- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
kopeter1982
csendes tag
-
pictigjis
őstag
válasz
Hintalow #36263 üzenetére
elhiszem, hogy sok a revolutos visszaélés. mondom, nem is zavar, hogy védik a pénzem, inkább telefonálok egyet, mint hogy lenyúljanak bármit. de limittel részben mégis kezelhető, mert a javaslat a kollégától akkor is az volt, hogy vagy próbálkozzak három részletben (kb. mindig millió alatt, "mert az átmegy"), vagy most beállíthatunk egy limitet kifejezetten revolut-feltöltésekre általam kiválasztott időtávra. aminek maximuma a kártya lejárati ideje volt, de egy hónapra, egy évre stb. is be tudta volna állítani
-
Erdmis
tag
válasz
Hintalow #35802 üzenetére
Ja igen, tranzakciós illeték. Sajnálom is szegény bankokat emiatt. Azért átvészelik valahogy, mert minden évben rekordokat dönt a nyereség
.
Azért nem hiszem, hogy olyan nehéz megugrani a push-t, pláne, hogy alapjaiban működik. De még egy nyamvadt sötét módot sem sikerült integrálni. Persze nyugodtan lehet küldeni a fejlesztési javaslatokat várják szeretettel e-mailben, úgy is magasról...
Gpay-en is dolgoznak már egy ideje - írtad korábban ezt is. Abból se lesz semmi, jó a hulladék raipay, arra megéri beruházni. Sebaj, megoldom máshogy.
Engem azért ici-picit érdekel a számlamozgásom, de persze nem vagyunk egyformák. Tudom, ha fizetek elérhető most is.
Igazából mindegy is, mert ha nekem is felmondják, akkor valószínűleg megválunk egymástól. -
válasz
Hintalow #35332 üzenetére
nem írtam, hogy elvárás lenne a rokoni kapcsolat, nem gdpr ellenes meghatalmazott adatait rögzíteni. azzal a feltételezéssel élek, hogy akik az öregekkel akarnak strómanozni, azok nem fogják akarni, hogy az adataik rögzítve legyenek. ellenben, aki a nagymamájának segít számlát nyitni, azt ez nem fogja zavarni.
és mint írtam, jogszabályi változás nyilván kéne hozzá. de logikailag meg lehetne oldani, hogy egy informatikai analfabéta mellé kerülhessen egy segítő.
-
válasz
Hintalow #35325 üzenetére
erre azért megint lehetne (jogszabályi) megoldás, pl. a segítő ember adatait is rögzítve, igazoltatva és neki is kéne valami büntetőjogi felelősségét elismerő nyilatkozatot tenni, úgy, hogy ettől függetlenül innentől kezdve ne legyen joga a számla felett rendelkezni. (valahogy ahhoz hasonlóan, hogy pl. öröklésnél meghatalmazhatsz valakit, aki csak a hagyatékinál jar el, de utána nem szerez jogot)
-
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #33561 üzenetére
Nocsak nocsak.., de jó, hogy te itt vagy....
Kimondta, hogy ÉN férek hozzá a saját telefonomon a másik számlájához
Ja senki nem írt ilyet! Nekik külön belépő kódjuk volt a fiókjaikhoz.
Milyen jó, hogy megint sikerül leszűrni egy nem valós negatív "lényeget"."Lassan minden pénzintézetnél betömik az ilyen jellegű lukakat..."
Köszönjük a lukbetömést, és érdekes ez maguktól eddig nem történt meg... viszont már tiszta nekem minden, hogy mi is történt itt a háttérben...A Gránitnál évek óta nem lehet duplikálni az appot, a Raiff eddig, akkor mire is várt
Talán arra, hogy erre felhívja valaki a figyelmet! SZÍVESEN!
-
axioma
veterán
-
confuser
senior tag
válasz
Hintalow #33194 üzenetére
Az alatt hogy kiterjed-e rá, azt érted hogy működik-e? Ahogy írtam, küldtem rá tesztkérelmet, meg is érkezett, csak nem fogadtam el.
Amúgy jól érted, és valóban ez lehet a lényegi kérdés, hogy a fizetési kérelem utalásnak vagy vásárlásnak minősül, de ha azt mondod hogy előbbi, akkor beletörődök (bár már az ügyintézőm is rajta van a témán).
Más "kimozgatási" lehetőségre esetleg ötlet? Vagy bárki másnak van rá ötlete?
-
cocka
veterán
válasz
Hintalow #32623 üzenetére
A kérdés, hogy miért nem engedik megvenni? Úgy értem megvenni és ha esetleg tönkremegy mondjuk garanciaidőn belül egyszer vagy max. kétszer ingyen cserélni. Úgy, hogy közben havidíjmentes legyen a használata. Elvileg azonkívül, hogy odaadják az ügyfélnek használatra, nekik az eszközzel már semmi dolguk.
-
cocka
veterán
válasz
Hintalow #32616 üzenetére
Ahhoz képest, hogy a hitelekből élnek, azért vélhetően keresnek a számlavezetési meg bankkártyadíjakon is épp eleget.
Cibnél furcsa példa, hogy mobilappra átszoktatás érdekében képesek lennének még a hard token havi díjairól is lemondani.
Amennyiben teljesen megszüntetik a hard tokent, sajnos ennyi volt a CIBbel.
-
axioma
veterán
válasz
Hintalow #32616 üzenetére
Te tudsz arrol, hogy az atterelesre probalkozason kivul nem fognak-e drasztikusabban, teljes megszuntetessel is "optimalizalni"?
Amugy ha azt nezzuk, a KH mar akkor amikor felmondta nekem a Zero-t es nyitottam a Raiff-t (2011) azt mondta, nyugodjak meg, nemsokara bevezetik ott is utalasokra a tr.dijat... hat eddig 13 ev, szoval azt hiszem cafoltak.Donteshozasra: nyilvan, a nagy atalakitasok az mas, de ettol me'g lehet olyan kombinacio, ami nem tunik fel - a rendszer mindig egy altalanositas, es addig mukodik amig az atlag megfelel annak.
A 400e pont egy ertheto problema, marmint hogy kb. mindenki premiumma valhatott, DE kozben meg most ugyanezt a "nominalitasi" fegyvert az uj szamlatulajdonosokkal szemben alkalmazzak, nevezetesen az 1M-ig ingyenes el fog inflalodni. [Raadasul a select-ben is csak 1M az nem tul ertheto, nem nagyon latszik elony csak hatrany a select-hez szukseges szintu emberek szamabol, legalabbis ketlem hogy kp-felvettel vagy ingyen sms-sel (reg push kene legyen) meggyozo az elony hogy azt valasszak... marpedig akkor a befektetesnek sincs ertelme hogy oda jojjon.] -
-
Oliverda
félisten
válasz
Hintalow #26812 üzenetére
Amikor az OTP bezárta a fiókját, hagyott maga után egy sima ATM-et.
"Ez nettó ráfizetés bármilyen banknak, eszük ágába sincsen ezért ilyen helyekre atm-eket rakni."
Dehogy ráfizetés. Számlavezetési díj, éves kártyadíj, az ingyenes felvéten túli díjak, ilyen díj, olyan díj. Na meg ott gyűlik és áll az ügyfelek pénze a számlán (ha nem épp egy kisnyugdíjas vagy közmunkás a számlatulajdonos). Pusztán a díjak szempontjából a nyugdíjasok nagy részének tényleg jobban megérné készpénzes kifizetés, a másik oldalon viszont ott van a pontosság (nem kell várni a postást) és a bank által nyújtott biztonság. -
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #26306 üzenetére
Régebben volt mint kb. 7-8 éve (2008 előtt), közben azóta megkerestem.
Érdekesség, hogy az utalási felület nem engedett tovább, ha nem a számlatulajdonos nevét kezdtem beleírni, írtam bele.
Azt, hogy abból mit ellenőrzött a banki rendszer, azt nem tudom, nem próbálgattam, de egy teljesen más névre hibát írt ki, és lehet, hogy csak a név első részét "figyelte", te sem tudhatod.Más Hsz-re:
"Az ügyintéző sem ellenőrzi le, hogy a megadott név egyezik-e a számlatulajdonos nevével."
Ennek pont az ellenkezője az igaz.
A témából tényleg elég, így zártam. -
#01110937
törölt tag
válasz
Hintalow #26306 üzenetére
Érdekes... ezt ha vmiért vizsgálnák később... abból nem lehet gond?
#26307 sifarr
De rátudnak nézni a számlaszámra, illetve ha beírják pl bankon belül biztos kiadja az adatokat.Mondok példát, 1-2 éve voltam egy bankfiókba előttem volt egy ügyfél, aki utalni akart, de nem pontosan emlékezett a névre, vagy lehet elírta a számlaszámot, és nézték a rendszerben, hogy jó-e a számlaszám stimmel-e a név... És ha esetleg úgy írják, úgy jó-e... van-e hasonló.... Ez pont utalás volt. Lehet akkor ez kivétel, hogy nézték ezeket az adatokat...
Hát nem tudom... eddig tőlem, mindig kérdezték a nevet vagy kinek (az lehet ugye cég is.)
+ kötelező adatok.Revolutnál is ki kell tölteni a "nevet", számlaszám, ország, sőt címet is kéri. A többit kitöltötte magától (banki adatok).
A bankkártyás dolog is érdekes, elvileg bármit be lehet írni, ahogy állítod. Nekem mégis volt nyáron egy olyan tapasztalatom, hiába írtunk be minden adatot pontosan, ha a névnél volt hiba visszadobta a rendszer. Talán szolgáltatónál volt egyenlegfeltöltés kártyával.
Akkor lehet csak véletlenszerűen ellenőrzi, vagy alkalmanként.
-
axioma
veterán
válasz
Hintalow #24202 üzenetére
Fogalmazzunk ugy, hogy ha mar elore megnyitott (elozo tranzakcio... nem egy ritka eset) alkalmazasod van, akkor bugos, nem tudod megtalalni, csak ha atmesz masik tab-ra majd vissza. Honapokkal ezelott egy eleg hosszu listat kuldtem a hibakrol, erre legalabb azt irtak hogy megnezik, de volt olyan ami hiba de szerintuk feature es nem tervezik megoldani
-
tomazin
veterán
válasz
Hintalow #23295 üzenetére
"súlyos gondatlanság esetén"
én nem erről beszéltem. arról beszéltem, hogy az unicreditnél az van írva a mobil app felhasználási feltételeiben, hogy amennyiben a támadási vektorban részt vesz a mobilappod, akkor a bankot nem terheli felelősség.
ez azt jelenti, hogy abban az esetben, ha bármilyen okból kifolyólag benyelek valamit (mondjuk feltörik az x szoftvergyártót és kiraknak egy fertőzést a storeba, amit a telefonom magától telepít), és a gyatrán megírt banki alkalmazás (és a hozzá tartozó backend) közé be tud ékelődni akkor ez a te felelősséged. (éppenséggel a cibes app utolsó nem tudom hány értékelése arról szól, hogy még a normál funkcióit sem sikerült megírni normálisan, ilyenkor el tudom képzelni mekkora energia volt a securityra fordítva..)
remélem érted a különbséget.ezzel a 2faktorral meg letolunk mindent magunkról....a bankkártya nem 2FA? van egy tudás és egy tulajdon alapú faktorja. mégis egy mobil ami kameráz és egy ráragasztott eszköz segítségével meg lehetett lopni. nyilván az is a te hibád volt, hogy miért nem szaggattad szét az automatát mielőtt beleraktad a kártyát.
kiszamolosra: ott is jól látszik, hogy mekkora energia van fraudra fordítva. minek költsünk rá, hogyha az ügyféllel nyeletjük be a hülyeségét.
-
axioma
veterán
válasz
Hintalow #19040 üzenetére
Hat ezt nagyon erezzuk is. (Nem kimondottan Raiff-re ertem, barmi masra, szerencsere azert fejlodnek a fejlesztesi eszkozok/lehetosegek is.)
Mondjuk azt is hozzatennem, hogy a tradicionalis bank me'g igy is joval tobb dolgot kell megoldjon, egyszeruen nagyobb kell legyen a termekportfolio a letezeshez, vagy csak "lenduletbol" benne maradt elemek (epp a napokban hir hogy eltorlik a taviratot, szerintem a lassan erettsegizo gyerekeim nem is ismerik ezt a fogalmat).
Viszont miert nem kezdenek valamit azokkal a kerdesekkel, ami lazan megoldhato lenne attervezes nelkul? Vagy pl. csak en nyafogok azert, hogy ne az legyen a szamlatortenet eleje hogy (esz nelkul, nehez is jol) berakja a kovetkezo (azaz jovobeli!) tranzakciokat? Komolyan mar, ha lusta mindenki akkor is eleg a belso rendszerbol mar kidobott listarol levagni a me'g meg nem tortenteket... vagy auto lapozas az elso multbelire. Nem ertem... -
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #18613 üzenetére
Nem rossz, de itt, ha valaki megnyitja a számlát, akkor sajnos nem a számlanyitástól számít a 2 év kedvezményes időszak, mint a BM ECO-nál, hanem 2023. február 28-ig van egyelőre a kedvezmény, ami biztos.
20 ezerig díjmentes az utalás, ellenben a BM ECO-nál nincs korlát.
A kártyadíj valóban magas.Mindenesetre valakinek biztos jó lehet, akinek pl. tetszik a Rafi App.
Köszi a megosztást. -
-
Domestos
tag
válasz
Hintalow #17522 üzenetére
"Nem nagyon merik sehol azt meglépni, hogy nem engdik online tranzaktálni a mobilappot nem használó ügyfeleket"
CIB éppen lépi meg, fel is cseszték az agyam, mert én hard tokennel internetbankot használok, mobilappot nem (nem fut a telómon), és nem biztosítanak más opciót (ami pl. lehetne a nálam levő hard token).
Mennék is tőlük, de nem tudok - számomra - jobbat. -
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #17395 üzenetére
Ma már lehet, hogy így van valahol, de a K&H Banknál még mindig nincs így, ahogy írod, nem törölhetnek semmit a korábbi kártyával kapcsolatban, az azonos kártyaszám miatt, mert akkor a második kártya is érvénytelen lenne a rendszerben.
És azért sem törölte egyik bank sem, egyik kártyát sem a rendszerből az esetemben, mert amíg megjött a pótkártya addig is tudtam használni a korábbit.
A pótkártyák megérkezése után, a régi és az új kártyát felváltva tudtam használni anno, az érvényességi időn belül.
Kártyaszám, CVC kód, lejárat azonos volt, ja és a PIN kód is.Abban az esetben törlik a korábbi kártyát, ha az elveszett, tiltott, vagy felmondott kártya.
Visszaélni a saját kártyámmal
Ez érdekes volt...
-
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #17317 üzenetére
Nem a felhasználó "oldali", vagy azokkal közvetlen kapcsolatban álló tiltásokról kérdeztem, nyilván ezeket én is tudom.
Azokról kérdeztem, ami banki oldalról van, és az ügyfél "nem vesz benne részt", se magától, sem közvetve, nem ő miatta van stb.
Azért köszi a választ, én nem mennék jobban bele. Elég volt... -
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #17307 üzenetére
Tehát akkor, az ilyen kártya letiltásoknál a bankok sosem hibásak? Vagyis a bank más miatt nem tilthat le, szó nélkül kártyát csak, amit leírtál, az miatt?
Ezt így ki lehet jelenteni?
Megjegyzem, hogy én sem írtam, hogy biztosan a bank a hibás, csak egy "felvetés" volt, annak alapján, hogy a Gránit augusztusban eléggé "mellébeszélt", az akkor történtek miatt. -
axioma
veterán
válasz
Hintalow #16337 üzenetére
En azt nem ertem hogy lehet ezt nem mint alapfunkciot megvalositani... vagy nem egy minor patch-el javitani legalabb megjelenitesi javitaskent (nem editalhatoan) a harmadik napon.
Masreszt a 45 perc az miert volt? Volt tegnap barmi, vagy erre kell keszulni, hogy mindig ilyen szar lesz most mar a telefonos ugyfelszolgalat? Kozben lementem a gyerekekert a megalloba kocsival es vissza, megirtam 2 ceges levelet, es csaladi megbeszelest tartottunk...
Raadasul szerintem engem elsore a premium ugyfel szamra kapcsoltak, de ott aki felvette csak tovabbkapcsolt, es utana hallgathattam a zenet. -
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #15876 üzenetére
Köszi, ezen okok nagy részét én is gondoltam.
Egyszerűen következtethető volt a sok biztonsági "elem" bevezetése okán.Csak furcsa, hogy ennek ellenére van még "bank", aki mégsem szüntette meg, még ehhez képest sem, akkor a többi bank "is tarthatta volna még" egy ideig az igények miatt.
Mondjuk a Rafinál mikor is volt "utoljára" Webkártya?
Megjegyzem, hogy engem sosem érintett a Webkártya..., nekem nem hiányzik, de másoknak igen.
-
cocka
veterán
válasz
Hintalow #15876 üzenetére
A kétfaktoros valójában egy kalap trágyát ér, mert azért mégiscsak fura, hogy időnként kéri az smst, időnként meg ugyanannál a cégnél fizetéskor nem. Meg ilyenek, hogy a legnagyobb világcégek pl. Amazon megtehetik, hogy skippelik ezt az egész folyamatot, akkor nem tudom miről beszélünk.
Egyébként meg talán azért is kevés a netkártyák száma, mert közben bejöttek a Transferwise, Revolut és társaik és lehet külön kezelt számlád. És valószínűleg e két cég egyik-e sem fog az ilyen kétfaktoros marhaságokkal bohóckodni. Vagy legalábbis eddig még nem tapasztaltam.
-
cocka
veterán
válasz
Hintalow #15216 üzenetére
OK Köszi. Akkor már csak az Unicredit maradt játékban. De szerintem ott még igényelhető, mert a raiffeisenes díjszabással ellentétben az övékben nem találtam semmilyen utalást arra, hogy a token nem igényelhető.
Mondjuk ahogy néztem, az övék pontosan két gombbal okosabb a cibesnél. -
cocka
veterán
válasz
Hintalow #15172 üzenetére
Aha.. És te arról biztosan tudsz, hogy a CIB bank küld hitelesítő SMS-eket belépéshez, tranzakció jóváhagyásokhoz? Mert én nem tudok róla.
Szerintem sokkal valószínűbb, hogy ilyen esetben szépen beterhelik a tokenpótlás díját plusz még fáradjak is be átvenni az új tokent. SMS pedig nem fog jönni és egyúttal a netbankba se fogok tudni bejelentkezni.
Viszont ugye withkey tokennél eleve két SMS-sel lehet regisztrálni, szóval ott foghatnak valamit. De hard tokennél mit fog és hogy? Nem küld semmilyen smst a bank! A szerződésmódosításkor kell megadnod beállítanod a token új pin kódját, az védi a tokent. Onnantól kezdve valahogy vagy fizikailag hozzá kell férj a tokenhez vagy valami egyéb módon kell megkerülni a hitelesítést. Ebben a mókában a semmilyen telefon és sms nem vesz részt.
Szerintem eléggé inside jobnak kell lennie ahhoz, hogy így mégis hozzáférjenek a számládhoz.
A CIB-nél még csak meg sincs említve a díjszabásokban, hogy netbankba történő belépésről szóló vagy tranzakció hitelesítő sms.
Tudtommal a K&H-nál is volt valami chipes okosság. Azzal is megkerülhető volt az sms pl. tranzakciók hitelesítésénél?
-
axioma
veterán
válasz
Hintalow #14840 üzenetére
Hm, akkor regen neztem, bocsanat. Anno 1 db volt 400e.
Mondjuk mai napig nem ertem, ez egy eleg eros ellenerv a Raiff ellen tobb ismerosomnek is... mit er a havi 4x felvetel ha az csak kulon napokon tortenhet (me'g akkro is ha evente 2x kovetnek el ilyet). Es hat nekem is nagy keruloket okozott tobbszor is... me'g ha az lenne hogy 1 automatabol, de nem, naponta 300e. Egy premium select szamlahoz... Jo lenne ha lehetne azt valasztani hogy nulla felvet de havi 1x fiokban bejelentesi hatar alatti osszeg ingyenes. Illetve nem is jo, hanem sokkal eletszerubb szamlahasznalat. Vagy havi 1x de akkor az a 800e legyen elerheto. -
Mauzes
addikt
-
pictigjis
őstag
válasz
Hintalow #14286 üzenetére
az ersténél ez nem jár semmilyen plusz bírálattal, csináltam már: bejelented 5 munkanappal fordulónap előtt, fordulónapon tiltják a kártyát (ha nincs rajta tartozás), elindul az új gyártása, kb. 10 nap múlva pedig megkapod (pin kód ugyanaz, mint a régi esetében). hatékony, egyszerű, de most nem működik
-
cocka
veterán
válasz
Hintalow #13867 üzenetére
az abebooks is így működik (a legnagyobb antikvár köny aggregátor)
Meg a legnagyobb harácsoló is a szállítási költségek terén. Raklap számra árulják az 1 dolláros könyveket, de a szállítási költség horribilis összeg. Az meg külön vicc kategória, hogy szállításonként és könyvenként is külön díjat számolnak. Aztán a fasza kis pár száz forintos könyvhalmodból lesz egy többtízezres tétel, mert "posta".
RR-13
Mondok jobbat. Magyar webshop, kétszer fizettem PSD2-es mizéria bevezetése után, nem ugyanabban az időpontban, de ugyanannál a webshopnál. Egyiknél valahogy elmaradt az sms, a felületet sem töltötte be, ahova a kódot kellett volna írni. Ennek ellenére a fizetést a rendszer elfogadta. Na ennyit a PSD2-ről.
-
RR-13
őstag
válasz
Hintalow #13867 üzenetére
Igen ez rendben van, de mi saját magunk tapasztaltuk a kártyatípus különbsége miatti, OFFLINE érintéses fizetést.
Ott konkrétan azonos VISA h.kártyák voltak, az egyik fő a másik társ, és itt ugye nem lehetett ok a régi terminál, vagy a kapcsolat lassúsága.Jelenleg ilyen különbség szerintem sincs egyébként, mindig kapcsolódik a terminál, igaz már MasterCard kártyáink vannak.
Az Amazon-os dolgot értem, de nem az ő oldalukról nézem az okát a CVC2 be nem kérésének, hanem vásárlói oldalról, a mi szempontunkból, és így nem annyira biztonságos, igazából ezért tartom "botrányosnak"...
Az abebooks-ot nem ismertem egyébként, mint hasonlóan eljáró céget...
-
viharhozo
addikt
válasz
Hintalow #10923 üzenetére
1. Lehet, csak az elszámolásnál nem mindegy, milyen alapú számla kapcsolódik a kártyához.
2. A kettes pont az Ersténél szerintem nem igaz.
Erste ÁSZF [link]
3.8.5.2.1.
Külföldön vagy belföldön, nem forintban (HUF) történt bankkártya használat esetén a Tranzakció eredeti összegét és devizanemét -a Visa nemzetközi kártyaszervezet az általa alkalmazott napi árfolyamon HUF-ra váltja az alábbi módon:1.amennyiben a Tranzakció devizaneme nem EUR, először EUR-ra, majd ezen EUR összeget HUF-ra,2.amennyiben a Tranzakció devizaneme EUR, úgy a Tranzakció eredeti összegét HUF-ra, majd ezen HUF összeg kerül terhelésre a Számlatulajdonos bankszámláján a feldolgozást követő banki munkanapon (könyvelési nap).
Mindenhol ez lenne a korrekt megoldas, de eddig masik ilyen bankot nem talaltam. Egyebkent a dolognak igy kell lenni, mert onnan indult az egesz, h a pajtim mutogatta, milyen franko arfolyamot kap o, en meg kapom folyton a -3%-okat.axioma: Visa kell, mert nem en fizetek, hanem nekem fizetnek, olyat viszont a MC nem tud.
-
KTU
addikt
válasz
Hintalow #10023 üzenetére
Ha le is akarja csökkenteni a konverziók számát,
és csökkenteni a költségeket,
akkor a FinTech topikban érdeklődjön. -
-
axioma
veterán
válasz
Hintalow #8527 üzenetére
Nekem raiff-nal azt mondtak (nem ott dolgozol?), hogy a szamla megszuntetesen kivul barmit megtehetek anyu nelkul is... jo, a kartyajara nem latok ra netbankon, de ennyi. Pedig nem vagyok szamlatulaj, nem is akartuk, csak hogy en intezhessem hivatalosan is (masik banknal ram volt beallitva a telefonszam hogy netbankolhassak apu helyett, de igy engem is hivogattak a befektetesi dolgai miatt is, mert azt nem birtak kulon kezelni...).
Az tok mind1, hogy a szamlalevelben megjelenik-e a masodik tulaj neve. Szerintem. Es szvsz az ugy 30+ evvel ezelottrol maradt itt az otp-nel (meg emlekszem ra, bar ugy jott hogy ... es neje). -
axioma
veterán
válasz
Hintalow #8046 üzenetére
Hat, erdekes, mert nem talalom, pedig tenyleg a kondilistat neztem... lehet, hogy elneztem egy (ket) sorral? Bar nem jellemzo ram, de most nem tudok jobb magyarazatot ra. Bocs.
Mondjuk en azt se fizetem ki, inkabb atkuldtuk masik bankba. Ami nem tudom, hogy jobb-e nekik, de meg az is kijohet, hogy nem a 6 ezreleket csak a 3-at nyelik le. -
axioma
veterán
válasz
Hintalow #8040 üzenetére
Igazabol a napi felmillanal mar nem nyafognek. De hogy ha nem visa gold-om van akkor 300e. A gold onecard hitelkartya melle minek vennek betetibol gold-ot a felevente egyszer kp-felvetre... raadasul a limit napi, nem alkalmi. Ha ketszer-haromszor egy nap (kulon automatabol) kivehettem volna, akkor is elhetobb, mint igy (azert nem fiokbol, mert altalaban munkaidon kivul es/vagy hetvegen tudok menni intezni).
Igazabol ez a resze ugye a mit kivan(na) az ugyfel, de hat tudom hogy az van amire szerzodtem - legfeljebb nem szamitottam ra, hogy ennyire korlatos. Ami zavar, hogy minek reklamozzak (az ugyfelszolgalat is!) a 800e-et, ha az nem erheto el (nem tudom elkepzelni, hogy a 6e Ft-os dijat olyan soxor kifizettek volna... es nem is ezt mondjak, hanem hogy kartyalimitig, en meg azt mindenhol maxra allittatom, es utana lep meg hogy ja de a plafon ilyen alacsony).
-
napocska2
senior tag
válasz
Hintalow #8043 üzenetére
Nagyon köszönöm a válaszodat!
Tisztában vagyok vele, hogy ez az ügylet már veszett fejsze nyele.Annyira haragszom magamra, hogy nem az OUR-t jelöltem be, hanem az SHA-t, de nem is feltételeztem, hogy EUR alapú számlánál ekkora mértékű költség merül fel. Azt sem vonom kétségbe, hogy a fogadó fél tényleg ennyit kapott, csak dühít maga a tény, hogy nem lehet pontosan megtudni, hogy mi mennyibe kerül. Ráadásul beküldtem a férjem korábban a bankunkba a számlaadatokkal és azzal az instrukcióval, hogy úgy intézze, mi viseljük a költségeket. Ott meg jótanácsként kapta, hogy intézzük netbankban, sokkal olcsóbb lesz. Hát nem lett.
Na mindegy elizéltem, hát elizéltem. Legközelebb már biztosan nem futok bele ebbe a csapdába...
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bittorrent topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- BONTATLAN Devialet Phantom II 95 db Iconic White - 2 év gari!
- BONTATLAN DJI Osmo Pocket 3 - 1 év garanciával ELADÓ!
- BONTATLAN Google Pixel Pro 9 XL 512 GB Obsidian
- BONTATLAN MSI GeForce RTX 5070 Ti INSPIRE 3X OC 16GB GDDR7 (gari: 2028/7)
- ROG STRIX X870-F + AMD Ryzen 7 9800X3D + 32GB DDR5 + Sapphire 7900 XTX Pulse 24GB + Win11 PRO
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs