Barnul-hoz mehetsz. Napi 40k. Amint hazaértél fizetnek.
1 hetes köröket! Bejelent téged azokra a napokra.
Csak így lóxar sem megy az évekbe neked.
Tüzi: Jan1 beszáll, dec 29 kiszáll. Ment egyet
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Barnul-hoz mehetsz. Napi 40k. Amint hazaértél fizetnek.
1 hetes köröket! Bejelent téged azokra a napokra.
Csak így lóxar sem megy az évekbe neked.
Tüzi: Jan1 beszáll, dec 29 kiszáll. Ment egyet
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Milyen evekbe?
Ledolgozott évekbe, amiből a nyugdíjat számolják ki.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ma van 3 honapja a gki vizsganak.
Az egyertelmu, hogy az autos iskola baszott lejelenteni a vizsga vegen amit le kellett volna, ez miatt csusztam egy honapot, de oke, belefer.
De azt mondtak, hogy minden oke, ket het es jon a kartya, mert a szamitogepes teszteken kaptam harom M betut, az irasos is meglett, mindenfasza.
Kartya sehol.
Mai napig se.
Mondom, ma mar felqrtam az agyam, felhivtam a sulit.
Hivjam oket reggel 8kor (delutan fel kettokor!!!).
Oke.
Rendes volt, utananezett.
Visszahivott.
"A negy szamitogepes tesztbol az egyiken megbuktal"
Mondom neki, csak harom volt, nem negy.
Ezen vitatkoztunk egy darabig, oke, leszarom, mikor lehet menni vizsgazni?
Gyere be regisztralni, es befizetni.
Eppen audinal rakodok, es megyek lisszaboni vw-hez, nem tudok odamenni.
Ezen megint vitatkoztunk egy darabig.
Feladtam.
Eljutottam telefonon a f.szfejekhez a vizsgabazison, mondom a bajom, nezzek meg a jegyzokonyvet, harom M van benne, meg az irasbeli is sikerult.
Akkor is megbuktam.
Akkor kapd be a faszom.
Letettem.
Nem lesz gkim.
Majd lesz kedvem, elmegyek, es megcsinalom.
Komolyan, utni tudnam oket.
Soha a budos eletben meg egyszer ebben a tetvedek orszagban tobbet semmit nem csinalok.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ez jo vicc volt
Ja, hogy nálatok xar a nyugdíj?
Tüzi: Gyere hozzánk. 4 napot kell leülni. 340€ +20€ elsősegély. 2 hét múlva nálad a kártya. Most fog egyik magyar kollégám is menni.
Nem kell ott semmit xarozni. Nálatok ami megy, az egy cirkuszi mutatvány!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Senkinek se lesz mar nyugdija a topikban, megnyugodhatsz.
Emiatt biztos nem kezdek el szorgalmasan dolgozni.
Lesz, ha magadnak raksz felre.
Allamtol ne varj semmit, csak lehuzast
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ez melyik cég volt, hogy oda ne menjek?
XXX
ATI veszprem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Köszi, akkor ezt biztos kihagyom. Bár én BP-en vagyok érdekelt.
Nálatok az merre van?
Komárom
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Buszke miatt full gkiznom kellett.
Illetve a CE ismetlos, de erted.
Idombe sem fert volna bele, Komarom egy szazas tolem, eselytelen. Nyaron oke, mert motor, de probaltam (sikerrel) osszehozni, hogy minel kevesebbet alljon az auto.
Majd majusban megcsinalom a f.sz vizsgajukat megint.
Kozben elkerem a jegyzokonyvet.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Kollégám is 120km lakik és 4 napig fog feljárni.
Nem jobb és egyszerűbb, mint idegeskedni valami barom végett?!
Autó arra van, hogy használjuk.
Egy szombat délelőtt a városban szoktam 100km autókázni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Olvasva a kálváriádat, kimondottan örülök, hogy az előző cégem kapcsolatán keresztül csináltam a GKI -et és az ADR -t.
Elküldte az anyagokat, intézte a vizsga időpontokat, levizsgáztam (nekem a teszt végén kiadta a a hibaszámokat), tiszta ügy volt.
Nem is értem, hogy ott hogyan nem derült ki, ha valamelyik nem sikerült neked!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Anno irtam, hogy 29 pontom lett az egyikben (magyar orosz viszonylatban milyen szabalyok vonatkoznak rad Ukrajnaban meg itt ott, meg szerbiaban milyen joleti szabalyok vonatkoznak rad, stb).
Ez ugye 30 alatt van, de a vizsgabiztos meg latta, hogy a masik kettoben 1-1 hibam lett osszesen, beirta az M betut, es kellemes unnepeket kivant.
Igy lett harom M-em, ezek meg azt mondjak, hogy megbuktam, mert az van a jegyzokonyvben amit alairtam...
Es basztak szolni, csekket sem kaptam, ertesitest sem, semmit.
Suli is azt mondta, hogy 2-3 het es jon a kartya.
Mindegy.
Majd majusban megcsinalom.
Csak ezt megint ido...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nekem olyan kérdéseim voltak, hogy ebéd mikor lesz? és mikor mehetünk haza?
Aztán kézfogás, aláírás és adios!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Tobbszor nem esem ebbe a hibaba...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Inkább utazz 4x 240km és nyugalom van, mint ott baxódni, aztán meg kaparod a falat mert sehol semmi! 5 évente 1x kell megcsinálni. Annyit megér!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ilyen kérdés GKI-ban?
Én kérdéscsomagonként valami 5 hiba lehetőségre emlékszem. 3 hibával hogy a pikulába tudnak elhúzni? Főleg, hogy a vizsgabiztos beírt 3 M-et?
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Aha. Ha magyarorszagrol indulsz ukrajnan at oroszorszagba, akkor az aetr, es a fazomtudja melyik szabalyok vonatkoznak rad itt meg ott.
Ez nagyon megmaradr bennem, mert nem is emlekeztem ilyesmire.
3*40 kerdes volt, 10 hibad lehetett modulonkent.
A tobbit pont ugyan ugy nem ertem en sem.
De majd hazaerek, aztan bemegyek szemelyesen, es elkerem a jegyzokonyvet.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ja igen, valami halványan rémlik még nagyon régről, de nekem ilyen kérdés, szerencsémre nem volt.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Akkor mész cirkuszolni?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Minimum megkerdezem, hogy miert mennek a jegyzokonyvel ellentetes iranyban.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Holnap 7:30-kor lesz a forgalmi és egyben utolsó vizsgám Egerben. Az órák nagy része azzal zajlott, hogy az oktató minden hibámra csak rossz indulatú megjegyzéseket tett és egyébként nem is oktatott. Csak ült mellettem és a buszsofőröknek integetett. Hogy fogok én vizsgázni...
Ugy, hogy odamesz, es levizsgazol.
Kormanyt tekergetni tudod, piros lampara, zebrara figyeljel, meg a pot seggere.
Nem kell fosni, mert akkor baszod el
Chill van
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Meg a holt teret figyeld! Biciklisek stb.
Mindig fogyeld a tükröket.
Màs: Egyre tobben panaszkodnak erre a kameràs tükörre. Napközbent fost se làtni, estére meg ki vannak a szemek mert a képernyőt nézed. Akinek jó a làtàsa, főleg azoknak nagyon fàrasztó.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ütném baseballütővel aki a kamerás tükröt kitalálta.
+1 valami hibbant volt biztos!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Probléma, az ami a mérnők agyában megfogan nem biztos hogy gyakorlatban is jól lesz.
Hasonló a Volvónál a régebbi karos kézifék helyett az a billenőkapcsoló, aminek elég bizonytalan tud lenni a működése. De biztos jobban mutat a műszerfalon, mint a kiálló nagy kar.
Rendben van srácok. Holnapra igyekszem kipihenten megjelenni. El se hiszem, hogy a másfél éves tortúrának holnap vége lehet. Sok időt, energiát és pénzt öltem a kamionos jogsiba.
Kéz és lábtörést holnap
Nem tudom milyen vontatóval vezetsz majd, meg töltettek e ki veled korongot indulás előtt vagy kell e?. Hitelesítsd hogy az autóhoz való korongot használod, töltsd ki elindulás előtt amit ki kell, vezetés végén meg zárd le, km, érkezési hely, dátum, aláírás.
Meg persze ellenőrizd le amiket le kell indulás előtt, világítás, irányjelzők, rendszámok, gumik állapota, szemrevételezed stb bent meg a tartálynyomások, fék tömìtettség, kormánymű, fék próba.
Csatlakozom az előttem szólókhoz: kipihentség, nyugalom, lássa a vizsgabiztos, hogy rendszeresen nézed a tükröket, ügyelj a követési távolságra, a holttérre, sebességre, ne kapkodja a manőverekél.
S, minden rendben lesz!
U.i.: Szórakoztasd jó zenével!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Basszus, engem nem enged a defekt átok!
Tegnap két gumim szállt el.
Szlovéniában, a határ előtt a bal húzó belső, Siófoknál már sérves volt a párja. Fehérvári pihenő előtt szállt el az is.
Egész délelőtt nem találtak olyat, akinek lett volna 245/70R17,5-öse és ki tudott volna jönni. 2km-t kellett begurulnom a kútról a városba a szervizbe (enyhén volt csak szűk a zabszemfogadó...), ahol kiderült, hogy mégsincs megegyezjük. Nagy nehezen tudták keríteni 4 újat.
Most meg itt b...om a rezet Makláron, annak ellenére, hogy állítólag már tegnap este óta várják az árut nagyon...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Az én gki vezetési vizsgámon egy igazi megkeseredett ember vizsgáztatott, tényleg terhére volt az élet. Nem beszélgettünk, felmorgott egy váratlan fékezésemre, de nem volt gond. Tükrözd a hangulatát szerintem. Ne aggódj és légy türelmes a forgalomban.
asd
Úgyszintén: nyugodtan, alaposan, figyelmesen.
A vizsgán minden szarért megvághatnak, hiába nem úgy csinálja a többség x éves rutinnal.
Anno engem azért meszeltek el, mert a vizsgabiztos szerint rámentem a záróvonalra.
Aztán hiába magyarázod, mert hogy mégsem...
Szóval figyelj oda.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
A legnagyobb baja:
Oldalrol sit a Nap, a masik oldalon az arnyekban szart sem latni.
Este, lampafenynel tolatni vele agyfasz, sotetben mar nem is probalom, mert semmi ertelme.
De a legjobb az este, esoben vezetes.
Arad a feny a szemedbe a ket kurva kijelzorol, a muszerfalnak nevezett szar kijelzobol, szerencses esetben a klinavezerlo szar kijelzot le tudod kapcsolni, de ha egy esocsepp ramegy a kamerara, akkor a mogotted jovo lampajanak fenye a kijelzon full feher fenykent fog megjelenni, es ugy osszehuzza a pupilladat, hogy az utbol kb semmit nem fogsz latni.
Esoben mar keszitem az egyik polomat, es rakom a kijelzore. Igaz semmit nem latok hatra (minek is...) de legalabb az utrol nem megyek le...
Ilyen faszsagokra van eszuk, de egy rohadt gombra, ami lerakja a bogit, az mar magfizika nekik.
Komolyan mondom, tenyleg minden egyre szarabb.
Retkes Kogel 25nel veszi fel, es 17 tonnaig fel is viszi, szoval ha rovid a parkolo akkor megszivtam.
Rohadjon meg az osszes gyarto.
Es evek ota irok nekik, es evek ota leszarjak.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
1. Bogi gomb
2. Kézifékre elég lenne egy nagy piros gomb
3. Tükör kamera kuka
4. Pótkocsira hàtra egy tolatókameràt tenni. 100€ cucc
5. Volvo oldalsó kameràja baxott jó, főleg sűrű forgalomban és dugóban.
Di Natale: Szorítunk neked. Nyugodtan csak! +1 az előttem szólókhoz.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
En preferalom a kart, mechanikus szeleppel.
Mercin szart mar be az elektromos gomb, nem egy nagy elmeny, amikor nem tudod oldani a feket...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Egy nap tapasztalatom van kamerás tükrös mercivel. Katasztrófa volt vele este sötétben tolatni a 25 méteres szerelvénnyel
Pótkocsi büszkén hirdeti, hogy 100%-os elektromos hajtás. Két kanyar volt egy nap alatt. Az első elektromos hajtású DAF--al, de a második kanyarra nem jutott idő feltölteni a DAF akksiját, ezért mindig különböző dízelmeghajtású teherautó ment másodjára. Csak a szokásos svéd képmutatás, főleg környezetvédelem terén.
Nem csak svéd, hanem kb globális képmutatás a környezetvédelem.
Én a falra mászok ettől. Erőltetik mindenhol bárgyú vigyorral a bezzeg mi zöldek vagyunk, mert így meg úgy. Aztán az egész továbbra is másról nem szól, mint a profit maximalizálásról, a számok növeléséről. Eleve hú mennyire zöldek vagyunk, mikor minden ki van szervezve a világ minden irányába és egy autó, vagy bármilyen gép összeszereléséhez 200 helyről gyűjtik be a gyárak az alkatrészeket a világ minden pontjáról. Közúton, vízen levegőben. A visszapillantó Costa Ricából, a kábelkorbács Ukrajnából (legalábbis eddig), az egyik fém csavar USÁ-ból, a gumicső Kínából, a másik csavar Törökországból, stb...
Az autóiparban meg főleg a legnagyobb képmutatás megy. Először ment a jajj de le kell csökkenteni az emissziós normákat. Oké, lecsökkentették, cserébe a benzines autókban is ott figyel már a részecskeszűrő, mert annyira jó a fejlesztés, hogy cserébe a dízelekhez hasonlóan részecskeszűrő kell bele mert a kipufogógáz tele van PM 2.5 alatti részecskékkel, kokszosodnak is, stb...
Ott van az új őrület is, hogy még tovább bonyolítsuk az életet a komplett kijelzős és gombmentesség irányába eltolódott beltérrel. Lehet mosolyogni, csak többek között ezek a megoldások teszik majd 15 éves korukra az ilyen az autókat teljesen fenntarthatatlanná, amikor megkotlanak.
Zöldítés megy, de mellette maxra járatjuk azt, hogy a forgalomba kerülő termékek 5 év után lehetőleg a kukában végezzék. Tán soha ennyire tág területén nem volt jelen a termékeknél az, hogy hamar kuka.
Elektromos autó dettó. Túl korán túl nagy lendülettel van erőltetve. Aztán meg megy a mantra, hogy milyen jó, oké, még sok esetben kompromisszumos, de akkor is VEDD MEG második autónak, majd anyuka a kölköket viszi vele oviba. Ja... Az rettentő környezetbarát, ha már a legyártott autókat, amiket eddig második autónak használtak, azt kidobjuk és megvesszük ezeket egy rakat nyersanyag felhasználása árán, ami a gyártáshoz szükséges.
(Továbbá nem tudom ki hogy van vele de én falra mászok sok pálfordulásos álszent villanyos embertől. Némelyik olyan, mint egy szektás. Rengeteg korábban kiütött részecskeszűrős dízelekkel nyomult, most meg jön a lenézés, hogy jaaaaj, te még füstössel jársz? Én azt nem bírom bennük, hogy kéretlenül osztogatják a tanácsot, meg győzködnek. Felőlem járjanak amivel akarnak, de amikor egy villanyautós bekeveredik egy beszélgetésbe, 10-ből 7 alkalommal kényszert érez, hogy előhozza valahogy hogy ő villanyautózik, meg amúgy is mindenki tiszta hülye aki szerint vannak korlátai. A non plusz ultra, amikor azzal győzködnek ezek az emberek, hogy teljesen normális az, hogy mondjuk elmegyek Budapestről Pécsre és a 240 km-es távon én megállok 20-30 percet tölteni. Mert azt mondja nekem, hogy hát a benzinessel is megállsz annyi időre, amíg pihensz, meg kávézol. És elmondom neki, hogy ember, nem szoktam megállni 230 km után pihenni, főleg nem 30 perceket, de még hugyozni sem. És meghazudtol....)
Úgy érzem soha nem voltak még ennyire eldobósak a mostani termékek és sosem volt ennyire csúcsra járatva a környezetszennyezés (az egyre elbaszottabb konstrukciójú autók, a tömeges kacatrendelés még nagyobb fokozása lástd Shein, Temu meg miegyéb) és mellé a vigyorgó majmok az EU-s konferenciákon verik a mellüket, hogy mekkora királyok, ezt is kitalálták. A birka nép meg eszi, hogy ő is mekkora környezettudatos ám, amikor megy a 29. megrendelt filléres szarjáért, meg 1300 Ft-ért rendelt fast fashion ruhájáért a csomagautomatához, mert miközben oda tart, papírpohárból issza a kávéját.
Bocsánat, hogy hosszú lett, de néha leakad az agyam, amikor ez szóba jön. A (vad)kapitalizmus és a környezetvédelem nem barátok. Utóbbi csak eszköz, hogy pumpálja az előbbit. Legalábbis sok esetben.
[ Szerkesztve ]
Ekozben a Toyota megint tudta a frankot, es megint top seller lett
Amugy az elektromos auto tok jo dolog, csak nem area amire hasznalni akarjak most...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Közben meg 16x cserélsz aksit és 4x motort
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Este ora atallitas!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nem hetet állítunk
Majd Március 31-en kell állítani
Miert, mire hasznaljak most?
Az emberek 90 szazaleka evente 15 ezer km-nel nem megy tobbet. Egyedul az ara miatt nem veszik annyian, de ez par even belul valtozni fog.
Nekunk is van amugy egy 20 eves benzines. Amig lehet, megprobalom eletben tartani, de a kovetkezo egeszen biztosan elektromos lesz.
Nagyon nagy +1!
Jól összefoglaltad, a sok birka meg megy a marketing duma után.
Olvastam egy tanulmányt, hogy egy 3ezres V6 benzines 10 év alatt termel annyi szennyezést, mint amennyi ami egy új autó gyártásakor keletkezik.
Most akkor miről is beszélnek az "okosok"???
Szóval tényleg el kellene gondolkodni; de mostanában a fogyasztás, meg a gagyi termelése a lényeg; ja meg hogy legyünk ződek, szuperződek.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "