" Az osztrak/nemet nem tesz kulonbseget (legalabbis eddig nem tapasztaltam es hallottam az ellenkezojet) kulfoldi es a sajat kolke(I)(/I) kozott, ha buntetni kell."
Nem tapasztaltad az ellenkezőjét ? Belföldes vagy ?
A vén lotyó odasúgta a szerveknek , hogy a német gazdaságnak dübörögni kell ! Güntert és a többieket nem szabad piszkálni , ha kisebb mértékű szabálytalanságot követnek el .... pl. munkaidő túllépés vagy éppen túlvezetés .
Ezt több német területen dolgozó magyartól hallottam . De lehet , hogy összebeszéltek és félrevezettek .
A magyar rendőrök szokásairól meg említést se tegyünk .... a románok szarnak az előzni tilos táblára . Szinte falkában előznek , és nem egy - két szerelvényt , hanem 6-8 szerelvényt egyszerre . Mintha engedélyük lenne a szabályok áthágására . A saját szememmel láttam , hogy egy román fosőr előzés közben szép hosszú sort szedett össze maga mögött . Mögötte a hatodik kocsi rendőrautó volt ... szerinted kiszedték ? Nem . Szépen megvárták amíg befejezi az előzést és komótosan távoztak , mintha semmi nem történt volna .
Szerintem úgy vannak vele , hogy minek vesződjön egy olyan sofőrrel , aki nem érteni mágyár . Könnyebb a helyzete egy olyannal akivel közös a nyelvük .
Előzés .... Én bevezetném az olasz gyakorlatot ... tetemes pénzbírság és jogsi el , egy kis időre .
Ellenben csak indokolt esetben tenném ki az előzni tilos táblát ( mint tőlünk nyugatabbra ) .
És megszüntetném a kötelező tompított fényszóró nappali használatát is ( mint tőlünk nyugatabbra ) , amennyiben a látási viszonyok jók . Mennyit lobbizhatott a lámpagyár a bevezetéséért , de elérték . Ne viccelj ... több égő fogy , ha éjjel - nappal égetik .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!