Sziasztok.dugó csere után èrdemes járatni a gèpet? Elèg erőtlen ès bele fullad a fába.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Stihl024
junior tag
Figy ,ez a főtengely jó szerintem. Nekem gyanús rajta 1 dolog de látnom kellene -kézbe kéne fognom.Lefogadom semmi nem kell hozzá 5 percen belül menne a gép.Ide nem akarom már ki írni-mindig van okosabb csak nem látom a bizonyítékokat soha...... a gépek meg sorba elindulnak nálam a-semmitől. Ez is egy olyan gép amit 5 percen belül javítanák ha akarod küld el.
[ Szerkesztve ]
PALEDOG
kezdő
Nem tudom milyen mélyek a karcok. Képről nem adja. Volt egyszer egy hasonló bajom. Bár azon körömmel érezhető volt. Próbának elvittem egy esztergályos barátomhoz. Felpolíroztuk a szimering vonalában. Csapágy helyét nem. Lekopogom jó lett. Még bőven tudott tömíteni utána a szimering. 3.éve dolgozik a gép.
Btamas81
csendes tag
Azért privátba megírhatnád.
Btamas81
csendes tag
A körmöm érzi a nagyobbakat. Én is arra gondoltam miután elszállt a mérgem, hogy kiviszem apósnál az esztergába és valami csiszoló papírral meghúzom.
Nem tudom mennyire jó lesz mert már most 11,7-11,8 12 helyett, de szerintem semmit nem veszítek.
Stihl024
junior tag
Szerintem akkor van ott más gond is. Nyilván kell járatni de nem lehet erőtlen. Inkább nem pörög ki max fordulatra az új dugattyúval de nyomaték már új korában is kell legyen. Ha tudsz adjál neki + anyagot hátha megoldja.
Stihl024
junior tag
összetett, és távgyógyászat nem megoldható
Dolmar ps420
lelkes újonc
Btamas81
csendes tag
Küldeném akkor a jövő héten. Rá se bírok nézni. Privátba kereslek
Stihl024
junior tag
Felömlő fekete- ez nem nagyon jó. Amikor levetted a hengert akkor lehet látni a tömítés száraz vagy benzines-olajos. Így ez csak találgatós. Mindig mindennel összefügg sajna egyben kell látni a kapcsolódó dolgokat. 1 dolog kiemelése nehezíti a dolgokat. Első feladat-gyűrűhézag ellenőrzés. Ha nincs semmid amivel megmérhetnéd akkor egy borotva penge-hagyományos. Előfordulhat a gyűrű pontatlan. Ha rendben a dugót gyűrű nélkül és két csavarral dobd rá a hengert. Forrasztáshoz használt cin-forrasztó ón huzallal gyertyanyíláson keresztül benyúlva átforgatod a motort ,dugattyú ha összenyomja egy picit a puha huzalt akkor dugattyú magasság elvileg rendben.Hengertalp tömítés ha nem volt száraz amikor szétszedted akkor 2 dolog lehet. Nem tömít már a gumi rajta-bekened szilikonnal és úgy teszed be-vagy csavarok nem húzzák le a hengert rendesen. Csavarokat ellenőrizd meddig mennek le henger nélkül. Ha mindez jó akkor üzemanyag ellátás a gondod .
Stihl024
junior tag
András! Kis géped ma teszt alá került tettem rá egy Kínai karbit , igen szépen muzsikál!!!! Egy gond van nem izzik a katalizátor. Olvastam ezekről a katalizátorokról, hogy + oxigén kell a működéshez az meg nincs -vagyis úgy van, hogy kevesebb benzin van adva és meg is van a többlet levegő. Tehát a karbi a katalizátorhoz van állítva és nem a motorhoz. Jó hír az -nagyon könnyen bontható sérülés mentesen a kipu. Nem akartam egyből nekimenni a plombának ,jó kis feladat volt ráműteni egy idegen karbit-de megérte. Ha ez a gép gyárilag ezt tudná úgy hogy minden marhaságnak megfelel -bitang jó kis masina lenne. Ha érdekel titeket csinálok róla videót ha nem csak összegyúrom és csak vágás teszt lesz előtte -utána.
Dolmar ps420
lelkes újonc
Az az èrdekes,hogy alapjáraton szèpen elmegy,illetve kipörög rendesen,de a kompresszió kevesebb benne mint a meghúzott gyári dugóval,illetve a karbit leszedvèn nem pisil a cső.viszont kiszívni tudok üzem anyagot,belefújtam a csőbe,ellenállást èreztem.membrán szettet cserèltem.azon gondolkodok,hogy vissza rakom a règi gyárit,hogy èn hibázok e.a felömlőket azóta el takarítottam.
Grafy12
aktív tag
Engem bizony hogy érdekel!
Peti66
senior tag
Én sem maradnék le,ha lehet
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
csiga8
senior tag
Toljad a videókat!
Hogy honnan van rá ennyi energiád, nem tudom.
Mindegy is. Várjuk a többit.
Btamas81
csendes tag
Hogy a viharba ne érdekelne!
Btamas81
csendes tag
Kérdeztem már korábban, de lehet átsiklottatok felette.
Ratiopartsos cuccok milyenek?
Vagy nem próbálta még senki?
Stihl024
junior tag
Csak láncom van-ha a Carlton márka mond valamit akkor mindent tudsz. Nagyobb vezetők és az 1,5-1,6 láncok a Carlton K2 azaz a vér profi bele is van ütve a K2 mindbe. Lesz róla videó ha egyszer odaérek. 1,3 -as láncok meg egy olcsó kategóriás valami. A K2 -esek a picon kapható le keményebb összetételű láncok ami már alig reszelhető kézi reszelővel. Simán visz -hatékony nincs vibráció. 1.3-as ráz lassan halad de könnyű megreszelni. Felirata -Ratioparts. Gondolom a hozzá való vezetők is ebben a szemléletben készülnek a profi lánchoz profi vezető a gagyihoz -gagyi. Mindegyik sarkos ami nekem van.
[ Szerkesztve ]
kemenylegeny
csendes tag
Érdekel!
Btamas81
csendes tag
Remek. Persze, hogy 1,3 kell.
kemenylegeny
csendes tag
Stihl024
junior tag
Ezeket is azzal adják-elvileg Mire hasonlít szerintetek? 50cc
https://www.emag.hu/blade-industrial-600-lancfuresz-dax6000/pd/DKS0T2MBM/
[ Szerkesztve ]
kemenylegeny
csendes tag
Nekem Fuxi, de ez a desing eredetileg melyik gyártótól származik? Csatos légszűrő fedél, a gázretesz körül az a gumi, a láncdekni, fékkar forma, ezekre gondolok.
[ Szerkesztve ]
Grafy12
aktív tag
tiszta FUX
Stihl024
junior tag
Totál ugyan az. De akkor ezek hogy adhatják sarkos jó lánccal 40 ezerért? Gondolom azon is van már tisztességes haszon...
[ Szerkesztve ]
Grafy12
aktív tag
Meg kell fizetni a márkát!.....
PALEDOG
kezdő
Tanaka 4501
újonc
Mit gondoltok?
A blokkon van egy repedés, de a működést nem befolyásolja... Oy vey!
https://www.jofogas.hu/vas/Komatsu_zenoah_g_621_avs_lancfuresz_125078869.htm
Érdemes ezen gondolkodni?
Stihl024
junior tag
Legnagyobb gond ott a tank repedése ,utángyártott blokk van 12-13 ezerért de tankot én nem találtam.
Meg ugye szerelgetős csávó vajon miért nem rakja rendbe és árulja dupla pénzért?))
[ Szerkesztve ]
Stihl024
junior tag
Elég patent kis Kínainak néz ez ki ,talán vastagabb anyagból mint a Fuxtec .
Nem vesz valaki egyet?
[ Szerkesztve ]
kemenylegeny
csendes tag
Romániában is forgalmazza egy cég, ez bevezető ár lehet, 60 ezer ez is. [Blade Industrial 600 láncfűrész]
csiga8
senior tag
Ez így korrekt ár, nem úgy mint a fuszekli.
Tanaka 4501
újonc
Ezt kötelezővé kéne tenni az összes láncfűrészen!
Btamas81
csendes tag
Azt nem tudja valaki, hogy a az 50es Husqvarnára rá lehet tenni az 51-es hengerét?
Stihl024
junior tag
Stihl024
junior tag
Stihl024
junior tag
Hát Kínaiak ugyan azt a hengert árulják Hq 50-51 55 re.. Elvileg ugyan az csak furat növekszik. Ha löket is akkor ...nem tudom (aliexpress) Péter láncfűrész is így árulja
46 mm-es hengerdugattyús olajtömítés dekompressziós szelep tömítéskészlet HUSQVARNA 55, 55 Rancher, 51 láncfűrész motor motor pótalkatrészeihez
HUSQVARNA 50, 51, 55, 55 Rancher láncfűrészhez
OEM csere ehhez: 503 60 91 71 / 503609171
Tartalma: 1 x 46 mm-es henger, 1 x dugattyú, 1 x dekompressziós szelep, 1 x tömítéskészlet.
https://www.aliexpress.com/item/1005002025991016.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.61327952MdWpgt&algo_pvid=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48&algo_exp_id=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48-3&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000018454884675%22%7D&pdp_pi=-1%3B11895.54%3B-1%3B50536%40salePrice%3BHUF%3Bsearch-mainSearch
[ Szerkesztve ]
Btamas81
csendes tag
Köszi! Én a kertmotornál néztem, ott másikat hozott.
Van egy majdnem új 51es hengerem, most meg tettek fel egy 50est a jófogásra, azért kérdeztem.
Stihl024
junior tag
Srácok elkészült a kis Gs 451 Olasz-macska -hát nem tudom egyáltalán nem tudom...
Grafy12
aktív tag
Olasz macska? Ez nagyon a Nyúltexre (vagy Nyúltek?) hajaz úgy érzem
Stihl024
junior tag
Olyasmi nagyon dorombolós fajta cseperedett fel belőle..nem tudom,hogy vissza adom -e
Misi87
csendes újonc
Katalizátor is ki lett szedve belőle?Mert nekem a 410 volt így. Gondolkodtam az eladásán aztán inkább kiheréltem, a karbiban a határolókat kivettem, állítottam rajta aztán olyan kis gép lett, hogy most már nem eladó, még akkor sem ha egész évben be sem indítom
Peti66
senior tag
Srácok! Szerintetek a Vitonos szimeringek jobban állják a mai üzemanyagok szárító hatását
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
Grafy12
aktív tag
Megnéztem, igen vad az a macska!
Nagyon jó és egyben elég tanulságos videó, az Oleonál oktató videót lehetne csinálni belőle! Majdnem harmada a vágási idő! Kib...szott fasza lett!
[ Szerkesztve ]
Stihl024
junior tag
Igen minden ugyan úgy
https://www.youtube.com/watch?v=8YgYxL3SUGk&ab_channel=%C3%A1rp%C3%A1dbiro
És megdöbbentő a különbség.
Stihl024
junior tag
Eleve síkosabb anyag a viton. Szilikon tapintású ,szerintem jobban ellenáll mindennek.
Stihl024
junior tag
Imádni fogod!!! Le állítottam még fát akartam keresni, hogy vághassak.....megvan az élmény benne ez az ami nem jár hozzá gyárilag mert "nem ez a fontos"
Ez olyan mint egy autónál az a fontos elvigyen A-ból B be...
Előzéskor meg vakarózol beleférsz vagy mész a tepsibe....
[ Szerkesztve ]
Grafy12
aktív tag
Márpedig ha EBBEN A KATEGÓRIÁBAN a Stihl ellenfelének gondolják magulat, akkor ez nagyonis számít!
csiga8
senior tag
Leginkább a magas hőállósága (220 C fok) és a savállósága jobb.
Az etanolt - szerintem- biztosan jobban bírja.
PALEDOG
kezdő
Még a videón is át jön a különbség. A durva az ,hogy alig több mint 10000 ft-ot kell hozzátenni az árához és ms251 van a kezelő végén.
Jó a hasonlat de egy Fiat és egy Audi között azért árban is meglátszik a különbözet.