- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37433 üzenetére
Minden új számlanyitási ügyfelet különböző bankfiókhoz rendelnek, és az lesz a számlavezető fiókja az ügyfélnek, ahova rendelik.
A központ nagyjából soha nem küld ki semmilyen levelet magától, és nem hív be senkit sem magától, egy bankfiókba sem helyettük.
Abban az esetben, ha konkrét fiókba hívtak be, akkor a fiók "szerkesztette" a levelet, és maximum a központ küldte ki (ami egyébként gyakorlat a bankoknál).
Abban az esetben, ha nem volt konkrét fiók megjelölve benne, akkor jöhetett általános szinten a központból, de még a felmondásokat is a számlavezető fiók írja meg, amit a központnak beküldenek, és a központ küldi ki. Legalábbis pár banknál ezt tapasztaltuk.A mi ügyünk:
A rokonom pénteken, és szombaton is a felmondása után kutatott a Raiff telefonos ügyfélszolgálaton, de 4x kellett elmondani a második hívásban az ügyintézőnek, hogy kérdezzenek meg társosztályt, hogy beérkezett-e a felmondás november, és december közepén, mert maguktól csak le akarták rázni.Mondjuk én mondtam neki a hívás alatt, hogy mit mondjon, így nem tudta lerázni az ügyintéző.
Aztán 5 perces egyeztetés után visszajött, hogy a dec. közepit megtalálták, de a nov. közepit még nem. Aztán 2 nap hallgatás után ma délben lett megszüntetve neki a számlája, de előtte fel sem hívták.A november közepi dátumú felmondás alapján december 13-án kellett volna megszüntetni a számlát, ezért ma már jogsértően, elkésve szüntették meg, de csak 2 telefon, és 2 panasz hatására, ami külön egy vicc, melynek lesznek következményei, többek között a vasárnap már beküldött 20 ezres panasz az egyik ilyen.
Kíváncsiak vagyunk, hogy a panaszban mit mernek majd leírni, hogy a novemberi panaszt megtalálták-e, ugyanis a december közepén beküldött felmondásnak január 12-én telt volna le a 30 napja, tehát az alapján nem szüntethették volna meg a mai napon még. Viszont, ha a novemberi felmondás alapján elkésve szüntették meg ma, akkor meg elhányták a novemberi levelet, tehát mindenképp jár a 20 ezres jóvátételi pénz.
-
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37429 üzenetére
Most vettem észre, hogy fentebb azt írtam a másik hsz-ben, hogy "behínak"
Természetesen kimaradt a v betű.Azért az érdekes, hogy az ügyintéző csodálkozott a levélen (is), hiszen a fiók küldi ki ezeket a behívókat, nem a központ. Szerintem tudta ő ezt, csak nem merte beismerni.
Bár látnok még nem vagyok, de én ebben az aláírásminta kéregetésbe már tegnap 90%-ra biztos voltam, hogy ez lesz, azért is írtam fentebb, hogy kíváncsi leszek... -
Erdmis
tag
válasz
Erdmis #37404 üzenetére
Ma voltam bent a K&H-nál. Mint kiderült semmiféle adategyeztetésről nem volt szó, aláírás minta miatt kellett csak bemennem. A hölgy egyből visszaadta az irataimat és mondta, hogy csak egy aláírás a találkozás tárgya
... Ha nem lett volna egyébként nagyon kedves és segítőkész a hölgy...
Értetlenül állt ő is a levél és annak tartalma miatt. Nem is erőltettem nála, hogy hogy lehet az, hogy náluk 2 dolgozó is aláírta, hogy én ott aláírtam, miközben a nyomorult államkincstárnál is elég volt aláírás mintának, hogy letöltöttem a sablont, aláírtam, beszkenneltem, hitelesítettem és visszaküldtem... Érthetetlen. Nem kicsit túltolják -
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37407 üzenetére
Az új számlanyitáskor nyilatkozni kell a "pénzmosás és terrorizmus" törvénnyel összefüggésben is, és az átvilágítás azzal meg is történik.
Sajnos joguk van behívni soron kívül is bizonyos esetekben (ha indokolt)...A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény alábbi szakasza szerint egyébként évente, vagy 5 évente kell elvégezni az átvilágítást:
"12. § (2) Az (1) bekezdésben foglalt ellenőrzési kötelezettséget a szolgáltató kockázatérzékenységi megközelítés alapján, magas kockázat esetén évente, alacsony kockázat esetén legalább ötévente köteles elvégezni. Ha az ellenőrzés során a szolgáltatónak kétsége merül fel az adatok és a nyilatkozatok naprakészségét illetően, akkor ismételten elvégzi a kétség kizárásához szükséges ügyfél-átvilágítási intézkedéseket."
Forrás - Wolters Kluwer - Minden jog fenntartva!
Nekünk egyik bank sem küldött még ilyen levelet, nemhogy 2 hét alatt, hanem majdnem 2 év alatt sem. -
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37404 üzenetére
K&H szerintem kicsit "túlgondolja" a dolgokat.
Eddig csak velük kapcsolatban hallottam ilyen behívásokat..., aztán amikor bementek az ismerősök kiderült, hogy az aláírását akarták levenni főleg, amit viszont nem is ír elő a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény.
Kíváncsi leszek... -
dptrsk
addikt
válasz
Erdmis #37404 üzenetére
Engem hívtak a KHtól, de csak azért, hogy biztosítást ajánljanak... (A közeli fiókból)
(Lehet, hogy ez a behívósdi is azért van, hogy ott beszéljenek rá, csak valószínű az én fiókom leterhelt, ezért nem hívtak be)
Nem tudom melyik rosszabb, ha instabil a rendszer és sokakat be kell hívni, vagy ha ez a SALES technika. -
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37266 üzenetére
Köszi a visszajelzéseket.
Igen a linkre nyomva helyesen a direkt belépés oldalának kell bejönnie elsőnek, hiszen be kell lépni az oldalra, hogy onnan áttudj menni a My.Raiff portálra a váltáshoz.
Majd ott a felületen megnézni, hogy ott van-e az ajánlatoknál a számlaváltási lehetőség, mert ott biztos működik majd, ha ott van még.
Ha nem lesz ott esetleg, csak akkor érdemes a mentett linket megpróbálni, de csak a My.Raiff portálon.
Tehát a mentett linket csak arra az esetre javasoltam, ha közbe eltűnne az ajánlat.Nekem most az appban nagy nehezen betöltötte Chrom böngészőbe átirányítva a váltási lehetőséget.
-
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37189 üzenetére
Sajnos nem tudtam megnézni, mert az UniCredit mobilappos számlanyitása egy hulladék.
2x kezdtem el a számlanyitási folyamatot Androidos telefonon, de az azonosításnál, a személyire nem fókuszál rá, így alig látszik valami a képen, és manuálisan kellett az adatokat beírni, ugyanígy a lakcímigazolványnál is.
Majd a szelfit sem fogadta el egyszer sem. Így még nem jártam egyik banknál sem.
nem jutottam el addig, hogy megkérdezze, hogy ajánlással jöttem-e, pedig szerintem biztosan van ilyen rész is.Egyébként furcsa, hogy az Android appban a minimum iOS 15 op. rendszerre figyelmeztet (fenti képen látható is ez).
-
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37176 üzenetére
"Online számlanyitás esetén: új lakossági ügyfélként lehetőség van az ajánlókártyát feltölteni az online számlanyitási folyamatban is."
Ez, amit Te is olvastál valós, fel lehet online folyamatban tölteni az ajánlókártyát.
Csak az ajánlókártya kinézete, és adattartalma változott meg az évek alatt, pl. már nem kell rá tanúkat írni (még jó).Azoknak, akik nem közel laknak egymáshoz javasolt színesben kinyomtatni, és úgy aláírni, majd színesben beszkennelni, és akkor jó lesz.
-
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #37148 üzenetére
Ma én is megkaptam a Raiffeisen ajánlott levelét, csak a prémium szolgáltatás felmondásáról, és benne van kiemelve, hogy a felmondással a számla nem szűnik meg.
Mindennapok 2.0-ba tennének át 2025. február 03. napjával.
2024. november 29-ei dátum van a levélen, és aznap adták fel, de csak ma jött meg.
Remek, majd akkor én mondom fel teljesen a szerződést 1 hét múlva, és mivel e-mailben fellehet mondani, elektronikusan aláírva, ezért be sem kell mennem.És én is így tervezem, ahogyan Te, mert a megszűnést követő 6 hónap múlva promócióban tudok nyitni egy "rossz" prémium számlát is akár.
A kérdésedre válaszolva szerintem az UniCredit jelenleg jobb választás (anyagilag mindenképpen).
-
confuser
senior tag
válasz
Erdmis #37148 üzenetére
Unicreditnél én már csak 35+15-öt találok.
Én nemrég zártam az Unicredit Mobil Aktív Pluszt, és nemrég nyitottam Erste BM-et, szerintem hasonló kaliber a kettő. Talán két gondolat:
- Erste BM elvileg csak tényleges jövedelmet fogad el (hirdetmény szerint), korábbi tapasztalatok szerint viszont ezt nem figyelik ténylegesen, Unicredit Mobil Aktív Plusznak hirdetmény szerint is mindegy.
- Az Unicredit Mobil Aktív Plusznak mindenképp lesz valamennyi számlavezetési díja, meg a 2. évtől kártyadíja is, ami viszont 3 évet nézve elviszi a többlet jóváírást (sőt, még többet is). -
-
válasz
Erdmis #35825 üzenetére
tegyük fel csak egy pillanatra, hogy egy bank nem a máltai szeretetszolgálat, hanem racionális, profitorientált intézmény.
baromi nagy árbevételük van az smsekből, emiatt nem vezetik ki, nem a vélt technológia korlát miatt. ha kivezetnék, a kieső árbevételt máshogy fogják megkeresni, különben a vezérigazgató integethet az állásának és az utódja fog valamit kitalálni rá. de azt is te+én fogjuk fizetni, csak a marketing lesz más.
illetékből banknak profitja még nem volt, ezt az mnb kiemelten ellenőrzi auditokon, és akár ad hoc riportokkal is. amit beszed az ügyfeleitől, azt előtte bevallja az állam felé. igazából még ezeken a bevallásokon is kamatot veszít, mert az állam felé az illeték bevallása sok helyen folyamatos, míg az annak ellentételezésére kitalált díj sok szegmensben tömbösítve kerül beszedésre. -
Hintalow
senior tag
válasz
Erdmis #35800 üzenetére
Passz, ennél közelebb nem vagyok annak a projektnek a mindennapi dolgaihoz
Attól hogy a kedvesvezetők azt mondják, hogy eddigre kell, még nem lesznek csodák (főleg annak tükrében, hogy a fejlesztési erőforrások jókora részét az vitte el a nyáron, hogy kitalálták azt is, hogy gyorsan még tranzakciós illeték terhel ezt meg azt is, amit eddig nem)
Felhasználóként meg nem tudok nyilatkozni a hiányáról, nekem soha nem volt semmilyen értesítési szolgáltatásom, idegesítenek, úgy is tudom a tranzakcióim alapján, hogy mennyi az egyenlegem, vagy egy mozdulattal appon megnézem. -
-
-
merqree
őstag
válasz
Erdmis #35109 üzenetére
Nem mondtam, hogy 5*-os a Raiffeisen alkalmazása, de azt mondtam, és sugalltam, hogy egy frissebb verzió lehet, hogy megoldaná RR-13 problémáit, amit a régebbi szoftver miatt elszenvedHET.
Az applikációban történő belépési sebességnek, semmi köze az Android verzióhoz vélelmezhetően. -
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #35083 üzenetére
Ezeknek "elment" az eszük
Hogy tehetik ezt meg, hogy tudnak a hibáról és ennyire félvállról veszik?
Ha én 3 hónapja nem tudnék belépni, már bementem volna hozzájuk egy elbeszélgetésre..., vagy az Általad írt felmondásra. Ilyen talán még egy banknál sem volt, hogy ennyire nem veszik komolyan a problémákat.. ha nincs elég ember a fejlesztésre, akkor vegyenek fel, de ezt 3 napon belül meg kellene oldaniuk, nem hónapok alatt.Én is azt a verziót használtam 2 nappal ezelőttig, amikor nálam is kiírta, hogy van új verzió, és frissítsek
Csoda, hogy a Huawei telefonomon (Android 9) működik az új verzió, már amikor be lehet lépni...Te hogy mentetted le biztonsági mentéssel a Raiff appot, hogy vissza is tudtad tenni a korábbit?
Nekem egyiket sem engedte visszatelepíteni, illetve azt az egyet amelyiket fél éve engedett visszatelepíteni az meg nem indult el.Ja hát a Raipay az meg egy vicc.
Évente kiadnak rá egy frissítést, aztán az se működik minden telefonon (Pl. Huawein). Nem értem miért ragaszkodnak ehhez ennyire, mért nem jön már náluk is a GPay
-
axioma
veterán
válasz
Erdmis #33852 üzenetére
Velhetoen azt is rogziteniuk kell, de nyilvan csak aki komfortosnak erzi. (Nem kell feltetlenul felhasznalni valamire, hanem direkt csak hogy erezzek, hogy problemak vannak. Tuti hogy mielott kiadjak, vegighallgatjak... Na nekem ez pont eleg, legyen egy kritikus tomeg amikor kiderul hogy baj van a tajekoztatasi rendszerukkel.)
Hm, most jut eszembe, ezzel a hulye ANYK-s bekuldessel nem ment masolat a Raiff-nek. Mind1, majd a legkozelebbi kapcsolatfelvetelnel elkuldom nekik...
-
axioma
veterán
válasz
Erdmis #33847 üzenetére
Akinek nagyon hulyeseget mondtak, nem tenne meg hogy kikeri a beszelgetest a Raiff-tol? Egy sima emailt irtam az info@raiffeisen.hu-ra, hangfelvetel kikerese targgyal, benne hogy "A prémium csomagok felmondásával kapcsolatban az ügyintézőm ma tájékoztatott. Kérem ezen hanganyagot részemre megküldeni." Es a hivas adatai. Egyedi nevem van, akinek gyakori, esetleg hozzateheti valamelyik belso azonositojat.
Igen, latszolag a 06-30-as, nem beazonositassal (csak nevre rakerdezessel) kezdodo hivasokat is rogzitik.
Par nap mulva irtak vissza olyat hogy IM-akarmennyi alatt felvettek, es 30 nap a hatarido, ami valamilyen indokkal hosszabbithato 60-ra. -
RR-13
őstag
válasz
Erdmis #33834 üzenetére
Szvsz. ne válts át, ne engedj nekik.
Az 1 év hűség miatt "kötve vannak" ahhoz, hogy biztosítsák min. 1 évig a Gold 2.0 csomagot, vagy, ha nem akkor a hűségnyilatkozat megtévesztő, és akkor szankció nélkül hagyhatod ott őket szerződésszegés miatt, ugyanis a hűségszerződés egyértelműen kimondja, hogy a hűségben nyitott bankszámlára, jelen esetben a Gold 2.0 csomagra vonatkozik a hűségidő vállalása.
Ha ennek ellenére felmondanak, vagy átraknak másik csomagba, akkor sem kell visszafizetni a számlanyitási bónuszt. (tudom, hogy nem ez volt a fő probléma, de szerintem pont a hűségnyilatkozat miatt nem csinálnak majd veled semmit, ha nem váltasz.)
-
axioma
veterán
válasz
Erdmis #33704 üzenetére
Az a szerencse, hogy _kotelezoen_ rogzitik a beszelgeteseket es kikerheto _5 evig_. Szoval nem lehet letagadni...
Mivel itt a kozponti kommunikacio is hibas volt tobb ponton, ezert en arra gyanakszom, hogy nem az tortent, hogy a kiadott ukaz az bikkfanyelven de me'g a helyes (legfeljebb csusztatott, de a valosag kiolvashato belole) valtozatot tartalmazta, amit az egysegsugaru premium referens az "ugyfel szintjen" elmagyarazott, hanem hibas lehet a kiadott tajekoztatas is.
Nagyon remelem lesz lelki erom (fel szoktam huzni magam ha megprobalnak atverni) megjatszani a buta ugyfelet... -
válasz
Erdmis #33670 üzenetére
Sziasztok,
Engem most hivott a premiumos, azzal nyitott, hogy egyeztessunk idopontot, hogy ismertethesse az uj csomagokat. Mondtam, hogy koszonom, kaptam levelet, atolvastam, nem kivanok valtani. Azt mondta olyan opcio nincs, muszaj valtani.
Erre kertem, hogy tajekoztasson a bankvaltas folyamatarol, azt mondta, kozponti mailrol jon majd level a temaban.Annyit mondott meg, hogy o az uj premium bankarom - mondom az csodas, mert az elozot se ertem el soha, egyetlen megkeresesemre sem reagalt. Azt valaszolta, ketteszedtek az ugyfelkort, mert tobb mint 900 premium ugyfeluk volt mar...
Bp, kulso kerulet, nem nagy fiok.Ha muszaj valtani, akkor bankot fogok, nem csomagot.
#rafi gold 2.0
-
#33802016
törölt tag
válasz
Erdmis #33670 üzenetére
Fenyegető levelet MBH? több évtizedig biztos volt jogelődnél számlám, sosem kaptam. Még az átalakulás előtt sem, maximum annyi volt, hogy "hú de régi cserélni kellene" Ezt több alkalommal is megemlítették, mondtam "átgondolom" - de mivel nem volt olyan ami érdekelt volna, meg közben lett Revolut így húztam. Végül K&H-hoz mentem át, az akció miatt tavaly és mert lejárt a kártyám újat meg nem akartam.
Ugyan az Mc-t lecserélték utolsó körben Visara, de a nagyon kedvező ára maradt. Igaz MBH ügyfele, direktbe nem voltam, de jogosnak érzem a takarítást tisztítást, Annyira sok egyesülés és számla csomag létezhetett, hogy nem lepne meg, ha fűnyíró elv szerint végig mentek volna a korábbiakon, régebbieken. Az Én számlám is még minimum néhány körrel korábbi egyesülés előtti. Közben a Takarék bank is mint olyan megszűnőben volt már, vagy összeolvadt. Ott elkelt azért a nagy takarítás, hogy legyen egy egységes struktúra, nem tudom meglépték-e vagy mikor fogják, de elkerülhetetlen.
-
axioma
veterán
válasz
Erdmis #33670 üzenetére
Erdekes, en visszahivast kertem a premium tanacsadomtol mas ugyben [elhagytam a nevjegyet], de annak ellenere se hiv... kivancsi leszek, h jonnek-e a tenyleges felmondasok, es mire [kieg szerzodes v mindenre amim naluk van]. Ja a panaszomra se jott valasz [mnb-nek irni vegul nem volt erkezesem ertelmes idoben, majd a valaszuktol fuggoen].
-
Erdmis
tag
válasz
Erdmis #33526 üzenetére
Na engem ma már hívott is a prémium tanácsadóm a Raiffeisen-től. Érdekes beszélgetés volt. Azzal indított, hogy akkor a jövő héten már csinálhatjuk is az új csomag váltását. Mondom nyugodjunk le, nekem nem tetszik egyik új csomag se. Mondja miért, szinte semmi változás nincs az új csomagokban
.
Én nem így látom... Szerinte a piacon még mindig ez a legjobb opció. Rákérdeztem, hogy tényleg felmondja-e a bank a szerződést, ha nem váltok? Ki nem mondta, hogy igen, de a szavaiból azt vettem ki. Arra hivatkozott, hogy simán megteheti a bank, mert minden csatornán értesítettek. Mondjuk nem tudom ennek mi köze van mindehhez...
Jövő hetet átetettem későbbre. Vissza fogom utasítani szerintem a csomagváltást és otthagyom őket. Azok után, hogy egyik napról a másikra megszűntetnek egy évek óta fenntartott csomagot és jelentősen szigorítanak nem ad okot rá, hogy megbízzak bennük a továbbiakban. Meg már nem az ő "prémium" szolgáltatásuk a legjobb/legkedvezőbb a piacon, ahogy a kapcsolattartó állította. Szeptember óta vagyok ott, de nem ezt vártam volna.
Én nem szüntetem meg, meglátjuk tényleg felmondják-e - szerintem igen.
Most kereshetek megint másik bankot. Ez a gold 2.0 megfelelt pedig, Raiffeisen-nel se volt problémám, de az Mbh-nál is az utolsó csepp az volt, amikor hasonló fenyegető levelet küldtek.Tudom benne van a pakliban, hogy egy csomag feltételein változtatnak, de ha tudom szeptemberben, hogy néhány hónap múlva egyoldalúan, kötelező jelleggel megszütetik a Gold 2.0-t, akkor nem jöttem volna hozzájuk.
-
SzGee
aktív tag
válasz
Erdmis #29934 üzenetére
Van két hónap türelmi idő a nyitástól számítva
A 2016. április 1. napjától megkötött Kiegészítő szerződések esetében a Bank a szerződéskötés hónapjában és az azt követő hónapban (Türelmi időszak) a számlavezetési díj mentességre meghatározott feltételek fennállását nem vizsgálja, arra először a Türelmi időszakot követő hónap utolsó napján kerül sor.
Én dombornyomott kártyát választottam, az is ingyenes, ha évente 500k-t költesz vele legalább
-
Oliverda
félisten
válasz
Erdmis #29934 üzenetére
Szerintem törthónapban is be kell érkeznie, bár erre érdemes lenne rákérdezni, amikor megnyitod a számlát.
"A csomaghoz alapból járó Start okoskártyáról vélemény? Kicsit ellentmondás, hogy van ahol nem dombornyomottnak írják, online kötésnél meg dombornyomottként szerepel kiválasztásnál. Vagy érdemes más kártyát választani?"
A dombornyomottas téma már régen irreleváns, önmagában semmit nem számít. Akkor érheti meg Platinumot kérni (év közel 20 000-ért), ha rendszersen jársz a reptéren és kihasználnád az extráit. Máskülönben a legolcsóbb kártyát válaszd. Annak le is lehet nullázni az éves díját, ha legalább 500k-t költesz vele évente.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest