Elindultam ma ejjel haromkor Pecs melle, Szigetvarra.
Vegig eso, leerek, szemben a ceg. Nezem a keresztezodesben, hogy hol lehetne bemenni, mondom biztos a foutrol. Hat nem. Szart sem latok, eso, fel hat, korom sotet.
Oke, mondom megfordulok. Epp kitettem jobbra az indexet, talan villant egyet, latom oszlop, es nem ut, hanem ilyen utkezdemeny.
Oke, sebaj, balra index, alig kezdtem tekerni a kormanyt, fekcsikorgas, sarga ezereves renault furgon elsiklik mellettem, fu utan megallt a szantofoldon.
Elkerulte a tuzcsapot, es a kandellabert is, de az arkot is.
Kiszallok, srac is, ket csajjal.
Ki a hibas, nyilvan en, gondolkodni nem kell, kamion barmikor barhol elozheto, nyilvan, 70es tablanal is, 70 meteres feknyommal.
Mannheimbol jottek egy seggel, mentek Pecsre.
Rendor, kisfaszom, 6 pont, 13 ezer.
Sracot kirancigaltam, lokharito egy patent minusz, meg a klimahuto also lamellasora elferdult, de ennyi.
Oke.
7kor diadalittasan, eletem elso sajat hibas balesete utan befuzve az autot a picsanyi bejaraton, begurulok ceghez, forduljak erre, arra.
Haaat, ez az aru nem ide jott, hanem szembe, igen, az is 12es hazszam.
Oke.
Nagynehezen kitolok, elfordulok, ut, es a bejarat kozott 30-40 centi kulonbseg. Terepen jaro auto, ukran vegrehajto...
Bemegyek, kiponyvazok, "ez nem volt annyira surgos"
Vaaarjal, ez meg csak a kezdet...
Leszedik, osszerakom a szekeret, persze eso esik, en meg vidam vagyok.
Felrako, onnan 70 kavics kb, Kaposvar mellett, Orci.
Minden utca 3.5-es.
Mindegy, bemegyek, ott a ceg, megallok, zarva.
" nem ott kell bemenni, hanem a mellette levo uton".
Foldout, felazva... Bejutok valahogyan, merlegeljek, mert nem tudjak, hogy a bigbagbe mennyit toltottek, milyen nehezek, de 22 tonna lesz, 20 raklapon.
Na bazdmeg, igy szamoljal tengelsulyt.
Bekuldenek a bokaig ero sarba, ponyvazz ki, kosd le
Hatam megint kakukk, szoltam, hogy jovo hetre nekem ne keressenek semmit, eleg volt, leszarom az egeszet.
Elmegyek merlegre, 39.5 az auto.
Akkor ez nem 22 tonna, hanem 24+, de a hatso rakonca kozel fele ures, szoval kb 1-1.5t a huzon a plusz.
Ponyva ki, spani le, kivesz, atrak, spani vissza, nagyjabol jo lesz.
Vaaaarjal, lesz ez jobb is.
Delutan fel ketto, 1re kellett volna Nyiradra ernem.
Szerintuk.
Elindulok, telefon a vevonek, Sumeg mellett van, negyed negyre ott vagyok.
Jovok az uton a telep fele, beszelek a csajjal, hogy hol kell.bemenni pontosan, megvan, index balra, lassitok, TUKOR (vagy mi a faszom ez a fos), oke, kanyarodok ra a felazott foldutra, ember majdnem belemjon, mert nekiallt elozni.
Hat bazdmeg...
Ut olyan szeles, hogy bekanyarodaskor a pot eleje fat tort, a ponyva bal oldala meg vegig lett karcolva a sarkon allo akacfa miatt, ami azert van ott, mert nem vagjak ki.
Anyadat azt.
En meg nem ferek be.
Leszarom, bejott.
Na itt jon a jo resz.
Ez egy bocitelep.
Ez meg bocitap.
De csak a fonokasszony magyar, a tobbi indiai... Traktoron... Nagy Claason. Villaval.
Mi baj lehet, ugye?
Mi van meg a bocitelepen?
Na?
Igen! Szar. Sok szar. Alljal bele a kamionnal, ponyvazz ki, iranyitsam az indiaiakat, kozben hordjuk fel a szart a potra.
Varjal, a java most jon.
2 ora alatt sikerult leszedni a cuccot, nem tort ossze semmi.
Zsir.
Amikor jottem be, a csaj mondta, hogy majd tolatni kell.
Kifele.
Mondom mi van?
Aha.
Csak kozben a suly lejott a potrol.
A huzo elkapart, nem megy fel.
Fel orat probaltam, kozben elkezdett sotetedni, keritettem lapatot, haromnegyed orat szart lapatoltam a az utrol, hogy hatha felmegy.
Jobbra hatra, rukiben, sotetben, kameraval...
Nem ment.
Este hatkor zartam a napot, irtam, hogy hatra nem erek nyiradra, talan 9re.
De lehet kipakolok, es elmegyek haza inkabb.
Most itt alszom a bocik mellett, auto alatt folyik a szar meg a hugy, cipom tiszta szar es hugy, gatyamon is van belole, es "lepakolni azert sikerult?"
Ja.
Sikerult.
Annyi oromom van, hogy soha nem ereztem szagokat, meg semmit az orrommal.
Ha ereznek, akkor mar munkanelkulin lennek holnaptol.
Nem gondoltam volna tavaly nyaron, hogy megutaltatjak velem a kamionozast.
De sikerult nekik.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。