Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- Hieronymus: Az igaz barátság kezdete
- bkercso: Tápszűrő-5 SMPS-hez
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonnyolcadik rész - Az újrakezdés
- MasterDeeJay: Intel Optane M10: mire lehet használni?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
-
LOGOUT
Ez a KOMOLY kávé topik. Kérjük, olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
levytee
csendes tag
Nekem is savanyú, citromlé volt a East Timor (szenvedtem mire elfogyott
), bárhogy próbáltam, pedig próbáltam mindenhogy. Oké, hogy kezdő vagyok, de más kávéval azért rendben voltak a dolgok, akár a pacifinek a ház kávéjával , az példul elment. Szóval ami nekem volt EastTimor az is savtenger volt. Na most, hogy ez egy bedöglött kávé volt azt nem tudom. Annak milyen íze van? savanyú? lehet az lett volna?
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók

A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- AKCIÓ! GIGABYTE B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4070 Super 12GB NZXT H510i NZXT 850W
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Microsoft Surface Laptop 5 i5-1245U 16 GB RAM 2256X1504 érintőkijelző Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asrock Z790 i9 13900K 64GB DDR5 1TB SSD RTX4080 16GB Aerocool P500B Digi ARGB ADATA 850W
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest