Én nagyjából jó voltam gimiben fizikából, még versenyre is mentem, de nem érdekelt 3. évfolyamtól kezdve egyáltalán, negyedikben meg nem is volt már fizikám. Érettségire se mentem belőle. Kellett is a fizika felzárkóztatóra járnom, és nem is elsőre lett meg belőle a zh-m. Na és lám, mégis lett belőlem valaki. Szóval osztom véleményed. Szerintem egy bármilyen informatikai képzésen ezek a matekos, de főleg fizikás tárgyak részben arra (is) valók, hogy bizonyítsuk magunknak (meg persze az egyetemnek), hogy valamilyen elméletet, modellt képesek vagyunk megtanulni, kreált példákon keresztül használni. Hogy aztán kinek mekkora szüksége lesz később erre a tudásra, az más kérdés, és talán ez nem is hangsúlyos.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Fogyásom története
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek