Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Röviden: "falra mászok" a magyar bankoktól (legalább is, amiket próbáltam).Korábbi Axa ügyfélként teljesen elégedett voltam a szolgáltatásukkal a touchid beléptetés hiányától eltekintve.
1. hiba: hagytam automatikusan átvezetődni az Otp bankhoz a számlámat. Nagyon káoszos volt a mobil alkalmazása bonyolult (és szerencsére nem vártam meg a touchid fejlesztést (jailbreak probléma miatt). Nagyon hiányzott, a push értesítés, ráadásul a mobil appban a tranzakciók általában 1 napos csúszással jelentek meg.
2. hiba: bankváltásnál a költségek minimalizálása is szempont volt. Az Erste privilegium L számlát választottam. Ezzel a problémám (valamiért állandó késztetést éreznek, hogy menjek be egy bankfiókba (nem szeretem, fölösleges időhúzásnak, lassúnak és körülményesnek találom)). A mobil applikációjuk olyan, mint amit egy banki alkalmazott sem használ. Rányomok a bejelentkezés gombra. Megnyílik a bejelentkezés oldal, ahol nem tudok mást csinálni, mint belebökni a beviteli mezőbe, hogy akkor a pin kódomat beírnám. Mert hát hisz ugye nem belépni akarok... véletlen se ott legyen a fókusz, mert akkor az úgy működhetne is. Erről és még egy csomó felületen lévő átgondolatlanságról írtam levelet kiegészítve 2 db alkalmazáshibával és reprodukálási lépésekkel. Az egyik hibát sikerült javítani. Semmi más számomra érdemi fejlesztést nem sikerült elvégezni. (Komolya úgy érzem, mintha ez az egész egy nyűg lenne a banknak.)
Történt a minap, hogy foglaltam a Bookingon szállást. 2 héttel a megérkezés előtt foglalásba került egy jelentősebb összeg, amiről csak annyit láttam a mobil appban, hogy zárolva. Felhívtam a bankot, ahol azt mondták, hogy egy hotel miatt volt... rögtön megértettem, majd érdeklődtem, hogy ezt miért nem lehet megjeleníteni a tranzakciós értesítésben??? Azt a választ kaptam, hogy a netbankon látszik. Nyugtáztam az esetet. Fizetek a szállodában, ahol a teljes összeget kérik tőlem... mondom, hogy de már a felét levonták... nem nem, az csak zárolás, 1-2 nap visszakapom. Így x helyett 1,5x volt a szálloda költsége (amivel nem számoltam, de volt fedezet, szóval ez nem akkora baj). Szálloda után pár nappal megnézem az egyenlegem, ahol nem látom, hogy visszakaptam volna a pénzt. Visszakeresve a tranzakciót látom, hogy az az 1-2 nap az biza 30 nap (mint kiderült bankonként ez eltérő)... Ma járt le a tranzakció részleteinél kiírt határidő. Reggel keresem a pénzt (a saját pénzem), nincs. Keresem a számla történetben a tranzakciót... nem találom. Felhívom a bankot: most nagyon sokan várakoznak, hívjon vissza később. Ma délután felvették a telefont és közölték, hogy az azért nem látszik a számla történetben, mert ma lejárt a határidő, de csak holnap írják jóvá a (saját pénzem). Történt egy újabb Booking foglalás is, ahol szintén zároltak egy jelentős összeget... ezt sem találtam a számlatörténetben, de ezt már a banki dolgozó sem találta a rendszerben...Elképesztőnek és felháborítónak tartom, hogy a 21. században itt tartanak a bankok.Ennek okán újra váltani szeretnék. Olyan bankot keresek, ahol a digitális szolgáltatások elvárható minőségben és módon működnek (pl.: mint az AXA vol) és nem számít, ha nem olcsó (értsd drágább, mint a privilegium L).
Továbbá néhány elvárás:
- Azonnal frissítés, minden tranzakciót a mobil appban nyomon tudjak követni.
- A tranzakcióknál látszódjanak, hogy a másik fél ki volt (nyomon tudjam követni, hogy kinél költöttem el a pénzem)
- Lehetőleg legyen felhasználóbarát felület
- Push értesítés(elvből nem fizetek a SMS szolgáltatásért és az sms küldésért sem)
- Tudjak mobil alkalmazásból utalni
- TouchId támogatás
- Az egyik legfontosabb a lehető legkevesebb alkalommal kelljen bemennem bankfiókba)Van ilyen bank Magyarországon, aki legalább közelítőleg is megfelelhetne
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz headhunter #8339 üzenetére
Nagyon tetszik, de az erste privilegium l ha csak a költségeket nézzük jobb (min 150K/hó szükséges).
Viszont a mobil alkalmazása és a zárolt tételek kezelése katasztrófa.Azt lehet tudni, hogy akció után (jövőre) mennyibe fognak kerülni a valódi díjak?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Szeretnék feleségemmel közös bankszámlát.
Jelenleg erste privilegium L számlám van.
Neki az axa utáni otp-s.Nem sok jót olvastam a közös számla adminisztrációjáról.
Ha neki is nyitunk egy erste számlát, akkor az megoldható, hogy lássuk egymás egyenlegét a mobil appban?
Természetesen egymást megadjuk rendelkezőnek a másik számlája felett.A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Ismer valamelyikőtök erste szakértőt folyószámla bővkörben Pesten?
Szeretném összevonni a számláinkat feleségemmel és szükségem lenne valakire, akk tényleg ért is hozzá és nem csak hangoztatja.Kérdéseim: közös számla, különszámla és rendelkezők, hogyan viszonyulnak ide a költségek, milyen ügyintézési megkötések vannak egyik vagy másik esetben, mobil app hogyan viszonyul ezekhez?
Nincs jó tapasztalatom az ügyintézőkkel mostanában. Telefonon nem adnak rendes tájékoztatást, személyesen pedig nem adják írásba a tájékoztatást...
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Oliverda #8720 üzenetére
Nem rég óta vagyok itt. Ez nekem is azonnal problémám volt. Az volt a válasz, ha felhívom őket, megmondják
Az alkalmazásuk is egy kalap... alapvetően működik, de hogy jól használható lenne, azt nem mondanám. Látszólag "csak" egy olyan tesztelőre lenne szükségük (és vezetőre, aki elfogadja a meglátásokat), aki látott már jól használható mobil appot.
Mindig ígérgetnek mindent, akármilyen levelet küldök nekik. A hiba bejelentéseimre 2-3 hónapot kell várnom 1-1 release között (és akkor sem mindig sikerül javítani).
Ui.: mentségükre szóljon, hogy bankkártya díjon kívül semmi egyéb költsége nincs a számlának.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Erste Privilegium L folyószámlám van.
Nagyon zavar a bank mobil alkalmazása, ami miatt feltettem a következő kérdéseket, amikre elég biztató válaszokat is kaptam. Gondoltam megosztom veletek is, hátha nem csak engem idegesít a dolog.
Mikor lesz már látható egy foglalt tételnél, hogy mihez/kihez kapcsolódik, ki vonta le?
A zárolt tételek részleteinek megjelenítését fontosnak tartjuk. Rendszermódosítások/paraméterezések szükségesek. Ez irányú fejlesztéseket megvizsgáljuk.Mikor fogják (egyáltalán tervben van-e) a push értesítések integrálása a rendszerbe?
Push értesítések bevezetését jövő évre tervezzük. Első körben authorizációs, majd pedig tranzakciók utáni értesítésekhez.Az alkalmazásba mikortól lehet majd ujjlenyomattal belépni?
Az ujjlenyomatos bejelentkezés fejlesztése elkészült. Hamarosan elérhető lesz az Erste MobilBankban.Nem tudom, hogy mit jelent a hamarosan, de remélem még a nyáron. Bár ha a fejlesztés készült csak el és még tesztelni is kell, akkor simán lehet, hogy csak ősz lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
addikt
Végre van az Erste mobilbank alkalmazásában biometrikus azonosítás. Tudom tudom firstworldproblem, de annyit könyörögtünk érte, ráadásul megcsinálták, hogy azonnal kódot kelljen csak beírni alkalmazás nyitás után
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Sanyi.mTs #8942 üzenetére
Személy szerint semmire nem használtam (csak egy folyószámlám van náluk). Nekem jobban tetszik így.
Kérdésedre a válasz
Megjegyzem vannak még bajok az alkalmazással:
Nem jelentkeztem ki, mert nem tudom utána bezárni az alkalmazást (iOS) - megjegyzem, inkább így legyen, mint sokáig matekozzon az azonosítással.Fentiek okán kíváncsi voltam, hogy mi lesz timeout esetén...
Addig még a frissítés műveletet (felfelé lapozás a lista tetején) nem csináltam vígan láttam minden számla előzményt hitelesítés nélkül... (szerintem ez baj, de ezzel is együtt tudok élni).
Majd frissítés után kérte az ujjlenyomat azonosítást, amit megadtam...
várakozás a szerverrre...
majd "Sikertelen bejelentkezés, Központi technikai hiba!" (Ez lehet tényleg szerver hiba)Aztán az alkalmazás enged rányomni a kijelentkezés gombra 10x is egymás után, míg történik valami...
Ennek hatására feljön 10x a jelkód kérése...Lesz még mit javítani itt.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Ez jó hír, még én is Erste PriL csomagban vagyok.
Milyen készüléken használod a mobilalkalmazásukat?
Funkciókról:
* Van ujjlenyomatos belépési lehetőség
* Utalni lehet-e
* Kártyalimitek állíthatóak-e
* Push üzenetek vannak-e
* Ha vásárolsz kártyával, akkor azonnal megjelenik-e az alkalmazásban a tranzakció
* A zárolva tételeknél látszódik-e, hogy ki zároltaA kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
addikt
Sziasztok!
Cib echo számlánál van valami buktató?
Ha elég csak a priv l számlámról utalni rá, nem írták, hogy munkabér kell, akkor nyitok mindenkinek a családban egyet. Főleg ha tényleg ők fogják idén elsőnek bevezetni az apple pay-t
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
A cib eho számlacsomagról méltánytalanul kevés szó esik. Rossz tapasztalata van mindenkinek a bankkal
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Mercutio_ #9742 üzenetére
Épp akartam írni, hogy ma voltam én is... 1 óra 10 perc volt nekem is, brutál.
Amit fontosnak tartottam megkérdezni:
* fél évre van a netbankban számlatörténet (Axánál 10+ év volt)
* a zárolt tételekről itt sem lehet tudni, hogy ki zárolta
* kp felvét 1x ingyenes csak, de ha kéred a törvényi 2-t, akkor ez nem érvényesMobil alkalmazás sokkal gyorsabbnak tűnik, mint az erste (persze nulla tarnzakcióm van, ott meg sok), meglássuk...
3 hónap türelmi idő van, ami után a bank vizsgálni fogja a feltételeket.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Cib tapasztalatok kapcsán meglepődtem, hogy a mobil alkalmazásban a számla információknál alul ez a kép jelenik meg
Bizakodásra ad okot, még ha egyelőre hibát is ír ki, amikor rányomok.
A számlára érkező 1 összegben minimum 92000 forintról teljesen mindegy, hogy honnan jön, csak jöjjön, ráadásul a bank az első 3 hónapban nem vizsgálja a feltételek teljesülését.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Én már annak is örülnék ("aláírnám" most), ha csak 2019. december 31-vel működne. Már másfél éve így is használom szinte napi rendszerességgel, de csak a napi kaja vásárláshoz, egyéb esetben még drága és kockázatos is lehet.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz gzbotii #9791 üzenetére
Ha bankmonitoron keresztül nyitod, akkor nincs tranzakciós díj utalásra egyáltalán.
Még nem használtam érdemben, eddig nem volt kritikus hiba részemről.
A kötés 1 óra 10 perc minimum (nálam gyakorlott ügyintéző volt és sok kérdésem).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Cib tapasztalatok:
Röviden: aki nem akar szívni kerülje el őket.
Hosszabban:
* 2 hete 2 napja nem jön meg a pin kódom.
* Cib24 felhív
* Automata szerint ha nem tudom az azonosítómat várjak az ügyintézőre (végtelen ciklus, még most is várnék, ha közben nem találtam volna meg)
* Ügyintéző kedvesen mondja, hogy lejárt a 2 hét, érdemes kérnem egy új pint
* Mondom neki, hogy tutira ne várjak még 1-2 napot, mert ha most kérek újat, akkor délután ott lesz a postaládában, azt pedig már majd nem tudom használni...
* Ügyintéző: ugyan azt a pin kódot küldjük ki, amit először...
* mondom ez komoly... igen volt a válasz
* Kiderült, hogy sehogy máshogy nem juthatok hozzá, csak így (sem bankfiók, sem sehogy)
* Kedvesen felhívja a figyelmem, hogy új pin az 450 HUF lesz... de mivel nem miattam volt a gond, ezért ezt megreklamálhatom...
* WTF elismerik a hibájukat, de még én reklamáljam külön
* Mintha "rám tették volna a telefont" megszakadt a vonal
* Gondoltam írok nekik a panaszkezelő felületükön (tele van tolerálható, de hibás gui elemekkel és működéssel), ami azt írja, hogy most nem tudja elküldeni, próbáljam később.Szerencsére volt annyi eszem, hogy az erstét nem "szántottam be", mert különben innen menekülnöm kellene...
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz albiosz #9918 üzenetére
Attól, hogy ők megpróbálják hárítani másra (akikkel kapcsolatban semmi beleszólásom nem volt)... attól még részemről az ő hibájuk.
Példa: ha elvállalok egy munkát, akkor persze mondhatom a megrendelőnek, hogy akinek kiadtam a feladatot, az nem csinálta meg rendesen, de ez a megrendelőt érthető módon nem fogja érdekelni.
Hajlandó lettem volna még bankfiókba is bemenni érte, valahogy megoldani. De nincs rá mód volt a válasz.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Peterhappy #10098 üzenetére
Sok szempontból ugyan az lesz:
* zárolva tételeknél nem látod ki zárolta
* lassú az alklmazásba bejelentkezés
* cibnél rendszeresen vannak leállás szerűségek
* ersténél helyenként irgalmatlan lassú 1-1 művelet (főleg a szerver oldali “lapozás” sebessége idegesít)
* az ajánltok ersténél netbank kitakarja a mobil app lényegi részeket. (Tegnap kapcsoltattam ki a netbank marketinget, amit soha nem kértem, illetve bekamuzta az ügyintéző, hogy egyet kötelező...)
* Cibnél legalább van push üzenet, de valami botrány (nehézkes, nem tudok rá jobb szót) a kezelése
* Ersténél a 3D secure értesítési mobil számot a feleségem kártyájához beállították az én mobilom...Van baj rendesen, összeségében a kettőt párhuzamosan használom ingyen, mert kíváncsi vagyok hol lesz előbb apple pay, illetve a cibnél az ingyenes 150K nyilatkozatom él, így az ersténél van korlátlan kp erste automatából.
Minimál fegyelem kell, hogy minden hónapban utalok magamnak 100K a cibes számlára (lehet állandó megbízást állítok majd később rá).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Apollo17hu #10296 üzenetére
Cibről van tapasztalatom, a leállásokon kívül, ami mostanában volt. Egy ideje működik.
Itt lesz Apple Pay is hamarosan.Az alkalmazásuk is használható, de a zárolt tételeket ők sem jelenítik meg, hogy kinzárokta.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Van itt Erstés fejlesztő, tesztelő, vagy bárki, akinek infója lenne kb még mennyi idő az ApplePay bevezetés
1 hét, 1 hónap, 3 hónap fél év...
Kíváncsi vagyok, mert az Erste hetekről beszélt... tudom a 2 hónap is csak 8 hét végül is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Acer Aspire A715-71G új akkuval - i5-7300HQ, 16GB, 1050Ti 4GB, 256GB SSD
- iPhone 16 Pro 128 GB / 256 GB GB / 1év Apple garancia
- Microsoft Surface Laptop Go: i5-1035G1/8GB RAM/256GB SS/12"4 Touch/WIN10 Pro
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó AMD AM4 platform - Ryzen 9 3900X + MSI B450 + 32GB RAM + CPU hűtő - Egyben!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen