Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2251) highand


highand
tag

Lenne másik kérdésem is. Itt van ez az új gép, a Majastic. Ezen csak akkor lehet kihúzni a szivatót, ha közben félgázra állítom a gázkart és így reteszelem. Ezután az indításnál, ha röffen a motor, azonnal visszaugrik a szivatókar.

Nekem az kellene, hogy szivatóval párszor rá tudjak húzni és akkor a röffenés után indítható lenne szivató nélkül.

Mit csinálok rosszul? Hogyan kellene az ilyen automata szivató visszaállítós gépeket hidegen indítani?

Hidegindítóval el tudom indítani ezt is, de az nem egy üzemszerű megoldás, nyilván nem így kellene működnie.

(#2252) Tanaka 4501 válasza highand (#2251) üzenetére


Tanaka 4501
újonc

Fura fejlesztés az automata szivatókar a 2-300 Ft/cm³ árkategóriában.
Amúgy nem, ha roffent egyet a gép, utána nincs szükséged a szivatóra. A metódus az, hogy szivato, roffen, szivato vissza, beindít.
Ez a része szerintem jól működik.

(#2253) highand válasza Tanaka 4501 (#2252) üzenetére


highand
tag

Nálam ez nem működik. A régi gépen működött, de ezzel ezt eleve nem lehet megcsinálni. Ha rájövök mit csinálok rosszul, akkor közzéteszem.

(#2254) PALEDOG válasza highand (#2253) üzenetére


PALEDOG
kezdő

Valószínűleg jól csinálod. Van olyan kínai amin ha visszatolod a szivató akkor automatikusan kiold a gázreteszelés. Próbáld meg úgy ha röffen nem teljesen nyomod vissza a szivatót. Az szokott segíteni.

(#2255) kemenylegeny válasza highand (#2253) üzenetére


kemenylegeny
csendes tag

Nállam is így volt a kínain ahogy Paledog írja, félig toltam vissza a szivatót. Emeltem 300 Rpm-et az alapjáraton, meg elmelve lett a végfordulat is, azt nem tudom mennyivel nem én álítottam és még nem mértem rá. Most könnyen indul. Szépen jár. Viszont a félgáz nállam megmarad nem dobja el, ha visszatolom a szivató kart. Én is úgy reteszelem a gázt ahogy írtad, mint a márkás gépeken szokták.

[ Szerkesztve ]

(#2256) zolika199


zolika199
csendes tag

Igértem pár képet az Oleo-ról. :D

Légszűrőről pár kép...

Stihl HD2 szűrő mellett.

Oleo előszűrő pánt és Stihl előszűrő pánt

Stihl MS260 henger mellett.. :D

Gép méretei... :)

Stihl MS170, MS260, MS460, és MS462 mellett

Oleo és Stihl MS462 láncfeknik... :DD

Henger és karbi méretek (Stihl MS260 henger és karbi)

A súly... a megbízhatóság jele... :DDD :C Magyarul, nehéz mint a pusztulat... :)

(#2257) Dolmar ps420


Dolmar ps420
lelkes újonc

Srácok,ha dugó csere után a gèp szivatóval böffenik,utána felpörög ès egyből leáll az fals levegő lehet? Gyanakszom a blokk tömítèsre.(dolmar ps 420 fèm blokk tömítès)

(#2258) highand válasza PALEDOG (#2254) üzenetére


highand
tag

Megpróbálom.

(#2259) Stihl024 válasza Dolmar ps420 (#2257) üzenetére


Stihl024
junior tag

Sokkal inkább valami üzemanyag ellátási dologra tippelnék. Próbáld meg részlegesen eltakarni a légszűrő torkot akkor mit csinál. Ha úgy jár akkor fals levegő de ha úgy sem akkor eleve nem kap rendesen anyagot.

(#2260) isti732712 válasza zolika199 (#2256) üzenetére


isti732712
aktív tag

Ez az Oleo mac egy nagyon megbízható gép az biztos, de ez egy vad disznó :D Ennek olyan súlya van, hogy elég megfogni megtartani, nagyon nemigen van Magyarországon szerintem "fa" hozzá, ha pedig mégis azt elég izom mire ezzel feldarabolod döntöd stb, de mindentől függetlenül nagyon tetszik és nagyon jó gép :)

Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.

(#2261) Dolmar ps420 válasza Stihl024 (#2259) üzenetére


Dolmar ps420
lelkes újonc

Köszi a tippet,majd meglesem.

(#2262) kopepe válasza isti732712 (#2260) üzenetére


kopepe
aktív tag

Ahogy a mondandódat megfogalmaztad,arra enged következtetni,
hogy te sokat dolgoztál ilyen géppel!
Honnan tudod,hogy nagyon megbízható gép?
Ezek szerint neked is van egy.......
Miért ne lenne itthon hozzávaló "fa" ?
Oszd meg velünk a gép negatívumait is,ha van olyan.
Vad disznó, vagy vaddisznó...
Hihetetlenül sok múlik a megfogalmazáson!!!

(#2263) Pillerb


Pillerb
kezdő

Mi futott be tegnapi nap? 😊

2 éve pihen az asztal alatt állítólag, valamiért megállt és nem foglalkoztak vele.
Ha minden igaz akkor videót is csinálok róla.

(#2264) isti732712 válasza kopepe (#2262) üzenetére


isti732712
aktív tag

Vad és disznó :DD A nagyságára és az erejére értettem! Nem nekem nincs ilyen gépem, egyik ismerősömnek van, igen sokat dolgoztunk vele!! Arra hogy nincs rá fa arra értettem hogy kihasználása szempontjából ilyen 40 es fákat nem erre találták ki! Persze nyílván lehet vele kisebb fákat is vágni én nem ezt vitatom, de a súlyához képest és ami erő van benne, nagyon fárasztó vele dolgozni, szerintem, de ez személyes vélemény. Strapabíróságáról csak annyit hogy elnyűhetetlen, szereti a gyomrát, de ezért meg is kapod azt a teljesítményt ami ettől a fűrésztől várható! Döntöttünk is vele és daraboltunk is mindkét célra egy "vaddisznó) :)

Negatívum ez is olyan dolog hogy persze bazi nehéz, no de egy ilyen teljesítményhez ne várjunk el könnyűséget, dióhéjban ennyi.
A vad disznó és a vaddisznó kérdését gondolom így már érthetően megfogalmaztam :Y

Üdv

Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.

(#2265) kopepe válasza Pillerb (#2263) üzenetére


kopepe
aktív tag

Kíváncsi leszek rá,hogy miért állt meg .

(#2266) Pillerb válasza kopepe (#2265) üzenetére


Pillerb
kezdő

Axiális irányba mozog a főtengely, idáig hamar megnéztem. 99% hogy szimering miatt lett a balhé minden téren. Ezért ment el a csapágy és a gép is ezért állt le mert elszegényedett. Fába fulladt bele mint kiderült, most beszéltem a tulajjal.

(#2267) Grafy12


Grafy12
aktív tag

Egy kis segítséget szeretnék kérni! Az ALKO fűrészem dugattyúján nincs jelezve pozíció, merre kell állnia, akkor ennek mindegy vagy lehet, hogy elcsesztem, hogy random raktam össze? A gyűrűhézag nincs sem a beömlő, sem a kipufogó nyílásnál! :F

(#2268) Pillerb válasza kopepe (#2265) üzenetére


Pillerb
kezdő

Lassan bontódik a gép, csinálni kellett hozzá egy vagyis 2 szerszámot. Nem vagyok felkészülve ezekre sajnos.

Szépnek nem mondanám, de kellett gyorsan, hogy kókányolás nélkül letudjam venni a kuplungot az ütvecsavarozóval. Lendkerékhez is csináltam hamar egy szerszámot.

[ Szerkesztve ]

(#2269) kopepe válasza Pillerb (#2268) üzenetére


kopepe
aktív tag

Nem a szépség a lényeg,hanem a hasznosság ! :)
Na és mi fogadott alatta?Csapágy és szimeringcsere megoldja a gondot ?

(#2270) Pillerb válasza kopepe (#2269) üzenetére


Pillerb
kezdő

Valószínűleg igen, szokás szerint kuplung oldalon szarabb a helyzet.

(#2271) Btamas81 válasza Grafy12 (#2267) üzenetére


Btamas81
csendes tag

Nekem a partnerhez küldtek olyan dugattyút amin nem volt nyíl. Én megnéztem a régit és a karbi felé raktam a stiftes oldalt.

(#2272) Stihl024 válasza Pillerb (#2268) üzenetére


Stihl024
junior tag

Főtengely vízszintes csúszkálását megoldhatod 3mm-es olajcsigával. Ha csapágynak nincs baja nem kell széthúzni ,nem a csapágy a ludas a főtengely csúszkában.

(#2273) Btamas81 válasza Stihl024 (#2272) üzenetére


Btamas81
csendes tag

De jó hogy vagy!
Nem találom melyik videódba políroztál hengert.
Milyen lepkekoronggal csináltad? 400as?

(#2274) Pillerb válasza Stihl024 (#2272) üzenetére


Pillerb
kezdő

Nem értem mire gondolsz!? Olajcsiga?
Van némi kottyanása oldalirányba is, mindenképpen széthúzom.
Arra azért kíváncsi lennék mire gondoltál.

(#2275) Btamas81 válasza Pillerb (#2274) üzenetére


Btamas81
csendes tag

A kidobjuk vagy megjavítsuk a kínai fűrészt videójába van benne amiről beszél, meg a Lek-esbe is. Lényeg, kétfajta csiga van 2,5mm meg 3mm. Ha jobbra balra mozog a főtengely a 3mm-sel meg tudod szüntetni a kotyogást.

(#2276) Pillerb válasza Stihl024 (#2272) üzenetére


Pillerb
kezdő

Egy pillanatra álljunk meg! 😊

Ne keverjük a szezont a fazonnal, 2.5-3mm es csiga vastagságának semmi köze a főtengely tengely irányú kottyanásához!!!

Amiről ti beszéltek az nem más mint a kuplungharang holtjátékának a csökkentése. Ez így nagyon félrevezető.
A vastagabb olajcsiga értelemszerűen kiemeli a kuplungharangot, így csökkenti a szabad mozgásterét a rollniskosáron. Amúgy az eldobós videóban Árpi is ezt mondja szerencsére, nem azt, hogy a főtengely lógását ezzel meg lehetne szüntetni axiál irányba.

A főtengely oldalirányú mozgásának 3 oka lehet:

1: főtengely kopott vagy alapból nem sikerült a köszörülése mint néhány husqvarna modell esetében, és csúszkál rajt a csapágy, ergo nem lehet zsugorkötéssel rögzíteni.

2: hasonló a jelenség ha a csapágyfészek kopik ki (lásd Árpi 372xp videója) amúgy ezért tesz a stihl porfémperselyt a blokkfeleibe (ami az utángyártott blokkfeleibenbtermészetesen nincsen benne és még az alu anyaga is siralmas, szakadnak benne a menetek), hogy megakadályozza zömülést a folyamatos terheléstől kialakult vibráció során, ezzel elkerülve a kiverődést. Tehát itt is zsugorkötésnek kellene lennie, de ha a csapágy külső lötyög, nem illeszkedik megfelelően akkor ettől is csúszkálhat a főtengely.

3: maga a csapágy van megkopva a golyóknál vagy éppen a hornyok koptak ki, vagy összefutottak benne a golyók valami oknál fogva

Szerintem ez így tiszta.
Amúgy az 5600 as hidegen feszes volt, melegen kezdett el lógni, úgyhogy csere lesz mindenképpen. Próbálok bele vitonos szimeringeket keríteni. Készül róla valami videó is, de nem profi minőségben 😎

Még egy apró dolog C3 as csapágyat kell tenni. Ez hidegen lazábbra illesztett csapágy, ami üzemi hőfokon fog a megfelelő illesztési hézagra beállni a hőtágulás miatt.

[ Szerkesztve ]

(#2277) PALEDOG


PALEDOG
kezdő

Ha már idézgetünk: "Azért kínai, hogy lötyögjön". Asszem jól idéztem. 😁
Ha a komatsu klónokat nézzük a főtengely lógást tekintve. Amennyiben nem a csapágy lóg hanem a tengely csúszkál a csapágyon nem okoz hibát. Ezt mondom úgy , hogy vagy 50 kínait megnéztem 20-70 közötti ársávban és majd mind ilyen. Működését nem befolyásolja. Van amelyik 7 éve szolgál és köszöni jól van. De nem csak kínai jellemzője. Az utolsó farmotoros Mac is gyárilag ilyen. Kérdeztem egy barátomat aki vagy 30 éve foglalkozásszerűen használ és szerel láncfűrészeket. Azt mondta még stihlben is volt olyan típus aminek "úszik " a főtengelye. Soha nem okoztak működésben hibát. Ha a csapágyfészek kopik ki akkor radiális mozgása lesz a főtengelynek. Ne keverd.

[ Szerkesztve ]

(#2278) Pillerb válasza PALEDOG (#2277) üzenetére


Pillerb
kezdő

Valóban lesz neki radiális lógása is, igazad van, de itt most arra hívtam fel a figyelmet, hogy oldalirányú mozgást mi okozhatja. Egy rendesen szétkoptatott csapágyfészekben minden gond nélkül tudod oldal irányba mozgatni a főtengelyt. Egyetlen oka, hogy ez kevesebbszer fog előfordulni, hogy a kuplung felöli megy szét hamarabb, a gyújtás oldali tovább bírja, és ez megfogja annyira, hogy csak a radiális mozgását veszed észre kezdetben. Hidd el, vannak mágusok akik simán elintézik így a gépeket. Plomba kiszed a karbiból mert márt nem lehet neki elég cuccot állítani stb….
Szóval, az oldal irányú játék azért nem jó dolog, mert ezáltal hamarabb “elreszelődik” a szimering és onnantól kezdve indul a lavina ami nem vezet semmi jóhoz. Az elmúlt 30 évben gyártott stihl gépeknél én nem tudom, hogy lett e volna ami ilyen mozgással jött ki gyárilag, nem találkoztam vele.

Az, hogy vannak gépek amik ilyenek az nem azt jelenti, hogy így jó, hanem azt, hogy ilyenre sikerült.
Olcsó húsnak híg a leve, szokták mondani. És ez ha tetszik, ha nem sajnos így van, sőt lassan már a drágának is néha.

(#2279) Pillerb válasza Pillerb (#2278) üzenetére


Pillerb
kezdő

Nagy nehezen sikerült videót kreálnom.
Itt az 5600 as

https://youtu.be/xQUJGRoTCC8

(#2280) kopepe válasza Pillerb (#2279) üzenetére


kopepe
aktív tag

Nagyon frankó videó lett !
Kíváncsi leszek mennyibe fájna a talpra állítása.
Nem vagyok benne biztos,hogy ez az a fűrész, amire érdemes lenne sokat költeni.
Bár sokan dicsérik.(amikor működik :D )

(#2281) PALEDOG válasza Pillerb (#2279) üzenetére


PALEDOG
kezdő

Teljesen jó a videó. Azért ez már kidolgozta az árát. Itt a hengerszett a legnagyobb tétel. Asszem 20 ezer a kertmotornál egy szett.
Dugattyú hézagoló minden zenoah ilyen.
Letört kevésbé teherviselő alumínium darabokat inoflux-al forrasztok vissza. Eddig 100%sikerrel.

[ Szerkesztve ]

(#2282) isti732712 válasza Pillerb (#2279) üzenetére


isti732712
aktív tag

Nagyon jó videó kapott is egy like-ot, de szegény fűrész több sebből is vérzik, mint amit a kommentben is írtam én felakasztanám magam ha így nézne ki a gépem vagy így tenném el....

Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.

(#2283) Pillerb válasza kopepe (#2280) üzenetére


Pillerb
kezdő

Úgy néz ki, fag csapágyak viton szimeringekkel 5000 körül lesznek, állítólag valami jó forma utángyártott hengerszett et kapok kb 15000 forintért. Zöld utat adtak a felújításra.
Szét is kaptam a gépet teljesen, nem volt nehéz, mert a csapágyak úgy csúsztak le róla mint ha koripálya lett volna, de ezek szerint ezeknél ez ilyen 😂
Ami siralmas, hogy nem c3 as csapágyak voltak benne, valamint az is látszik, hogy agyon erőltették mert el vannak színeződve, rájuk van égve az olaj. Természetesen megsütötte a szimeringeket is.

(#2284) Pillerb válasza PALEDOG (#2281) üzenetére


Pillerb
kezdő

Erről az inofluxról lehetne valami bővebb infót kapni? Ez érdekelne hogyan működik

(#2285) highand


highand
tag

Sziasztok. Itt ez a video:

[link]

Az a kérdésem, hogy amikor így kihónolja a hengert a szaki, akkor vajon a bevonatot is leveszi? Azért kérdezem, mert az elején, amikor savazza hengert, már akkor eltűnik a bevonat kopás jó része. Biztos vagyok abban, hogy az eljárás anyagot nem ad hozzá, hanem csak elvesz.

Hogy van ez? Kap egy szép hónolt hengert, de bevonat nélkül?

(#2286) kemenylegeny válasza PALEDOG (#2281) üzenetére


kemenylegeny
csendes tag

Gyökölni kell? Milyen forrasz anyagot használsz?

(#2287) Btamas81 válasza highand (#2285) üzenetére


Btamas81
csendes tag

Szerintem sanszos, hogy úgy van ahogy írod.
Viszont nézd meg azt a hengert. Hüvelyes,és a hüvely nem alu. A fűrésznél azért kell a bevonat, mert ott az alura teszik fel, itt meg a hüvely valami f@sza anyagból van.

(#2288) PALEDOG válasza Pillerb (#2284) üzenetére


PALEDOG
kezdő

Inoflux al bármit bármihez egyszerűen forraszthatsz. Pl savállót rézhez és egyéb variációk. Sima Sn97Cu3 forrasztóanyagot kér.

https://youtu.be/_DGJE23Tz0U

Vannak kimondottan aluhoz alut termékeik is.
Aluforr ként keresd a neten.

[ Szerkesztve ]

(#2289) PALEDOG válasza kemenylegeny (#2286) üzenetére


PALEDOG
kezdő

Nem hegesztés, sima lágyforrasztásról beszélek.
Ahol az anyag engedi és lehet ott össze szoktam csapolni illesztőszeggel vagy szegekkel. De ezt mindig a forma adja.

(#2290) kemenylegeny válasza PALEDOG (#2289) üzenetére


kemenylegeny
csendes tag

Köszi! Valami plusz rögzítés miatt gondoltam a gyökölést, de a csapolás teljesen jó. Néha pont ennyi kellene, egy pöttyintés, minimális eszközigénnyel. Mire jó a láncfűrészes fórum. :)

(#2291) Stihl024 válasza Pillerb (#2278) üzenetére


Stihl024
junior tag

Ebben most nincs igazad. A Kínaiban nem hiba ha rácsúszik a csapágy -sőt az Efco ban sem. Ezt így tervezték,továbbmegyek az eredeti gépen is csúszkál-és azért gyártanak hozzá 3 féle méretben csigát,hogy azzal "hézagold" ki.Vagy így csinálod-vagy sosem lesz jó. Én is beragasztottam a csapágyat elsőre-tökéletesen felesleges. Husqvarna gépekben sem azért tudod rácsúsztatni kézzel a csapágyat mert rossz a főtengely, eleve így tervezték-nem kell neki a zsugorkötés. Mérnökök megfontolták és döntöttek abban a kérdésben melyik a jobb ha megforog a csapágy a fészekben vagy megforog a csapágy a főtengelyen.... ez ilyen.Rövid vagy kopott csigával a fötengely beljebb sétál egy nagyon picit ,a szélesebb csiga meg -nekimegy a szimeringnek mielőtt lebújna a szimering szája a kívánt részről.

[ Szerkesztve ]

(#2292) Stihl024 válasza Pillerb (#2279) üzenetére


Stihl024
junior tag

Videóban pont nem mutattad a vízszintes mozgást,pedig nagyon kíváncsi voltam rá. Az a szimering a lánckerék oldalon már nem eredeti-ez megmagyarázza miért nem c3 a benne lévő csapágy. -már kókányolták szerencsétlent.. Szépen kinyírták a gépet. Ha ez 3 tankos akkor a lánckenőhöz öntötték a 2T olajat nem a benzinhez.
Pl a 020 AV-nál is kézzel ment rá a csapágy a főtengelyre a blokkba meg melegíteni kell-méghozzá keményen.

[ Szerkesztve ]

(#2293) Stihl024 válasza highand (#2285) üzenetére


Stihl024
junior tag

Nekem is van hasonló hengerem-vas persely és nikasil bevonatos. Leszedi a bevonatot ,menni fog de sose lesz már a régi. Kawasaki mocit egy " nagymester" a haveromnak ugyan így felhónolta ,kb 20 üzemórát ment a gép majd eltűnt a ereje. -szerintem ez úgy lenne jó ha kivenné a perselyt felköszörülné és kapna egy edzést majd hónolást. De az se lenne örökös.

(#2294) PALEDOG válasza Stihl024 (#2292) üzenetére


PALEDOG
kezdő

Ami nálam van efco abban is ugyan ilyen fémházas a szimering a lánckerék oldalon.
Pedig azt a kuplungot 100%, hogy én szedtem le elsőnek. Szerintem apróbb módosítások voltak a gyártás során. Azért, gondolom, mert az enyémbe nagy légszűrő van. A kipufogón volt egy terelő lemez ami a kipufogógázt rányomta a fékkarra.
Elképzelhető, hogy volt beszallitó csere....

(#2295) Pillerb válasza Stihl024 (#2291) üzenetére


Pillerb
kezdő

Még egyszer ellenőriztem magam, mielőtt helytelen dolgot állítok.
Az az ominózus oldal irányú mozgás az néhány tizedet jelentett, természetesen melegen könnyebben előidézhető volt.
Félreértések elkerülése végett, nem vitát szeretnék, de megcáfolom teljes mértékben az állításodat, hozzá teszem, konkrétan erről a gépről beszélünk!

A főtengely axiális irányú maximális mozgását egy dolog határozhatja meg. Tételezzük fel, hogy a csapágyak nem lógnak. Rámérsz a fizikai helyére, tehát a csapágyak benn vannak a helyükön a blokkba, mindkét csapágy fenéken van, egyik a blokk pereme miatt ül fel, a másik pedig egy zégergyűrűnek támaszkodik fel, tehát fix a helyük.Megmérjük a két csapágy távolságát egymástól, hogy mekkora táv van köztük. Össze van fogva blokk, tömítés közte van stb.... Majd felraktam a csapágyat a főtengelyre mindkét oldalon, ugye könnyen felcsúszott, megmértem a köztes a hézagot. Meg is kaptam egy pár tizedes eltérést, ami itt természetesen szűkebb érték volt. Ezt a kottyanást éreztem a gépen, plusz hozzá jött még a kuplung felőli csapágy holtjáték a kopásból eredően.
Ez egy fizikai korlát,ami meghatározza, hogy mekkorát mozdulhat a főtengely hosszirányba, ergó megcáfoltam a csigával való hézagolós téves elméletedet.

A másik dolog ami miatt nem állja meg a helyét, gondolj bele, ha a szimeringnek nekiengednél kívülről egy forgó valamit, kb 2 másodperc alatt darálná le a gumi részt. Szerencsére ez nem fordulhat elő, mert a főtengely vállánál megfeneklik a csiga alja,és ez a távolság nagyobb mint az oldalirányú holtjátéka a főtengelynek tehát sosem találkozhatnak össze, max ha elfosta magát a csapágyazás, de akkor már a sonka beleér a csapágy külsőbe is.
Azzal a vastagabb csigával egyedül a kuplungharang holtjátékát tudod állítani. Ha túl vastagot teszel fel akkor ha felhúzod a kuplungot akkor összeszorul még a jó ég is,mert rápréseled a vállra a csigát, így nem tud szabadon forogni a harang.

(#2296) highand válasza PALEDOG (#2254) üzenetére


highand
tag

Megvan mit csináltam rosszul. Ezen a gépen a fojtószelep tengelyt fordító félköríves idomon van egy támasz, ami a gázbowden alaphelyzetében nem engedi kihúzni a a fojtószelep rudazatot. Tehát meg kell nyomni a gázt, ekkor elfordul az idom és kihúzható a fojtószelep. Elviekben a félgáz is ugyanezt csinálja, csakhogy a gyártási pontatlanság miatt a félkörös idom nem fordul el eléggé és visszaugrik indításkor a fojtószelep rudazat.

Tehát az indítása a Majasticnak:

1. gázkar benyom teljesen ( de nem reteszel)
2. fojtószelep kihúz ( miközben a gáz teljesen benyomva, a reteszelésig nem elég)
3. indítgatás röffenésig - a fojtószelep így nem ugrik vissza
4. gáz megnyom fojtószelep vissza
5. indítás

Köszönöm a bíztatást.

[ Szerkesztve ]

(#2297) Pillerb


Pillerb
kezdő

Sajnos ennél jobban nem tudtam felvenni, nem vagyok egy kameraman 😂

A végén hallatszik rendesen, hogy szól már elég jól.

https://youtu.be/9uVGqI0QrKo

(#2298) Zsozé78


Zsozé78
friss újonc

Űdv sziasztok

(#2299) Stihl024 válasza Pillerb (#2295) üzenetére


Stihl024
junior tag

Na akkor majd készítek róla egy videót-ergo...
1 dologtól csúszkál a főtengely-van neki helye csúszkálni semmi köze a csapágynak hozzá
Rendelek most 2 féle csigát és személyesen neked címezve bemutatom -nem varázslat és nem elmélet-gyakorlat.
A helyzet az ,hogy én ennek megfizettem a tanuló pénzét saját zsebből vettem egy új főtengelyt az új csapágyakhoz és semmit nem javítottam az eredeti hibán.

[ Szerkesztve ]

(#2300) Stihl024 válasza Pillerb (#2297) üzenetére


Stihl024
junior tag

Totálisan elbeszélünk egymás mellett, nálam az axiális nem ezt jelenti-ez sima csapágy kotyogás. Amúgy kíváncsi lennék milyen felirat vagy szám van a csapágyon.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.