Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2451) MaciG


MaciG
addikt

Ha a teherkocsi 75km/h-val tud menni akkor mi a "helyes" magatartás autópályán hazánkban? Ma mentem kb. 100km-et pályán de a sok rohanó kamionos csak dudált, villogott meg mutogatott és bár én jót mosolyogtam rajtuk azért kíváncsi vagyok mit vártak? Azt hogy menjek a leállósávban vagy mi :Y

BANZAII

(#2452) #79335424 válasza MaciG (#2451) üzenetére


#79335424
törölt tag

Igen, ezt várják, mivel nem előzhetnek, de a vezetőidő nagy kincs, amit nem szabad elkótyavetyélni. Ha lassú vagyok, akkor én le szoktam húzódni előlük vészvillogóval.

(#2453) MaciG válasza #79335424 (#2452) üzenetére


MaciG
addikt

És azért engem nem vág meg a rend éber őre, ha ezt a manővert pont észreveszi? Meg ha nagy a forgalom akkor csak nem mehetek végig a leállósávban. :F

[ Szerkesztve ]

BANZAII

(#2454) #79335424 válasza MaciG (#2453) üzenetére


#79335424
törölt tag

Megpróbálhatja. Egyszer engem is megtalált ezzel. Mondtam, hogy szó sem volt elengedésről. Berepült egy méh az ablakon. Mivel allergiás vagyok a méhcsípésre, ezért ezt vészhelyzetnek minősítettem és azonnal lehúzódtam. De, szerencsére rögtön ki is repült. Bizonyítsa be, hogy hazudtam!

[ Szerkesztve ]

(#2455) F_Gergely


F_Gergely
őstag

Gyerekek, adjatok mar egy kis segitseget, Ti akik sokszazezerrel tobbet vezettetek mint en foldi halando. Mint hivatasosoktol kerdezem, motorfekkel elobbb megalltok vagy nem? Hasznaljatok vagy nem? Van ertelme vagy nem? Koszonom!

(#2456) attamero81 válasza F_Gergely (#2455) üzenetére


attamero81
senior tag

Van èrtelme a motorfèkkel való lassìtásnak.Ami nemzetközibe van az hegyes v ölgyes úton de simán is szereti használni illetve kell is.A règebbi eu3-4-es motoroknál erőteljesebb a "bubu" val együtt.Az üzemi fèket is kìmèled vele rendesen.Jó sok kmel megtudod hosszabbìtani az èlet tartalmát.
MaciG: Èn nem igazán vagyok oda ezekèrt a 65-75 közti sofőrökèrt ìgy megèrzem mièrt dudáltak.De aki pál,ázik az általában 80-90 közt engedi neki.Hosszú távon órákat lehet nyerni vele.

[ Szerkesztve ]

Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!

(#2457) #79335424 válasza F_Gergely (#2455) üzenetére


#79335424
törölt tag

Biztos, hogy motorfékre gondolsz? Nem bubura, vagy retarderre? Persze, hogy használjuk! Anélkül hamar leírnánk a fékeket. Jó dolog, csak télen kell vele vigyázni. Mivel csak a hajtott kerekeket fékezi, ezért ha azok megcsúsznak, akkor a pótkocsi pillanatok alatt keresztbe fordítja a traktort.

[ Szerkesztve ]

(#2458) F_Gergely válasza #79335424 (#2457) üzenetére


F_Gergely
őstag

Sima motorfekre gondoltam, koszi a valaszokat mindenkinek. (Csak azert kerdeztem mert utobbi idoben tobben leszoltak mar, hogy motorfeket nem hasznalunk sot mar oktatni sem kene mert elavult, semmi haszna, egyaltalan nem segit a megallasban, es hulyeseg hasznalni, regimodi, elavult, felesleges bla bla). De akkor nem velem van a baj hogy hasznalom...

(#2459) #27070592 válasza F_Gergely (#2436) üzenetére


#27070592
törölt tag

Ne baszd meg már.
500ezerről induló büntetések? Nem vagyunk már így is agyonszabályozva?

Mondj már még egy szakmát, ahol egy teljes évre visszamenőleg el kell tudnod számolni a szó szoros értelmében minden egyes perccel? (lásd telephelyi ellenőrzés)

Én sem támogatom a csalást, ne érts félre, de egy monitor mögül kurv@könnyű osztani az észt. Nemrég volt egy 10óra 21 perces túlvezetésem, 15óra 41 perces műszakkal és semmi közöm nem volt hozzá, egyszerűen nem találtam parkolót. Németországban bármelyik nap összejöhet egy ilyen szitu. És ez szerinted 500kHuf? Vagy több?

Ha már kontroll, sokkal inkább támogatnék egy GPS alapú tachográfot ami minden mozgást regisztrálna az adott sofőrkártyára, de sokkal több mozgásteret adna előre nem látható szituációkra.

(#2460) zsid válasza F_Gergely (#2455) üzenetére


zsid
senior tag

Attól függ milyen autóról van szó. Az automata Volvomnál nem nagyon volt motorfék opció :DDD
A kis krézis dízel Combomat viszont megfogja tisztességesen a motorfék. Kis előre látással és kellően erős motorfékkel baromi sokat lehet spórolni a féken. Kereszteződéseknél, körforgalmaknál,lámpáknál és úgy, hogy nem szüttyögve érkezel oda és nem tartod fel a forgalmat.

Mióta jött ez a sofőrértékeléses ökörség azóta figyelek valamivel jobban ezekre. A Scania pl havi 160-180km-t gurul üresben :D ( igen, !kilométer!)

<tRucKdriFteR>

(#2461) #79335424 válasza zsid (#2460) üzenetére


#79335424
törölt tag

40 Tonnánál cseszheted a motorféket! Oda a bubu is kevés, kell a retarder. Lehetőleg elektromos, mert az olajos egyszer csak közli, hogy ő most túlmelegedett, ezért pihen és a továbbiakban oldjad meg nélküle a lassítást.

(#2462) attamero81 válasza #79335424 (#2461) üzenetére


attamero81
senior tag

Nekem a Sárga Rudi-nál pont portán való bejelentkezèskor fingta el magát az olajos reti a Scaniaról.
Azèrt ha az ember èsszel használja a bubut még a motorfèket azzal is szèpen lehet fogni a vasat.Persze itt az eu2-nèl règebbi lomokra gondolok.Hisz apáink csak megoldották valahogy a fèkezèst règen. :D

Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!

(#2463) F_Gergely válasza #27070592 (#2459) üzenetére


F_Gergely
őstag

Az a baj, hogy hiaba lennetek agyonszabalyozva akkor is csalnak sokan. Es igen nagyon kemenyen buntetnem, a sofort is es azt is aki miatt a sofor hibazott.
Te esetedben eleg furcsa hogy nem talaltatok parkolot. En mikor szerelvenyt iranyitottam ugy ment ki hogy tudtam hol fog megallni pihenore. (Nem gyujto). De aki kicsit is otthon mozog a dologban tisztaban kell legyen azzal hol milyen lehetosegek vannak. Es a sofornek is kell latnia, mikor fog lejarni a vezetesi ideje es bele kell kalkulalja azt hogy ha nincs parkoloja kell talaljon egyet. Bocs de ez nem jo kifogas hogy nem talaltal parkolohelyet.

(#2464) attamero81 válasza F_Gergely (#2463) üzenetére


attamero81
senior tag

Ezzel vitatkoznèk.Sajnos hiába tervezed meg a sofőrödnek a pihenő helyèt,mert bizony van olyan ès számtalan esetben igazolt is,hogy hiába volt a hely bèrelve vagy kijelőlve egyszerűen már fizikailag be sem tudtál menni a pihenő helyre.Èn is jártam ìgy ès más is meg mèg fog is.Vezettek rendőrök is addig amèg nem találtunk helyett.Mondjuk ez nèmetbe elèg ritka,hogy segìt.Általában az eurót segìt költeni. :D

Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!

(#2465) #27070592 válasza F_Gergely (#2463) üzenetére


#27070592
törölt tag

Ne haragudj, de ha ezt így látod akkor hasznos lenne ha beülnél egy nemzetközis autóba pár hétre.
Az csak a fuvarszervezők menetirányítók kiskönyvében létezik hogy egy autó odagurul a fel-/lerakóra és azonnal rakják/szedik, sofőr kezébe adják a kitöltött papírokat aztán a pályán kilencvenes átlaggal elsuhan a fogadó céghez és itt szintén azonnal szedik/rakják, és így tovább...
Rendszeresen járok egy osztrák céghez. Nem kis cég, egész Európába szállítanak, napi 8-10 kamion árút. Egy azaz 1 targoncás rakja az autókat. Ha nem nyitásra érek oda akár 4-5 autó is vár előttem ami akár 4-5 óra csúszás.
Szépen kivárom a soromat, megrakok, rákötök húsz spanit mert anélkül nincs cmr és elindulok.
München körgyűrű, du. fél négy... Újabb egy óra stauzás. Stuttgart, A8, pályaépítés, a három sávból lesz másfél, két idióta pkw vitéz kicsit megtöri egymást, újabb egy órás stau. Vezetési idő 8:50, kiállok a következő kútra ahol annyi hely sincs hogy az ajtót kinyissam, a polizei már basztatja az egymás hegyén hátán álló kamionokat.
Vissza a stauba... Kezd lejárni a munkaidő, a vezetési idő és kezd elforrni az agyvizem. Következő parkoló: zárva. Következő parkoló: be sem lehet menni mert a behajtó sávon állnak a jónépek vészvillogózva.
Következő parkoló Pforzheim, Amazon raktár, a pályától kb két kilométerre, minden időm lejárt már, amikor meg tudok állni.
Köpök egyet a szép német éjszakába, nyomtatok egy szalagot, nyitok egy sört.
Ez nemrég történt.

(#2466) F_Gergely válasza #27070592 (#2465) üzenetére


F_Gergely
őstag

Németet nem ismerem, francia, spanyol, olasz, leginkább. Voltam sofőr mellett mikor kezdtem a szakmát, azzal is tisztában vagyok, hogy történik a pakolás, és az is előfordulhat amit te mondasz hogy van 1 darab targoncás és helló. Raktárban kezdtem, tehát szépen végigjártam a létrát nem csak úgy behuppantam a székbe és osztom az észt.
De ez megint csak irányításon és szervezésen múlik, te én pl mikor a jelenlegi céghez kerültem minden sofőrrel beszéltem, ki milyen fuvarokat csinál milyen cégekhez jár stb hogy felvegyem a fonalat. Tudom ha X helyre megy, ott hogy megy a rakodás, mennyi idő szokott lenni, satöbbi.
Tudom ha Y céghez megy, hiába mondják kész a vámpapír, és csak felrakodik és mehet ha reggel 8-ra odamegy délnél előbb tuti hogy nem jön el. Ha új céghez megy valaki ahova korábban nem, akkor előtte a céggel egyeztetek, megy oda kamion, váratják vagy nem, mit látnak satöbbi.
Nálunk pl úgy van a konténer hogy 5 óra van megérkezéstől számítva, arra hogy a konténer ki legyen rakodva és elinduljon, utána kötbér van. És ha az összes targonca lerobban, és tűzgolyók esnek akkor is meg kell oldani.
Egyik sofőrrel sem vagyok rosszban, együtt kell dolgozni, mert úgy vagyunk a leghatékonyabbak. Ők is tudják mit lehet mit nem. Pl raklapokkal való biznisz nálam nincs és nem is engedem.
ADR miatt is jártatom a szám, egyik másik simán elhoz ADR-es cuccot mert "engem nem érdekel, honnan tudtam volna hogy ADR én csak sofőr vagyok"... Múltkor 70-el ment 50 helyett, jött a bünti és még neki állt feljebb...
Németországot nem ismerem annyira (münchenben voltam személyesen de kb ennyi), de biztos van megoldás a pihenőre.

(#2467) #79335424 válasza F_Gergely (#2463) üzenetére


#79335424
törölt tag

Te melyik bolygón élsz? Németben hétfőtől, csütörtökig küzdök esténként a parkolóhelyért. Tegnap 4:38 -ban értem oda egy céghez, mert egy útfelbontás miatti dugóban nem volt hova félreállni. A cégnél sem volt más lehetőség, csak ráfordulni a mérlegre, ahonnan egyből beküldtek a rakodóhelyre. Mit kellett volna csinálnom? Nyomtattam egy 24 -est és megkértem a rakodót, hogy szép, lassan rakodjon, hogy meglegyen a 30 perces pihim. Akart a nyavaja csalni, de nem volt más választásom!

[ Szerkesztve ]

(#2468) zsid válasza #79335424 (#2461) üzenetére


zsid
senior tag

A kérdés amire válaszoltam az valszeg személyautóra vonatkozott. Nyilván 40 tonnához a motorfék az kevés :D

Az olajos retarderből is van több fajta. Mi "erősített" retarderrel rendeltük az autót, gondolom több olaj, nagyobb olajhűtő + bubu. Még egyszer sem volt gondom melegedéssel vagy túlmelegedéssel, pedig én 6 tengelyes szerelvénnyel dolgozom, nálunk gyakori a 48-50 tonna össztömeg.

<tRucKdriFteR>

(#2469) #27070592 válasza F_Gergely (#2466) üzenetére


#27070592
törölt tag

Van megoldás a pihenőre. Délután ötkor meg kell állni.
Aztán hajnal kettőkor tűz tovább. De ez a gyakorlatban nem működik. Ha nem vezetem ki a napi időmet, jön a basztatás. Teljesítmény prémium levonás. Stb.

Németországban lehet aludni hofban is, 8-10 euróért. Csak ezt a cégem nem fizeti. Én meg nem azért melózok a német sofőr bérének a feléért hogy a hofokat gazdagítsam.

Kismillió francia céghez járok, felépítmény gyártó műhelyek. Reggel nyolckor kezdenek. Délben szépen hazamennek ebédelni. És délután ötkor zárnak. Ha odaérek odaérek, ha nem akkor au revoir másnap reggel nyolckor. Egy körben 4-5-6 ilyen lerakóm is van. Több napos mutatvány általában. Viszont francia pályán éjfélkor is meg tudok állni. Mert van sofőr szakszervezet.

Lenne itt rend ha kiállnánk az érdekeinkért. Kb három nap alatt kifogyna a kutakból a nafta. Egy hét alatt a boltokból a kaja. A harmadik héten a tőzsdék is kezdenének beszakadni, a gyárak leállnának, jöhetne a szükségállapot meg a statárium.
De a nagy cégek érdeke az hogy széthúzás legyen a szakmán belül. Anno amikor a teherszállítás nagyrészt vasúton történt, a vasutasok meg voltak becsülve, mert egy összehangolt sztrájkkal meg tudták bénítani az egész gazdaságot.
Ma meg le se szaharják őket mert az áruforgalom döntő része közúton megy, egymástól független konkurens cégek, egymást is utáló és lenéző sofőrök által.

(#2470) MaciG válasza F_Gergely (#2466) üzenetére


MaciG
addikt

"Tudom ha X helyre megy, ott hogy megy a rakodás, mennyi idő szokott lenni, satöbbi."
Nem bántásból mondom ,de legtöbb esetben ebből a "mennyi idő szokott lenni" -ből van a baj. Ha én pl. az egyik helyen eddig soha nem vártam mondjuk 2 óránál többet, az nem jelenti azt, hogy legközelebb se fogok. Vagy ha A-ból B-be el szoktam érni 2 óra alatt, az nem azt jelenti, hogy ez sose lesz több. Érted már mire gondolok? Nagy részben persze lehet tervezi, hiszen a sofőrök is ezt csinálják, de aki közúton közlekedik az tudja, hogy bármikor közbejöhet bármi, és akkor borul az egész....
Még a repülők is szoktak késni tiszta idő esetén is, pedig a levegőben nem sűrűn van dugó :D

BANZAII

(#2471) SidCorky


SidCorky
senior tag

Sziasztok!
Valamikor a jövőben kamionos szeretnék lenni, most épp a B jogsit csinálom. Érdekelne hogy milyen érzés egy kamionban ülni, a videók nem adják át a méreteket. Budapesten van lehetőség erre, például egy kamionos rendezvény, találkozó, stb alkalmával?

Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II

(#2472) #79335424 válasza SidCorky (#2471) üzenetére


#79335424
törölt tag

Biztos. De, egyszerűbb, ha késő délután elmész a körgyűrű valamelyik benzinkútjához és keresel egy Magyar rendszámos kamiont.

(#2473) #27070592 válasza F_Gergely (#2466) üzenetére


#27070592
törölt tag

Különben mindegy. Az egész szakma egy nagy katyvasz.

Te legalább nyitott vagy sofőr irányban is, vagy valamennyire érdekel az egész.

Dolgoztam már olyan irányítóval is aki szerint ha van még egy órám az adott napra akkor simán odaérek a felrakóra, ami 150 km. Végül is pályán megyek. :)

(#2474) zsid válasza #27070592 (#2473) üzenetére


zsid
senior tag

Nocsak, a Bombagyárost is látni mostanság? :DDD

<tRucKdriFteR>

(#2475) #27070592 válasza zsid (#2474) üzenetére


#27070592
törölt tag

Ja. Be szoktam nézni, csak ritkán dumálok bele a dolgokba.

Kiveszek most négy hónap szabit. Kicsit ki vagyok égve. :D

(#2476) oneak7


oneak7
tag

Sziasztok!

Most mennyi a kamionjogsi (CE) cakunpak?? Első sorban belföldeznék hogy tapasztalatot szerezek tehát csak az ehhez szükséges dokumentumokat szeretném megszerezni!

(#2477) dlaj válasza oneak7 (#2476) üzenetére


dlaj
őstag

Most ingyenes. C, C+E, GKI.

(#2478) #79335424 válasza dlaj (#2477) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ahha. Ingyenesen tájékoztatják, hogy Rudi bácsihoz, vagy a szotyitranszhoz láncolja le magát. Na, ott tényleg megismeri a szakma "fínomságait". Szerinted kit küldenek a fos melókra? Azt, akit köt(bér) a rablánc.

Más. Heiligenroth és Mainz között, a 3 -ason tud vki jó hétvégézőhelyet? A főnök rámszabadította a hétvégét, mert csak hétfőn tudok lerakni Mainz -ban. Most megálltam egy kúton, de holnap elgurulnék valami lerakóhoz közelebbi hof -ba, vagy bárhova.

[ Szerkesztve ]

(#2479) dlaj válasza #79335424 (#2478) üzenetére


dlaj
őstag

A szar melót mindig az újoncokkal végeztetik, mindegy, hogy ingyenes vagy fizetős a jogsi.

És bármelyik céget lehet választani, akár egy olyat is, aki még nincs benne a programban.

(#2480) #79335424 válasza dlaj (#2479) üzenetére


#79335424
törölt tag

Félreértesz. Sztem ez a képzés úgy "ingyenes", ha horror kötbér ellenében aláírsz X időt valamelyik cégnél. Nem az a gáz, hogy újonc vagy, hanem az, hogy köt a rablánc.

(#2481) dlaj válasza #79335424 (#2480) üzenetére


dlaj
őstag

A kötbér a jogsi ára ami kb 450K. Cégtől függően íratnak alá 6-24 hónapot. Mivel szabad a választás nem olyan nagy kockázat egy szimpatikusabb cégnél aláírni, mivel dolgozni mégiscsak kell valahol. Ha a delikvens nagyon mellényúlna, és nem bírja ki az aláírt időt, hát istenem kifizeti a jogsija árát. Egy átlagos kamionos fizuból is össze tudja rakni 3 hónap alatt.
Sőt a programban van olyan cég, amelyik a tanulmányi időszakra is fizet a tanulójának, aki elkötelezi hozzá magát. Ha az okos tanuló ezt a pénzt félreteszi, akkor már tényleg csak egy százast kell hozzátenni, hogy akár a második hónapban kivásárolja magát, ha nagyon nem tetszik náluk a meló.

Mint tudjuk semmi sincs ingyen, aki elkötelezi magát ezekkel kell számolnia.

(#2482) #79335424 válasza dlaj (#2481) üzenetére


#79335424
törölt tag

Én itt kint többnyire nem az újoncokkal találkozom és tőlük is jön a köpködés (bár ez tipikus Magyar tulajdonság). Képzelem, hogy mit nyelhetnek az újoncok. Abban viszont igazad van, hogy valahol el kell kezdeni.

(#2483) oneak7 válasza dlaj (#2477) üzenetére


oneak7
tag

Ilyen ingyenes magázhoz láncoló cégektől óvom magam!! Amúgy külföldön mennyit lehet keresni ezzel a szakmával? Elég sok mindent hallottam már igy 3000 euró meg úgy ezek igazak?

(#2484) #79335424 válasza oneak7 (#2483) üzenetére


#79335424
törölt tag

Inkább a 2000 Euro környékét irányozd be magadnak és akkor biztos nem fogsz csalódni. De újoncként az említett cégeken kívül nem nagyon fognak autót alád tolni. Márpedig ez a szakma a tapasztalatokról szól.

[ Szerkesztve ]

(#2485) attamero81 válasza #79335424 (#2478) üzenetére


attamero81
senior tag

Èn anno a rudinál rántottam le egy kis időt,de nem kívánom senkinek.A bevezető annyi,hogy 7,5-re vettek fel mert kezdő voltam erre már másnap 40-es tandem szerelvèny alattam ès go deutsch.Azután jött a belföldi előhúzások.Na hadd ne mondjam milyen melo.Aki nem tud szèt vagy fel akasztani az ott megtanulja.Heti 25-35 átakasztás.Arról nem beszèlve,hogy az országban kavillózol ès az egèsz heted szar.Az meg pláne,hogy a beosztód mind Borsodi tirpák.(Remèlem olvasod Ongai,a bűr hűljőn ki rajtad)

Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!

(#2486) #79335424 válasza attamero81 (#2485) üzenetére


#79335424
törölt tag

Szerencsémre én kihagytam ezeket, de az irányítókról hallottam érdekes story -kat. Egyszerűen nem értem ezt az egészet. Sztem símán tudnék úgy melózni, hogy az irányítómnak orvosilag folyamatosan veszélyzónában legyen a vérnyomása. Azt sem tudom elhinni, hogy a Facebook, meg úgy általában az internet korában ne lehessen valakit megtalálni. Sofőrők vagyunk, a "kocsikáztatás" szakmába vágó feladat. Sztem egy rövid tanulókör alatt is rengeteg "szakmai tapasztalatot" át lehet adni egy irányítónak úgy, hogy ne felejtse el, amíg él.

(#2487) F_Gergely válasza #79335424 (#2486) üzenetére


F_Gergely
őstag

Az a baj hogy amig, az o berukon is sporolnak, olyan emberekbol lesz iranyito aki sem szakmailag sem semmilyen egyeb szempontbol nem felel meg. En mindig a volt kollegammal szoktam peldalozni, testitanar vegzettsege volt es igy kerult ilyen pozicioba. Es rengeteg ilyen van...

(#2488) #79335424 válasza F_Gergely (#2487) üzenetére


#79335424
törölt tag

Szörnyű! Hogy engedheti ezt egy vezető? Alapjaiban rombolja a hatékonyságot. "Milyen fura", hogy nálunk ez elképzelhetetlen. Három irányítónk van és bármelyikre vakon rábízhatnám magam. Tudják a nyitvatartási időket, ismerik a svájci határok szokásait, stb. Múltkor két órát vártam egy felrakóra és még egyet a rakodásra. Azt hittem, hogy gáz lesz, de csak annyit mondott az irányítóm, hogy ismerik a cég munkatempóját, a három óra bele van kalkulálva az ütemtervbe. Szerdán ketyeg le a hat hetem, átlag napi 4-6 rakodással, és tegnap volt először, hogy lecsúsztam a lerakót (nem az én hibámból). Ezt a cégtulajtól tudom, mert ő hívott fel, nem az irányítóm (néha felhív, gondolom azért, hogy érezzük a jelenlétét). Elmondta, hogy mi a szitu, hogy hétfőre tolódik a lerakó, majd kellemes hétvégét kívántunk egymásnak. Persze, ez egy egytulajos cég, aminél közvetlenül érezni a főnök odafigyellését.

[ Szerkesztve ]

(#2489) MaciG


MaciG
addikt

Urak!

Ha elbaxtam, mert nem tettem át a tachográfot (digitális) ágyikóra, akkor utólag ezt lehet korrigálni? Mikor megkezdtem a pihenőt átnyomtam én, de aztán vissza kellet menjek, hogy arrébb álljak (pár méter) és persze a készülék meg átváltott egyéb munkára amit én nem vettem észre, de a kocsi egész este az üres telephelyen állt... :U

[ Szerkesztve ]

BANZAII

(#2490) Zolás válasza MaciG (#2489) üzenetére


Zolás
addikt

Tehát lezártad a napodat, és utána belemozdultál? Kinyomtatni kezdéskor, ráírni hogy szánombánom és ennyi. Vagy elfogadják, vagy nem.
A kártyát bennehagytad?

[ Szerkesztve ]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#2491) MaciG válasza Zolás (#2490) üzenetére


MaciG
addikt

Végeztem és átraktam ágyra (gondolom ez a lezárás?) és benne maradt a kártyám és úgy ahogy mondod, bemozdultam. délután 6kor végeztem, már este itthon jutott eszembe, és egyik kollega aki éjfél körül ért be akkor vette ki a kártyát. De én reggel 8kor kezdtem a munkaidőmet szóval bőven túlcsúsztam így :S

BANZAII

(#2492) Zolás válasza MaciG (#2491) üzenetére


Zolás
addikt

Több hibát is vetettél. Az ágy nem lezárás. Utána kell beadni a cél ország-H betűjellel. Tehát se nem zártál, se nem nyitottál. Ez plusz hiba. Továbbá nincs meg a pihenő idő, mert egyéb munkán maradt az állás.
Abszolút nem vagy tisztában a kártya használat szabályaival. A nagyobb baj az, hogy nem lehet leírni, hogy mit is kellene csinálni, mert nem tudjuk milyen készülék van beépítve.
Szégyen-nem szégyen, keress valakit a telepen, aki ért hozzá, és kérd meg, mutassa meg, mit hogyan kell. Szívesen segítünk itt is, de szerintem a vizuális magyarázat egyszerűbb és érthetőbb.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#2493) MaciG válasza Zolás (#2492) üzenetére


MaciG
addikt

A nyitás az megvolt, ahogy írtad, abban viszont igazad van, hogy nem értek még hozzá, mert most használtam életeben elsőnek ,a GKi tanfolyamon meg igazából mindent megtanítanak elméletben, de amikor rákérdeztem, hogy akkor ezt ki is lehetne-e próbálni a gyakorlatban (kártyahasználat) akkor a válasza, erre sajnos nincs lehetőség... És így konkrétan lófaxt sem ér az oktatás, csak pénzlehúzás, mert az elméleti részt neten is bármikor el tudom sajátítani. :U

BANZAII

(#2494) attamero81


attamero81
senior tag

Ezt élnétek?
RC trucks

Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!

(#2495) dlaj válasza attamero81 (#2494) üzenetére


dlaj
őstag

Hogy kerültek oda az óriások? :)

(#2496) attamero81 válasza dlaj (#2495) üzenetére


attamero81
senior tag

Hát nem tudom,de nekem nagyon bejön.Csak az áruk nem.El tudnék velük bajlodni. :DDD

Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!

(#2497) dlaj válasza attamero81 (#2496) üzenetére


dlaj
őstag

Nekem is nagyon tetszenek. Az árából pedig biztos kijönne néhány használt IFA. :)

(#2498) #79335424 válasza KAMELOT (#2394) üzenetére


#79335424
törölt tag

Na, ma kaptam meg a fizetési papírjaiimat. Hat hét alatt mentem 16 ezret. A négyhetes hónapra 2375 Eurót kaptam,, a kéthetes részre meg 1245 -öt.😃

(#2499) Dexar007 válasza #79335424 (#2498) üzenetére


Dexar007
veterán

Akkor jobb ketszer ket hetet menni. ;]

Give me your cum,bull!

(#2500) #79335424 válasza Dexar007 (#2499) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nem feltétlenül. Hat hét alatt alig költöttem és csak egy oda-vissza útiköltségem van. A 3x2 hét, az 3x oda-vissza, otthon nem közértes kaját tolok és akkor még nem voltam a szöszimnél spanyolban és egy métert nem motoroztam.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.