Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#39895) sb válasza SpeedR (#39894) üzenetére


sb
veterán

Szerintem ez azért nem ilyen egyszerű:

1. Egyrészt nem mindenki szeret bíróságra battyogni.
2. Ha szeret is, hónapok, évek, amíg a döntés megszületik nem biztos kellemes és hasznos idő TV nélkül.
3. És ez még a jobbik eset, mármint ha a javadra döntenek. De én ezt sem látom olyan egyértelműnek. Mi van ha nem visszakereshető, hogy mikor mit állítottál? A "szakértő" mond valamit... te meg mást. Kinek lesz igaza? Ez finoman szólva is kétesélyes.
4. Sőt, mi van ha nem is cél visszakeresni hogy ki mit állított és minek mire volt hatása?
Hiszem ott egy elég egyszerű érv, miszerint tisztán és világosan le van írva mi a rendeltetésszerű használat a gyártó szerint: Az, hogy nem mész be a szerviz menübe.
- A gyártó - saját, szakmai belátása szerint - elkülönítette a neked szánt funkciókat és a nem neked szántakat.
- Ezt világosan le is írta.
- Te nem tartottad be.

Ezek után megnézném milyen döntés születik... gyakorlatilag egy ilyen döntés, ha véletlenül a user nyerne, nem egyedi esetről döntene, hanem általánosan arról, hogy mit engedhet/tarthat meg egy gyártó magának. Ez meg erősen szakmai vonal és nehéz vele vitatkozni... lásd fentebb. Szinte kizárt enneka megnyerése.

Ilyen alapon a mosógépet is szétszerelhetnéd, kicserélhetnéd a motort, elektronikát... majd 3 év múlva a vízkő miatti hibával visszavinnéd a gariba/bíróságra és elmesélnéd, hogy a módosításoknak semmi köze a vízkőhöz - ami még igaz is lenne. Szerinted milyen messze küldenének el? :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.