkal kapcsolatban. Azt azért ne felejtsük el, hogy a lada mint márka még mindig erősen él az emberek emlékeiben. 30 éve is szar volt mert nem volt hét, hogy ne kelljen szerelni de az embereknek ez egy ismerősen csengő név. Szerintem a legnagyobb ütőkártyája ez lehet a márkának nálunk.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Tsebacsi #134885 üzenetére
Egyetértek. Na és vajon az indiai gyártású kocsikat forgalmazzák-e Japánban és a világ összes országában, vagy csak szegény kelet-európa ilyen "szerencsés"? Mert ide a mostani Lada, és Dacia után már minden jöhet.
Mint régen talán a maruti is onnan jött, na az se kéne. -
trassher
addikt
válasz
szőröscica #134893 üzenetére
Várd csak ki nyugodtan, lesz belőle rengeteg. Az átlag magyar autósnak az kell, hogy olcsó - egyszerű - megbízható legyen. Olyan lesz ez mint a 90-es években a suzuki swift.
-
lenko
aktív tag
válasz
szőröscica #134893 üzenetére
Miért ne lenne? Akik megveszik lövésük sincs mi azaz auto, de ezt el lehet mondani több más márkára is.
-
szőröscica
addikt
Rövid időn belül 2 Lada Grantát is láttam forgalomban.
És nem az elegáns úr tesztautót, sima matrica nélküli kocsik voltak. Hát tényleg van olyan hülye, aki azt az autót megveszi?
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #134889 üzenetére
Discovery-n ment regen a Bangla Bangers, az elmond mindent szerintem.
-
válasz
kalmanchris #134886 üzenetére
Egy cuccomra sincs ráírva, hogy made in india. Bangladesh, na az már akad
BigBear: Persze valahol értem a te problémádat is, de Kornél úgy fikázza a Baleno-t, hogy volt elolvasott róla pár cikket, és volt swift-je, gondolom van mihez hasonlítania. Szerintem a nagyon keletieknek be fog jönni ez a cucc, de tőlünk nyugatra lesajnáló véleménnyel lesznek róla, nem ok nélkül.
És igen, tartom magam ahhoz, hogy a made in india cuccokat fenntartással kell kezelni.
-
BigBear
senior tag
válasz
Tsebacsi #134883 üzenetére
Nincs sem kereskedés, sem saját. Családban volt, kösz, nem kell.
Made is India sokat mond? Ilyen alapon elég sok dolgot kiszűrhetsz. Értem én, hogy sokaknál számítanak ilyen szempontok is, hogy pl. ha itt vagy ott készült, akkor tuti rossz, de a mai világban ez alapján véleményt felállítani... Egyszerűen nekem az szúr szemet, amikor valaki határozottan állít valamit, ami fals, vagy nem megalapozott és ezt még rendszeresen terjeszti is. -
rbalint88
addikt
válasz
LuckyL #134880 üzenetére
ketté kellene választani a dolgot.
Az alap értékelés a passzív biztonságról kellene szóljon, mert amikor ledarál a kamaz oldalról, akkor cseszheted a sok csingilingit. A másik dolog, hogy szerintem az olcsóbb autóknál csak a jellemző tesztfeladatokra optimalizálják a megerősített kasztnielemeket, aztán ha pont rossz szögből kapod a behatást, akkor meg összecsuklik, mint egy kártyavár. Pl megnézed a Volvokat, nekik saját tesztlaborjuk van, nem 3-4féle teszttípusnál nézik a törési jellemzőket, mint az EuroNCAP vagy NHTSA, hanem 30-40-nél legalább, így a való életben is jól teljesítenek.Aktív csinglinigiket is pontozzák, itt két pontszámot is várnék, az egyik az alapkivitelé, szerencsére ABS, ESP már alap. A másik a csúcsmodell kütyüit pontozza, DE! nem csak a meglétet kellene nézni, hanem azt is, mennyire használhatók a beépített cuccok.
-
BigBear
senior tag
válasz
Kornel #134871 üzenetére
Jó törésteszt. Miért? Nézd meg az értékelést is. Mit is írtál? "Törik mint a ropi". Ráadásul ezt a véleményedet többször is terjesztetted, kvázi tényként leírva. Erre reagáltam - talán kissé hevesen.
Mert ez szimplán nem igaz. Nincs ellátva mindenféle aktív védelemmel, illetve kiviteltől függően van csak automata vészfék, ez igaz. De ettől még a passzív biztonsága jó.
Mindezt szerintem normális hangnemben tettem, ha nem, elnézést. -
válasz
Kornel #134871 üzenetére
nem szeretnék semmilyen személyeskedésbe belemenni (ezt azért írom mert úgy érzem hogy kezdett elfajulni a vitátok-no offense)
az én véleményem hogy pl egy automatikus vészfék (sőt még a régebbi találmány, ami egész más -vészfék asszisztens-) igenis fontos
nem mind1 hogy 70-el kapja el az ember a másik autót vagy mondjuk 58-al, esetleg 45-el
nagyon nem mind1...igenis bele kell számolni ezeket is a töréstesztbe...szerintem
-
#94529552
törölt tag
válasz
Gabesz87 #134862 üzenetére
A hozzáértése egy neppernek annyi, hogy melyiken tud több hasznot minél gyorsabban realizálni. Sose bízz meg egy nepperben. Vajon miért tekerik a használtatók km számlálójának a 90%-át?
ACAB95 Állítólag nagyon orr nehezek ezek a dízelek, talán e miatt problémásak az első futóműveik. -
Buster17
addikt
Chevrolett cruz-rol mik a vélcsik?
Nem nekem kell. Nekem már megvan
-
rbalint88
addikt
válasz
ACAB95 #134873 üzenetére
156 tulajkent a futomuvel eddig nem volt gondom. Motor tenyleg stabil, ha a keret engedi, 2002 utanit vegyel. Dupla digitklima, tempomat lehetosege, stb stb. Jtd16v vagy 2.4jtd 10v a legjobb dizelek. 140 lo azert szerintem kell a formahoz melto haladashoz. Futomuve zsenialis, a magyar utakon viszonylag foglalkozos, nekemeddig egyszer kellett hozzanyulni 30ezerert, de az a hiba megvolt vasarlaskor is mar (kiverodott kormanyosszekoto szilent). Motorral eddig nem volt gond, 294 van benne, turbo es befecsi is gyari, motorkopas alig van. Olajat nem eszi, szoval rovidre fogva jo. Gyere melle nem ajanlott, a csomagtarto kicsi, de a szedanban legalabb szarul pakolhato es nem lehet donteni az ulest. De mesz egy hegyeset Dobogokon es mindent megbocsatasz neki.
-
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok és azt szeretném megkérdezni, hogy tényleg annyira körülményes az Alfa 156 futóműve? Szerelőm azt mondta, hogy minden második hónapban valami "kifog verődni" a futóműben, másrésztől meg hogy a 1.9 JTD (74kw, 81kw) bomba biztos motorok.
További kiszemelt autók Ford Mondeo mk3 2.0TDC, Fiat Stilo 1.9 JTDi, amiket ugyanúgy agyonra szidnak. Tényleg annyira viszik a pénzt ezek az autók? Szeretnék a dolgok végére járni... Előre is köszönöm! -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Kornel #134871 üzenetére
nézd meg a Sandero tesztjét, olvasd el a report comments szekcióját, aztán a Baleno a tesztjét is nézd meg, majd olvasd el a comments szekciót a reportban.
2011-ben teljesen mások voltak a követelmények, mint 2016-ban olyannyira, hogy a különbség vizuálisan is tökéletesen látható már a frontal offsetnél is.
Gyakorlatban azért penalizálták az eredményeket, mert a függönylégzsák vetődése nem volt megfelelőnek ítélve az NCAP által. Ez tipikusan olyan könnyen javítható hiba, amit gyártók szérián belül megadott alvázszámú példányaitól javítani szoktak. Utána újra elvégzik a tesztet, s mehet a javított eredmény (Ez nem jelenti azt, hogy ezzel a Suzuki meg fogja lépni) -
Kornel
veterán
válasz
BigBear #134844 üzenetére
Az alap verziók nem tartalmazzak az automata veszfeket, ezert 3 csillagosak.
Ha ez jó toresteszt, akkor ajanlgatsd bátran!
GLX-tol felfele van automata veszfek, ami miatt 4 csillag lett, de attól még ugyanolyan 3 csillagos szint marad, mint a dacia sandero.
És kérlek normális hangnemben beszélj, nem vagyok senkid, hogy osztogass. -
mdani01
aktív tag
válasz
tboy93 #134854 üzenetére
Hetkoznapinak nekem is CTR lenne, hetvegere valamelyik a ketto kozul
-
válasz
SaNyEe #134868 üzenetére
persze, igazad van
nem azokra a hitelekre a gondolok ahol adnak valami kamu kedvezményt amit megfizettetnek a hitelben, hanem amikor rendes normál áron veszed meg mintha kp lenne, csak ad valami akciós hitelt az importőr mellé
általában csak max 3-4 évre lehet felvenni minimum 30-50% kezdővel, de ezeknél tényleg van hogy sokkal kedvezőbb a kamat mint általában
pl 13-14% használtautó hitel helyett csak 4-5%már 3-4 év alatt is nagy a különbség!
egyébként ha valakinek van vállalkozása és érdekli egy pickup, akkor ez az mnb hitel a legjobb
visszajön az áfa, nincs cégautóadó és teljes értékű 5 személyes a verda, 2.5% kamatra
pont tegnap cikkezett róla az index -
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #134867 üzenetére
Érdemes kiszámolni, igazad van.
Nekünk az jött ki (akárhányszor jött szóba szűk családi körben), hogy a hitelszerződés apróbetűs részeit és a (márka/használt) kereskedés további feltételeit is figyelembe véve nem jött ki olcsóbbra sosem. Nyilván a cechet valakinek állnia kell a végén és az se nem a bank se nem a márkakereskedő lesz.Az a jó ezekben a hitelre vett masinériákban, hogy a pénzed jó része (már ha van) nálad maradhat és másra tudod használni.
Bizonyos értékhatár fölött még akár lízing is lehet jó döntés .. havi fix összegért van autó, csak tankolni kell és akármi baja van az a lízingelő költsége. -
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134865 üzenetére
Ezt tényleg neked kell eldönteni.
hahu-s újautó árakkal mondjuk óvatosan, nem egynél előkerülnek az apróbetűs részek, hogy xyz finanszírozással ennyike, KP-ra 500 pénzzel többés akkor nem 3-400 a különbség, hanem majdnem 1 milla. A példánál maradva, a leghurkább felszereltségű Rapid 1.2 TSi ambition árkedvezménnyel 110 lovas motorral 4.5 milla akcijósan. Ezen lehet még pár Deákot alkudni a kereskedőnél, de azért ez akárhonnan nézem 1.3 misku difi 2 év alatt és 13000km alatt. Én nem sokat gondolkodnék, hogy az újat vagy a 13000km-t futottat vegyem amikor arra kerül a sor. Szvsz ezek a korú autók a legjobb vételek, szinte újak, alig futottak, a legdurvább értékvesztésüket elszenvedték és tuti nem külföldről 3 darabban behozott, lopott, átütött alvázszámos csodák, csak, hogy a legextrémebb eseteket említsem.
Nem hiszem, hogy rá kellene költeni ennyit később, nagy általánosságban beszélek persze.
Ha szopóálarc volt egyszer a csomagtartóban a pótkerék mellett, akkor utólag biztos úgy van az ember, hogy mennyivel jobb lett volna újat venni, ezt elhiszem. -
Yushchenko
őstag
válasz
SaNyEe #134864 üzenetére
Szerintem 8 évre venném, most évi 10k km-t tolok csak bele. A mostani kocsim 9 éves, de 5 évesen vettem. Nem volt minden rendbe vele, és ez csak később derült ki, tipikus történet... Most több évre terveznék (egyébként elvagyok a mostani kocsimmal is még, úgyhogy van időm gondolkodni).
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134860 üzenetére
Mit jelent a relatíve hosszútáv és ezalatt kb hány km-t tolnál bele?
Ezek rendre még garanciális autók szakszervízben szervízelve .. nyilván felhasználó lábától függő elhasználódással.
Egyszerűen elképzelhetetlennek tartom pl, hogy egy rapid spaceback 1.2TSi-nek mind a 12.000km-n keresztül üvegelték volna a motorját 2 év alatt, hogy annyit kopjon mintha 100.000km-t beletoltak volna 2 olajcserévelÉs akkor ezért az árért még mindig egy Sandero-hoz hasonlítjuk amiben a hasonlóság árcetlinél pont ki is merül.
Mi pl. 1 hónapja találtaunk egy elsőtulajos épp 9 éves 79600km-t futott (valós!) gázolajos nagy sedan-t. Kutya baja (még
), kicsit több mint 1000km-t vágtam bele 3 hét alatt, eddig minden szuperül üzemel, 1 ml olaj nem fogyott, nem kormol semmit, futómű fékek, erőátvitel rendben. Tök gondos gazdája volt és ez kívül-belül látszik rajta. Na majd a gyerek nálunk megadja neki ami jár 5-6 év alatt
sajnálom pedig mert tényleg szép állapotú, dehát kisgyerekes családnál jobban amortizálódnak a dolgok.
Ez eddig se hihető, ha meg még le merem írni, hogy egy murvás kereskedésből származik amin egy mobil épület áll, rám is kéne szakadnia 2 felettem levő szintnek.
Aztán mégis írok még mindig
-
-
Gabesz87
veterán
válasz
#94529552 #134861 üzenetére
Nem tudom, azért valami hozzáértése csak van, de mindegy is. A népítélet azért csak nem hazudik. Szóval vitathatatlan, hogy a Jazz megbízható, szerethető autó. Én egyszer vezettem évekkel ezelőtt, az autó vezető oktatóm vett Jazzt (persze miután mi levizsgáztunk a Wagon R+-al
). De emlékeim szerint kellemes volt vezetni, kezes, közvetlen, könnyű.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Gabesz87 #134855 üzenetére
Nem tudom milyenek a Jazz-ek, használatóságra és a fenntartási költségei, de az a bizonyos nepper csak a saját bizniszét építi, azért ajánlja azt amit, mart a saját érdeke ezt kívánja. A Jazzt nem ismerem, és konkrétan még nem is próbáltam, szóval a típustól most elvonatkoztatnék.
-
Yushchenko
őstag
válasz
SaNyEe #134851 üzenetére
Azt hiszem, hogy teljesen igazad van. Ráadásul egy Sanderoban még az a jó érzés sincsen meg az embernek, ami új autóknál meg szokott lenni valószínűleg. Egyébként hajtottam mostanában néhány új autót, nekem a varázsa már elszállt.
A problémám az, hogy pár száz ezer Ft spórolásért beülni egy 2-3 éves használtba lehet, hogy nem éri meg, ha az ember relatíve hosszú távon gondolkodik. Aztán persze ott van a másik oldal, hogy nálunk az utcán parkol a kocsi, nincs garázs. Ezen a témán még gondolkodnom kell.
-
Gabesz87
veterán
válasz
SaNyEe #134857 üzenetére
Majdnem
50 körül vannak (ha jól tudom). Igazából annyira nem számít a variálhatóság, mivel ketten vannak, és van a családban egy céges, puttonyos Peugeot 206, szóval ha sok, vagy nagy cumót kell vinni, azt használják. Leginkább a párom anyukája jár melózni a másik autóval (amit eladtak a héten). Csak mondjuk ő meg nem mondhatni túl jó sofőrnek. Főleg ha tolatni kell
Dízel semmiképp nem kell. A Jazzt meg igazából nem is a variálhatósága, belső mérete miatt ajánlottam nekik, hanem a híre miatt, a megbízhatósága miatt. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Gabesz87 #134855 üzenetére
Kis eszmefuttatás után arra jutottam, hogy ha 87-es születésú vagy (nicked alapján) és a párod is hasonló korú, akkor a szülők 50-es éveik nagyon végén, vagy 60-as éveikben járnak. Ezzel gondolom nem lőttem mellé nagyon, ugye?
Mindenképp valami jó magas üléspozíciójú autót ajánlgatnék, így kihullik amúgy sok jó vétel.Mennyire fontos az a fajta variálhatóság amit a Jazz nyújtana nekik?
Unokatesóméknál szolgál egy Suzuki SX4, igaz dízel. Sose panaszkodtak rá, azt viszont nem tudom milyen a menetkomfortja.
Ekkoriban (2006-2008) már voltak kis egyterűek is (szintén jó magasak az üléspozíciók), pont nemrégiben került szóba Ford Fusion egy másik fórumtársnál, hátha tud róla Vesztor87 nyilatkozni, ha kipróbált 1-2 példányt. -
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Párom szülei autót vennének, és gondoltam, itt is utánaérdeklődöm. 1,5M a keret, és ami lényeges, az olcsó fenntartás, kis fogyasztás. Egy nem túl nagy, benzines autó kell rövid utakra, munkába járásra, így 1.2-es motornál nem is nagyon kell nagyobb. Én egyértelműen a Honda Jazz-t javasoltam. Kívül kicsi, belül nagy. 1,5M-ért ilyen 2005 körüli, ~100.000km-es (már ha ez valós) példányok vannak. Amit még néztek, a Nissan Note. De szerintem a Jazz-nél ebben a kategóriában/árban nincs jobb.
(#134856) tboy93:
Köszönöm, én is így gondolom. Sokat olvasom a TC Nepperűzőt, ahol szintén elég gyakran ajánlva van. Úgyhogy meg kell győznöm párom szüleit, hogy ne keressenek mást! -
válasz
roberto211 #134852 üzenetére
Nekem is tele van mar a kepzeletbeli garazsom lotto 5-os esetere
mama vágen, hetkoznapi nekem es vegul egy elvezkedos hetvegi auto
-
tepenzed
őstag
válasz
roberto211 #134852 üzenetére
ha megnyernéd a lottót, te nem olyan autót vennél
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #134850 üzenetére
En sem ---
Ezert kezdtem el tegnap lottózni..
Ha megnyerem az ötöst vagy legalább pár millát utana első utunk a suzuki világ budaörs és rögtön hozunk ki egy új vitara S -t
Rendszam meg ROB 211 lenne
tepenzed: Dehogynem Mindennapinak mindenkeppen egy vitara s-t Hetveginek vagy alkalmi autonak valami lexus vagy infiniti..
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
Átolvastam a postokat tegnapról .. Biztos vagy abban, hogy ma Magyarországon nem lehet normális használtautót venni, pláne ilyen ársávban?
Beküldtem hahunak pár kisautót amik fényévekkel jobbak mint egy Sandero.
Vess egy pillanítást a kínálatra és őszintén mondd ki, hogy egy Sandero Stepway kellene inkább. Ha ez megtörténik plz menj egy Renault/Dacia kereskedésbe és rendeld meg a Sandero Stepway-t. Ha csak az első fing faktor miatt kell a teljesen új autó, azzal nem lehet mit kezdeni úgyse
Szorult közéjük jópár új is, csak azért, hogy ne zárjam ki őket a kínálatból.
kínálat
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Eladó Woom Up 5 szuperkönnyű elektromos mountain bike
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- AlzaPower CAT6 UTP 40m, szürke kábel
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest